skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
08:47:11
02.12.2024
02.12.2024
Jakub05
Kulaté číslo padlo za tmy na dálnici, tak aspoň takto. 2,0 TDi CKFC, zatím bez vážnějších závad (jen nějaké žhavičky, lambda, čidlo dif. tlaku, pár vodních čerpadel a teď baterka), jinak jen pravidelný servis.
23:13:48
31.10.2024
31.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 31.10.24 22:02:39: P807, 2013 jako vesničáka, ale nakonec s tím jezdím furt, páč to má plnou výbavu včetně Webasto a nemá to ty kuchyňské budíky, ale už ty s velkým displejem s navi, blutu a tak.
22:02:39
31.10.2024
31.10.2024
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983: a co ze to presne mas? ja uz to vsechno nectu.
07:36:22
31.10.2024
31.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 31.10.24 07:05:40: Jinak elektrické šoupačky, to je k nezaplacení. Uvnitř se dají převléct děti, dobrý přístup. A když je nouze, projdeš uličkou od řidiče či spolujezdce dozadu a zpět. Je tam rovná podlaha všude a řadící páka je na palubovce. Plus tedy, plnohodnotné sesle na všech sedmi místech, homologaci mám jako osmimístné.
07:05:40
31.10.2024
31.10.2024
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983: jo to je parada no, ja 4m koberec, ale dvere uz zavrit nesly
06:16:12
31.10.2024
31.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 30.10.24 23:22:18: Palubovka.je náhodou super, díky jejímu tvarování jsem na ni mohl hodit u spolujezdce deku a vezl třímetrový okap uvnitř.
23:22:18
30.10.2024
30.10.2024
Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983 30.10.24 19:54:15: kdyby to tvoje jen nemelo tak hnusnou palubku...jinak to jsou bezesporu uzitna rodinna auta. coz samozrejme zavdava otazku jestli neni vzhled palubky u takovyho auta uplne jedno... ty mas nastesti jeste volovo, tak si muzes udelat radost svezenim v tom
19:54:15
30.10.2024
30.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 30.10.24 19:37:15: Já mám teď s krabicou najeto cca 8000 za půl roku a jak jsem už Francoise nechtěl, tak velká spokojenost. Rozhledu do všech stran, vyššího sedu a pohodlí se nějak nemohu nabažit. Jako Bobesh, s přibývajícími léty člověk pohodlní.
19:37:15
30.10.2024
30.10.2024
Vojťas
Jako novy Ford Galaxy 2005 1.9 110kw.
Skoda ze to je dovoz Ale shnily to neni, jen ze sem uz delal spojku je mi divny
ale konecne sem vyresil vrzani dvirek od pojistek
Skoda ze to je dovoz Ale shnily to neni, jen ze sem uz delal spojku je mi divny
ale konecne sem vyresil vrzani dvirek od pojistek
00:23:21
25.10.2024
25.10.2024
Borderer
-> isti: Ne, minimálně - 100 000km. :-D Když sem kydal koberce, bylo tam zapadlé "nachste öl service bis 187 000 km oder 03/2006.
20:21:02
24.10.2024
24.10.2024
isti
-> Borderer: Za dva mesiace 60000km?
10:42:36
24.10.2024
24.10.2024
Borderer
06/2000 - 000 000km
04/2005 - 17x xxx km
06/2005 - 75 200 km (dovoz do ČR)
06/2013 - 169 000 km (koupě)
07/2024 viz. foto
04/2005 - 17x xxx km
06/2005 - 75 200 km (dovoz do ČR)
06/2013 - 169 000 km (koupě)
07/2024 viz. foto
13:50:40
21.10.2024
21.10.2024
Milan 136
-> palinator 21.10.24 12:39:40: Spíš většinou Delphi. Taky žádná výhra.
12:39:40
21.10.2024
21.10.2024
palinator
-> Milan 136:
Aha.. v OIII jsou teda Bosche?
Aha.. v OIII jsou teda Bosche?
12:13:54
21.10.2024
21.10.2024
Milan 136
-> palinator 21.10.24 11:10:42: O3 nemá tenhle motor.
11:23:14
21.10.2024
21.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.10.24 11:10:42: To jsem nezkoumal, i když tam byla serviska a v ní založené faktury a protokoly. Je ale možné, že to má někdo jako rutinu společně se seřízením zrcátek a zapnutím pásu.
11:10:42
21.10.2024
21.10.2024
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 19.10.24 18:43:05:
Kolik to má za sebou výměn vstřiku? Znám pět kusů CAYx a problém se vstřikama neměla jen jedna. Náš služební Rapid třeba začal už v 50, pokračoval v 85 tkm.
Kolik to má za sebou výměn vstřiku? Znám pět kusů CAYx a problém se vstřikama neměla jen jedna. Náš služební Rapid třeba začal už v 50, pokračoval v 85 tkm.
07:55:04
21.10.2024
21.10.2024
Borderer
-> SO545: Moje Felda s 1.6 AEE motorem už taky točí 43x xxx km a stále mezi výměnami nedolejvám olej. Takže bych taky mohl tvrdit, jak je to TOP motor a začít plivat na jednatrojku.....přitom víme, že to tak úplně nebude, že. Je to jen tím, že to auto má min. 50% nájezdu čistě dálničních v rychlostech 110-120kmh.
edit: A olej co 8 tisíc km.
edit: A olej co 8 tisíc km.
18:13:34
20.10.2024
20.10.2024
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 20.10.24 08:59:47: to sedi....
17:09:01
20.10.2024
20.10.2024
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983 20.10.24 08:59:47: dokud se k tomu lidi chovají jako ke služebnímu, bude to držet. Ale ty doma nebudeš chtět jezdit rychlostní zkoušky po každý cestě z kauflandu a tak budeš jezdit za 5 a začne se to sypat :-D
09:02:25
20.10.2024
20.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 19.10.24 19:46:24: Nemá to ani oleštěný volant. To u Pažuta bych už z volantu sbíral žmolky, jako když dáš do pračky kalhoty s papírovým kapesníkem v kapse.
08:59:47
20.10.2024
20.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 20.10.24 08:16:33: Ono je to jinak, zákon schválnosti. Jezdíš se služebním záložákem, který má 300, kamarád kamaráda má to samé a má 350. Tak si to koupíš domů a zrovna ten tvůj kus bude hroznej sypák.
08:16:33
20.10.2024
20.10.2024
SO545
-> Milan 136 19.10.24 19:46:24:
a co 3val 1.0l mame zakaznika co sa blizi k 350 000km a tazka pohoda.
ten mal asi zomriet po 50....
To je ako u motoriek po 30 ju treba pochovat , alebo niekomu darovat s plnou nadrzou.
a co 3val 1.0l mame zakaznika co sa blizi k 350 000km a tazka pohoda.
ten mal asi zomriet po 50....
To je ako u motoriek po 30 ju treba pochovat , alebo niekomu darovat s plnou nadrzou.
19:46:24
19.10.2024
19.10.2024
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 19.10.24 18:43:05: Ale tuner říkal, že dle zaručenýho infa z vývoje to dá max 100. Takže Ti nevěřím
18:43:05
19.10.2024
19.10.2024
Jirik_Tuňák1983
Já jel teď v pátek s O3, která má 414 000 km. Je to 1.6 TDI a furt v pohodě auto.
09:36:04
19.10.2024
19.10.2024
SO545
Mam G12 tusim od nova...a ziaden problem. Tak neviem . Ale je to stare zelezo G4variant na chrbte to uz ma cez 400 ....plan je aspon 600 000km.
10:07:10
17.10.2024
17.10.2024
Sita
-> 11mAjA11: ja vim, o tom utesnovaci jsem cetl, ale ten unik se fakt zacal objevovat az po tom downgrade. Kdyz jsem to proplachl a dal zpet G12, tak to kapalo porad, risknul jsem ten utesnovac a je to ok. Uz je to tam 8 let, topi to normalne a kapalina neubejva. Je z toho akorat trocha humusu v nadobce, ale tomu autu je 23 let, je to spotrebak a odemne uz pojede rovnou na likvidaci, takze to nepotrebuju udrzovat ve stavu novyho...
09:50:38
17.10.2024
17.10.2024
11mAjA11
Na AZD je teď aktuálně 330 poctivě a motor po výměně šálků, tuto je Sup AMX, tam je vše původní.
Btw. Únik chladící kapaliny nebude způsoben přechodem na G11 ta je mnohem méně agresivní než G12..spíš to je prostě tím že je něco vyzite, tipuju únik kolem komory termostatu a nebo z trubky od vodní pumpy do komory, nebo chladič. Utěsňování je jen omezené řešení které pak ucpe radiátor topení..
Btw. Únik chladící kapaliny nebude způsoben přechodem na G11 ta je mnohem méně agresivní než G12..spíš to je prostě tím že je něco vyzite, tipuju únik kolem komory termostatu a nebo z trubky od vodní pumpy do komory, nebo chladič. Utěsňování je jen omezené řešení které pak ucpe radiátor topení..
08:42:20
17.10.2024
17.10.2024
Sita
-> 11mAjA11: pekny, ja mám (AZD 1.6 16V) na pocitadle ted cca 300, ale jsme pátí majitelé a myslím, že tam nějaká optimalizace v minulosti proběhla, takže reálně to vidím tak na 400. Ale motor drzi dobře. Vpodstatě jedinej problém jsem si způsobil sám tím, že jsem po koupi provedl downgrade na G11 (nevědomost), ale bylo to tam jen chvíli - jakmile se pood autem začaly objevovat kapky, vrátil jsem G12 + utěsňovač a je to asi OK (cca 150tkm). Dokonce pořád funguje klima, bez jakýhokoliv zásahu. Olej to nebere (5W40) a spotřeba se drží do 6.5. Většinu km s tím jezdí žena, já s tím jezdím o litr níž, viz ty zuby na grafu .
www.spritmonitor.de/en/.. ./663474.html
www.spritmonitor.de/en/.. ./663474.html
19:44:57
07.10.2024
07.10.2024
Jirik_Tuňák1983
Na Pažutovi jsem pokořil 180 000 km, vozík skvělý, ale ten vymrdanej střešní nosič, z toho se asi zblázním. Nikdo ho moc nepoužíval, teď jsem vezl latě a nosič mám na jedné straně šprajclý v posunuté poloze dopředu. Jde kousek sem a tam, ale až dozadu mi nejde ani za piču. Pokud ho neposunu, zkusím rozebrat ten kryt a mrknu, jestli tam není zaseklé to zajištění, páč páčka taky na této straně nejde zacvaknout a pruží. Jezdit a posunutým nechci, páč o sobě dává v přední poloze vědět akusticky, což je na dálnici poněkud otravné.
22:58:22
06.10.2024
06.10.2024
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: teda ted je dira i v okne, bohuzel ve vyhledu ridice (nevadi), nicmene opravit pry nelze. Tak bude i okno (pojisteno).
22:54:48
06.10.2024
06.10.2024
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: volant a sedacku... v sedacce je dira, ve volantu taky. Necham presit. Jen to nejde PnP...
22:52:37
06.10.2024
06.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Urcite ne, ted mame vymeneny vozovy park. Defacto jen dve auta v ostrym provozu jsou mimo zaruku a dalsi dve jsou zalohy... A aby mi to dovolili vzit, to by musela bejt nehoda, aby slo auto do smelcu... Jinak auta davame do bazaru.
Co shanis?
Co shanis?
22:47:57
06.10.2024
06.10.2024
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebudete se nejakyho customa definitivne zbavovat? Potreboval bych 2 dily, abych si svoje nechal opravit...
19:59:35
06.10.2024
06.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Myslim, ze starej je taky 2,3 bez chcanek. Vejska 3,43 a sirka jak kamion
19:32:03
06.10.2024
06.10.2024
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu 06.10.24 19:27:07: tohle je za 2.3 bez ad. Nejlepší co může bejt.
Ty 2.2 to je průser....
Ja ma 3.2 vysoké 7 paletu. Doložitelnost rovná tuna, dle váhy ve šroťáku.... Imrvere narvaný samozřejmě....
Ty 2.2 to je průser....
Ja ma 3.2 vysoké 7 paletu. Doložitelnost rovná tuna, dle váhy ve šroťáku.... Imrvere narvaný samozřejmě....
19:27:07
06.10.2024
06.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435 06.10.24 19:16:10: Tak u toho naseho to zas takova traga nebyla, to to ma Stepan horsi.
U Ducata jsme menili nejaky ventilky okolo preplnovani, kdyz mi to spadlo do nouzaku na D1, rucni brzda to je klasika, uhorelej konektor ventilatoru topeni a delame spojku kazdych 120 000 km ale my mame boudu obrovskou, takze ten motor je pretizenej. Novy Ducato uz ma automat a silnejsi motor, tak to je jina kava...
U Ducata jsme menili nejaky ventilky okolo preplnovani, kdyz mi to spadlo do nouzaku na D1, rucni brzda to je klasika, uhorelej konektor ventilatoru topeni a delame spojku kazdych 120 000 km ale my mame boudu obrovskou, takze ten motor je pretizenej. Novy Ducato uz ma automat a silnejsi motor, tak to je jina kava...
19:16:10
06.10.2024
06.10.2024
Tomaso435
-> StepaNoFUN 06.10.24 16:45:42: -> Matthes, záškodník z TechWebu 06.10.24 18:56:31: tyjo, mám stejný km na ducatu, a jediný co se jako fakt posralo, bylo zarezly lanko ruční brzdy, takže sem to poklepem vrátil tak abych jezdil a objednal se na opravu..... Jinak letos dle intervalu po rozvodech (poslední měsíce kapala i vodní pumpa, takže za rok se dolilo cca 1l fridexu) , v loni kolem 190 000km teda brzdy, ne nutné, ale klasická hláška, začínáte tam mít hranky.... no tak se to dalo.
a jelikož není výhled ze by se posílalo dál,tak převodový olej. a jinak jen co 20 000 olej a filtry.... I když je interval 48 000. A údajně bylo mastné sání a že prý je to turbem, takže se taky dělalo, i když asi nebylo nutné.
Jinak kompletně původní. Každou 4 nebo pátou nádrž mam s vifem... Jak si vzpomenu.
Jediný co, tak tomu praskaj h7. Vyřešeno led.
a jelikož není výhled ze by se posílalo dál,tak převodový olej. a jinak jen co 20 000 olej a filtry.... I když je interval 48 000. A údajně bylo mastné sání a že prý je to turbem, takže se taky dělalo, i když asi nebylo nutné.
Jinak kompletně původní. Každou 4 nebo pátou nádrž mam s vifem... Jak si vzpomenu.
Jediný co, tak tomu praskaj h7. Vyřešeno led.
18:56:31
06.10.2024
06.10.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
Na zaruku spojkovej valec, to byla asi jedina zavada, kdy to chciplo a musela prijet odtahovka (resp. tehda jsem kolegu odtahl berlingem domu asi 3 km ) a pak jel na odtahovce do servisu.
Rozvody, brzd nepocitane, takovy ty provozni veci, co se meni normalne. Vstriku asi 8 Menil jsem osobne naboj levyho predniho kola a to pomocny lozisko pravy poloosy.
Jednou jsem s nim teda chtel jet pro ohradku, kdyz se narodil malej a rupnul mi remen, pac se kousla jedna kladka, ale byl jsem kousek od firmy, tak jsem se na kruhaci otocil a jel jsen zpet na firmu.
Rozvody, brzd nepocitane, takovy ty provozni veci, co se meni normalne. Vstriku asi 8 Menil jsem osobne naboj levyho predniho kola a to pomocny lozisko pravy poloosy.
Jednou jsem s nim teda chtel jet pro ohradku, kdyz se narodil malej a rupnul mi remen, pac se kousla jedna kladka, ale byl jsem kousek od firmy, tak jsem se na kruhaci otocil a jel jsen zpet na firmu.
16:45:42
06.10.2024
06.10.2024
StepaNoFUN
Jinak za tu dobu řešeno:
Chladič
Těsnění pod hlavou 2x (1x na záruku)
Rozvody 2x (podruhý protože druhý těsnění pod hlavou a jetý rozvody tam nechtěli dát)
Řemeny příslušenství včetně kladek a volnoběžky alternátoru
Vstřiky 5ks (4ks na záruku)
Termostat 2x (1x na záruku, 1x preventivně s druhým těsněním pod hlavou)
Venkovní klouby (na záruku), následně se dávaly celý poloosy, protože po záruce odešly vnitřní
Spojka
Odpor ventilátoru chladiče
Zadní tlumiče 2x (ne že by byly uplně v prdeli, ale hledal jsem tvrdší)
Mám koupenej NOx sensor, ale nedal jsem ho tam - chvíli kravil, ale pak se to srovnalo a dobrý
Nějaký hadice okolo motoru, protože chybná montáž při těsnění hlavy na záruku
A samozřejmě hromada destiček a kotoučů.
Jinak třeba čepy jsou tam všechny zatím původní.
Chladič
Těsnění pod hlavou 2x (1x na záruku)
Rozvody 2x (podruhý protože druhý těsnění pod hlavou a jetý rozvody tam nechtěli dát)
Řemeny příslušenství včetně kladek a volnoběžky alternátoru
Vstřiky 5ks (4ks na záruku)
Termostat 2x (1x na záruku, 1x preventivně s druhým těsněním pod hlavou)
Venkovní klouby (na záruku), následně se dávaly celý poloosy, protože po záruce odešly vnitřní
Spojka
Odpor ventilátoru chladiče
Zadní tlumiče 2x (ne že by byly uplně v prdeli, ale hledal jsem tvrdší)
Mám koupenej NOx sensor, ale nedal jsem ho tam - chvíli kravil, ale pak se to srovnalo a dobrý
Nějaký hadice okolo motoru, protože chybná montáž při těsnění hlavy na záruku
A samozřejmě hromada destiček a kotoučů.
Jinak třeba čepy jsou tam všechny zatím původní.
23:24:20
21.09.2024
21.09.2024
COL
-> palinator: To tam nema tam byt nic? Ta stupnice muze byt libovolna, ale kdyz jsem to tehdy delal tak, jasem rekl, at je videt jak moc je to studeny... :D
Druha stupnice vlevo je opravdu tlak v sani. Vsechno az na tacho, ktery je zatim puvodni, jsou krokace z pristrojovek tusim ze od fabie, nasmerovat tam lze lecos, ale ja tehdy vybral toto. Stupnice se prepinaji tlacitky, s tim, ze pokud nekde nastane mimoradny stav, tak se ta stupnice automaticky aktivuje (prepeti/podpeti, prehrati, nebo naopak studeny olej a vysoka zatez, nedostatek paliva ...) + plus se to ukaze na konrolkach. Dole pod temi symboly sviti, co je zrovna aktivni, na fotce to neni moc videt.
Kontrolek je malo, tak jsou tedy nekdy ruzne posdruzovane. Vyhrev zadniho okna napr. sdruzuje vyhrev zadniho okna a ohrev merici lambda sondy. Ten systic napravo nahore mi zas historicky indikuje deaktivovanou imobilizaci.
Na otackomeru je jeste videt fototranzistor, ktery snima okolni svit a podle toho se nastavuje jas kontrolek a v noci podsvetleni cele pristrojovky.
Streva jsou videt nekde v komentarich k sedemu autu.
Druha stupnice vlevo je opravdu tlak v sani. Vsechno az na tacho, ktery je zatim puvodni, jsou krokace z pristrojovek tusim ze od fabie, nasmerovat tam lze lecos, ale ja tehdy vybral toto. Stupnice se prepinaji tlacitky, s tim, ze pokud nekde nastane mimoradny stav, tak se ta stupnice automaticky aktivuje (prepeti/podpeti, prehrati, nebo naopak studeny olej a vysoka zatez, nedostatek paliva ...) + plus se to ukaze na konrolkach. Dole pod temi symboly sviti, co je zrovna aktivni, na fotce to neni moc videt.
Kontrolek je malo, tak jsou tedy nekdy ruzne posdruzovane. Vyhrev zadniho okna napr. sdruzuje vyhrev zadniho okna a ohrev merici lambda sondy. Ten systic napravo nahore mi zas historicky indikuje deaktivovanou imobilizaci.
Na otackomeru je jeste videt fototranzistor, ktery snima okolni svit a podle toho se nastavuje jas kontrolek a v noci podsvetleni cele pristrojovky.
Streva jsou videt nekde v komentarich k sedemu autu.
09:00:54
21.09.2024
21.09.2024
palinator
-> minno:
Myslíš sdružený přístroj teploměr/voltmetr? Ale jo, rozsah od -30°C je dobrej... takovej, běžnej.
-> COL:
Můžeš mi prosím popsat tu přístrojovku více? Ten výhřev okna a nezapnuté pásy sedí a nebo je na to připojený něco jinýho?
Co ukazuje přístroj úplně vlevo? Tlak v sání?
Myslíš sdružený přístroj teploměr/voltmetr? Ale jo, rozsah od -30°C je dobrej... takovej, běžnej.
-> COL:
Můžeš mi prosím popsat tu přístrojovku více? Ten výhřev okna a nezapnuté pásy sedí a nebo je na to připojený něco jinýho?
Co ukazuje přístroj úplně vlevo? Tlak v sání?
07:25:46
21.09.2024
21.09.2024
minno
-> COL 20.09.24 20:14:14: Zaujímavá stupnica teplomeru.