skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> Milan 136: neviem čo je to zas za flash čo dnes kolega ťahal celé poobedie
-> Jirik_Tuňák1983: Taky o tom občas přemýšlím, koupit kravku, ovečky, a odstěhovat se někam mimo civilizaci. Pak mi dojde že bych musel vstávat v 5 ráno a zase mě to přejde![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: JJ, to bylo přesně ono jak tu někdo psal, už teda nevím kdo to byl![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tady bylo zaručený info od kámoše z vývoje, jak O3 zaručeně umře po 100 tkm motor, podvozek a vše kolem. A já si i pamatuju, kdo to byl![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak proti O1 osobně nic nemám. Jezdit bych v ní asi nechtěl, ale když v ní jedu, tak mě to nijak neuráží.
Ale asi by mě nebavilo pořád řešit ty zámky atd. Na tátovo O1 jsem se hrabal snad už ve všech 4. Už na to ani nejde koupit folie...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
K O4 mohu říct jen to, že ten totální shit absolutně nesnáším.
Na tom aute nic nefunguje, samý sw opravy... Svolávačka, která obsahuje až 12 svolávaček v jednom, co vyběhla včera je masakr.
Kolega dělal včera jedno auto celou pracovní dobu.
Vůbec nechci vidět Enyaq. Já snad změním obor.
Jo a i přes to, že denně sedím v nových, "lepších" autech, než mám sám, tak zbavovat se ho rozhodně nehodlám.
Zlatá O2 face.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak proti O1 osobně nic nemám. Jezdit bych v ní asi nechtěl, ale když v ní jedu, tak mě to nijak neuráží.
Ale asi by mě nebavilo pořád řešit ty zámky atd. Na tátovo O1 jsem se hrabal snad už ve všech 4. Už na to ani nejde koupit folie...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
K O4 mohu říct jen to, že ten totální shit absolutně nesnáším.
Na tom aute nic nefunguje, samý sw opravy... Svolávačka, která obsahuje až 12 svolávaček v jednom, co vyběhla včera je masakr.
Kolega dělal včera jedno auto celou pracovní dobu.
Vůbec nechci vidět Enyaq. Já snad změním obor.
Jo a i přes to, že denně sedím v nových, "lepších" autech, než mám sám, tak zbavovat se ho rozhodně nehodlám.
Zlatá O2 face.
-> saskyn2: motory celkom držia , infotaimnt je boj
-> saskyn2 26.11.20 15:47:32: beru čistě cenu dílů, který se "rozbijou" ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: No tobě možná, protože pročítáš fora kde to ty lidi píšou, ale reálně nevíš kolik lidí jezdí bez problému, to se nezlob ale mám o tomhle asi trochu větší přehled než ty
Ses zbláznil, prej repas 7
To možná tak když si všechno uděláš sám tak dáš 7 za vyvložkování, jinak je to tak 35 papouchů jen to fikne a doživotní to rozhodně teda není, podívej se jak jsou vydřený starý vstřiky co tam dáváš, ty ti to zas časem dojebou, to bys musel i funglovku sadu vstřiků a to už v tom budeš tak 2x tolik.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 26.11.20 13:44:01: mě to nepřijde jako jedno z tisíce
ale i tak repas PD hlavy je za cca 7 a je "doživotní" na kolik tak vyjde železárna ? na 20-30 ?
k tomu benzínu bohužel bych s výběrem nezůstával jen u koncernu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
k tomu benzínu bohužel bych s výběrem nezůstával jen u koncernu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: a stává se to taky volvu ? :-D
-> vhml: No, taky je to trochu specifický tím, že jen málo který světy jsou tak diametrálně odlišný ve svým přístupu, jako automotive a software. A co jsem tak zaslechl, tak některý manažeři v automotive si za boha nechtěj připustit, že starý metody řízení tady jaksi nefungujou... není to nijak novej problém, ale tím jak toho software v autech přibývá, tak začíná i být víc vidět.
-> saskyn2 26.11.20 14:33:05: spíše je to běžnej jev náběhu novýho produktu do sériový výroby
-> suri: A taky že motory půjdou do prdele hned po limitu záruky atd atd atd...
-> suri 26.11.20 15:00:06: Tak to ber tak, že to je holt nový a každý náběh výroby má nějaký mochy, si pamatuju jak nabíhala B8 v Emdenu a měli asi 1000 karoserií který byly blbě svařený a všechno se to likvidovalo, to byly jatka![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 26.11.20 14:17:08: Ještě mě napadlo hele a ty budíky to je za příplatek ne? A stejně je to hustý, tobě se nelíbí a pak na klubu čteš jak někdo vyplázne 30.000 za dostavbu
Ještě že jsem normální, takže sice se mi to líbí, ale nejsem praštěnej abych dal 30 za dostavbu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ještě že jsem normální, takže sice se mi to líbí, ale nejsem praštěnej abych dal 30 za dostavbu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ono kdyz se clovek propracuje k cca 3-5 let starejm autum, a porad to toci, tak ma jiny dojmy a nema moc tendenci nadavat na spolehlivost, protoze jeste vsechno pekne funguje a muze si uzivat ten komfort.
Ale kdyz jste v kategorii, ze kupujete 15let stary auta a drzite je co to jde, tak jste pak radi za kazdou primitivni techniku, kterou to ma misto zbytecnosti nebo slozitoasti... Treba ted se mi na Bore serou mikrospinace v zamcich. Semtam se spusti alarm, semtam nejde otevrit kufr... Tak s tim mam praci to vystipavat nebo nejak nahrazovat a rikam si - kde jsou stary dobry tahla, lanka a velky dverni spinace... To, ze kazdym dnem ocekavam kolaps elektrickych okynek, a dalsich "zbytnych" veci ani psat nemusim...
Ja mam osobni zkusenosti pouze s druhou kategorii, tu prvni mam jen bohate zprostredkovanou od kamaradu.
Ale kdyz jste v kategorii, ze kupujete 15let stary auta a drzite je co to jde, tak jste pak radi za kazdou primitivni techniku, kterou to ma misto zbytecnosti nebo slozitoasti... Treba ted se mi na Bore serou mikrospinace v zamcich. Semtam se spusti alarm, semtam nejde otevrit kufr... Tak s tim mam praci to vystipavat nebo nejak nahrazovat a rikam si - kde jsou stary dobry tahla, lanka a velky dverni spinace... To, ze kazdym dnem ocekavam kolaps elektrickych okynek, a dalsich "zbytnych" veci ani psat nemusim...
Ja mam osobni zkusenosti pouze s druhou kategorii, tu prvni mam jen bohate zprostredkovanou od kamaradu.
-> saskyn2: o tenkých plechoch a kadečom tu prebehlo , to si pamätám , ale to nebola nikdy pravda ... OIII snáď okrem nafťákov nemala prakticky žiadne väčšie problémy
-> palinator: Tý ručce přídeš na chut. Do závodního auta se to samozřejmě nehodí, nicméně na normální ježdění je táhlo pro dinosaury je hroznej opruz, něco jako klika na startování motoru![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> suri: Jo něco jsem slyšel, nicméně si pamatuju jak tady na virtu nějakej chytrák psal zaručený info z výroby jak O3 nebo možná rapid? je katastrofa a jak všechny na nějakou záhadnou chybu podvozku umřou do 2 let
Takže tyhle věci bych tak nehrotil, jestli mají nějaký problém s náběhem výroby, tak to určitě šikovný boleslavský kluci nějak vyřeší, tyhle zaručený zprávy si pamatuju už z dob favorita![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
OIV je za mňa aj iných bežných šoférov katastrofa , poznám predajcov kde predali do firiem 10ks a teraz riešia furt len nefunkčný infotaiment a nekonečné flashe .. ono sa to utrasie a vychytá ale ja dúfam že doba ovládania celého auta cez displej skončí
-> saskyn2:
Když mě se nelíbí ten displej a elektronická ručka.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Když mě se nelíbí ten displej a elektronická ručka.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 26.11.20 13:58:46: Já v O4 zatím ani nikdy nejel, takže nedokážu porovnávat a nechci být jak někteří všeználkové, ale na fotkách to vypadá hezky, hlavně introš v RS je hodně pecka a vidět ten posun.
EDIT: Teda vlastně ten dvouramenej volant z obyčejný verze jsem měl v ruce a to je teda něco neskutečně hnusnýho a tomu kdo ho navrhl bych ho asi narval do prdele. I s airbagem. A zapojil na baterku, pro jistotu, kdyby se mu to náhodou líbilo:-)
EDIT: Teda vlastně ten dvouramenej volant z obyčejný verze jsem měl v ruce a to je teda něco neskutečně hnusnýho a tomu kdo ho navrhl bych ho asi narval do prdele. I s airbagem. A zapojil na baterku, pro jistotu, kdyby se mu to náhodou líbilo:-)
-> Tomaso435:
Ono maj takovej pocit ostatní, že oproti novejm autům to je tužší. Já jsem za to spíš rád, že mám nějakou zpětnou vazbu.
Ono maj takovej pocit ostatní, že oproti novejm autům to je tužší. Já jsem za to spíš rád, že mám nějakou zpětnou vazbu.
-> palinator 25.11.20 08:29:04: servo pro kulturisty? já si na fabii nastavoval z kryplmódu ten RS aby to šlo víc ztuha :-D celkem mě sere když jen naznačím a volant se div sám naotočí
-> saskyn2 26.11.20 12:50:17:
Tak ona ta doba už přišla, už teď cejtim že O3 je lepší než O4.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak já asi budu shánět něco na špinavou práci a tahání vleku místo Toleda. Tak nevim na co to vyjde. Abych nekoupil OI combi ještě jednu.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak ona ta doba už přišla, už teď cejtim že O3 je lepší než O4.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak já asi budu shánět něco na špinavou práci a tahání vleku místo Toleda. Tak nevim na co to vyjde. Abych nekoupil OI combi ještě jednu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 26.11.20 13:44:01: to si vždycky říkám, co si tak pomůžu když můj 20 letý Sharan s 1.8T a pětikvaltem vyměním za o 10 let novější PDčko se 6 kvaltem
A těch novějších 1.8T s Tiptronicem je žalostně málo.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jarda/felda: No jenže to železářství máš u CR u každého tak 1000tého auta. Tu vymlácenou hlavu má PD každý třetí
A který konkrétní motor považuješ za dobrý benzín? Od O3 dál možná, jinak jedině z důvodu ekologie-aby mi s tím za 5 let nezakázali jezdit...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
A který konkrétní motor považuješ za dobrý benzín? Od O3 dál možná, jinak jedině z důvodu ekologie-aby mi s tím za 5 let nezakázali jezdit...
-> saskyn2 26.11.20 12:50:17: si nevybereš, u PD to máš repas hlavy u CR zase železářství
ted už vychází dobře jen benzíny ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 26.11.20 11:56:54: Měl jsem na O1 4x4 komplet nové origo tlumiče atd - a oproti Accordu kde nebylo 270t km do podvozku šáhnuto to byla vlastnostma dost bída. Tolik k tomu, jestli tam je nebo není prostor ke zlepšení.
-> palinator 26.11.20 11:24:33: Hele lidi nadávají na všechno možný, ale vesměs to jsou hlavně takový Jardové co jsou schopný plkat píčoviny o tom jak servo je na nic. Realita je taková že dost zákošů se zbavuje už i těch O2 a neznám nikoho kdo by reálně chtěl, nebo koupil něco staršího než má ted.
Tím ti neberu kvality O1, hlavně teda rotačky, ve své době to bylo špičkový auto, na miliony světelných let vzdálené tomu co do té doby Škodovka vyráběla(felicii), nicméně řekněme si popravdě od té doby uplynulo pomalu čtvrt století
Počkej tak 10 let jak tady bude Jarda velebit O2 možná i O3 jaký je to super auto proti těm novým sráčům
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
EDIT: a do PD bych dneska taky už nešel(i když ho ve svém mám a nemůžu na něj říct křivýho slova), je to úplně ta samá písnička, všechno jsou to odjetý vrány do kterejch za go hlavy nacpeš víc, než by sis připlatil za něco novějšího a rozumnějšího.
Tím ti neberu kvality O1, hlavně teda rotačky, ve své době to bylo špičkový auto, na miliony světelných let vzdálené tomu co do té doby Škodovka vyráběla(felicii), nicméně řekněme si popravdě od té doby uplynulo pomalu čtvrt století
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
EDIT: a do PD bych dneska taky už nešel(i když ho ve svém mám a nemůžu na něj říct křivýho slova), je to úplně ta samá písnička, všechno jsou to odjetý vrány do kterejch za go hlavy nacpeš víc, než by sis připlatil za něco novějšího a rozumnějšího.
-> Jarda - zrušená registrace 26.11.20 11:56:54: by mě zajímalo co se sere na mechanickým servu ve feldě
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jarda: Tak už jen servotronik z toho dělá jiný auto. Ta zadní náprava je taky trochu promáklejší a karoserie tužší. To pozná asi každý kdo do toho sedne, kromě tebe a Bukaje![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 26.11.20 09:24:32: tak servo je vec, ktera se dost sere a na 1.3 mpi fakt potreba neni, Ti asi dam nekdy projet dlouhou nivu bez serva... Kratka uz servo ma, tam je to fakt opodstatnene.
-> saskyn2 26.11.20 09:12:54: prisimte, co jde vylepsit na personech, mimo to, ze se tam da vic gumy a pak jdou jizdni vladtnosti do prdele, jen aby jsi mohl mit super nizke gumy... Ale jak jedu s tou drncavou o3, tak opravdu nevim, kde soudruzi udelali chybu a to moje octa je na 16kach a s tim prednim stabikem dost drncava proti naftove...
-> saskyn2 26.11.20 09:12:54: prisimte, co jde vylepsit na personech, mimo to, ze se tam da vic gumy a pak jdou jizdni vladtnosti do prdele, jen aby jsi mohl mit super nizke gumy... Ale jak jedu s tou drncavou o3, tak opravdu nevim, kde soudruzi udelali chybu a to moje octa je na 16kach a s tim prednim stabikem dost drncava proti naftove...
-> saskyn2 25.11.20 19:07:59:
Pěkné, ale ty Tourky už nejsou můj šálek kakaa. Je to PDčko, jsou tam nabastlený věci z novějších aut který se k tomu vůbec nehoděj a z výbavy toho v nich moc nezbylo.
Jinak u nás si moc nevybavuju, že by se někdo zbavoval O1 kvůli tomu že se to sere. Buď už to dávno proběhlo a nebo s tim jezděj do totálního rozpadnutí. Jeden mechoš u nás kterej nemá problém manželce sehnat zánovní Q7 jezdí do práce v O1 4x4 TDI-PD, která už má snad k milionu najeto.
Zato znám dost lidí, který O1 pustili že chtěli něco lepšího, koupili O2 nebo O3 a nadávaj kudy choděj, že předchozí auta o servisu ani nevěděli a že tady je furt něco. Hlavně ty O2. O3 ještě docela jdou, ale i tam se typický závady nevyhejbaj.
Žiju za dobu svejch zkušeností v tom, že na rotačce je časem závažnej problém akorát turbo, který teda u nešikovnýho uživatele v případě VGT může dělat problém v podstatě u novoty. Zbytek jsou buď nezávažný, očekávatelný věci a nebo máš trochu smůlu.
A taky O1 se tak nějak dokáže rozpadat průběžně, že tam třeba nefunguje nic z výbavy, ale jízdy neschopný je to jen výjimečně, což se o O2 říct nedá. Zejména co se týče porovnání počtu havárií motorů.
Pěkné, ale ty Tourky už nejsou můj šálek kakaa. Je to PDčko, jsou tam nabastlený věci z novějších aut který se k tomu vůbec nehoděj a z výbavy toho v nich moc nezbylo.
Jinak u nás si moc nevybavuju, že by se někdo zbavoval O1 kvůli tomu že se to sere. Buď už to dávno proběhlo a nebo s tim jezděj do totálního rozpadnutí. Jeden mechoš u nás kterej nemá problém manželce sehnat zánovní Q7 jezdí do práce v O1 4x4 TDI-PD, která už má snad k milionu najeto.
Zato znám dost lidí, který O1 pustili že chtěli něco lepšího, koupili O2 nebo O3 a nadávaj kudy choděj, že předchozí auta o servisu ani nevěděli a že tady je furt něco. Hlavně ty O2. O3 ještě docela jdou, ale i tam se typický závady nevyhejbaj.
Žiju za dobu svejch zkušeností v tom, že na rotačce je časem závažnej problém akorát turbo, který teda u nešikovnýho uživatele v případě VGT může dělat problém v podstatě u novoty. Zbytek jsou buď nezávažný, očekávatelný věci a nebo máš trochu smůlu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 25.11.20 12:16:08: ty vole nechtěl servo
Když otec zaparkuje uprostřed dvora s feldou, tak si vždycky dlouze rozmejšlím je snažší ji složitě obcouvat nebo se s tou mrdkou bez serva prát a přeparkovávat to.
To samý když 3x do roka sednu při závodech do 309 na semislickách s malým volantem. To vždycky první den nadávám kudy chodím.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To samý když 3x do roka sednu při závodech do 309 na semislickách s malým volantem. To vždycky první den nadávám kudy chodím.
-> saskyn2: nejaký pekný FL 4x4 by sa hodil , ale tie ceny sú scifi čo za to chcú ...jedna mi sem chodí taká 350tis km , keby bola za normálny peniaz tak by som bral
-> Jarda: Jezdí jich sem hezkejch spousta, hlavě teda po fl, zachovalá O1 je už jednorožec. A podvozek je někde úplně jinde než O1 4x4.
-> palinator 25.11.20 10:02:12: tak o1 v 4x4 fakt horsi podvozek nema, souhlasim s Tebou jen v te o trosku horsi bezpecnosti, o2 uz pouzili vysokopevnostni materialy a ne vsude na karoserii blato, jak to bylo do te doby
-> saskyn2 25.11.20 19:07:59: to jsou po smrti i vetsina O2
-> saskyn2 25.11.20 19:07:59: to jsou po smrti i vetsina O2
-> palinator: Hele s tou spolehlivostí by se dalo i souhlasit, ale bohužel tak někdy 10 let dozadu. Teď už to jsou vesměs všechno strašný pasti co jsou dávno po smrti. Ale jak to tak bývá tak se občas najde výjimka. zrovna dneska tady mám tuhle krasavici. Je fakt zachovalá, co mě dostává že takový veterán a je to novější než můj Passat. Je to nějaká 2009. Přivez to hrobník
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 25.11.20 08:29:04: vidis a ja servo prave vubec nechtel![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: mne chýba tá Felicia no , ale už to asi inak nebude a budem mať len niečo novšie ... čakám ale na niečo v rozumnej cene , tak ako som kúpil túto bratovu 1,8TSI ... otázka je či sa niečo vyskytne
-> palinator: Vsak jo, my tu Boru mame uz 6 let jako denodenniho spotrebaka, natoceno ma 240 (+100 tipuju). Ted jsem tomu delal vetsi servis a musim rict, ze je to drzak. Akorat zadni naprava je uz fest okysla. Nejradsi bych ji vyhodil z auta celou a nejak ji poslechtil na stole, ale na to neni cas...
Svagr mel prave O2 (o 7 let novejsi auto) a parkrat jsem ji ridil a ten rozdil je proste znat. Ale uz ji musel pro celkovou korozi uplne vseho dat pryc...
Svagr mel prave O2 (o 7 let novejsi auto) a parkrat jsem ji ridil a ten rozdil je proste znat. Ale uz ji musel pro celkovou korozi uplne vseho dat pryc...
-> Sita:
A O3 je zase o kus jinde. Pohodlí ale asi stejný. Pro mě horší pocit z jízdy. Horší materiály i dílenský zpracování. Třeba jsem si teď všiml, že na palubce prosvítá "naříznutí" pro spolujezdcův airbag a celá ta palubka je v těch místech taková hrbolatá. Na starších autech jsem to neviděl. Přitom je to krom cest do práce garážovaný.
A O3 je zase o kus jinde. Pohodlí ale asi stejný. Pro mě horší pocit z jízdy. Horší materiály i dílenský zpracování. Třeba jsem si teď všiml, že na palubce prosvítá "naříznutí" pro spolujezdcův airbag a celá ta palubka je v těch místech taková hrbolatá. Na starších autech jsem to neviděl. Přitom je to krom cest do práce garážovaný.
-> Sita:
Tak ona O2 je lepší než O1, tak nějak ve všem, kromě spolehlivosti, odolnosti proti korozi a provozních nákladů.
Takže když přežiješ horší komfort, o něco horší bezpečnost, horší podvozek, tak na skákání 15 tkm za rok O1 stačí. Zbytek je více méně jen design a "pocit". Je fakt, že nad 50 km jízdy už to asi poznáš no.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale pořád si myslim, že budu radši mít starší plečku "ftopu", než mít O2 jako jí maji skoro všichni v okolí. Paměť závad plná chyb a přístrojovka jak vánoční stromeček. Teď bude kámoš po 4 letech prodávat O2 RS kombika. 2,0 TDI BMN. Starostí s tim měl už docela dost. 2002 TDI 96 kW si ale na podnikání nechává.
Tak ona O2 je lepší než O1, tak nějak ve všem, kromě spolehlivosti, odolnosti proti korozi a provozních nákladů.
Takže když přežiješ horší komfort, o něco horší bezpečnost, horší podvozek, tak na skákání 15 tkm za rok O1 stačí. Zbytek je více méně jen design a "pocit". Je fakt, že nad 50 km jízdy už to asi poznáš no.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale pořád si myslim, že budu radši mít starší plečku "ftopu", než mít O2 jako jí maji skoro všichni v okolí. Paměť závad plná chyb a přístrojovka jak vánoční stromeček. Teď bude kámoš po 4 letech prodávat O2 RS kombika. 2,0 TDI BMN. Starostí s tim měl už docela dost. 2002 TDI 96 kW si ale na podnikání nechává.
-> palinator 25.11.20 08:29:04: ja kdyz srovnam Boru (lepsi octavie
) a socialni O2 1.9 TDi, tak vidim propastnej komplexni rozdil. Snad jedinej parametr kterej se mi libi u Bory vic je vzhled a design nekterejch veci. A nemyslim si, ze by to bylo stavem...
Zajimalo by mne jakej je rozdil mezi O2 a O3, to si zatim nemam kde vyzkouset....
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zajimalo by mne jakej je rozdil mezi O2 a O3, to si zatim nemam kde vyzkouset....
-> saskyn2 24.11.20 23:15:52:
No, asi se budu muset někdy stavit...
Mám klasiku 280 mm ATE/ATE Ceramic + bubny, kde nevim co je. Na takový to běžný přibrzdění to funguje velice dobře, zlehka a snadno se to dávkuje, většinu toho ubrzdim jen v takovým tom vaklu posilovače. Ale jezdim economy mode. Samozřejmě s plným autem když budu brzdit ze 130 z kopce, tak se do toho bude muset člověk opřít víc, než do větších kotoučů, to přiznám bez mučení.
Na druhou stranu to aspoň luxusně brzdí na ručku. Jakmile vytáhnu ručku a začnu cejtit nějakej odpor, tak stačej dva zuby a zabrzděno. Bohužel až moc, obvykle to tak po tejdnu přirezne a nejde odjet.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
V zásadě mi Octa co se týče brzd funguje podobně jako 120. Na slabší brzdění na to nemusíš vůbec šlapat a ručka drží tak že uděláš na suchu hodiny.
Na 120 to ale začlo fungovat až po výměně posilovače a komplet zadku kromě bubnů. Octa takhle brzdí od koupě.
Jinak srovnávám s plně kotoučovými vozidly Toledo a Golf V 1,6 MPI. O3 brzdí lepší, stejně jako Rapid, ale přijde mi, že necitlivě. Na ručku jsou všechny auta nejmíň o třídu horší než ty bubny, tedy je to něco mezi hrůzou a katastrofou. Z kotoučovejch brzd brzdila na ručku dobře jen Vectra, ale ta brzdila on-off a kámošova ex-Bora, která nevim co vzadu měla, ale brzdila na ručku fakt luxusně, s tim jsem se nikdy předtím ani potom nesetkal.
Na Ovci mě fakt serou akorát ty nepohodlný sedačky a málo místa vzadu, jinak v prvom radě je to voz, ktorý nevyžaduje zvláštnú námahu pri jazdě.
Ale historie to je, hydraulický servo, který je dneska vhodný vlastně pro kulturisty, řazení jde zlehka jako u všech VW s lanama z té doby (nechápu co pokurvili že v posledních generacích škodovek to jde mnohem hůř), Maxidot má viditelný kostičky, rádio nemá AUX, vlastně krom FM a CD nemá nic, na tempomatu nevidíš, že je zaplej a kolik je na něm nastaveno, na dveřích jsou kolíčky a zámky dělaj kravál jak když se zamyká cela. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No, s vozom som ale spokojný, povedal by som viac, ako som očakával.
Ale nemám úplně typickej kus O1 dnešní doby no... ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 20:20:51:
U takový výbavy mě dost překvapuje, že tam neni právě to nejpodstatnější - servo.
No, asi se budu muset někdy stavit...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na druhou stranu to aspoň luxusně brzdí na ručku. Jakmile vytáhnu ručku a začnu cejtit nějakej odpor, tak stačej dva zuby a zabrzděno. Bohužel až moc, obvykle to tak po tejdnu přirezne a nejde odjet.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
V zásadě mi Octa co se týče brzd funguje podobně jako 120. Na slabší brzdění na to nemusíš vůbec šlapat a ručka drží tak že uděláš na suchu hodiny.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak srovnávám s plně kotoučovými vozidly Toledo a Golf V 1,6 MPI. O3 brzdí lepší, stejně jako Rapid, ale přijde mi, že necitlivě. Na ručku jsou všechny auta nejmíň o třídu horší než ty bubny, tedy je to něco mezi hrůzou a katastrofou. Z kotoučovejch brzd brzdila na ručku dobře jen Vectra, ale ta brzdila on-off a kámošova ex-Bora, která nevim co vzadu měla, ale brzdila na ručku fakt luxusně, s tim jsem se nikdy předtím ani potom nesetkal.
Na Ovci mě fakt serou akorát ty nepohodlný sedačky a málo místa vzadu, jinak v prvom radě je to voz, ktorý nevyžaduje zvláštnú námahu pri jazdě.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No, s vozom som ale spokojný, povedal by som viac, ako som očakával.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 20:20:51:
U takový výbavy mě dost překvapuje, že tam neni právě to nejpodstatnější - servo.
-> Jarda - zrušená registrace 24.11.20 23:34:45: Jardo, ono žádný auto s 256 kotoučema a bubnana vzadu nebrzdí, nic ve zlém
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 24.11.20 22:57:05: u ni mi bude chybet jen ten tempomat, to je hodne navykove... ted s tou svou litam vsude, uz zas (po 15tis.km) menit olej, to me stve... ale u fely to je sranda proti octe
Tak jasne, ze tu opravim, rad bych 6q, ale uplne rozhodnut zatim nejsem, treba zustane 5q. Octa je proste auto na neexpedicni dalky :)
-> saskyn2 24.11.20 23:15:52: mas mu rict, at to radeji da do srotu
proslo to? kdyz nebrzdi?
Tak jasne, ze tu opravim, rad bych 6q, ale uplne rozhodnut zatim nejsem, treba zustane 5q. Octa je proste auto na neexpedicni dalky :)
-> saskyn2 24.11.20 23:15:52: mas mu rict, at to radeji da do srotu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> dragon_cb_cz: Dneska jsem byl s O1 na technický a musím teda uznat že i to je v dnešní době už hroznej punk
nebrzdí to, nejede, ale přitom to s těma úzkejma pryžema hrabe líp než bi tdi
Ale možná to u týhle bylo i stavem, a to jsem do toho dal i svojí baterku aby to mohli na lince aspon chcípnout
Ulepený ruce od toho rozdrolenýho volantu mám ještě ted, hroznej hegeš![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)