
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.9tdi - 66 kw nebo 81 kw ????
-> Karel.: i na ochcávku ?

-> Fire: diagnostika 600Kč asi
-> myschaak: je stranky kamose :-)))
-> vhml: presne tak diesely se op hoodne zlepsily - hlaska nafta do kamen je uz davno pryc
-> vhml: presne tak diesely se op hoodne zlepsily - hlaska nafta do kamen je uz davno pryc
-> Fire: nemusíš do škodovky,jsou dneska i soukromý servisy,který mají diagnostiku na VW gruppe.Jinak při dni otevřených dveří Tě napíchnou zdarma,jinak by to víc než pětikilo stát nemělo ...
-> Luděk: no jako máš pravdu, to je pak stejný jak nejsilnější 1.2HTP, ten motor mi je taky sympatický:-))
-> Luděk: -> Kuba.K: dikec chlapi za názory, ale spíš mě teď zajímá co ta prohlídka ve Škodovce
..ať vím co zjistí + kolik si mám nachystat


jo a průměrnou spotřebu měla cca 4,9l/100km a když se na ní nešlapalo,tak i o půl litru míň
-> Kuba.K: Fabie combi 1,4 TDi máme v práci (4 ks zánovní od cca 20 do 50k km) a domů bych to nechtěl,tach. rychlost max. 169 km/h,průměrná spotřeba cca 6l/100 km,prostě žádná výhra,navíc tomu chybí jeden válec ...81kW Octávka kombi šla tach. 199 km/h a to měla namotaných 300k km
-> Luděk: tak Fabia RS musí být mazec...... mě stačí občas Fabia 74kW a připadnu si ja Fitipaldi:-))))) na dálnici tam máš 160-180 a vůbec jsem o tom nevěděl, fakt to jede moc dobře a nakopne tě to vždycky kolem těch 1800 otáček.
Ale ve Fabii by mě spíš hodně lákala 1.4TDi ta silnější, to jsem slyšel, že je taky zdařilá kombinace..... třeba ve spojení s kombíkem, ne pro co největší náklad, ale pro kočárek + manší nákup, na výlety.... nižší povinko.... slušná spotřeba, dobrý krouťák... slušně to i jezdí, když nechcete závodit..... hm no jo no
Ale ve Fabii by mě spíš hodně lákala 1.4TDi ta silnější, to jsem slyšel, že je taky zdařilá kombinace..... třeba ve spojení s kombíkem, ne pro co největší náklad, ale pro kočárek + manší nákup, na výlety.... nižší povinko.... slušná spotřeba, dobrý krouťák... slušně to i jezdí, když nechcete závodit..... hm no jo no
jel jsem se čtyřma 1,9 TDičkama od VW gruppe, ale jen dvě z toho byly Oktávky (66kW a 81kW) a obě jezdily velice pěkně,osobně by mi asi stačila i ta 66kW,pak jsem jel v Superbu 74kW (ale prý údajně čipnutý),největší mazec jsem zažil s Fabií RS (96kW,škoda jen,že měla najeto pouhých 400km),jisté ovšem je,že pouze čipnutím z 66kW 81kW neuděláš,protože stavitelné lopatky na turbu 66kW neměla
-> Dvordy: tak jsme mluvil s borcem.takovej v pohodě týpek.. auto je z Německa, v podstatě když ho přihlásím na sebe, budu druhý majitel po tom skopčákovi
...
Prej není problém to napíchnout na PC a kouknout na technický stav auta..
Kolik stojí taková prohlídka všeho v autorizovaním servisu ?
PříŠtí týden se na to jedu mrknout, tak uvidíme

Prej není problém to napíchnout na PC a kouknout na technický stav auta..


PříŠtí týden se na to jedu mrknout, tak uvidíme

-> Fire: pokud máš možnost, vezmi to do servisu, ať ti to dají na diagnostiku, zvednou na hever, kouknou na podvozek.
Dej si bacha na to, jak je opotřebovaný volant, řadící páka, pedály. Pokud moc, svědčí to více najetých kilometrů, než je na tacho. Ve většině inzerátů je u těhle aut i na tachometrech kolem 130tis km a to je hodně velká blbost. Nikdo si nekupuje nafťáka, aby najel takhle málo km. Jinak se podívej po internetu, tam je rad habaděj, na co si dávat pozor.
Dej si bacha na to, jak je opotřebovaný volant, řadící páka, pedály. Pokud moc, svědčí to více najetých kilometrů, než je na tacho. Ve většině inzerátů je u těhle aut i na tachometrech kolem 130tis km a to je hodně velká blbost. Nikdo si nekupuje nafťáka, aby najel takhle málo km. Jinak se podívej po internetu, tam je rad habaděj, na co si dávat pozor.
-> Fire: Tady jde spíš o to abys věděl co je na autě za závady
-> petr s: tak pokud to nechcou dovolit, neni co resit a auto nechcu ! navic to neberu z bazaru

-> Fire: Je to tak na 20 minut ale některé bazary to nechtějí povolit abys to změřil protože se dovíš dost co tam je za závady
VAG je kominikacni rozhrani ridici jednotky. Napoji se na to noutbuk a rj. nabonzuje co se ji nelibi.
-> petr s: VAGA je zkratka presne ceho ?
.. otazkou je, kolik takova prohlidka stoji


-> Fire: A dát na vaga jestli tam jsou závady Naposledy jsem našel na audi 42 závad
-> Crestik: co bereš za blbosti ? 4*AIRBAG je samozřejmě blbost
, vztávej ! -> Dvordy: příští týden se jedu na ni mrknout asi
..na co se podívat a dát pozor ? a myslíš, že je dobrý to vzít do nějakého autorizovaného servisu nezaujatého ať na to mrknou pořádně ?



-> Fire: cena byla velice dobrá.
-> Crestik: než vystřelíš takovou věc, zkus se podívat, kolik stojí 81kW Octávky
-> Crestik: než vystřelíš takovou věc, zkus se podívat, kolik stojí 81kW Octávky
-> Fire: dle mě předražené, nejen díky výbavě...já bych se obešel bez všech těch "blbostí"

-> Don Carlos: -> U-Geen: aha som si to zle interpretoval :-), tak potom to hej no........
Ale co vidavam ludi co behaju na tdickach tak skoro nik nenechava turbo ochladit a viem ze bolo auto dlho v provozu no co uz...neriesim
Ale co vidavam ludi co behaju na tdickach tak skoro nik nenechava turbo ochladit a viem ze bolo auto dlho v provozu no co uz...neriesim

-> Dvordy: a co cena ? dobrej kup ?
-> Dvordy: jakej je ten interier ? me ta svetla moc nejede

-> Fire: takovou mám já, světlý interiér a domontovávané krátké hagusy.
Co říkáte na tuto : auto.bazos.cz/inzerat/...
/Octavia-19-tdi-81kw-rv200
0-combi.php
za 200 tis. ju pustí
za 200 tis. ju pustí

-> Skoda RBK: I v manualu je napsany ze pokud byl motor vytizen a turbo v akci je velmi vhodne nechat auto na minutku po zastaveni bezet a nechat turbo ochladit ...
-> Skoda RBK: Přesně jak píše šéfšéfůvšéf. To nebyla repase.
-> Skoda RBK: ale to co psal neni repase ale jenom vycisteni :) to vycisteni me stalo 2k (turbo na aute = vsechno dolu etc).
jinak po ostrejsi jizde nechavam vychladnout, dle teploty oleje.
jinak po ostrejsi jizde nechavam vychladnout, dle teploty oleje.
-> Don Carlos: turbo ti spravovali v beznom servise???
Kamos co sa zaobera prave turbinami tak mi hovoril ze jednak repas turba neni lacina zalezitost a kvalitne sa to spravi len v spešl opravovniach a na SK je ich dost malo napr.
Otazka pre ludi co jazdia na TDi-čkach:
- ked mate za sebou dlhsiu trasu, ked motor je ziadne vyzihany alebo ked davate autu knedlik tak pred vypnutim motora nechavate este taku minutku vrcat na volnobeh? Bo jednemu tipkovi sa nieco stalo s turbom neviem ci ho zadrel alebo daco s lopatkami................ ....pretoze ho riadne salatil a potom hned vypol motor, a tak sa to turbo nestihlo olejom dochladit...

Otazka pre ludi co jazdia na TDi-čkach:
- ked mate za sebou dlhsiu trasu, ked motor je ziadne vyzihany alebo ked davate autu knedlik tak pred vypnutim motora nechavate este taku minutku vrcat na volnobeh? Bo jednemu tipkovi sa nieco stalo s turbom neviem ci ho zadrel alebo daco s lopatkami................ ....pretoze ho riadne salatil a potom hned vypol motor, a tak sa to turbo nestihlo olejom dochladit...

Asi před dvěma měsíci jsem měl turbo original z 81 kw po repasi za 4000 Kč k prodeji. Zasekl se podtlakový ventil a Tschuráci v autorizovaném servisu škoda ho jen promazali a sbalili 1200 Kč. Jenže po pár km to začalo dělat znovu. Protože se potřebovalo jezdit, sehnalo se na vrakáči turbo za 5500 Kč a staré se nechalo v běžném servisu rozebrat. 400 Kč stálo rozebrání,vyčištění, promazání a složení.
-> CHIP: tak to jde, když za podobnou cenu měl kolega ve Škoda servise vyměněnou škrticí klapku na 1.6 55kW
-> Fire: Vim ze repasovane turbo do 81 kW kupoval kamarad v original Skoda servise za asi 14000
ty ceny ND neznáte ?
96 kW ma taky naklapeci lopatky ..
-> Labros: tak to zase nevím ! 66 je bez naklápění, 81 s naklápěním ! dál nevím

-> Fire: Takže 66 a 84 jsou stejný a 81 a 96 jsou s naklápěcíma lopatkama?
-> Labros: 84kW má myslím Golf TDi, Octávka má 74kW, ale ve verzi 4x4
-> Labros: ja jen vím, že oktáva má buď turbo 66 nebo 81, Suberblb má pak i 96 vím..

-> CHIP: no a jsme u toho, buď náhoda, a nebo se opravdu sere ta váha a turbo
..prej ta 81tka má na turbu naklápěcí lopatky, tak pak nevím no...
-> Dvordy: asi jak říkáš ty, chci tu silnější, zadní brzdy někde jinde, výkon taktéž
Když jsme u toho sraní:
- kolik stojí ta váha a kolik turbo na 81tku jen pro zajímavost ?



Když jsme u toho sraní:


-> vhml: tak je jasný, že spotřeba a krouťák je u dieselu někde jinde, ale ty benzíny mi oproti nafťákům zní jak rajská hudba. A některý jsou i dost nepovedený - jel jsem s Vectrou 2,2DTi a nejen že se tam všechno uvnitř klepalo, po přesednutí do benzínu 1,4 jsem si liboval, jak je to takový kulturní, příjemný, pružný, lehce se to vytáčí, tichý. Prostě jak hlazení sametu oproti mlácení kladivem

ví teda někdo na 100%, který motory jsou konstrukčně stejný, a který rozdílný? 66kW-81kW-84kW-96kW. Mám v tom pořád bordel. Jsou tam rozdíly v turbech, že jo.
-> Max: Nejspis turbo 



Znám celkem dobře oba ty motory v různejch autech.
66kW myslim na běžný ježdění stačí. Ikdyž...víkonu není nikdy dost :-) Navíc jak psa U-geen jsou tam lepší bzrdy.
-> bitmap: jeslit jsi s fačkem udělal oktávku,tak buď s tim ten pilot v oktávce neuměl, nebo mu něco nefungovalo
66kW myslim na běžný ježdění stačí. Ikdyž...víkonu není nikdy dost :-) Navíc jak psa U-geen jsou tam lepší bzrdy.
-> bitmap: jeslit jsi s fačkem udělal oktávku,tak buď s tim ten pilot v oktávce neuměl, nebo mu něco nefungovalo

Moje mama podnika a potrebovala auto .. rikal jsem ji at si vezme 96 kW ze to je raketa .. raketa to je .. to je fakt ... vedle stala 66 kW, zkusili jsme ji a byl jsem velmi prijemne prekvapen tim jak to jelo ...koupila 66 kW.
Ma ji ted 4 mesice, je maximalne spokojena, zacala ji rikat "mysicka"
, jezdi to za 4,9 litru, i v peti lidech po dalnici z Olomouce do Brna, vubec zadnej problem, kopec nekopec porad za 5 porad 130 dle predpisu. Mama nemuze rychlejc .. uz dostala dvakrat pokutu za rychlost. Ja jel celou dobu 160, jede krasne.
Na druhou stranu nevim jestli je to nahoda nebo co, ale moji dva kamaradi maji 81 kW, jednomu odesla vaha vzduchu uz dvakrat a druhymu jednou, a jeste ma zrejme neco s turbem. Nevim .. mozna fakt nahoda.
Ma ji ted 4 mesice, je maximalne spokojena, zacala ji rikat "mysicka"

Na druhou stranu nevim jestli je to nahoda nebo co, ale moji dva kamaradi maji 81 kW, jednomu odesla vaha vzduchu uz dvakrat a druhymu jednou, a jeste ma zrejme neco s turbem. Nevim .. mozna fakt nahoda.
já mám 81kW v kombíku. Rozdíl oproti 66kW poznáš, když naložíš do auta 4lidi a plný kufr a na střechu nosič. Jinak mě se s tím jezdí perfektně, podle palubního počítače spotřeba 5.1 - dálnice, okresky, Praha-kolony. Váha vzduchu ti může odejít tak po 50-60 tis., ale její cena není až tak strašná. Povinný je u obou verzí stejné. Být tebou, vzal bych silnější, protože od té doby, co jí mám se nebojím předjíždět.

-> Stal: s prehledem si ten kopec mozna vyjel, ale plny na podlaze, na tachometru 80 a ve vocich smrt. Tam kde jezdime se 100konovou astrou do kopce 140 ma Toledo 66kW 160...
-> Don Carlos:
golf je diesel a oktavka je benzin, tym som chcel povedat ze z toho diesela sa da nieco spravit
golf je diesel a oktavka je benzin, tym som chcel povedat ze z toho diesela sa da nieco spravit
-> kuko: Jenže ty se bavíš o benzinu 1,6.
Myslím, že při tom sprintu to ten pilot octafky trošku neuměl.
Myslím, že při tom sprintu to ten pilot octafky trošku neuměl.
trochu laicky prispejem aj ja, brat ma IV. 66 kw chipnuteho golfa (neviem presne kolko ma po chipnuti) ale to auto je proste delo, ten zatah od spodu je erotika a spotreba smiesna, s porovnanim nasou oktaviou 1.6 75 kw je to dost podstatny rozdiel, oktavka sa nechyta...