
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.9tdi - 66 kw nebo 81 kw ????
-> bitmap: Myslim, ze to bylo spis ridicem, protoze i papirovy hodnoty zrychleni hovoreji lepe pro octavku nez, pro 135ls favorita

vzal bych slabsi.. duvody jsi psal na zacatku.. a hod ji chipnout..
Od doby co mám nafťáka, tak bych za benzín neměnil. :o))
-> vhml: S prehledem.
-> bitmap: ze nafta patri do kamen muze rict opravdu akorat clovek co s naftakem nikdy nejel. Me uz domu za ziviho boha nesmi auto na benzin, pro normalni jezdeni je to palivo naprosto nepouzitelny,spotreba, kroutak atd. Zkusil si do toho tvyho slavnyho favoritu nalozit 5 lidi a vyjet tahlej kopec?
www.dieselpower.cz

Tata jezdi s Octavii 1.9 TDi s 81kW....jede to jako svine!!!!Urcite je lepsi
-> Crestik: ja nevim, je to mozny. Na rozjezd a celou jednicku sme jeli stejne a od dvojky jsem jel postupne o malinko rychlejc a na konci drahy jsem se doplahocil o delku auta pred nej :)
Ale je to strasnej traktor. Ochcavka byla slyset uz od startu, takovej straslivej lomoz a facko az skoro v cili a to spis gumy nez motor.
Ale je to strasnej traktor. Ochcavka byla slyset uz od startu, takovej straslivej lomoz a facko az skoro v cili a to spis gumy nez motor.
-> bitmap: pokud to řídil nějaký tarzan a vytáčel někde k 5tis, tak se nedivím, že jsi mu ujel.
-> Keksík: já dával tak 6,5 když jsem jezil po okreskách živěji tak 6,9, prostě super
-> Keksík: Jo a jeste spotreba - my meli kombinovanou 6.5/100 km, ale minimalne pulka byla po Praze a otec navic neni vzorovy jezdec ekorally 

-> Fire: My jsme meli 66kW tri roky. Nemuzu si stezovat, na sportovni jizdu to neni, ale kroutak to ma, naklad uveze a plny auto nemelo na D1 problem jet 150 porad. Ja osobne jsem s tim jel tacho 195...
-> bitmap: Muhahaaaaa....
-> bitmap: Muhahaaaaa....
-> bitmap: ty si riadny EZOP

Lidi, ja nemluvim o normalni jizde, rikam, ze na zrychleni na skoro 400m trati jsem byl z favem v obou smerech drahy o auto pred ochcavkou. A nebylo to tim, ze by ochcavku nehnal co to dalo
Samozrejme pruzny zrychleni bude nekde jinde, i jakejkoli jinej jizdni rezim bude asi s tim traktorem prijemnejsi, to ale nic nemeni na tom, ze na zrychleni je to linejsi nez jednen z nejslabsich a nejtezsich Favoritu
Proste, nafta patri do kamen

Samozrejme pruzny zrychleni bude nekde jinde, i jakejkoli jinej jizdni rezim bude asi s tim traktorem prijemnejsi, to ale nic nemeni na tom, ze na zrychleni je to linejsi nez jednen z nejslabsich a nejtezsich Favoritu
Proste, nafta patri do kamen

-> Fire: slabší varianta ti plně postačí, ale neřešil bych to, stejně si ju nekoupíš
-> bitmap: nechci se hádat, třeba máš raketový favorit.....
66kW TDi znám velice dobře a dokonce vlastním i Favorita, no řeknu to tak...... vždycky kdež jsem přesedal do Favorita, tak i za jízdy i při přidání plynu jsem kontroloval jestli nemám zatáhlou ruční brzdu.....
protože v momentě kde sepne turbo tak se nechytáš, je to kopanec...... někdo to hodnotí zle, ale mě se právě ten turboefekt u TDi motorů líbil
66kW TDi znám velice dobře a dokonce vlastním i Favorita, no řeknu to tak...... vždycky kdež jsem přesedal do Favorita, tak i za jízdy i při přidání plynu jsem kontroloval jestli nemám zatáhlou ruční brzdu.....
protože v momentě kde sepne turbo tak se nechytáš, je to kopanec...... někdo to hodnotí zle, ale mě se právě ten turboefekt u TDi motorů líbil
-> bitmap: hadam tu nejdes tvrdit ze 66kW TDi je horsia ako 135kovy favorit. Sa zobut zo sna prosim. Mozno si si to rozdal tak s hladkym dieslom to by som ti mozno zozral
-> Fire: a ked ti aj 74 bude uz malo tak o cipnes a budes zasa vysmiaty

-> Karel.: diesle(turbinky) maju velky potencial........kamos ma passata v kombajnu 96kW pupa-dyza cize okolo 130PS a cipli mu to na 150PS tak je to urcite mozne.
81 je este ta starsia turbina bez pumpy dyzy. S PD su 74 a 96kW ale neviem na isto ci 66 je PD. Co som sa bavil s jednym manikom na VW tak povedal ze najlepsie volba do koktafky je 74kW PD.
81 je este ta starsia turbina bez pumpy dyzy. S PD su 74 a 96kW ale neviem na isto ci 66 je PD. Co som sa bavil s jednym manikom na VW tak povedal ze najlepsie volba do koktafky je 74kW PD.

-> Fire: tj. jinak napr u toleda 66kW ma vepredu chlazeny 256mm kotouce a vzadu bubny, 81kW ma vepredu chlazeny 280mm kotouce a vzadu obyc kotouce... brzdi to fakt prijemne... foto.u-geen.net/nase-auta
/.../p3114608.jpg - kolo je 15ka :)
A neřídil tu octávu nějaký tydýt? Ono hodně lidí, co má vochcáfku, má nas.ané v rukách. A jestli to neumí rozjet, tak bych se nedivil. Na druhou stranu je octava těžké auto, takže se poměr koně - váha blíží k favoritu.
-> Fire: zajdi si na www.skodafavorit.cz a v tematu "Co takhle srázek Mělník a okolí" se muzes poptat na "tu" stribrnou oktavku a vsichni tam reknou, ze je to lina hujda, neb nejenom ja s nuznou 135Ls jsem ji zpraskal, o ostatnich kteri meli pod kapotou 50kW jsem taktne pomlcel. Zrychleni to ma proste horsi jak jakykoli Favo, to je fakt. Na dalnici to uz ale bohuzel asi bude jinak :)
-> bitmap: tak to bych chtěl vidět
-> U-Geen: právě, že ta silnější má navíc koouće vzad, i když to není porblé nahodit i na tu 66tku ! -> Karel.: bude oktáva, jen to nechci uspěchat !!!!! čekám co se vyskytne - výhodná koupě



-> Fire: Mel jsem moznost jet s octavkou 66kW 2001 rok, neni to zadnej zavodak, spis na normalni jezdeni, ale neni problem jet 130 po dalnici, kopec nekopec. A hlavne spotreba s lehkou nohou 4,9
Udajne ten slabsi vydrzi vic, vaha vzduchu, turbo a tak

jo a jeste prumerna spotreba dle palubniho PC kolem 5.0 litru, jezdim 45km trasy cast po rovine cas mezi kopci... da se jet i za min, i za vic, podle rezimu... a relativne "stejne" rychle.
no u 81ky dostanes jeste lepsi brzdy a to se vyplati :) ja mam toledo 81kW a jede to pekne, sef mel O1 se 66kW a taky to nejelo spatne... lepsi kdyz se v tom projedes a budes moct srovnat stejna auta s temahle motorama. Jinak poruchovost... vahy Pierburg vydrzej hodne, Bosche jsou na tom pry hur. U turba spise nez cele turbo odchazi regulace... casto staci pouze vycistit regulaci nataceni lopatek v turbu, nekdy odejde ventil ktery to ovlada...
-> p.b.:
tak se ti omlouvám-> Dušan:



-> Karel.: cimbu.cz/index_cz.php?pag
e=3&...
Kdyz jezdime do skoly tak stridame s kamosema dve auta. Toledo 66kW a Astru 74kWbenzin. Atra ma samozrejme lepsi zrychleni ale do tahlejch kopcu v peti lidech nema sanci. 66kW je proste motor na normalni civilni jezdeni za 5 litru, maximalku ma 190(astra 200)
-> Karel.: no tak ty 66ky jsou jen udušený 81ky, kdybys to viděl tak uvěříš. Až ty tuším 96ky mají motor krapet jinej
-> Dušan: No právě, jel jsem s tim a docela líný, vůbec to nejelo a na 170 se to zaseklo a víc to nechtělo...
-> Dušan: my máme rencka 1.6 a oproti ochávce je to nesrovnatelný, teda bylo než otec posral motor
ta 66kW nebrat............a ukaž mi někoho kdo ti načipuje auto o 18kW
to je snad nemžný, kámoš dělá v chiptuningu tak se ho zeptám, ale to je vyloučený, totální kravina to by by řídící jednotka nepobrala


-> Tomik...: SDI snad 50 u oktávky možná o pár víc. Ale to je podle mě úplná mrtvola
Kamarád má 66kW a jezdí to pěkně, má to dobrej zátah, mě osobně se v tom jelo příjemně. No ale před rokem ji nechal načipovat na 84kW a to je teda něco jinýho. Citelnej zátah ve 180ti. Lepší rozjezdy atd, ale ještě aby ne když je tam takovej rozdíl výkonu. Osobně bych klidně do 66ky šel
-> Dušan: A kolik má SDIčko?
-> Tomik...: neni
-> Fire: A nejni 66kW SDI ?
-> Fire: kup 81!!ta slabší nejede, víš jak se jede k nám po kolejích nahoru?tak jsem tomu dal a vůbec nebyla schopna udržet 4 a na 3 jsem to doklepal tak tak!!Rozhodně silnější bych vzal...........spotřeba je okolo 6
plánuješ nebo co?

66kW je na tom vykonnostne moc, moc blede. Na patecnim srazu Favoritklubu na letisti u Melnika jedna byla a ve sprintu tam i zpatky jsem ji se seriovou 135Ls porazil vzdy o delku auta 
Cili pokud ti vykonnostne postacuje Favo, mela by i 66kW Oktavka.

Cili pokud ti vykonnostne postacuje Favo, mela by i 66kW Oktavka.
ja jezdim v praci s 81 a spotreba okolo 5.5/100
jde o oktávii, rok 2001 a mladší ...
Ahoj, slyšel jsem od pár lidí, že je lepší brát slabší variantu !!!! z důvodu porucovodsti váhy vzduchu a turba... kde je pravda ?
.. jinak jak moc velký rozdíl ve spotřebě je mezi těmito motory ? stačí výkonostně ta 66kilowat ?
díkec...

