Proc?

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.03.2007 do 17.03.2007, založil/a Peca
řadit dle data
20:04:49
17.03.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> Peca: líp už to snad ani definovat nejde4
18:50:05
17.03.2007
Peca
Podle me rodzil mezi stylingem a tuzingem je v tom, ze tuzing nejakym zpusobem OHROZUJE ridice a ostatni ucastniky provozu. Napr. chlupaty potah na volant - clovek ho tam da pro to, aby se odlisil (stejne tak styling) jenze uz zapomina na to ,ze se volant v obalu protaci, sklouzava a je to nebezpecne. Nebo jiny tuzing - roura od kamen misto vyfuku. Tuzing pro to, ze to nejakym zpusobem ohrozuje ostatni nebo omezuje samotneho ridice - ztrata vykonu diky naproste neznalosti mechaniky vyfukovych plynu, ohlusujici rev v okoli, kusy upadavajici za jizdy.
Styling je jemne doplneni vzhledu - stylu auta bez vlivu na vlastnosti.
Tuznig ma vliv v drtive vetsine negativni.
17:59:56
16.03.2007
rolls
-> MiroJ: tak napis definiciu ty4
17:58:29
16.03.2007
MiroJ
-> rolls:
1 prosim ta , googla uz vie hadam pouzivat kazdy , nie 1

a kopirovat definicie tiez 3

ale na zaklade toho co si sem vlozil sa znovu pytam , vracia nas to znovu na zaciatok , aky je rozdiel medzi stylingom a tuzingom . Podla teba vkus ? A ja hovorim ze vkus nieje to co roby rozdiel medzi stylingom a tuzingom ...
17:48:47
16.03.2007
rolls
popripade
Historie tuzingu

Fenomén tuzingu se v Česku objevil pravděpodobně v 70.letech minulého století, kdy byl automobilový trh extrémně omezen a na silnicích se objevilo jen několik málo druhů vozů. Někteří z majitelů pak jako výraz touhy po odlišení začali na svoje auta montovat různé doplňky – šachovnicové samolepky na dveřích, liščí ocasy na anténách apod.

V 80. letech minulého století se fenomén začal rozšiřovat a objevovaly se i další vymoženosti jako např. kožešinový potah na volant. Kromě doplňků vizuálních vzniká i celá řada vylepšení kutilských, např. se tradovalo, že pokud se do sání motoru Š120 přidá ventilátor, motor bude lépe táhnout.

Po sametové revoluci a přechodu na tržní hospodářství se situace zásadně změnila. Dovozem ojetin se nabídka značek automobilů výrazně rozšířila a automobil se stal mnohem dostupnějším zbožím, přesto se touha po vylepšení vozu dále rozšiřovala, na což měly zřejmě vliv i filmy, ve kterých vystupují hrdinové v rychlých autech (např. Rychle a zběsile). U benzínových pump jsou běžně k dostání různé tuzingové doplňky.
17:47:03
16.03.2007
rolls
-> MiroJ: kua...Tux tu dal taky trefny obrazok a pouzivani doktora Googla4
U automobilů se velice často používají také úpravy, které nemají na výkon motoru či jízdní vlastnosti žádný vliv (či v horším případě vlastnosti zhoršují). Takové úpravy se někdy (s hanlivým nádechem) označují jako tuzing, jelikož někteří fanoušci tuningu tvrdí, že označení „tuning“ si zaslouží pouze úpravy směřující k vylepšení funkčních vlastností, nikoli pouze vzhledu. Jelikož jsou však vylepšení vzhledu obvykle výrazně jednodušší i levnější než funkční tuning, jsou také výrazně běžnější.
17:44:30
16.03.2007
MiroJ
-> rolls:
...nehovoril som ze ja neviem co je to vkus , ale teraz ta poprosim napoj na zaklade tej definicie vkusu definuj rozdiel medzi stylingom a tuzingom .

Pozor , je to tak , vkus je subjektivny a preto to co sa paci mne sa nemusi pacit tebe a preto moze byt moj styling v tvojich ociach tuzing a naopak(vsetko len hypoteticky pravdaze)1 ? Tak teda co je tuzing ?
17:42:44
16.03.2007
rolls
-> Ad@m: neber osobne...to len medzi recou, aj ked je to bohuzial fakt8 cestinu citam od 10 rokov takze no problem, mozno nejake narecove slova ale inac pohoda a pisat neviem po slovensku nieto este po cesku1 1
17:40:34
16.03.2007
Ad@m
-> rolls: jak kdo 4
17:38:16
16.03.2007
rolls
-> Ad@m: no ja understud jor lingvidz...to skor vy mate problem rozumiet maj lingvidz3 3 3
17:37:03
16.03.2007
Ad@m
-> rolls: už jsem myslel že umíš tak dobře česky 1
17:33:15
16.03.2007
rolls
-> MiroJ: Vkus je současná představa o ideálu krásy, harmonie, dokonalosti a módnosti. Pokud je něco nehezké, nepěkné, neladící, označuje se jako nevkusné. Posouzení vkusu je především otázka individuálního posouzení. Obecný vkus se v průběhu času mění, také různé národy mají různý vkus.

vykladovy slovnik najdes na internete4
17:21:29
16.03.2007
MiroJ
-> p.b.:
ee , neuspokojive visvetlenie ... podla mna neobsahuje podstatu ...
17:13:31
16.03.2007
p.b.
-> MiroJ: Styling je něco jako Gambrinus, je hodně těch co ho pijou, prostě chtuná širší skupině lidí. Tuzing je něco jako třeba Klášter, pije ho podstatně míň lidí... Prostě styling je společensky a širšíma skupinama líp přijatelnej než tuzing, který ocení jen pár tuzerů. možná je to blbost ale v tom je ten rozdíl .)
17:06:29
16.03.2007
MiroJ
-> rolls:
vkus ? objasni 5
17:00:05
16.03.2007
rolls
-> MiroJ: vkus?5
16:54:25
16.03.2007
MiroJ
mna skor zaujima bratranec tuningu ktory fusuje do stylingu a jeho meno je tuzing ? aky rozdiel je medzi stylingom a "tuzingom" ?
16:51:44
16.03.2007
MiroJ
no , podla mna , slovo "tuning" je brane globalne a zahrna pod seba vsetko ostatne spojene z upravou auta ci uz jazdnych vlastnosti(tuning) , alebo vzhladu(styling). No ked to tak zoberieme , jedno bez druheho nejde a jednoducho na seba nadvezuju .
Zlepsuje jazdne vlastnosti(1 motor uz vylepseny mame 1 ) -- super kola, pritlacne kridla atd . ale ovsem to vsetko meni aj vzhlad auta .
Vzhlad auta , no dam tam super kola , pekne kridielko , nejake tie laminatiky , ale co stoho keby dizajnovo vychytane auto nemalo aj nejaky ten vykon ? co by potiahlo tolko doplnkov ? vylepsime motor , nie ? aj ked , asi decentny styling az tak ten tuning nepotrebuje ...Podla mna ide tuning a styling ruka v vruke spolu ..
10:19:11
16.03.2007
Peca
-> Kloggie: No rozhodne by to byla dobra zbran na chodce3
09:28:51
16.03.2007
Kloggie
-> Peca: 3 ale vem si jak by to vypadalo kdyby ho meli na predni kapote3
08:47:57
16.03.2007
Peca
-> U-Geen: Jasne, pritlak. Hlavne u skodovek, ktery maji pritlacny kridlo na zadni kapote 3 To zrejme je proto aby se ten "lehky" zadek pri rychle hustojizde moc nenadnasel. Prece jenom motor neni zas takova zatez 1 110
06:25:09
16.03.2007
M.a.R.i
tuning? to by asi bylo nadlouho 3
23:37:02
15.03.2007
Kloggie
no jasne, zvysit pritlak, ale to je ti k necemu az kdyz jedes vic jak 140... Ve meste je to uplne na ho*no;)-> Ad@m: ja bych jeste do tune-ladit zaradil jeste kola, z vlastni zkusenosti vim ze vymena plechu za hlinik + poradny pneu dela hodne
23:25:06
15.03.2007
U-Geen
no spoilery by meli vylepsovat obtekani vzduchu a pripadne zvysovat pritlak :)
23:24:01
15.03.2007
Ad@m
-> Kloggie: já zase pojem tuning beru stejně jako ty - tune=ladit. Spojlery, křídla, kola a jiné bych zařadil do stylingu... Ale je fakt že každý druhý si pod pojmem "tuning" představí masakrově oplastované auto s alu kolama, tmavýma sklama, 1 cm nad zemí a laufem s průměrem 20 cm... Původní význam toho slova si myslím trošku zanikl...
23:21:08
15.03.2007
Kloggie
Podle me je tuning odvozeny od zakladu tune - ladit a z toho usuzuju ze tuning je vyladeni neceho, treba auta (muzete vyladit i radio, ze:))) No pod pojmem "ladit" si predstavuju vylepseni jizdnich vlastnosti, zvyseni ucinnosti brzd, zvyseni vykonu motoru, pekny kola, ale uz ne treba hustospojlery a hustokridla apod. to uz mi prijde takovy divny, ale asi to k tomu patri a taky je hustokridlo a hustokridlo:))) nerikam ze se mi tjuningovy auta nelibej, ale jak ktery mno...
20:57:52
15.03.2007
p.b.
-> Peca: U běžnýho člověka je tuning něco špatnýho a ne lamináty .)
20:21:23
15.03.2007
THOMMY
-> Peca: To je proste tjuning voe,to nechapes,bez toho bys nebyl cool3
18:29:22
15.03.2007
Peca
No prave jsem mel na mysli to, ze kazdy druhy se chce odlisit tak si koupi sadu spojleru a pak to da do laku s autem. Jenze kdyz je tech sad u nas na prodej jen nekolik, zacina se to zakonite furt opakovat a pak je kazda takova skodovka stejna a stejna ...

Me to pripada jako nejaky mytus - tuning je to co si muzeme koupit u Ellriho nebo MK Kosy...

Skoro jako mytus zenske krasy ...
17:06:55
15.03.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ad@m: Od původní 105tky je trochu 40
16:57:47
15.03.2007
rolls
-> Kuba.K: jj...jemu nic tjuning nerika4
16:41:23
15.03.2007
Majkl
-> Kuba.K: ja jsem tu svoji seriovku nemyslel tak vazne :) ano mam tuningove auto ale nerikam tomu tak :) ale ani seriove.. asi opravdu ten stajlink nebo tak nejak :) a je mi to celkem jedno, ja mam auto tak aby se mi libilo..
16:27:04
15.03.2007
Kuba.K
-> rolls: jo tuner#2 má taky sériovku:-))))
16:24:45
15.03.2007
rolls
-> Kuba.K: ale sag pohoda...ja nechcem menit tvoj nazor na to alebo nieco podobne, ja len ze kazdy nech si vola svoje auto ako chce, Tuner2 ma tiez seriovku tak co4
16:19:16
15.03.2007
Kuba.K
-> rolls: -> Labros: řekl jsem jen svůj názor:-)
16:18:23
15.03.2007
janos
Série rulezzzz 5
16:16:31
15.03.2007
Labros
-> Kuba.K: těžko říct, čemu se říká sériovka, já svojí škodovce říkám sériovka, i když v ní mám sériový díly z jiných aut, ale pořád sériový
16:15:25
15.03.2007
rolls
-> Kuba.K: vsak nech si to vola ako chce...jeho vec4
16:15:05
15.03.2007
Labros
Já mám taky sériovku, protože vidim, že tuning stodvacítek ve výsledku stejně vypadá z 90% jako znouzectnost, škodovka se mi líbí jen v kontextu svý doby. Mám sériovku, která jezdí líp než většina sériovek a to mě těší. Na druhým autě mám hezčí kola, protože se na něj hodí, a možná na něj dám křidýlko, který na něm má taky každej, ale mě se docela líbí a radost mi udělá a bude na něm vypadat rozhodně líp, než na škodovce.
16:13:33
15.03.2007
Kuba.K
-> rolls: vždyť mu to neberu, ale sériovka to není, dobová splácanina? možná.....
16:11:54
15.03.2007
rolls
-> Kuba.K: no tak ma stajling no...on to vola seriovka a ostatny stajling no4
16:10:32
15.03.2007
Kuba.K
-> Majkl: no a ty zapomeň na to že máš sérii, 136 GLS, nrez nárazníky a zadní Mkové čelo, přední antikoro maska, jo to je úplně sériový......:-)))))
16:08:31
15.03.2007
Kuba.K
-> Peca:
1. tuning je něco jiného než jen laminát a to co tu má většina lidí
2. někdo si dá nálepku tuning a na zadní okno si dá veliký no risk, no fun a myslí si, že je králem silnic
3. je to směšný

proto netuním a taky žiju:-))

- odlišná věc je, když někdo upraví auto podle závodní předlohy, to je replika a to se mi líbí
-no a nebo třeba lehký styling, celková úprava tipu TUNER a jim podobné, to už by sem šlo zařadit, jinak ne
16:07:17
15.03.2007
Majkl
kdyz jsem zacinal, presne jsem chtel (a chvilku i mel) spoilery ktere si kazdy mohl koupit.. a delal to kazdy v te dobe, tak to bylo na jedno brdo, pak jsem chtel spoilery a velky kola ale s tim ze bych si spoilery nakreslil sam a udelal na zakazku.. pak jsem obratil uplne protoze navstevama srazu jsem se utvrdil v tom ze ospoilerovana auta vypadaji stejne porad stejne :) jen lak je odlisuje... tak jsem udelal to co mam, proste seriovka ktera se libi4
16:06:24
15.03.2007
rolls
-> Karel.: ja som reagoval len na to ze to ma kazdy rovnake..ze sa ti to prestalo pacit je druha vec4
16:04:37
15.03.2007
Karel.
-> rolls: asi takhle, mně už se přestaly líbit plasty4 líbí se mi jedině LR ale na to nemám love8
16:04:01
15.03.2007
rolls
-> Ad@m: asi jo5
16:00:03
15.03.2007
Ad@m
-> rolls: myslel asi styling
15:59:27
15.03.2007
rolls
-> Tuner#2: asi nevies vyznam slova tuning3 3 3 3
15:58:24
15.03.2007
Ad@m
-> Tuner#2: tak myslím že motorem se od série lišíš dost 1
Extreme Tyres