vyhláška 341/2002 Sb: www.mdcr.cz/NR/.../v34102
.rtf
A výňatek ze zákona 56/2001 Sb.
Hlava II
Schvalování technické způsobilosti
jednotlivě vyrobeného
silničního vozidla
§ 29
(1) Výrobou jednotlivého silničního vozidla se rozumí výroba nejvýše pěti kusů jednoho typu silničního vozidla podle vlastní konstrukce nebo s využitím systému vozidla, konstrukční části vozidla a samostatného technického celku vozidla, na něž byla vydána rozhodnutí o schválení typu.
(2) O povolení výroby jednotlivého silničního motorového vozidla musí výrobce předem písemně požádat okresní úřad. Příslušným k vydání povolení je okresní úřad, v jehož územním obvodu má výrobce sídlo nebo bydliště nebo místo podnikání, liší-li se od bydliště.
(3) V informačním dokumentu ministerstvo vymezí, z kterých technických požadavků nebo postupů lze povolit při rozhodování o schvalování technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla výjimky. Výjimky nelze povolit z technických požadavků týkajících se
a) brzd,
b) vnějšího hluku,
c) emise škodlivin ve výfukových plynech,
d) odrušení vozidla a elektromagnetické kompatibility.
§ 30
Žádost o povolení výroby
jednotlivého silničního vozidla
(1) Žádost výrobce o povolení výroby jednotlivého silničního vozidla musí obsahovat
a) obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo, je-li žadatelem právnická osoba, nebo jméno, příjmení, obchodní firmu, jde-li o podnikatele, rodné číslo, místo trvalého nebo povoleného pobytu, je-li žadatelem fyzická osoba,
b) druh a kategorii silničního vozidla,
c) účel, pro který má být silniční vozidlo používáno,
d) způsob zajištění záručního a pozáručního servisu.
(2) Žádost musí být doložena těmito doklady:
a) ověřenou kopií smlouvy nebo listiny o zřízení nebo založení právnické osoby nebo u právnických osob zapsaných v obchodním rejstříku výpisem z obchodního rejstříku, u fyzických osob podnikatelů ověřenou kopií živnostenského oprávnění,
b) technickým popisem silničního vozidla v rozsahu údajů uváděných v technickém průkazu vozidla, včetně údajů o předpokládaných provozních, jízdních a dynamických vlastnostech,
c) nákresem sestavy silničního vozidla s uvedením rozměrů a hmotností,
d) návodem k údržbě a obsluze vozidla v českém jazyce,
e) osvědčeními o schválení typu systémů vozidla, konstrukčních částí a samostatných technických celků vozidla, které tvoří silniční vozidlo, nebo technickým protokolem.
Rozhodnutí o technické způsobilosti
jednotlivě vyrobeného silničního vozidla
§ 31
(1) Technickou způsobilost jednotlivě vyrobeného silničního vozidla schvaluje okresní úřad, který vydal povolení k výrobě jednotlivého silničního motorového vozidla. Okresní úřad rozhodne na základě posouzení shody vlastností jednotlivě vyrobeného silničního vozidla s požadavky stanovenými prováděcím právním předpisem. Okresní úřad může uložit provedení zkoušek jednotlivě vyrobeného silničního vozidla na náklady výrobce.
(2) Na žádost o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla se vztahuje § 30. K žádosti musí být dále přiložen technický protokol vydaný zkušební stanicí. Technickým protokolem se dokládá splnění podmínek uložených v rozhodnutí o povolení výroby a splnění technických požadavků stanovených prováděcím právním předpisem.
(3) Okresní úřad rozhodne nejpozději ve lhůtě do 60 dnů ode dne doručení písemné žádosti výrobce doložené předepsanými doklady.
§ 32
Okresní úřad v rozhodnutí o technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla uvede
a) obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo, je-li žadatelem právnická osoba, nebo jméno, příjmení, obchodní firmu, jde-li o podnikatele, rodné číslo, místo trvalého nebo povoleného pobytu, je-li žadatelem fyzická osoba,
b) druh a kategorii silničního vozidla,
c) účel, pro který má být silniční vozidlo používáno,
d) způsob zajištění záručního a pozáručního servisu silničního vozidla.
§ 33
(1) V případě kladného rozhodnutí o schválení technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného silničního vozidla vydá okresní úřad technický průkaz silničního vozidla, jedná-li se o silniční vozidlo, které podléhá registraci. U silničních vozidel, která nepodléhají registraci, vydá okresní úřad technické osvědčení silničního vozidla.
(2) Vzor technického průkazu a technického osvědčení silničního vozidla stanoví prováděcí právní předpis.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Už zase.
prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 26.02.2007 do 07.03.2007, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
15:41:05
07.03.2007
07.03.2007

p.b.
15:17:31
07.03.2007
07.03.2007

p.b.
Tak jsem zkusil napsat do čekého TUVu a docela mě překvapilo že mi i odpověděli, sice to chvíli trvalo, ale přece .) Ptal jsem se na to co musim s individuálně postaveným autem podstoupit, pokud jsou použity seriové díly z jiných vozů, abych ho mohl legálně provozovat a jaká je cena..
Tady je částečnej přepis mailu:
Vážený pane ....,
ve věci schvalování jednotlivě vyrobených vozidel Vám sdělujeme, že ve smyslu zákona 56/2001 Sb. a vyhlášky 341/2002 Sb. je výroba jednotlivého vozidla možná. Takto vyrobené vozidlo musí splňovat požadavky současně platných předpisů zejména týkající se emise škodlivin, elektromagnetické kompatibility, vnějšího hluku, brzd. Z toho vyplývá, že vozidlo lze vyrobit s použitím nejnovějších typů zejména hnacího agregátu. Postup schvalování jednotlivě vyrobeného vozidla je uveden v §§ 29-33 zákona 56/2001 Sb. resp. vyhlášky 341/2002 Sb. § 37 (Příloha č.6). Využití konstrukčních celků či dílů sériově vyráběných vozidel je možné. Podmínky schválení stanoví obecní úřad v místě Vašeho bydliště u kterého podáte "Žádost o schválení vozidla". Testování vozidla spadá do kompetence "Zkušební stanice", které fungují při některých STK. Pokud schvalovací orgán rozhodne o provedení testu pověřenou zkušebnou (např. TÜV SÜV Auto CZ) je nutno počítat s náklady min 100 000,- Kč.
S pozdravem
Zdeněk Suchopárek TÜV SÜV Auto CZ s.r.o., Praha
Tady je částečnej přepis mailu:
Vážený pane ....,
ve věci schvalování jednotlivě vyrobených vozidel Vám sdělujeme, že ve smyslu zákona 56/2001 Sb. a vyhlášky 341/2002 Sb. je výroba jednotlivého vozidla možná. Takto vyrobené vozidlo musí splňovat požadavky současně platných předpisů zejména týkající se emise škodlivin, elektromagnetické kompatibility, vnějšího hluku, brzd. Z toho vyplývá, že vozidlo lze vyrobit s použitím nejnovějších typů zejména hnacího agregátu. Postup schvalování jednotlivě vyrobeného vozidla je uveden v §§ 29-33 zákona 56/2001 Sb. resp. vyhlášky 341/2002 Sb. § 37 (Příloha č.6). Využití konstrukčních celků či dílů sériově vyráběných vozidel je možné. Podmínky schválení stanoví obecní úřad v místě Vašeho bydliště u kterého podáte "Žádost o schválení vozidla". Testování vozidla spadá do kompetence "Zkušební stanice", které fungují při některých STK. Pokud schvalovací orgán rozhodne o provedení testu pověřenou zkušebnou (např. TÜV SÜV Auto CZ) je nutno počítat s náklady min 100 000,- Kč.
S pozdravem
Zdeněk Suchopárek TÜV SÜV Auto CZ s.r.o., Praha
21:56:25
28.02.2007
28.02.2007

Fén
-> Gryzly: Jsou určité věci, které si nechávám dočasně pro sebe. :o)
21:38:40
28.02.2007
28.02.2007

Gryzly
-> Fén: I tak je to super. Já myslel že to usnulo. když tu byl klid. už je to leta cos to planoval.
18:57:20
28.02.2007
28.02.2007

Nwkt
-> Fén: díky, bude zájem 

18:55:16
28.02.2007
28.02.2007

Fén
-> Nwkt: Je dělaný podle plánů L/A jenom je trochu upraven aby vyhovoval normám. Jinak jsou k němu svody na parohy, 5-kanál a 8-kanál.
18:46:45
28.02.2007
28.02.2007

Nwkt
-> Fén: Jj o něm
18:46:16
28.02.2007
28.02.2007

Fén
-> Nwkt: Myslíš o tom výfuku?
18:44:57
28.02.2007
28.02.2007

Fén
-> Gryzly: Zatím jenom neoficiální.
18:23:08
28.02.2007
28.02.2007

Nwkt
-> Fén: Napiš pleas někam nějaký bližší info 

18:22:23
28.02.2007
28.02.2007

Gryzly
-> Fén: Takže homologace už proběhla? Až rozjedeš velkovýrobu, stoupnu si do fronty.
14:51:42
28.02.2007
28.02.2007

Fén
-> Jirik : 

09:00:34
28.02.2007
28.02.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Fén: Vyprávěj strýčku Fido. 

23:52:24
27.02.2007
27.02.2007

Fén
Jinak musím říct, že je to velmi poučné se dostat do mlýnských kol úředních šimlů. 

23:06:29
27.02.2007
27.02.2007

Fén
-> Dušan: Několik desítek tisíc korun. :o)
23:02:25
27.02.2007
27.02.2007

Dušan
-> Fén: kolik to koštuje takovej poplatek
22:54:54
27.02.2007
27.02.2007

Fén
-> Gryzly: Tak, že už stačí jenom zaplatit poplatek a můžu se pustit do sériové výroby. :o)
22:50:10
27.02.2007
27.02.2007

Gryzly
-> Fén: a jak to dopadlo s tím planovanym homologovanym výfukem?
19:35:38
26.02.2007
26.02.2007

STENLY
Jirik-ve vsem souhlasim,kdyz vidim televizni noviny na Nove a vidim kripla Paroubka tak uz mam vredy.

19:15:43
26.02.2007
26.02.2007

Fén
Když mě někdo sežene německou legislativu (nejlépe přeloženou
), tak bych se do toho i pustil.
), tak bych se do toho i pustil.19:02:30
26.02.2007
26.02.2007

p.b.
-> Luukkyy: Koukám že jsem vlastně napsal to samý co ty
Prostě souhlas no, pro jednotlivce by to byl sebevražednej boj s větrnejma mlýnama.
Prostě souhlas no, pro jednotlivce by to byl sebevražednej boj s větrnejma mlýnama.19:01:17
26.02.2007
26.02.2007

p.b.
-> Luukkyy: Přesně tak, ani bych si tam nedovolil jít bez přípravy. Chce si zjistit co nejvíc informací o tom jak to tu probíhá teď, schvalování individuálních staveb, jaký jsou možnosti a ceny. Pokud něco takovýho funguje, tak těžko bude pan poslanec něco dělat, bude to pro něj nezajímavý, protože já budu jen socka co ho nezajímá, bo nemám na to abych si to nechal schválit .) Taky si chce zjistit podrobný info a ceny jak se to vůbec dělá v německu a opravdu tam nemá cenu chodit jen za sebe. Jenže to mi vyvstává další myšlenka, proč s tímhle nepřijde někdo mocnější, někdo kdo alespoň trošku sdružuje tunery, třeba Tuning magazine, nebo lidi okolo tuning cupu, ty se svejma autama můžou kompetentní lidi přesvědčit o čem ten tuning je, já se svým těžko. Každopádně sám nic nezmůžu a navíc ani nemám čas to všechno zjišťovat, ten náš poslanec sice vypadá docela sympaticky, ale je mu 55, takže asi tak :))
17:47:55
26.02.2007
26.02.2007

DuriQ
to chce klid a nohy v teple : )
proste my cz a sk mame perfektnych zakonodarcov, ale ked sme vstupovali do EU tak sa menili aj zakonne podmienky ohladom presatvieb, dovozu a pod. proste menila sa legislatyva jak u nas tak u vas... u nas bola zo zaciatku velice derava asi tak ako u vas :) takze u nas ju trochu pozasivali to iste sa snazia spravit zrejme aj u vas :) co sa tyka homologizacie v SR ano da sa to... ale su tam urcite podmienky ktore su pre bezneho smrtelnika nedosiahnutelne :) treba mat povolenie od Skoda a.s. (zabudaj), ak bude povolenie tak treba vykonat hologizaciu na kazdom jednom komponente ktory by bol "upraveny" ale za homologizaciu takeho komponentiku to vychadza na 50tis. teda vychadzalo to tak kedysi... mno a fcul mozme pocitat nakolko by vysla taka mohologizacia : ))
predna naprava 50tis
zadna naprava 50tis
predne brzdy 50tis
zadne brzdy 50tis
susplechy pod auto 50tis.
kola + pneu 50tis
naboje kolies predne 50tis
naboje kolies zadne 50tis
atd. zatial sme na hodnote 400tis.
predne svetla 50tis
zadne svetla 50tis
vyfuk 50tis
ram 50tis
mno uz sme na 600tis hodnote :)
myslim ze takto draho to nevide na TUV ani nahodou :) ale zase mozes seriovo vyrabat :)
ale zase :) silno pochybujem ze skoda a.s. by toto schvalila... :) to si uz radsej kupim nieco zaujimavejsie :) a dalsi problem je ze by bolo nutne predlozit celkovu dokumentaciu atp. :)
ale je mozne postavit na tabulky co kolvek ak sa chce :)
proste my cz a sk mame perfektnych zakonodarcov, ale ked sme vstupovali do EU tak sa menili aj zakonne podmienky ohladom presatvieb, dovozu a pod. proste menila sa legislatyva jak u nas tak u vas... u nas bola zo zaciatku velice derava asi tak ako u vas :) takze u nas ju trochu pozasivali to iste sa snazia spravit zrejme aj u vas :) co sa tyka homologizacie v SR ano da sa to... ale su tam urcite podmienky ktore su pre bezneho smrtelnika nedosiahnutelne :) treba mat povolenie od Skoda a.s. (zabudaj), ak bude povolenie tak treba vykonat hologizaciu na kazdom jednom komponente ktory by bol "upraveny" ale za homologizaciu takeho komponentiku to vychadza na 50tis. teda vychadzalo to tak kedysi... mno a fcul mozme pocitat nakolko by vysla taka mohologizacia : ))
predna naprava 50tis
zadna naprava 50tis
predne brzdy 50tis
zadne brzdy 50tis
susplechy pod auto 50tis.
kola + pneu 50tis
naboje kolies predne 50tis
naboje kolies zadne 50tis
atd. zatial sme na hodnote 400tis.
predne svetla 50tis
zadne svetla 50tis
vyfuk 50tis
ram 50tis
mno uz sme na 600tis hodnote :)
myslim ze takto draho to nevide na TUV ani nahodou :) ale zase mozes seriovo vyrabat :)
ale zase :) silno pochybujem ze skoda a.s. by toto schvalila... :) to si uz radsej kupim nieco zaujimavejsie :) a dalsi problem je ze by bolo nutne predlozit celkovu dokumentaciu atp. :)
ale je mozne postavit na tabulky co kolvek ak sa chce :)
17:36:06
26.02.2007
26.02.2007

Esso
no neni to tak davno kdy jedna televize se pokousela zastihnout poslance na tech mistech co maji vedeno ze tam jsou pro lidi a myslim ze asi z dvaceti poslancu sehnaly dva :-)
17:02:39
26.02.2007
26.02.2007

Fén
-> Luukkyy: To není až tak špatný nápad. :o)
16:59:44
26.02.2007
26.02.2007

Luukkyy
p.b. 26.02.07 16:24:57 napsal: Taky mě to sere, kdybych neměl kurva co na práci tak snad i za tím poslancem zajdu, ale myslim že správně tipuju že by mě vyrazil už mezi dveřma :)) To je přesně to, co on nesmí
Dokonce myslim , že můžeš trvat na tom, aby to jednání bylo zaprotokolované, koneckonců má asistenta za 20 litrů netto, tak ať se kurva snaží. 
Druhá věc je, že ty jako p.b. reprezentuješ akorát sebe, takže pro tebe stejně nic neudělá.
Jiné koffe by bylo, kdyby se třeba obšlehla německá legislativa, někdo ( například Autotuning ) by sesbíral podpisy, lidí, kteří souhlasí se změnou pravidel, bylo by tam věcně, neurážlivě uvedeno, k čemu je to dobré (žijí z toho firmy, děcka se zajímají o auta, ne o fet, zmizí nebezpečný tuzink bla, bla, bla ).
Jelikož to není nijak kontroverzní téma a většině občanů je tuning salám banán, počítám, že do roka, maximálně do dvou bychom tu mohli mít Německá pravidla.

Akorát bych musel absolvovat dvojitou frontální lobotomii, abych něčemu takovému uvěřil, tedy tomu, že toho bude někdo z tuning scény schopný
Dokonce myslim , že můžeš trvat na tom, aby to jednání bylo zaprotokolované, koneckonců má asistenta za 20 litrů netto, tak ať se kurva snaží. 
Druhá věc je, že ty jako p.b. reprezentuješ akorát sebe, takže pro tebe stejně nic neudělá.
Jiné koffe by bylo, kdyby se třeba obšlehla německá legislativa, někdo ( například Autotuning ) by sesbíral podpisy, lidí, kteří souhlasí se změnou pravidel, bylo by tam věcně, neurážlivě uvedeno, k čemu je to dobré (žijí z toho firmy, děcka se zajímají o auta, ne o fet, zmizí nebezpečný tuzink bla, bla, bla ).
Jelikož to není nijak kontroverzní téma a většině občanů je tuning salám banán, počítám, že do roka, maximálně do dvou bychom tu mohli mít Německá pravidla.

Akorát bych musel absolvovat dvojitou frontální lobotomii, abych něčemu takovému uvěřil, tedy tomu, že toho bude někdo z tuning scény schopný

16:46:54
26.02.2007
26.02.2007

Montér
-> p.b.: Kdyz si s ním sjednáš schůzku, tak by tě vyslechnout snad měl...
16:24:57
26.02.2007
26.02.2007

p.b.
Taky mě to sere, kdybych neměl kurva co na práci tak snad i za tím poslancem zajdu, ale myslim že správně tipuju že by mě vyrazil už mezi dveřma :)) Je to prostě v prdeli, jedině emigrovat do německa .)
16:24:20
26.02.2007
26.02.2007

bitmap - zrušená registrace
Tak si prihlaste auta a jezdete na STK v nemecku, to by slo, ne?
Nebo tam maj neco, ze jen statni prislusnik muze prihlasit karu?
Nebo tam maj neco, ze jen statni prislusnik muze prihlasit karu?
16:04:36
26.02.2007
26.02.2007

Čokin
Škoda slov ale aspon tady upustit trochu páry.
13:14:39
26.02.2007
26.02.2007

Montér
-> Nwkt: Kaipan je pčstavba Favořiťa, páč k jeho stavbě potřebuješ Fávo s papírama...
13:09:32
26.02.2007
26.02.2007

Nwkt
-> deathcat: A jak to má řešený kaipan 14, když má motor z favorita?
13:08:11
26.02.2007
26.02.2007

deathcat
-> Montér: Bohužel tolik o tom zase nevím
12:51:38
26.02.2007
26.02.2007

Montér
-> deathcat: A jak by taková individy stavba musela proběhnout na úředě nevíš? Cena?
12:50:06
26.02.2007
26.02.2007

deathcat
-> U-Geen: Individualní stavba musí splňovat současné emisní normy
12:49:37
26.02.2007
26.02.2007

Mishoooo
-> Jirik : ked by som to mal na par razy do roka tak sa neserem a nahodil by som tam vsetko mozno aj modre ostrekovace... mozno
a pekne by som si setril na opkuty a uplatky... tak ked z tych dajme tomu 10-tich vyjazdov ta zpokutuju 3 krat tak to sa da... a ak si naplnis bodovnicu na hranici odobratia vodicaku tak to odstavis do garage a je to... zacnessa veonovat na 2 roky strikovaniu...
Proste sa treba prisposobit situacii bud chces auti na jazdenie alebo na tahanie na podvale
a pekne by som si setril na opkuty a uplatky... tak ked z tych dajme tomu 10-tich vyjazdov ta zpokutuju 3 krat tak to sa da... a ak si naplnis bodovnicu na hranici odobratia vodicaku tak to odstavis do garage a je to... zacnessa veonovat na 2 roky strikovaniu...
Proste sa treba prisposobit situacii bud chces auti na jazdenie alebo na tahanie na podvale
12:39:18
26.02.2007
26.02.2007

U-Geen
-> Jirik : ani jako individualni stavbu? :-(
12:38:49
26.02.2007
26.02.2007

deathcat
-> Jirik : Zase to máš takový adrenalinový sport 

11:59:32
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Mishoooo: No jooo.
Jenomže ono je to o hubu i když s tím vyjedeš párkrát do roka. 
Jenomže ono je to o hubu i když s tím vyjedeš párkrát do roka. 
11:56:42
26.02.2007
26.02.2007

Mishoooo
-> Jirik : ja som dal tiez auti do normalu... planoval som 15-ky su jupiky, bixenony a cire zadne a su seriovky.... plasty mam ale zatial nenahodene... vyfuk som si kupil seriovy a muflera je odlozena na povale... Proste ked chces auto na kazdodenne jazdenie musis sa prisposobit

10:43:34
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
By mě zajímalo, kolik z vás se s pražským TÜV aspoň tel. spojilo.
10:40:37
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
-> U-Geen: Ano ? Mě po debatě přesvědčili o opaku.
10:40:14
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Luukkyy: Meleš z hladu, nic co jsem si zvolil tam nemám.
10:38:03
26.02.2007
26.02.2007

Luukkyy
Jirik 26.02.07 10:07:37 napsal: Už mám i potíže vydržet sledovat tu sestavu kriplů ve zprávách. Půlka jich chrápe, krade a nebo zvedají pazoury ani neví na co.
Co sis tam zvolil, to tam máš
Co sis tam zvolil, to tam máš

10:36:20
26.02.2007
26.02.2007

U-Geen
-> Jirik : ja bych rek ze u nas to jde taky ne? nechat si to schvalit stejne jako v nemecku zkusebnou.
10:18:47
26.02.2007
26.02.2007

Luukkyy
-> Jirik : Ono nadávat na poslance je hrozně laciné a trefné, neříkám, že jich většina nestojí za vyližprdel.
Ale.... Ty máš možnost navštívit v úředních hodinách svého poslance - samozřejmě ho znáš, že
- a navrhnout mu, nad čím brečíš tady. Když si navíc necháš přeložit německou normu, mohl by tento udělat rovnou návrh novelizace zákona.
Tohle mě opravdu fascinuje - tady se tuningem baví tisíce lidí a žijou z něj snad stovky firem, a nikoho nenapadne snažit se na ty poslance trochu tlačit. Přitom tam na ně lobuje kde kdo, bukvice (pardon gejové
), myslivci, dovozci aut...... Mam pocit, že tuneři trošičku nechápou, jak vlastně funguje demokracie 
Ale.... Ty máš možnost navštívit v úředních hodinách svého poslance - samozřejmě ho znáš, že
- a navrhnout mu, nad čím brečíš tady. Když si navíc necháš přeložit německou normu, mohl by tento udělat rovnou návrh novelizace zákona.Tohle mě opravdu fascinuje - tady se tuningem baví tisíce lidí a žijou z něj snad stovky firem, a nikoho nenapadne snažit se na ty poslance trochu tlačit. Přitom tam na ně lobuje kde kdo, bukvice (pardon gejové
), myslivci, dovozci aut...... Mam pocit, že tuneři trošičku nechápou, jak vlastně funguje demokracie 
10:12:42
26.02.2007
26.02.2007

deathcat
-> Jirik : Jižíku tak bež kandidovat :). Když si do programu dáš legalizace tuningu tak třeba i nějaké hlasy dostaneš. Jinak zastávám stejný názor, prostě jak by bylo těžké aby český tuv, fungoval stejně jako německý.
10:07:37
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
Už mám i potíže vydržet sledovat tu sestavu kriplů ve zprávách.
Půlka jich chrápe, krade a nebo zvedají pazoury ani neví na co.
Půlka jich chrápe, krade a nebo zvedají pazoury ani neví na co.
10:03:59
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
Jinak co se týká podmínek, tak u nás je v podstatě nulový prostor pro jakoukoliv úpravu staršího auta. Max. uniformita.
10:02:46
26.02.2007
26.02.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Pedros: No jistě.
Náš bývalý šéf pracoval v DE u TÜV a kolikrát tam najížděly velmi zajímavé výtvory.
Náš bývalý šéf pracoval v DE u TÜV a kolikrát tam najížděly velmi zajímavé výtvory.

