skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škodovky v hrách
Tak prosím, kdo má hru BeamNG.drive a zájem o škodovku.
Zatim jen 130 sedan, vlečka..
Dělali jsme na tom v teamu dost dlouho, přiblížit to v rámci možností realitě.
www.beamng.com/threads/%C 5%A0koda-742-series.51204
-> P@WL: Interiér v Rapidu neni dodělanej. Chyběj mi pořádný textury na tapce, asi to udělám z GL sedanovejch.
Zatim jen 130 sedan, vlečka..
Dělali jsme na tom v teamu dost dlouho, přiblížit to v rámci možností realitě.
www.beamng.com/threads/%C 5%A0koda-742-series.51204
-> P@WL: Interiér v Rapidu neni dodělanej. Chyběj mi pořádný textury na tapce, asi to udělám z GL sedanovejch.
Tak už aj rapid je v slrr
interiér je požičaný zo 120,dalej sa bude dorábať aby sa dalo na to pozerať aj z vnútra
-> Tom Troll 26.11.17 20:38:49: Odfoť mi tvoj interiér prosím 



Veľká paráda
to aby som si stiahol a spojazdnil beamNG 


-> Tom Troll: V pohodě, sám trochu módařím takže vím že to není žádná brankačka. Věřím, že na mojí G25 to bude pěkné poježdění. 

-> Nevšovjan: Pracuje se, už se to skládá dohromady. Snad do novýho roka. Snad. V prvnim vydání bude stejnak jen 130L, na to dokončit kyvný nápravy natož užovky neni čas.
Trocha štěstí nám ke škodovkám do BeamNG nepomohla, tak aspoň ladím objekty do Farmingů. (Model původně z Omsi).


-> Tom Troll: No jo, ty stavebnicové škodovky do BeamNG prostě sedí. 

-> Tom Troll: 
Dobře, tak ta červená je M1 GLS, ale tu vrbovou zelenou neukecáš - ta v modelovém ročníku M1 ještě nebyla
A když už si hraješ s detailama, nechtěl bys dodělat ještě tažné oko?

Dobře, tak ta červená je M1 GLS, ale tu vrbovou zelenou neukecáš - ta v modelovém ročníku M1 ještě nebyla

A když už si hraješ s detailama, nechtěl bys dodělat ještě tažné oko?

-> Bukaj:
Blikače jsem zapoměl nandat, ber to že to bylo M1
A to čílko se zatim chová trochu želatinově, buďto se ohne jenom trošku nebo rovnou upadne. Bude potřeba ještě trochu poštelovat fyzika
plus něco.
Blikače jsem zapoměl nandat, ber to že to bylo M1

A to čílko se zatim chová trochu želatinově, buďto se ohne jenom trošku nebo rovnou upadne. Bude potřeba ještě trochu poštelovat fyzika
plus něco.
-> Tom Troll 16.12.17 16:53:18: Vypadá to luxusně - zadní světla a přední blinkry jako živý
...ještě by to chtělo boční blikače
A pobavilo mne to nabouraný červený auto - auto namaděru a přední čílko netknuté

...ještě by to chtělo boční blikače

A pobavilo mne to nabouraný červený auto - auto namaděru a přední čílko netknuté

-> Tom Troll: to by bylo super, se na to těším jak malý děcko 

-> Tom Troll: Ano, ano, ano! By bylo super, mistře. 

začíná se to chovat pěkně
S trochou štěstí něco možná vypustim o vánocích.

S trochou štěstí něco možná vypustim o vánocích.
-> Tom Troll: Paráda.
-
Můj počin, statický model do mapy Farming Simulatoru.

-
Můj počin, statický model do mapy Farming Simulatoru.

-> Tom Troll: Prasna prace
No páni, dnes jsem to tvůj počin náhodou obejvil, a dost dobré! BeamNG hraju od velmi rané verze a tohle je zatím nejlepší mašina jakou jsem tam viděl. Normálně si konfiguruju "stodvacítky" z Ibishu Miramar.
Doufám, že si s nimi na své G25 taky jednou zahraju, držím palce! 
-
Mimochodem, kdysi jsem snil o tom, jaké by to bylo mít 742 v BeamNG, že to by mohla být jedna z nejlepších věcí, udělat všechny ty verze karoserií, palubek, motorů,... protože 742 je jedna velká skládačka, což do té hry kdy si konfiguruješ auto perfektně sedí, kdysi jsem o tom i přemýšlel... No a teď nastalo milé překvapení. Budeš se tím chlubit i na oficiálním fóru? Popř budeš to tam i oficiálně vydávat? Už teď se mi třesou ruce, držím pěsti!

Sám tvořím mody do Farming Simulatoru, takže vím co je to za piplačku.


-
Mimochodem, kdysi jsem snil o tom, jaké by to bylo mít 742 v BeamNG, že to by mohla být jedna z nejlepších věcí, udělat všechny ty verze karoserií, palubek, motorů,... protože 742 je jedna velká skládačka, což do té hry kdy si konfiguruješ auto perfektně sedí, kdysi jsem o tom i přemýšlel... No a teď nastalo milé překvapení. Budeš se tím chlubit i na oficiálním fóru? Popř budeš to tam i oficiálně vydávat? Už teď se mi třesou ruce, držím pěsti!



Sám tvořím mody do Farming Simulatoru, takže vím co je to za piplačku.
-> Tom Troll 09.11.17 22:09:54: To by si tu urobil vianoce
premňa by to znamenalo veľa
samozrejme viem koľko roboty je za tým,a ako píšem máš môj obdiv 



-> P@WL: -> palinator: Až to bude v takovym stádiu kdy se za to nebudu muset vyloženě stydět tak sem pustim nějakou očesanou beta verzi. 

-> Tom Troll 06.11.17 17:54:44: To je len tak decentne
Robota fakt krásna
máš môj obdiv že sa tomuto venuješ naplno a venuješ pozornosť každej blbosti 

Robota fakt krásna


-> Bukaj:
Jo, to máš pravdu.
-> Tom Troll:
Spíš než poslední lištičku, pokud se ti povede udělat v2.0 toho modelu z pohledu fyziky (podvozek, motor, model poškození), jsem ochoten za dobrou práci pustit i nějakej příspěvek.
Jo, to máš pravdu.
-> Tom Troll:
Spíš než poslední lištičku, pokud se ti povede udělat v2.0 toho modelu z pohledu fyziky (podvozek, motor, model poškození), jsem ochoten za dobrou práci pustit i nějakej příspěvek.

-> Tom Troll 06.11.17 20:24:57: Nojo, na těchto obrázkách je toho nepřirozeného víc (třeba osa kola - ráfku neodpovídá ose polonápravy a spodní obrázek by odpovídal převodovce zabořené 10 cm do asfaltu...
Ale hraješ si parádně - klobouk dolů

Ale hraješ si parádně - klobouk dolů

-> vhml: dík. Modeluju v Blender 3D, textury jsem buďto sám upek nebo jsou po různu z fotek.
Mám cíl udělat všechy varianty všeho na 742, do poslední chromovaný lištičky, barev tapců..
Mám cíl udělat všechy varianty všeho na 742, do poslední chromovaný lištičky, barev tapců..
-> Tom Troll:
Hustý, hustý, hustý.

Hustý, hustý, hustý.


-> Tom Troll 06.11.17 20:33:33: pěkný. V čem to kreslíš?
Jinak pochybuju že tady moc lidí virtuální škodovky zajmaj, ale když už tak už. Tady je co mám naděláno z prvků interiéru..
-> Bukaj: V tamtom momentě největší zatížená braly LP a PZ kola, PP bylo komplet ve vzduchu, a LZ se dotýkalo země protože právě vzadu je motor a posunutý těžiště. Největší zatížení braly kola v úhlopříčce protože zhruba na cestě mezi nima bylo těžiště auta, LZ to mělo dál. Kdyby byl motor vpředu tak bych čekal že bude spíše narovnaný s LZ ve vzduchu a PP na zemi.
Ale ještě je na tom dost práce, zadní výkyv neni na druhou stranu zatim dostatečnej a naopak negativní má dorazy hrozně daleko, pružiny správně neodpovídan pružnosti atd. Upřímě zatim jsem fyzikální stráknu jen tak nějak nahňácal dohromady a dělal modely, zvuky, textury... to je totiž mnohem větší sranda než dělat fyziku...
Ale ještě je na tom dost práce, zadní výkyv neni na druhou stranu zatim dostatečnej a naopak negativní má dorazy hrozně daleko, pružiny správně neodpovídan pružnosti atd. Upřímě zatim jsem fyzikální stráknu jen tak nějak nahňácal dohromady a dělal modely, zvuky, textury... to je totiž mnohem větší sranda než dělat fyziku...
-> Tom Troll: A nemáš ten výkyv obráceně? Spodní zatížené kolo by mělo být víc v podběhu, než horní, méně zatížené, ne? Takto by auto vypadalo s motorem vpředu... 

-> Nwkt: No tohle bylo LSportem spíše stylisticky inspirovaný, ten bodykit je spíše něco jako co dělalo elri, průměrnej tuner. A ty kopretiny by k tomu taky nepatřili, maska taky jina atd.. LSportovej možná někdy snad taky udělám. 

-> Tom Troll: Tomu sportu chybí zadní podnárazník a celkově ty plasty vypadají nějak divně 

nějak se mi to rozlejzá
někdo topí desítky hodiny čučenim do televize no a já aspoň dělám něco produktivního co se bude ostatním líbít

někdo topí desítky hodiny čučenim do televize no a já aspoň dělám něco produktivního co se bude ostatním líbít
Znáte hru My summer car? Jestli ne, tak se zkuste podívat, je to opravdu zajímavý počin
a teď nedávno tam přidali užovku, bohužel jen pro NPC

-> Tom Troll:
Pěkný, pěkný.
Pěkný, pěkný.

-> RadovanSkodovkar: BeamNG.drive
-> Tom Troll: Čo je to za hru?