
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škodovky v hrách
-> Tom Troll: to by bylo super, se na to těším jak malý děcko 

-> Tom Troll: Ano, ano, ano! By bylo super, mistře. 

začíná se to chovat pěkně
S trochou štěstí něco možná vypustim o vánocích.

S trochou štěstí něco možná vypustim o vánocích.
-> Tom Troll: Paráda.
-
Můj počin, statický model do mapy Farming Simulatoru.

-
Můj počin, statický model do mapy Farming Simulatoru.

-> Tom Troll: Prasna prace
No páni, dnes jsem to tvůj počin náhodou obejvil, a dost dobré! BeamNG hraju od velmi rané verze a tohle je zatím nejlepší mašina jakou jsem tam viděl. Normálně si konfiguruju "stodvacítky" z Ibishu Miramar.
Doufám, že si s nimi na své G25 taky jednou zahraju, držím palce! 
-
Mimochodem, kdysi jsem snil o tom, jaké by to bylo mít 742 v BeamNG, že to by mohla být jedna z nejlepších věcí, udělat všechny ty verze karoserií, palubek, motorů,... protože 742 je jedna velká skládačka, což do té hry kdy si konfiguruješ auto perfektně sedí, kdysi jsem o tom i přemýšlel... No a teď nastalo milé překvapení. Budeš se tím chlubit i na oficiálním fóru? Popř budeš to tam i oficiálně vydávat? Už teď se mi třesou ruce, držím pěsti!

Sám tvořím mody do Farming Simulatoru, takže vím co je to za piplačku.


-
Mimochodem, kdysi jsem snil o tom, jaké by to bylo mít 742 v BeamNG, že to by mohla být jedna z nejlepších věcí, udělat všechny ty verze karoserií, palubek, motorů,... protože 742 je jedna velká skládačka, což do té hry kdy si konfiguruješ auto perfektně sedí, kdysi jsem o tom i přemýšlel... No a teď nastalo milé překvapení. Budeš se tím chlubit i na oficiálním fóru? Popř budeš to tam i oficiálně vydávat? Už teď se mi třesou ruce, držím pěsti!



Sám tvořím mody do Farming Simulatoru, takže vím co je to za piplačku.
-> Tom Troll 09.11.17 22:09:54: To by si tu urobil vianoce
premňa by to znamenalo veľa
samozrejme viem koľko roboty je za tým,a ako píšem máš môj obdiv 



-> P@WL: -> palinator: Až to bude v takovym stádiu kdy se za to nebudu muset vyloženě stydět tak sem pustim nějakou očesanou beta verzi. 

-> Tom Troll 06.11.17 17:54:44: To je len tak decentne
Robota fakt krásna
máš môj obdiv že sa tomuto venuješ naplno a venuješ pozornosť každej blbosti 

Robota fakt krásna


-> Bukaj:
Jo, to máš pravdu.
-> Tom Troll:
Spíš než poslední lištičku, pokud se ti povede udělat v2.0 toho modelu z pohledu fyziky (podvozek, motor, model poškození), jsem ochoten za dobrou práci pustit i nějakej příspěvek.
Jo, to máš pravdu.
-> Tom Troll:
Spíš než poslední lištičku, pokud se ti povede udělat v2.0 toho modelu z pohledu fyziky (podvozek, motor, model poškození), jsem ochoten za dobrou práci pustit i nějakej příspěvek.

-> Tom Troll 06.11.17 20:24:57: Nojo, na těchto obrázkách je toho nepřirozeného víc (třeba osa kola - ráfku neodpovídá ose polonápravy a spodní obrázek by odpovídal převodovce zabořené 10 cm do asfaltu...
Ale hraješ si parádně - klobouk dolů

Ale hraješ si parádně - klobouk dolů

-> vhml: dík. Modeluju v Blender 3D, textury jsem buďto sám upek nebo jsou po různu z fotek.
Mám cíl udělat všechy varianty všeho na 742, do poslední chromovaný lištičky, barev tapců..
Mám cíl udělat všechy varianty všeho na 742, do poslední chromovaný lištičky, barev tapců..
-> Tom Troll:
Hustý, hustý, hustý.

Hustý, hustý, hustý.


-> Tom Troll 06.11.17 20:33:33: pěkný. V čem to kreslíš?
Jinak pochybuju že tady moc lidí virtuální škodovky zajmaj, ale když už tak už. Tady je co mám naděláno z prvků interiéru..
-> Bukaj: V tamtom momentě největší zatížená braly LP a PZ kola, PP bylo komplet ve vzduchu, a LZ se dotýkalo země protože právě vzadu je motor a posunutý těžiště. Největší zatížení braly kola v úhlopříčce protože zhruba na cestě mezi nima bylo těžiště auta, LZ to mělo dál. Kdyby byl motor vpředu tak bych čekal že bude spíše narovnaný s LZ ve vzduchu a PP na zemi.
Ale ještě je na tom dost práce, zadní výkyv neni na druhou stranu zatim dostatečnej a naopak negativní má dorazy hrozně daleko, pružiny správně neodpovídan pružnosti atd. Upřímě zatim jsem fyzikální stráknu jen tak nějak nahňácal dohromady a dělal modely, zvuky, textury... to je totiž mnohem větší sranda než dělat fyziku...
Ale ještě je na tom dost práce, zadní výkyv neni na druhou stranu zatim dostatečnej a naopak negativní má dorazy hrozně daleko, pružiny správně neodpovídan pružnosti atd. Upřímě zatim jsem fyzikální stráknu jen tak nějak nahňácal dohromady a dělal modely, zvuky, textury... to je totiž mnohem větší sranda než dělat fyziku...
-> Tom Troll: A nemáš ten výkyv obráceně? Spodní zatížené kolo by mělo být víc v podběhu, než horní, méně zatížené, ne? Takto by auto vypadalo s motorem vpředu... 

-> Nwkt: No tohle bylo LSportem spíše stylisticky inspirovaný, ten bodykit je spíše něco jako co dělalo elri, průměrnej tuner. A ty kopretiny by k tomu taky nepatřili, maska taky jina atd.. LSportovej možná někdy snad taky udělám. 

-> Tom Troll: Tomu sportu chybí zadní podnárazník a celkově ty plasty vypadají nějak divně 

nějak se mi to rozlejzá
někdo topí desítky hodiny čučenim do televize no a já aspoň dělám něco produktivního co se bude ostatním líbít

někdo topí desítky hodiny čučenim do televize no a já aspoň dělám něco produktivního co se bude ostatním líbít
Znáte hru My summer car? Jestli ne, tak se zkuste podívat, je to opravdu zajímavý počin
a teď nedávno tam přidali užovku, bohužel jen pro NPC

-> Tom Troll:
Pěkný, pěkný.
Pěkný, pěkný.

-> RadovanSkodovkar: BeamNG.drive
-> Tom Troll: Čo je to za hru?
-> Tom Troll 18.07.17 12:19:19: ta simulace čelního nárazu v 5 km/h je povedená 

-> Tom Troll: hezky pěkně
no a teď jenom už textury 

-> P@WL 05.01.17 14:47:11: parada :) hned si tu RS musim stiahnut :D