Fabia vs. Š 120

prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.12.2006 do 31.12.2006, založil/a Power of Bass
řadit dle data
21:34:22
31.12.2006
King
-> Fantozzi: Tak já už jsem taky kdysi slevil ze svých fabijobijeckých vášní a nahodil vlečkovej 5q, takže mi při dálničních rychlostech po hodině jízdy nepukne lebka z hukotu :) Ale 6q je 6q :)
16:02:21
31.12.2006
minno
-> Staf1221: no ja mám radosť aj z jazdenia na "starej" škodovke, ktorú mi nik nepokazí (tú radosť), takže mne je to šuma fuk1
23:41:20
30.12.2006
Staf1221
-> minno: nekaz nam tu radost ze jazdime na niecom vykonnejsom ako je "nova" fabia
23:25:55
30.12.2006
Labros
-> King: Jasně že favomotor HTPčko (bez brutálně červenýho Péčka) dá, a to i ve favu s dlouhou převodovkou ;) Ale zase nesouhlasím, že mezi 1.2 6V a 12V je stejnej rozdíl, jako mezi 120L a 136L. Když s velkou pompou udělali favomotor (=136), všude se psalo, kolik práce jim to dalo, jak konečně mají tu hliníkovou osmikanálovou hlavu, jak nechávali v anglii navrhnout tvar spalovacích prostor, jak zesílili kliku, ložiska, pánve, jak se vynasnažili aby sacímu potrubí nebyla zima, jak támhle gufero tuhle píst s bimetalickým proužkem a kdesi cosi, prostě že je to komplet přepracovanej motor (přepracovanej je teda hlavně v některejch jetějších kouskách..) Kdežto HTP 40 a 47kW automobilka nikdy nějak výrazně nerozlišovala, na autě se to pozná dokonce jen tím hustým červeným péčkem.
22:54:06
29.12.2006
Fantozzi
-> King: jo, ale on dana dalnici petku a jede relativne potichu a klidne i pri 130 :-) ja bych teda ctyrkvalt uz nechctel, i kdyz nostalgicky vzpominam
20:08:13
29.12.2006
minno
-> King: ja som už aj zabudol, že tu bol na začiatku nejaký porovnávací článok4
20:04:24
29.12.2006
King
-> minno: Aha, takže porovnávejme porovnatelné4 Nepletu-li se, tak původní článek porovnává 1.2HTP 40kW (pro jistotu dodávám 3válec, 6ventil) a 120L. Pokud by si ctěl srovnávat 1.2HTP 47kW, pak bych to viděl na srovnání třeba se stařičkou Š136L. Na tom videu se fobie dostala na reálnou 100vku asi za 15s, což výkonově srovnatelná 136ka pravděpodobně dokáže taky, protože to není takovej tank. prostě souhlasím se závěrem článku, že původní 120ka vs. současná "stodváca" HTP prostě i přes veškerej pokrok žádnou revoluci v akcelerační pružnosti nedokázala 4 Nostalgicky vzpomínám na čerstvě nahozenej favomotor v kombinaci s 4q/4,22, kterážto kombinace dokázala obnvykle rozesmutnit ambiciózní HTPčkaře :)
16:37:55
29.12.2006
bitmap - zrušená registrace
Celkem slusna motorizace je i 1.4TDI, jen bych s ni asi neumel zit, protoze me i za ten jeden den a asi 900km skoro privedla do blazince. Pominu - li klasicke neduhy Fabky jako sedacky z drevotrisky jen potazene latkou, A sloupek jak z tanku a mista jak ve Smartu, tak by meli povesit za kulky do pruvanu toho, kdo ten motor vymyslel a zprevodoval do Fabky 1
Zvykly z facka 50 na 4st. 2000 otacek, tahne tak nejak rovnomerne, tak tohle NE.
Do 3000 nejede a od 4500 taky ne. Jsem si rikal ze diesel, to bude hezky kroutacek od volnobehu a ono nic. Se to musi tocit jak wartas, ma to i velmi podobnej zvuk, hruza. Zase abych na to nekydal jen spinu, tak na dalnici se s tim jezdi velmi pekne. I kolem 150 to do kopce na 5st. tak nejak zrychlovalo a spotreba za tech 900km (60%dalnice, 30%okresky, zbytek mesto) byla 5.9l/100km. A to jsem to jakozto sluzebaka vubec nesetril. Rikam, moturek slusnej, ale nechtel bych to 2
16:28:16
29.12.2006
Fantozzi
-> minno: já vždycky říkal, že to je vcelku slušná motorizace :-)
14:40:59
29.12.2006
minno
-> Pedros: fabie majú všetky rovnaké budíky pokiaľ viem - staršie typy do modelu 2005 a od modelu 2005 (koniec roka 2004) novšie.
A ten týpek som bol ja :-)
14:39:35
29.12.2006
minno
a pre doplnenie - je to z takého fakt mierného kopčeka, skoro rovina, ale zas na druhej strane - chvíľu je mierné klesanie a potom zas mierné stúpanie, takže sa tu navzájom nuluje3
14:37:34
29.12.2006
Pedros
-> King: budíky to má stejný,jako HTP,ale motor těžko říct..ikdyž vím,že ona ve vyšších otáčkách jede slušně..a ten týpek jede pořád točí kolem čtyř
14:36:09
29.12.2006
minno
-> King: nie, to si teda nie som istý51 je to 1.2HTP 12V (pozor nemýliť s V12:) 47kW.
14:21:35
29.12.2006
Syny
Kdyz se objevi clanek kterej pomlouva 120L - ste nasrany, kdyz se objevi clanek co pochvali 120L - ste nasrany. Tak co vlasten chcete?
14:17:47
29.12.2006
Labros
-> minno: protáh jsi mu pérka 3
14:06:22
29.12.2006
King
-> minno: A jseš si jistej, že to je 1,2HTP 40kW?4
10:54:40
25.12.2006
minno
tak si juknite videjko vysávača 1.2HTP ako akceleruje, kto sa odváži tvrdiť, že mu to ide lepšie s motorom 120L?
www.dipsoft.sk/ftp_dat/vy savac.mov
14:52:34
20.12.2006
Tauren
No já si hlavně myslím že je tu PATRIOTISMUS prostě š120 natrhne prdel všemu 6 měl jsem FELICII a ta byla mnohem lepší něž škodovka ale měl jsem 50KW takže to je něco jiného. DO TOHO ŠKODOVKO DO TOHO3
12:34:09
18.12.2006
Labros
-> Pedros: asi tak
21:27:49
15.12.2006
Pedros
-> Labros: ochcávka a krabicový vzhled..asi neumí základní tvary,páč jediný co vypadá jako krabice je roomster a fabia II
21:13:23
15.12.2006
Max
-> Labros: to ani ne :-) V designu je novej německej šéf.
Oktávka 97 je podle mě nejošklivější...to i facelift je hezčí 1
Ale co člověk to názor....a ještě že tak...
jinak by ty auta byly uplně stejný :-)))
19:20:07
15.12.2006
Fantozzi
jj, stará oktávka se mi líbí. i nová, ta o něco víc, ale co mě dostalo, jsou spolujezdcovy dveře, hlavně, když to má okna v elektrice. u řidiče OK, něco jak ve fábce, ale u spolujezdce, je to umístěný tak blbě, že se člověk musí natahovat, aby mohl sundat okno. To teda mohli konstruktéři pořešit :-)
16:46:48
15.12.2006
Labros
-> Max: Mluvíš jak ten šéfdesigner, co mě trochu překvapil výrokem, že se konečně zbavili krabicovitýho vzhledu oktávky. Podle mě oktávka '97 je jedna z nejpovedenějších škodovek. A taky myslim, že to poznáme časem 4
16:19:55
15.12.2006
Max
-> Labros: je totak....jak jinak by škodovka trhala rekordy ve výrobě a prodeji ? jasně...vyváží do rozvojových zemí,ruska číny,bude tam stavět fabriky....9 z 10 jde na vývoz. Ale stejně na to množství je 1 z 10 aut hodně. Auta nejsou jen o vzhledu (alespoň z mého pohledu) a ať se nám to líbí nebo ne,tak škoda je pořád pod taktovkou VW. na druhou stranu,buďme rádi že to tak je... kdyby ji koupil renaul nebo Honda nebo kdo to ještě chtěl,tak to mohlo skončit jako s tatrou,jawou a podobně...
Mě osobně se nový design škodovek líbí víc než ten starý. Myslim od roomstra nahoru. To poznáte časem 4
13:50:38
15.12.2006
Labros
-> Max: Každá nová škodovka je předem odsouzená k tomu, aby se stala nejprodávanější v ČR ve svý třídě 4
13:27:49
15.12.2006
VeTeV
-> Max: presne tak sice na to kazdej nadava, ale po ulicich se tech rumovejchzazraku povaluje cela rada...

3
20:48:15
14.12.2006
Staf1221
prave som si precital ten clanok. asi si ho vytlacim a zaramujem. najkrajsia vec co som cital o skodovke 2 3 1
20:42:11
14.12.2006
Power of Bass
max - to asi pak naznacuje neco o lidech 3

fabka se mi treba jeste libi,ale ta nova fabia? videli steto? trapny cely ten VW koncern -vsecko stejne ty čumáky...8
20:29:25
14.12.2006
Max
-> VeTëV: tak na tom se shodnem....

přijde mi že to nemá cenu řešit....někdo si to nedá vysvětlit

Pro všechny,co psali,že roomster je hnusnej a pár blbců co si ho koupěj se najde.
Já bych ho možná domu koupil...nelíbil se mi, ale dá se říct že jsem si zvykl. Svezl jsem se v tom a zevnitř se mi líbí. Jinak je mi divný,že pro těch pár blbů,co to chce koupit to nestíhaj vyrábět 3 4
15:44:56
14.12.2006
VeTeV
-> sep: skoda 120 je excelentni vuz jenz sveho ridice dokaze vzdy a za kazdych okolnosti prekvapit 3
00:14:14
14.12.2006
U-Geen
-> sep: asi tak... dogry jsou hrozna vec :)
16:44:47
13.12.2006
Fantozzi
já nevím, že když někdo pomlouvá fábii, tak dává příklad 1.0 nejlíp ve verzi Junior... Ale srovnávat to se 105 SP, to ne ;-) Ale mezi náma - myslím že 1.0 Junior je na tom pořád líp, než 135 GLS, i když určitý srovnání by tady už možný bylo :-)
16:31:41
13.12.2006
Labros
-> sep: 3
15:11:09
13.12.2006
sep
Když se kdysi srovnávaly 120ky a favority,budiž,když se vzal řekněme poslední rapid 136 v top výbavě a 135ka favorit,první očesaná verze,tak bych ještě i vítěze zvolil toho rapida,ale už felicie je jinde a pokud se někomu zdá 120ka lepší než fabie tak si ráno zapomněl vzít prášek a nebo si naopak místo jednoho vzal tři.
10:40:35
13.12.2006
Labros
-> Pedros: Ne, je toreádor 3
10:40:00
13.12.2006
Pedros
-> Jirik [toreádor]: ty pipíšku,ty už jseš taky modeátor? :)
10:22:00
13.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Omluva přijata, ještě volízat pipíška, podráški a kaštánky u kakáčku. 3
10:21:57
13.12.2006
Labros
-> JoseA: Fábii 1.0 jsem neuvažoval, to je fakt šílená kombinace motoru a hmoty auta
10:20:35
13.12.2006
Labros
-> Jirik [toreádor]: Dobrá, beru zpět, myslel jsem přední
10:18:16
13.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Mluvíme o zadních a tam je to jak kavalec v čekárně u zubaře..
10:09:50
13.12.2006
Labros
-> spyker: Nějaký Tomáš Němec byl dřív na konferenci Škoda 120...
10:08:23
13.12.2006
Labros
-> Jirik [toreádor]: To, že sedačky ve Fabii nemají žádné vedení těla, to je asi vtip, že? 4
10:07:54
13.12.2006
Labros
-> Assassin: Někdo přede mnou napsal, že Fabie a Š120 jsou ve všem naprosto srovnatelná auta. Já sám bych to nesrovnával...
09:09:16
13.12.2006
Jirik - zrušená registrace
Myslím, že těmto sedákům se málokteré auto vyrovná.
zvětšit Fabia vs. Š 120  - obrázek od Jirik  - zrušená registrace vložen 13.12.2006 09:09:16
09:08:43
13.12.2006
Jirik - zrušená registrace
Teda ne že by Fobie byla vzadu nějak zvlášť pohodlná, sedačky nemají žádné vedení těla a jsou jak kavalec ve vězeňské cele.
120ka má sice sedačky měkké, ale taky bez tvarování pro prdel či záda, navíc tam sedí člověk nepřirozeně vysoko a chvílemi má pocit že sedí na záchodové míse. Podstatně pohodlnější, byť s neděleným sedákem jsou zadní sedačky z Rapida. Nejlíp v sedanu kvůli vyšší střeše. Mají takovej dolík pro prdel a sedí se na nich hezky nízko a pohodlně.
Na pohodlí jsou jiná auta, jiných kategorií.
Hlavně musím mít pocit, že mi sedačky jak vpředu tak vzadu drží tělo a musí být přiměřeně měkké, nebo chcete-li tvrdé.
22:59:34
12.12.2006
minno
-> rolls: tiež mám ten pocit :-)
jazdím obidvoma a s obidvomi sa mi jazdí dobre :-) nemá cenu o tom diskutovať.
22:56:10
12.12.2006
JoseA
My sme jezdili denně firemní fábií 1,0, 5 instalatérú + vercajk, většinú sem řídil, protože všeci chlastali. Aj co to auto stálo za hovno, tlačili sme sa v tom jak buzíci a ani sem raz nemohl předjet AVII co jela 60km/h, tak to furt fabia vede před shade 120 krom té prostornosti, potažmo výkonu u nejslabších verzí.
22:43:57
12.12.2006
spyker
Hej pěkný čtení já to říkám furt že není nad leta prověřenejma autama...koukám že článek psal Tomáš Němec to je šéfredaktor MaxiTuningu docela sympatickej člověk...4
22:32:05
12.12.2006
Pavel P..
-> U-Geen: já to nemyslel vážně... 1
22:11:43
12.12.2006
U-Geen
-> Pavel P.: to tezko, viz pod nazvem tematu: "6 příspěvků smazáno svým autorem.". Kdyby to smazal moderator, je tam o tom info.
Extreme Tyres