Fabia vs. Š 120

prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 11.12.2006 do 31.12.2006, založil/a Power of Bass
řadit dle data
21:56:14
12.12.2006
Pavel P..
-> PeterP136: byl cenzurován... to je totiž novej zvyk na virtu...1 1
21:54:59
12.12.2006
PeterP136
To je v piheli, kde je moj prispevok beeeeeeeee.
21:54:18
12.12.2006
PeterP136
-> Baghira:
21:53:05
12.12.2006
rolls
-> Nwkt: ja som nevravel nic o rapidovy....proste som stravil asi 6 hodin na zadnom sedadle a to len s jednou zastavkou tak nech mi nikto nevyklada ze je to rovnake alebo lepsie ako shade kuaaaaaa.... hlavne ak ma vodic a spolujazdec dlhe nohy alebo pre vrtakov ak v sedu sedi nadriadeny. a o tom tvrdom sedeni ani nehovoriach. hovk.
btw... nemienim porovnavat tieto vozy...len sprostredkuvavam moje pocity z tejto uzasnej cesty, lebo fakt si myslim ze sa tu hadate aj tak o hovne a malo by sa to presunut do zumpy 5
ako som uz pisal...tam to bolo plodnejsie 3 3 3 3
21:00:57
12.12.2006
Pedros
-> Baghira: jseš rychlejší
21:00:08
12.12.2006
Pedros
myslíš že je stodvacítka výkonná? :) no roomster je hodně velkej hnus,je to těžký a vypadá to jako malá dvanáctsettroska,ale co naděláš..normální člověk to za ty prachy nekoupí,ale pár blbečků se holt najde..
20:59:12
12.12.2006
Baghira
-> PeterP136: No spolehlivý možná, ale výkonný a efektivní???
20:54:26
12.12.2006
PeterP136
-> Baghira: A turbovrtulovy je aj tak naj ;). Efektivny, vykonny a spolahlivy. Kedy pridu na to aj vyrobcovia aut a spravia rumstera 120.
20:41:20
12.12.2006
Pedros
-> Baghira: podle mě se to srovnávat nedá,páč je mezitím 25 let,ale když už,tak prostě říkám,že fábka je lepší,pokrok tam je znatelnej..ale škůdka je prostě škůdka a ten článek beru spíš jako vtip
20:34:08
12.12.2006
Baghira
Mícháte hrušky a jablkama, to je jako by jste porovnávali vrtuláka s tryskáčem (obrazně). Ve vrtuláku je kus historie, ale tryskový je prostě moderní.
20:27:23
12.12.2006
Pedros
-> rolls: no tak nevím no,ale mě se teda pohodlnějš sedělo ve fábce..akorát byl průser v prostoru pro kolena dva metry tři jsou znát no 1
19:27:00
12.12.2006
Nwkt
-> rolls: Tak zadní sedadla fábie mi přijdou stejný jako v rapidovi, maximálně tam je o pár cm míň místa
19:25:18
12.12.2006
rolls
-> Pedros: absolvoval som cestu fobiou z bratislavy do roznavy na zadnych sedackach a rozhodne si myslim ze shade je lepsia 3 3 3
19:23:52
12.12.2006
Pedros
-> rolls: copak,taky si myslíš,že 30 let stará stodvacka je lepší než fóbie?? 2 3
18:59:13
12.12.2006
rolls
si myslim ze temy v zumpe boli zmysluplnejsie ako tato debata8
18:56:47
12.12.2006
Assassin
-> Labros: Tie všetky body 1-8 sú pre porovnávanie týchto dvoch áut, ktoré delí 20 rokov, úplne nezmyselné. Ako pre boha môžte porovnávať techniku z pred 20 rokov z terajšou. Pre mňa by bolo jediné objektívne kritérium vonkajší vzhľad a v tom jednoznačne víťazi o niekolko dĺžok 120 M. Fóbia je proste grc. Podla mňa.
17:46:25
12.12.2006
Labros
-> Luukkyy:
1.. promiň ale to je alibismus. Neviděl jsi fábii s najetýma 150.000km?
5a) emise několikanásobně nižší
5b) obojí vyšší u Fabie
5d) zkus popojížděj pomalu na jedničku po parkovišti se studenou Š120 se SEDRem, pořád měň rychlost jízdy, občas dej plný plyn...
6a) tys viděl Fabii se čtyřkvaltem??
6b) to je snad každýmu jasný, co je to síla na řadicí páku
7b) fabií bez posilovače je opravdu minimálně
7c) Fabie svítí líp
8. tos mě pobavil, ty fakt očekáváš, že za 10 let budou pozinkovaný fabie shnilý?
17:45:39
12.12.2006
Labros
-> Luukkyy: Ty fakt nepoznáš přechod z Faka do Fabie? Nestačí ti sednout si na tu příšernou sedačku za příšernej volant, zavřít za sebou s děsným plechovým bouchnutím dveře a rozhlídnout se po obrovským hnědým rovným kusu lacinýho plastu?
17:22:25
12.12.2006
Pedros
-> Labros: jak říká lukky fóbie je horší v prostoru pro posádku a ve výhledu,jinak je fóbie dle mě lepší..aj v tom motoru,pokud to porovnám se SÉRIOVOU stodvacítkou
17:15:44
12.12.2006
Luukkyy
-> Labros: Že seš to ty. Níže uvedené je jen moje subjektivní hodnocení:
1. spolehlivost - nemohu kvalifikovaně posoudit, ale o poruchách na Fabii jsem už slyšel (kotouče, stabilizátor) 120 byla údajně o něco poruchovější. Když byly 120 nové, močil jsem do plenek
2. pasivní bezpečnost (pevnost karoserie, deformační zóny, ochrana osob) -120 je jednoznačně horší. Ale to je na jinou debatu.
3. prostornost interiéru - Já osobně považuju 120 za lepší.
4. objem a praktičnost zavazadlového prostoru. - Tohle je na dlouhou debatu. Zavazadlový prostor džuniora mě nijak neuchvacuje, ale budiž - vede Fábie
5. motor: Kterej?
a) spotřeba a emise - emise nižší, spotřeba u 120 vyšší. Záleží hodně na stylu jízdy, a speciálně fábii nějak nedokážu držet v nízkých otáčkách.
b) krouticí moment a výkon-viz článek
c) hluk a vibrace-Ano Fabie je tišší
d) kultivovanost chodu-Što éto???
6. řazení:
a) počet rychlostních stupňů - Stejný
b) obtížnost řazení - délka dráhy, ovládací síla - Mám nalítáno hodně moc na Avii. Takové jemnůsty jdou mimo mě. Jak se měří ovládací síla????
c) ovládací síla na spojku, odpružení spojky. Lepší je jednoznačně Fabie, tak o 8 tříd.
7. aktivní bezpečnost:
a) jízdní vlastnosti - držení stopy, stabilita na nerovnostech, rozložení váhy, citlivost na boční vítr. "Losí test" jsem absolvoval pouze z Fobii a dávám jí 100 bodů.
b) řízení - ovládací síla, rejd. 120 z prázným kufrem zcela srovnatelná.
b) brzdný účinek, ovládací síla - Gumoval sem s tím i oním, výrazný rozdíl jsem, maje jiné starosti, nezistil
c) osvětlení - Nenašel jsem 10 rozdílů
d) akcelerace - Zcela srovnatelná
e) výhled z vozu - Jednoznačně vede 120
8. antikorozní ochrana - To je myslím momentálně na křišťálovou kouli

9) Umělecký dojem má podle mě lepší Fábie, jakkoliv její akcelerace a speciálně prodleva mezi zrychlením a přidáním plynu je dost katastrofa. Přechod ze 120 do Fabie není nikterak šokující, přechod z Faka do Fabie méně citlivý šofér jako já ani nepozná.
-> Jirik: Tak v tom ti musím dát za pravdu. Dostal si mě!

PS: 120 a Fabii konstrukčně dělí plus minus 25 let. Schválně někdo zkuste porovnat 120 a Popular4 Možná zistíte, že nám ten vývoj jde jaksi podivným směrem.
16:49:09
12.12.2006
Labros
-> Luukkyy: 12.12.06 15:02:05 Řekni mi prosímtě, v čem všem je teda Fábie horší než 120. Říkáš, že jsou to zcela srovnatelná auta, tedy čekám, že mi vyjmenuješ zhruba půlku věcí co normální řidič považuje za důležité.
Uvažoval bych teda věci zhruba z tohohle seznamu:
1. spolehlivost
2. pasivní bezpečnost (pevnost karoserie, deformační zóny, ochrana osob)
3. prostornost interiéru
4. objem a praktičnost zavazadlového prostoru
5. motor:
a) spotřeba a emise
b) krouticí moment a výkon
c) hluk a vibrace
d) kultivovanost chodu
6. řazení:
a) počet rychlostních stupňů
b) obtížnost řazení - délka dráhy, ovládací síla
c) ovládací síla na spojku, odpružení spojky
7. aktivní bezpečnost:
a) jízdní vlastnosti - držení stopy, stabilita na nerovnostech, rozložení váhy, citlivost na boční vítr
b) řízení - ovládací síla, rejd
b) brzdný účinek, ovládací síla
c) osvětlení
d) akcelerace
e) výhled z vozu
8. antikorozní ochrana

Tak prosím o Tvoje vyhodnocení.
16:33:07
12.12.2006
borrico
-> deathcat: 52
16:27:36
12.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Luukkyy 12.12.06 15:31:28: Mám, počítám s tím, že něco je stejně drahé jako na Oktávu, něco o dost levnější a něco naopak o dost dražší.
A ať mi tady někdo nemele sračky, když vím kolik může stát např. na japonce posraný boční okýnko, rozbitý kvůli autorádiu, že to stojí stejně jako na Fabii. Spotřební píčoviny budou stát v podobných mezích, ale až dojde na originál plechy a mechanické části pohoňovacího ústrojí, tak to bude teprve legrace.
16:26:15
12.12.2006
deathcat
-> borrico: četl takže vím kam směřuje tvoje narážka že to bylo myšleno se Silvestrovskou nadsázkou
16:20:10
12.12.2006
borrico
Rozpoutala se tu pěkně ostrá debata,jen co je pravda, ale jestlipak jste někdo ten článek četl až do konce?
16:10:40
12.12.2006
Luukkyy
-> deathcat: Holt každý vidíme věci trochu jinak, OK.
Já bych si prostě radši koupil starší auto vyšší třídy než nové auto nižší.
S tou bezpečností ti dávám ouplně za pravdu. Jenže to je zase na jinou debatu 4
15:58:40
12.12.2006
deathcat
-> Luukkyy: No tak to je stejný případ jako když v ojeté impreze odejte po dojetí z autobazaru motor. Prostě netvrdím že nové auta jsou nelepší kup, ale jsou pro lidi co nechtějí riziko ojetého vozu. Osobně bych šel taky do ojetého auta. Ale nesrovnával bych člověk který zvolil nový vůz, za to mohl mít 6 let staré audi, i když třeba může být v mnoha věcech lepší, ale pořád není nový. Pak jestě existují třídy aut a rozhodně ty auta co si napsal jako alternativu za novou fábii nejsou ve stejné třídě jako ona.
Jo a měl sem tu čest vidět bourat v malé rychlosti fábii do 405, která je na tom bezpečnostně lépe jak 120 a stejně neobstála. Prostě vývoj šel dál takže rozdíly jsou prostě nesrovnatelné.
15:50:36
12.12.2006
Luukkyy
-> Max: No právě. Ale 170 za ani ne půl roku starého Džuniora, to už se vyplatí. Pokud to někdo nechce počítat, tak to je 57 tisíc provar 4
15:43:50
12.12.2006
Max
-> Luukkyy: no tak to je ale snad u každý nový věci....když ji chceš prodat.
15:40:46
12.12.2006
Luukkyy
-> deathcat: Nikdo netvrdí, že ty naše pekáče jsou nejlepší na světě. Mohl bych ti hodiny menovat, co je na šáde špatně 3 Problém je, že různí zmrdinovináři tvrdí, že ta auta jsou galakticky odlišná, protože 17 let rozdíl,HW and SW, zbaveno nepříjemné pachuti socialismu atd atd, ale takhle to zdaleka neni.
K těm novým autům vs ojetým. Představ si následující. Koupíš nový auto, vyjedeš s nim ze salůnu a bum ho, za měsíc ho potřebuješ prodat. Nutně. Emisar tvého věřitele už čeká za dveřma 120
Dáš tedy autí do bazaru. Jak myslíš, že tahle transakce dopadne?
15:37:48
12.12.2006
Max
ale kucíí...myslim že jste to vubec nepochopili. Nejde o to,že by jsem do nebes vychvalovali fábii. Je jaká je. Stejně už je tu její nástupce...a ten opět nebude srovnatelný s A3 protže to auto je trochu někde jinde....ale to snad víme všichni. Jde o to,že každej člověk s trochou soudnosti nebude vychvalovat 120cu před fábii
15:31:28
12.12.2006
Luukkyy
-> Jirik: Tak budeš se smát, ale třeba těsnění pod hlavu na tu A3 je levnější než na Fabii. Asi o 80 Kč. Brzdové destičky jsou dražší řádově o dvě stovky, brzdové kotouče o pět.
Prostě ojeté Audi je stejně drahé jako ta naše pěkná nová Fábie, je neskonale lépe vybavená, jede daleko lépe (měl jsem čest jak s Fóbií 1,4, tak s Audi A3) ale na Fábii jsou o pětikilo levnější kotouče. A to už se vyplatí4
PS: Nemáš náhodou Xantii?????
15:29:04
12.12.2006
deathcat
-> Max: Byl si rychlejší
15:28:33
12.12.2006
deathcat
-> Luukkyy: Myslím že fábie srovnatelná se 120 není ani náhodou. Už jen proto že je tam těch 17 let rozdíl. Prostě ty naše pekáče nejsou nejlepší auta na světě... Tak si to prosím uvědomte a nedělejte tady z nich něco co nejsou. A ty auto co si napsal, sou jetý a ne nový. Někdo k takovým autům už nemá důvěru. Pak ceny servisu jsou někde jinde, jak píše jižík
15:27:54
12.12.2006
Max
já nevim že vás pořád baví srovnávat tyhle dvě nesrovnatelný auta.
Dobře,jeslti je nechce kupovat,nikdo vás nenutí. Akorát mi prosím nikdo netvrďte,že fábie (celkově vzato) je horší nebo srovnatelná se 120cou. Mám rád tyhle auta,ale taky mám trocha soudnosti....
Netvrdím že 1,2HTP je závoďák. Ovšem spousta lidí ho má a spousta lidí s tim je spokojená. Když chce někdo něco lepšího,tak jsou v nabídce jiný motory,nebo uplně jiný auto...
15:15:40
12.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> rolls: Muhehe, daj prieklad. 4 1
15:15:05
12.12.2006
rolls
-> Jirik: nie...lacnejsie 4
15:12:24
12.12.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Luukkyy: Jasné a na té Audině, BMFŇ, ču Zubaru budeš mít ložiska, kotouče, těsnění pod hlavu, rozvody za stejnej peníz jako na Hovňouse Fabii. Bravo. 1
15:12:21
12.12.2006
rolls
-> Luukkyy: 1 ale to subaru by som bral5
15:08:51
12.12.2006
Luukkyy
-> rolls: Ospravedlňujem sa....
15:02:58
12.12.2006
rolls
-> Luukkyy: si ma predbehol 1
15:02:21
12.12.2006
rolls
-> Gemini: HTP predsa znamena - hovno to pojde- nie?1
15:02:05
12.12.2006
Luukkyy
Problém u Fabie je, že je zcela srovnatelná se 120. V něčem ji předčí, v něčem je horší, v něčem lepší.
Nová Fabka začíná od 227 900 Kč. (A to ještě 1,2 Hovno To Pojede)
Mít někdy takovýhle obolus na auto, tak koupím třeba www.tipcar.cz/karta/.../A udi_A3_12505851.htm

nebo: www.tipcar.cz/karta/.../B MW_Rada_3_8682170.htm

eventuelně: www.tipcar.cz/karta/.../S ubaru_Impreza_7461365.htm

atd,atd,atd
14:58:23
12.12.2006
Nwkt
-> Pedros: Já bych si klidně na běžný ježdění koupil fóbii, ale RS 1
14:10:18
12.12.2006
Pedros
-> Pedros: tím nějak nechci hanobit 120tku,sám jednu vlastním,je to dobrý auto na to jak je starý,ovšem zas tak moc bych tu fóbii nepomlouval..někomu to třeba na běžný ježdění stačí
14:06:48
12.12.2006
Pedros
no já nefim,nesmíte ten článek brát tak vážně,sic je HTPčko taková hodně zmršená verze,ale i tak to na běžný ježdění jezdí a co se týče jízdních vlastností a bezpečnosti,jasně vede..a pokud ji mám porovnat se sériovou stodvackou,tak i ten motor jede kupodivu celkem slušně..sice to má zvuk jak sekačka a musí se to hodně vytáčet nad tři tisíce,aby jela,ale ve třech lidech to jede po dálnici stošedesát když se chce..škrabat asfalt to nebude,to je jasný,ale to jaksi neškrabe ani sériová stodvacítka..na akceleraci to taky není,ale naběžný ježdění po městě stačí..
10:54:18
12.12.2006
Labros
-> JoseA: Taky nevim, z čeho usuzovali, že HTP bere víc, než 120ka, dá se s ním jezdit jezdit po dálnici pod 7 litrů..
10:52:10
12.12.2006
JoseA
Pravdivé sotva, na Brněnském srazu Čokin říkal jak je to úsporné auto, že bere do 5 litrů, aj kdyby žrala fabka víc, tak myslím že víc než stará stodvacka sotva
10:36:23
12.12.2006
Luukkyy
Pěkné a asi i pravdivé. A co na to Jan Rýdl?
10:31:17
12.12.2006
Gemini
konecne uz viem co znamena HTP 1
Extreme Tyres