1.2ht Chip tuning...doporučuju!!!!

prohledat
121 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.11.2006 do 20.11.2006, založil/a Borin - Král tuzerů
řadit dle data
17:00:04
20.11.2006
minno
-> Labros: no asi tak nejak to funguje...
Mne postačuje aj 47kW, takže 51 je len lepšie :-)
10:13:30
20.11.2006
Labros
-> minno: samozřejmě ten 1.2 51kW bude stejně na hovno, jako ten 47. Respektive komu nestačí 47, tomu nebude stačit ani 51.
Ono je to prej běžně tak, že v první edition motoráři úplně nevyužijou mechanický limity motoru, aby pak při faceliftu mohli změnit vačku nebo progam v jednotce a tak ukázat, že se zapracovalo i na těch šemících pod kapotou.
13:24:59
17.11.2006
Fantozzi
-> minno: tak to netuším, jen jsem o tom četl, že zvyšujou výkony :-)
08:51:43
17.11.2006
minno
-> Fantozzi: fíha tak to je pekný výkon na trojválec 1200. a nevieš či sa zvýšil aj niečo krúťak? ten asi nie moc, čo?
23:39:45
16.11.2006
Fantozzi
-> minno: zvýšili a bude se dávat i do nových fábií
21:49:35
16.11.2006
minno
čítali ste už článok o novej škode praktik na techwebe? skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=460

píše sa tam že "bude v nabídce se dvěma benzinovými - 1,2 12V HTP/51 kW a 1,4 16V/63 kW" no a mňa veľmi zaujal ten údaj 1,2 12V HTP/51kW. niekto sa pomýlil alebo fakt zvýšili výkon HTPčka z 47 na 51kw?9 9
11:59:17
16.11.2006
Labros
jo a taky říkal, že ten motor co tam má je nějaký vyjímečně dobrý kousek, málo jetý a jede líp než většina warťasů
11:58:24
16.11.2006
Labros
-> Martin: jj on říkal že jeho tatík tam snad dával kratší pružiny, ale že sám přesně neví :)
11:57:18
16.11.2006
Labros
-> DuriQ: ale pokud je to živější než favo při nižším krouticím momentu, pak to musí mít kratší převody, a pak je to živější jen na rozjezdu
11:56:03
16.11.2006
Labros
-> DuriQ: tak pak asi ten kousek co jsem v něm jel byl vytuněnej nějak špatným směrem..
23:06:45
14.11.2006
DuriQ
Labros: mno co som sa viezol ja tak to bol zachovali vartas a pomerne tichy rozhodne tichsi ako shadesa... podvozok to ma tak skor na USA style 3 ale je to o tom na aky kus natrafis... ja som jedneho vartasa mal mno ked to porovnam s fackom tak ten waran bol zivsi 1 mne sa natom strasne paci to radenie vravim USA style 3
22:51:31
14.11.2006
Martin
-> Labros: Nj, ale ten kluk měl dost překopanej podvozek, to se vůbec nechovalo jako Warťas. S normálním Wartym, když jedeš běžnou zatáčkou, tak musíš cítit, jak tě to tahá ze sedačky 1
21:47:31
14.11.2006
borrico
Někde na netu jsem narazil na kilo, do kterého frajeři narvali trošku poladěného warťase a prý to jelo jako čert.
21:45:38
14.11.2006
RadstaR
Nahodou varan se skodovackym karburatorem jede dost slusne. Sice nema takovou maximalku jako skodovka, ale jinak v pohode.
21:30:13
14.11.2006
borrico
-> Labros 13.11.06 21:06:38: No, ale vzhledem k tomu, že se do toho nemusí tankovat mix, tak to musí být oilmaster.1
21:24:20
14.11.2006
Labros
-> Martin: tak příště... jestli pamatuješ na ten sraz u Mototechny tak tam mě svezl nějakej kluk co s tím warťasem jezdí na srazy, tuní to a tak...
21:22:41
14.11.2006
Martin
-> Labros: Hmmm tak to jsi narazil asi na špatný kousek. Bráchův 353W kombi jede fakt neskutečně a je to šílená houpačka. A s tím hlukem je to pravda.
21:18:05
14.11.2006
Labros
-> Martin: No právě, a docela mě to zklamalo. Motor vyloženě systém náhodných výbuchů, hlučný, líný, podvozek dost nepohodlný i přes zkazky o měkkém pérování, podivný otáčkoměr na principu barevné hudby, moc si to už nepamatuju ale pamatuju si, že jsem moc nadšenej nebyl.
21:08:57
14.11.2006
Martin
-> Labros: Copak, nelíbilo ? Vždyť ses tak dral o to se s tím svézt !
20:28:50
14.11.2006
Labros
-> DuriQ: jj jel jsem warťasem jednou, a děkuji stačilo
11:36:17
14.11.2006
DuriQ
Labros: sorry zle som sa vyjadril ne vykon ale pruznost motoru 4 inac vartas je oproti htpcku ferrari hlavne zvukom 1 a len tak pre zaujimavost z vartika sa da dostat 110ps :)) ale pri obsahu 1150 4
21:06:38
13.11.2006
Labros
-> DuriQ: jo tááák.... DVOUTAKT??
20:56:18
13.11.2006
DuriQ
Labros: by si sa divil... co myslis cim nahanaju vykon pri tej fobii 1.2 ? 1
16:49:33
13.11.2006
zufo
dobrý téma 3 kde přesně je ta firma jak čipuje na dvoulitry? bych si nechal čipnout 1,3 na 1,8 myslíte že by mi tam čiply aji turbo? 3 3 2
12:04:04
10.11.2006
Labros
-> Martin: aha, já myslel 800... a pak to nemá lítat jak dvoulitr 1
12:00:30
10.11.2006
Martin
-> Labros: To určitě, když má na každou otáčku pracovní zdvih. A mimochodem Wartburg má 998ccm.
11:59:06
10.11.2006
Martin
-> Labros: 36 Km/h, celk. váha cca 1,6t
11:50:39
10.11.2006
Labros
-> Martin: Ale přece jenom by dvoutakt 800ccm měl být schopen spálit víc, než čtyřtakt 1200ccm?
11:49:05
10.11.2006
Labros
-> Martin: ale jakou rychlostí, do toho 20% stoupání? 4
11:48:10
10.11.2006
Labros
-> ACAB Ultrafan: To je pravda, že lidi ty fábky HTP kupujou jen, protože prostě cenově srovnatelnej a přitom výkonnější motor třeba 1.3 už není k dispozici. A lidem jde hlavně o to, jak to auto vypadá, nebo aspoň jestli vypadá "normálně", až potom jakou má výbavu a prostor, motor je na posledním místě, pokud se to aspoň nějak pohybuje.
Ale popravdě řečeno není to jen o výkonu ale taky o emisích.
11:42:57
10.11.2006
Martin
-> Labros: Tak bohapustou teorií je, že 2takt by měl mít dvojnásobný výkon jako 4takt. Bohužel hlavně díky nekvalitnímu vyplachování tomu tak není.
Ale jinak ještě k tomu HTPčku, zrovna nedávno jsme počítali ve škole takovej vzorovej příklad, jakej je potřeba výkon motoru pro překonání 20% stoupání a při parametrech Fábky stačí 39,1kW
11:36:11
10.11.2006
Labros
-> Martin: No taky Warťas je 800ccm dvoutakt a tím projde stejně směsi jak 1600 čtyřtaktem, nemám pravdu?
11:26:24
10.11.2006
Martin
-> Labros: Ty woe, to je jak u Wartburga 1, ten taky nemá vložky a je vrtaný rovnou v bloku, který je ale litinový. Jenom narozdíl od HTP z Warana umí dostat i 90 Hp (Melcus měl tuším těch koníků ještě víc).
11:16:53
10.11.2006
Labros
-> Martin: dobrý 1
S těma VW motorama jsem si to spletl - nebylo to o klice, ale že ty motory nemají vložky - buď se celý motory rovnou vyhazujou, nebo se snad nějak složitě převrtává blok. Ale to asi není nic novýho pod sluncem.
11:08:11
10.11.2006
Martin
-> Labros: Kamarádovi se to na volnověh celkem dost klepalo, ale byl to v tu dobu nový motor - ještě nezajetý. Stačilo trošičku přidat plyn a bylo to v pohodě. Jestli se to zlepšilo však nevím.
K tomu bloku, někdo mi tvrdil, že ten blok je velmi dobře slepený, což je ten kámen úrazu.
Kdysi jsem se k tomuto tématu dostal v souvislosti se zmetkovou sérií motorů, kde nějak zapomněli přebrousit uložení kliky, takže motory se po pár kilometrech zadřely na klice. Prý se rovnou vyhazovali a měnili za jiné. Tak jsem se právě divil, proč jenom nepřebrousili kliku a on říkal, že to prý nejde rozdělat.
10:33:06
10.11.2006
Labros
i když - jak na to koukám - a na ty štefty nebo co to je, jak z toho trčí - tak mi není úplně jasný, jak se to rozebírá 1
10:29:02
10.11.2006
Labros
-> Martin: S tou nevyndatelnou klikou jsem to slyšel ohledně VW motorů (1.4MPi). Ten dělenej blok je vidět tady: www.bencar.cz/navody40.ht m To zas nemůže být takovej problém to opravit, ne?
Já teda ten HTP motor na volnoběh většinou skoro neslyšel, jel naprosto plynule.
10:20:52
10.11.2006
Martin
Trošku bych k tomu také něco řekl. Mám spolužáka, který si koupil novou Ibizu a má tam také 1.2HTP. Samozřejmě si z něho občas děláme srandu, že mu to tak tak utáhne servo a klimošku. Ale je fakt, že jezdí max. ve dvou lidech a opravdu ten motor je dostačující. Neříkám ideální. S tím volnoběhem to mohu potvrdit, opravdu se to překvapivě dost klepe. Další dost řekněme překvapivou informací pro mě bylo, že tento motor má dělelný blok. Klika je tedy uložena přímo v bloku a prý demontáž kliky je prakticky nemožná. Nevím, co je na tom pravdy, ale celkem by mě to zajímalo.
Dlouhou dobu jsem nechápal, jak někdo může tunit auto s HTPčkem. Spolužák už z té Ibizi udělal Cupru, ale motor stále HTP. Sice uznávám, že když přijede mezi Cupry a nastartuje, tak to asi vypadá dost komicky. Nicméně, pokud někdo netouží po úžasných výkonech a jde mu jen o vzhled, tak proč ne ? Pokud mu HTPčko stačí, je to prostě individuální. Někdo jde holt po výkonu, někdo po vzhledu.
09:59:36
10.11.2006
Jirik - zrušená registrace
Mě se vždycky líbilo, jak se lidi chlámali tím, že tenhle kopec vyjedou na 5ku, tamten na 4ku. Ale když se vezme v potaz, že od něčeho je tam převodovka, tak mě nikdy ani se 105kou nekakalo, jestli jedu na trojku nebo čtverku do kopce. Ono to na těch 15kách pak jezdilo docela pěkně, takže jsem kopečky vyjížděl na o stupínek vyšší kvalty. S montáží 5q se to posunulo úplně někam jinam a když se řádně podržela 4ka, tak to letělo aj 160.
Jo, to byl panečku motor. Tahalo to od 1500 otáček. Mám ho stále v garage, už jsou z něho tedy sundané některé věci, ale i tak je mi líto ho nechávat ležet. Jen do čeho ho strčit ? Abych se přiznal, tak mi kvalitou, spotřebou a jízdními výkony přirostl k srdci víc, než ta 136ka. Ta je fajn, lítá pěkně, ale je to takové jiné.
Takže moc neshazuji ty 1.2 HTP, byť Fabie na 17" s HTP vypadá směšně. Holt se na srazu nesmí otvírat kapota. 1 Jinak jsem toho názoru, že 1.2 HTP 47 kW ve 105 - Rapid by strčila do kapsy na sprintech totéž auto se 136kou. Ono to přeci jen nejni takové kvrdladlo jako ty archaický motůrky.
09:52:00
10.11.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Ale hmotností ano. 1
09:34:24
10.11.2006
Labros
-> DuriQ: Když se 120kovej motor bude chovat podobně, jako 1.2HTP, tak tam klidně můžeš dát stálej převod 4.44. Jenže 120kovej motor se jednak tak nevytáčí v pásmu cca.3000-4000 a jednak má spoustu rezonancí v různejch pásmech a vůbec je hlučnej... a konečně, má i menší výkon, což už teda převodovkou bohužel nedoženeš.
08:29:05
10.11.2006
Pavel P@nkáč
-> DuriQ: 5Q 4.44 to chci1
23:19:03
09.11.2006
DuriQ
minno: daj si do skodovy prevodovku s prevodom 4.44 co by mohlo odpovedat prevodovke HTPcka a mam pocit ze tu 120cku postavis na zadne 1 ale zase 120cka ma 38kw takze porovnavas neporovnatelne 1 a uz vobec si neviem predstavit R136 s prevodovkou 5Q 4.44 ... (vaha prevody vykon motora) a rapid je rozhodne tichsi ako 120cka 4
23:08:26
09.11.2006
DuriQ
Labros: to ze tam dal niekto brzdy z RSky je len k
dobru mno ale Rko je na svoju dobu a podmienky sportak fcul uz ne... ale vtedy to bol sportak sak RS130 vravi za vsetko je to trochu modifikovane Rko ale je 1
23:00:28
09.11.2006
minno
ale zvuk htp sa mi teda nepaci, nebrmle to ako spalovaci motor ale ako elektromotor alebo vysavac :/
22:58:29
09.11.2006
minno
K HTP - zalezi na co je clovek zvyknuty, ale jazdit sa na tom da. Urcite je to o dost lepsie ako motory 105/120, ktore do kopca na dvojke revu ako diva svina a na trojke sa este nechytaju :-) HTP sa da aspon pekne vytacat a motoru to nijako nevadi a je ticho.
Inac minule v studene rano mi fabka htp po nastartovani tiez chvilu klepala ako keby sa sla rozpadnut, ale o par sekund ju to preslo :-)
No, nas firemny Opel Frontera 2.2 16V je este lenivejsi ako HTP, sice ma aj o par stoviek kil viac, ale po presadnuti aj do Fabie ma clovek pocit, ze to konecne ide :-)
22:57:35
09.11.2006
gim
-> Jirik: ten borec s tou fabkou jezdi v okoli chalupy a je to strasnej dobytek. vzdycky kdyz sem ho potkal tak me malem smet ze silnice jen aby nejel v prachu krajnice a nezas..al si to! a ve vesnici nejede pod 80... fakt prase. az ho potkam osobne tak mu asi jednu natahnu...
22:46:06
09.11.2006
minno
dobre to očipovali3
19:09:46
09.11.2006
UltraFan.
-> Labros: ale vem si co chce Skoda za ten motor HTP...velky prachy a spousta lidi (socek) si to koupej jen proto ze je to novy...a je jim jedno ze to jede hovno.
Zlata filcka 1.3
18:53:41
09.11.2006
Rapid135
-> Labros: ajo takle,ja myslel ze ta stara
Extreme Tyres