Špeky z práce

prohledat
708 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.01.2017 do 17.12.2018, založil/a Athlonek
datum
 
 
16:53:30
17.12.2018
David29

-> Mr._Nosferatu: Co se týka vlaku, tak i tady toho bylo napsáno tolik, že nemá smysl se k tomu vyjadřovat 4
Jasně že bylo - ale tomu by musela předejít enormní investice ze strany SŽDC do tratí. V současném stavu je železnice jaksi nepoužitelná
16:49:36
17.12.2018
David29

-> Mr._Nosferatu: Tak jak to dělaj nejradši - z levýho 3
16:45:49
17.12.2018
Mr._Nosferatu

-> David29: jak by potom sjíždění kdyby nemohli do pravého?

Řešení by bylo naložit kamiony na vlak
16:38:47
17.12.2018
David29

-> saskyn2: Jenže to je o rumunech a podobný pakáži z východu.
A plošný zákaz předjíždění nic nevyřeší - stojící vozidlo objíždím, nepředjíždím 4 Takže pokud by nastala zas takováhle situace, stejně je to tam, kde to bylo.

Ono by stačilo proměnlivé značení, a tak jako to je na pražském okruhu - když začne sněžit, tak zákaz vozidel nad 12t do jiného než pravého pruhu.
Teda nestačilo - musela by to PČR eventuelně taky tvrdě trestat. Ne jako ted, kdy z toho má akorát každej prdel.

Jo, a ještě jednu věc by to chtělo. Osobákům zakázat vjezd do pravého pruhu. Protože pak se stane to, že vlastní debilitou (a je to častý) donutí za sebou jedoucí kamion zpomalit - v případě kombinace sníh+kopec to znamená, že kamion skončil a stojí.


-> bouchy: Je to jak píšeš...
13:50:11
17.12.2018
bouchy

-> David29: Hlavně posléze začali čerpat přestávku, čímž celkem zablokovali průjezd sypačů, který tam sice pozdě, ale najeli. V tomhle ohledu řidiče chápu (spíš nelze vinit), ten zákon a represe (ideálně preventivní) je nastavenej kokotsky. Měla tam bejt klauzule "ve výjimečných případech máš ještě xy minut nebo km na to odjet pryč přestávka nepřestávka a tak můžeš učinit 2x za měsíc". Ta nutná podmínka mít vyplej motor, to je taky věc. A mezitim tu lítaj zfetovaný unavený Poláci v dodávkách bez tachografu a to je v pořádku... najet do levýho bylo nesoudný; možná i už pro dodávky.
13:46:31
17.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> palinator 17.12.18 13:18:18: Takže se společně s nastupující generací pomalu vkrádá za volant i zodpovědnost? 3
13:29:37
17.12.2018
saskyn2

-> palinator: Já věděl že v tom bude něco takového3
13:18:18
17.12.2018
palinator

-> saskyn2:
Oni totiž viděli, že je silnice naklouzaná a řidiči osobáků jsou neschopný, tak radši zablokovali dálnici, aby se nikomu nic nestalo. 47
13:16:53
17.12.2018
saskyn2

-> David29: Akorát že ty retardové tu dálnici zablokovali tím že začali najíždět do levýho. Takže MD má naprosto pravdu4
08:48:41
17.12.2018
David29

Komentář z jiného fora, ale souvisí to s tím mnou zmíněným problémem (vyšší posty obsazené neznalýma problematiky)

Já se teda k tirákování po Česku moc nevyjadřuju, protože jsem doma neujel kamionem ani metr. Ale to co se minulý týden stalo na D1 a ty následná vyjádření těch odborníků na dopravu, považuju za vrchol všeho!!!
Zaprvé, že kolaps na D1 způsobily kamiony je alibismus nejhrubšího zrna! Komentář MD zněl, že kamiony měly předvídat, že to bude klouzat, mě málem vyzul z bot.Kamiony měly předvídat, že D1 bude jak kluziště a hledat nahradní trasy Takže naše páteřní tepna sjízdná není a oni si jako myslí, že vedlejší cesty na tom budou líp??? Jak je možné, že kamiony začnou klouzat do stoupání v omezení, když se celý podzim mluví o tom, jaké krizovky to omezení bude při sněžení způsobovat? Tak když se kurva ví, že je to tam tak špatné a že má přijít silné sněžení, tak tam ty sypače MUSÍ jezdit v co nejkratších možných intervalech, aby se sníh neměl šanci uchytit. Je jasné, že když tam zastaví kamion, tak je po všem. Další sypač už kolem něho v tom omezení neprojede a průser je na světě. Takže jsme kreténi, protože nepředvídáme, že sypače nepředvídají a pak způsobujem kolapsy.
Zadruhé, že si kamioňáci následně udělali z dálnice parkoviště... No co mají kurva asi tak jiného dělat??? Nějaký náměstek ve studiu šest to komentoval slovy, že kamioňáci jsou POVINNÍ OPUSTIT dálnici, když MUSI udělat přestávku, jenže jaxi opoměl, že oni stáli v několika hodinové koloně a pokud nestojíte zrovna u sjezdu, tak se dálnice opouští fakt blbě. Další řešení- vytisknout lístek a doufat, že tě při dalších kontrolách policajti nechají být je fakt naivní. Už vidím, jak nějakého italského četníka bude zajímat, že někde v Česku napadlo 20 cm sněhu a kvůli tomu mám 20hodin šichtcajt... Spíš vám napaří několika tisícový flastr (v eurech) a zabaví auto i s nákladem. Odchod.

Děsí mě ta idiocie na místech nejvyšších a jen to dokazuje, naprostou neznalost celé problematiky dopravy. A takoví nám řidičům určujou pravidla??? Jsou to jen čuráčci v kravatách, kteří si od stolu mudrujou, jak by se jim to tak asi líbilo. Pán Bůh s náma
05:41:30
17.12.2018
David29

-> dragon_cb_cz: Já popisuju problémy vedle, u nás tyhle problémy nejsou - z těch důvodů, které jsem tu psal 4

Třeba ano, majitelce jsem vysvětlil, že je lepší auto objednat s požadavkama - že ty skladové vozy mají minimální výbavu a věc jako blůtuthendsfrí je prostě potřeba.
Takže díky mě všichni budou mít lépe vybavené vozy 3
23:25:04
16.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> dragon_cb_cz 16.12.18 23:10:24: Pak by ale přišel o prostor si stěžovat a mluvit o tom. 3
23:10:24
16.12.2018
dragon_cb_cz

-> David29: Hele, já měl pár let zpátky šéfa (nebo spíš šéfa mýho šéfa, ale to je jedno), kterej mi u pohovoru když mě nabírali řekl něco ve smyslu "já neřvu, když se stane průser - ten se může stát kdykoliv a komukoliv. Já řvu když se stane dva týdny na to podruhý a zjistím, že se po tom prvním nikdo nepoučil a neudělal nic pro to, aby se nestal znova. To už jsem pak taky jednou rozmlátil v zasedačce tabuli."

A stejný je to s těma pneu - pokud máš opravdu dobře podloženej názor, proč je to či ono špatně, někomu zodpovědnému jsi ho tlumočil a stejně se to děje dál - ano, je velká šance, že je ten člověk blbec. Jen je teda taky otázka, jestli ten názor máš opravdu tak dobře podloženej, jak si myslíš...
23:04:28
16.12.2018
David29

-> dragon_cb_cz: To je právě ono. Kdyby byli věci znalí, věděli by to nebo by se nechali snadno přesvědčit - přesněji řečeno by šli, otevřeli by držku - A co máme koupit? Místo na, tady jsme koupili tohle

Jako člověk ekonom může rozhodovat o počtu koupený techniky, řešit kde na to urve peníze, plánovat obnovu.
Ale ne vybírat, co přesně se koupí - o tom rozhodovat prostě nemůže, když tomu nerozumí.
Ale jo vlastně, on musí koupit levnější auto, aby mohl zaplatit druhou sekretářku a dát ji 13. a 14. plat.

A v neposlední řadě aby ukázal jak je dobrej, že koupil levně :-))
upraveno 1x, naposled 16.12.2018 23:05:27
23:00:38
16.12.2018
dragon_cb_cz

-> David29: A proč by to měli vidět? To mají vidět lidi jako ty, nebo spíš někdo, kdo má ten vozovej park na starosti - a jim to pak má říct a přesvědčit je o tom. Problém je v tom, že zdaleka ne každý má opravdu "tvrdý data" na to, aby přesvědčil.

Čímž neříkám, že neexistujou manažeři-pitomci, který o tom nepřesvědčí nic - určitě je jich víc než dost, stejně jako v libovolném jiném oboru lidského počínání. Ale stejně tak existuje spousta pitomců, co mají ve všem jasno, ale když to mají něčím podložit, najednou jim dojdou slova... vídám to taky každý den.
22:55:50
16.12.2018
David29

A klidně dám jinej příklad, od hasičů.
V novele se schválilo, že nově může být červený maják. Super!

Ovšem, chytré hlavy z řad GŘ (kde je minimum bývalých hasičů) udělají prováděcí předpis (podle kterého se užití červeného majáku bude používat), kterým celý smysl červeného majáku zabijou.

Rád budu konkrétní.
Krásně by se dala použít modro/červená kombinace ramp a majáků, které umí obě barvy - takže rozložení barev by bylo 50:50 a obě barvy zastoupeny po obou stranách vozidla. Lépe viditelné, všude to funguje. To by bylo super!
Ne, prováděcí předpis bude takový, že červená barva bude moct být POUZE na straně řidiče a v poměru s modrou 50:50.

Nebo třeba cheron ( www.google.cz/search?clie nt=opera&hs=YKh&bi w=1330&bih=629&tbm =isch&sa=1&ei=NskW XILDIo2VkwXzyK6gCw&q=c heron+hzs&oq=cheron+hz s&gs_l=img.3...1813.23 54..2841...0.0..0.103.382. 3j1......1....1..gws-wiz-i mg.......0i10i19j0i19j0i8i 30i19.kfbQT_G1nRk )
Všude ve světe to funguje, jen chytré hlavy to neustále testují a není možné to na auta zcela legálně a bezproblému dát (ten kdo to tam má, to má bud ilegálně nebo je v programu testování)


A to je se vším, a pořád dokola...
22:53:33
16.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> David29 16.12.18 22:41:41: Ty Mercedesy byly taky z Turecka? 1
22:41:41
16.12.2018
David29

-> dragon_cb_cz: Šetření šetření, a ve výsledku se neušetří nic.
Tak ty gumy.

Continental stojí 12tkč, Kama 5tkč.
Ale že ta Continentalka najede 2x víc km, má lepší valivej odpor (spotřeba PHM) už nevidí. To je prostě špatně.


Konkrétně ta Zapa.
Dřív kupovali Scanie, Volva - s nejlepší nástavbou (Liebherr). Ital řekl ne, koupili Mercedesy s nějakým italským krámem (malá domů).
Scanie a Volva jezdí dodnes, Mercedesy se sypou, nikam to nevyjde, žere to trávu okolo silnice, nástavba hnije a nefunguje dobře.
Jo, Mercedes v servise a nějaká oprava nástavby totiž asi vydělá víc, než kdyby koupili pořádný auta, byť logicky dražší.
Proto naše firma dává ruce pryč od Mercedesu a já mám u nás první Volvo - holt výhoda firmy, kdy nemáme zbytečný pozice s neznalýma lidma
22:31:20
16.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> dragon_cb_cz 16.12.18 22:25:59: 52 52 52
Jen bych doplnil, že rovnováha mezi investicí do technologií a nebo personálu je hodně vratká. Někdy se spíše vyplatí to první a jindy třeba opak.
upraveno 2x, naposled 16.12.2018 22:34:21
22:25:59
16.12.2018
dragon_cb_cz

-> David29: Njn, jenže problém je v tom, že to jaký auta a pneumatiky budou kupovat je jen naprosto maličkatý procento fungování tý společnosti. A problém lidí "od fochu" je v tom, že občas pro stromy nevidí les 4 Já bych měl taky svojí představu o tom co je a co není pro mojí práci fajn a fungovalo by to skvěle - ale když to pak stojí mega dolarů ročně, tak už argument "usnadní nám to práci" sám o sobě neobstojí, protože za to mega zaplatíš 10 dalších lidí. A rozhodnout, jestli je lepší ulevit těm současným, nebo přijmout dalších 10, nebo neudělat ani jedno a to mega ušetřit a nebo udělat něco mezi tím - to už je právě to manažerský rozhodnutí. Já za sebe sobecky pochopitelně řeknu "dejte nám mega a ušetřete mi práci", finanční ředitel pochopitelně řekne "nic jim nedávejte", projektovej manažer skočí po deseti dalších lidech jako slepice po flusu...
22:11:22
16.12.2018
David29

-> dragon_cb_cz: Ale já neříkám, že není pozitvní.

Třeba ten ředitel ŘSD je dobrej ekonom. Třeba i nejlepší.
Ale pořád ví o potřebách těch dole kulový - a nemůže kvalitně rozhodnout, za co utratit a za co ne.


Třeba:
Ti dole jezdí autama - vzhledem k povaze práce je nejlepší Tatra. A lidi typu toho ředitele řeknou že to je drahý, a napíšou výběrko tak blbě, že to vyjhraje největší krám - třeba Iveco.
Přitom kdyby tam byl někdo kdo tomu rozumí, tak by to udělal tak, aby výběrko vyhrála Tatra a ne nikdo jinej.
Sice dražší na nákup - ale servisně je na tom auto lépe, má daleko menší problém se někam dostat.

To samý třeba pneumatiky, výrobce nástavby atd...
22:07:16
16.12.2018
dragon_cb_cz

-> David29: Za 70 měsíčně na barák v Praze nevyděláš, takže je klidně chtít můžeš 3 Ono úplně stačí splácet byt...
22:06:25
16.12.2018
David29

-> Jirik_Tuňák1983: Nojo, tak to je zas o prioritách. Já nešětřím na barák, na dovolenou v Egyptě a já nevím co ještě - takže nepotřebuju mít 70 měsíčně
22:06:24
16.12.2018
dragon_cb_cz

-> David29: To není překvapivý, když si nedovedeš představit, že by to působení těch lidí mohlo být pozitivní. Ale tohle moc nesouvisí s tím, jestli to je práce v kanclu nebo ne... a ze zkušenosti - tenhle dojem zmizí ve chvíli, kdy se poprvý setkáš s tím, že ty lidi vyřeší nějaký tvůj problém - pak jejich užitečnost dokážeš docenit. A platí to pochopitelně i v opačném směru...
21:43:59
16.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> David29 16.12.18 21:26:24: Já bych se z něj zase rád odsunul, ale to co bych chtěl dělat (čti: bavilo), není bohužel nijak zvlášť dobře zaplacené. 3
21:26:24
16.12.2018
David29

-> dragon_cb_cz: Ona je to i otázka zájmu.
Já bych se do kanclu nepřesunul, ani kdybych měl mít židli ze zlata a vrtulník k dispozici
21:20:09
16.12.2018
dragon_cb_cz

-> David29 15.12.18 20:27:40: Jasně, že v každej firmě je takových co se od volantu vypracujou do křesla ředitele celej zástup... takový lidi jsou dost vzácný. Neříkám, že nejsou, ale je jich opravdu málo. Ono kroutit volantem a rozhodovat o miliardových rozpočtech chce opravdu dost rozdílný schopnosti (nestavím jedny nad druhý, jen jsou prostě jiný).
18:42:58
16.12.2018
Jozka

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak ta kontrola, co jsem zmiňoval, byla z ČIŽP = ne na BOZP.
Ty na cca "bezpečnost" posílá buď "stát" (čili MPSV) dle ročních programů ve 4-ech oblastech (klasická bezpečnost, VTZ, pracovně právní vztahy, nelegální zaměstnávání) nebo na "podněty" (bonz, třeba PPV skoro ani nic jinýho neřeší), pak odborový organizace, firmy samy na svoje složky (vnitřní audity třeba kvůli OSHAS-u) nebo i profesní sdružení (třeba chemičky maj extra bezpečnostní kodexy).
17:09:48
16.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.12.18 16:28:45: To je různý, když se tam objeví kontrola z nějakého státního orgánu, nezřídka to bývá např. na podnět ublíženého zaměstnance. Jinak si převážně velké společnosti platí, pokud nemají vlastní zdroje, externí firmu / dodavatele těchto služeb. Tyto firmy provádí i školení zaměstnanců, popř. školení interních školitelů. Tam jsou kontroly a audity převážně hlášené, takže i oddělení, která v tom mají bordel jak v tanku, se v rámci možností připraví, aby na to mohla do další kontroly zase srát. My jsme si třeba s naším bezpečákem dobře sedli, protože máme zájem to dodržovat, něco se v tom naučit a hlavně jsme si k tomu i sami zjišťovali informace. Shodneme se v názorech kde jsou rezervy atd. Byli jsme ale v menšině. Když tam pravidelně chodí, ví, že to máme v pořádku. Většina ale držkovala. 3
upraveno 4x, naposled 16.12.2018 17:14:17
16:28:45
16.12.2018
Matthes, záškodník z TechWebu

-> Jozka 16.12.18 14:41:33: A tyhle kontroly jako posila kdo? Stat nebo vedeni nebo kdo?
14:41:33
16.12.2018
Jozka

-> SO545: Jsou i libovější scénáře - vloni mi jeden ředitel nadhodil historku, jak přišla slečna pěkná, samej úsměv, zdvořilost, klid, pohoda, i duha se vyklenula.. a potom mu od ní přišel "pozdrav" v celkové výši 51 000 korun českých..
14:05:12
16.12.2018
SO545

obcas uz kde aka kontrola ide cez hranu...
naposledy bola u nas vypasena tlsta krava ktorej vadilo ze ked vosla tak sme ostali sediet...
/na stolickach mimochodom/ 4
13:14:26
16.12.2018
Jozka

-> castrol: Ty různý nálepky jsou na rozdíl od těch agitačně-propagačních nápisů (vzešlých nejspíš z nějakýho povinnýho "vyhodnocování rizik" nebo zpětnejch vazeb) v ČR právě zas už přímý porušení předpisů. Má být "výrazně barevně odlišen" od podest jen první a poslední schod (což je dost praktický nejen když od někam zdrháš v bludičkovým nouzovým osvětlení) a pokud se to nepovede, tak by měl být dle normy 10 cm širokej kontrastní pruh přes celej schod. A ještě jen shora kvůli slabozrakejm, aby je to nemátlo. Možná to platí i u vás, ale schody nejsou můj obor, takže z hlavy nevím, jestli to náhodou není přímo EN..4

-> David29: Pokud ohlídáš i debily kolem sebe, dá se s tím většinou vystačit.
13:12:33
16.12.2018
Prcalik135L

-> David29: hele mas recht.
"Nebejt debil, staci ze uz jsem za picu." 3 (damy prominou)
12:33:29
16.12.2018
David29

-> Jozka: Já se moc v předpisech BOZP moc neorientuju.
Řídím se jediným heslem, které je vždy funkční. Nebejt debil.

No, a za těch 13let co dělám, jsem si ještě nic neudělal
12:11:35
16.12.2018
castrol

-> Jozka: a na kazdu hranu schodu srafovanu nalepku
12:08:02
16.12.2018
Jozka

-> Vojťas: K dokonalosti ještě chybí na každým madle v rameni dvě menší nálepky "při chůzi se přidržujte madel".. 3

-> David29: Žádný "nad zákon" bohužel v tomhle oboru neexistuje. A plyne to přímo ze zákona..
11:20:17
16.12.2018
David29

-> vhml: Zákonem BOZP jo, ale oni konají nad zákon 4 Protože maj vymyšlenou placenou pozici, která to musí vymyšlet (vykazovat činnost).
A k čemu to musí znát? To je právě ono. Kdyby ten provoz znal, nevymýšlel by nesmyslné věci - viz třeba ta storka s tím schodištěm. I úplnej debil věděl, že to nikdo nebude obcházet a každej tu 1m zídku prostě vyleze nebo sleze

Nosit helmu na betonárně. Jako k čemu? Jako kdyby spadlo to 50t silo? Samozřejmě ji nikdo moc nenosí (u jiných jako třeba Zapa je nemaj vůbec) a nikdo neumírá. Je to jen předmětem buzerace, samozřejmě za nedodržování s pokutou

A ted si vezmi, že třeba vymyšlí takovýhle věci, který ničemu nepomůžou. Ale že třeba ventil na vodu se nachází za sloupem, za kterým je "rampa" pod úrovní země - to nikoho netrápí. A zrovna tam riziko je - pád dolu při otevírání/zavírání ventilu, kdy stojíš na kraji rampy a natahuješ s k tomu ventilu.
Ale to je v pořádku, hlavně že mám helmu 3


-> Bukaj: Přesně tak.
Když se mi něco stane, tak at mi pokutu daj, že jsem něco nedodržel. Ale aby mě fotili, posílali pokutu že nemám helmu v místech, kde nemá co padat - to je prostě ujetý
Jenže to by prostě ta zbytečná placená pozice nevykazovala činnost...
upraveno 1x, naposled 16.12.2018 11:22:09
11:14:59
16.12.2018
Petrson

11:13:43
16.12.2018
Vojťas

11:12:59
16.12.2018
Vojťas

A nebo pak dela v tom vedeni nejakej ten chytrolin co keca do prace i bezpecakoj a pak vznikaj i takovyhle nalepky 3
zvětšit Špeky z práce - obrázek od Vojťas vložen 16.12.2018 11:12:59
10:55:48
16.12.2018
Jozka

-> Bukaj: ..a začíná to hezky pěkně už ve školních lavicích..3 / 8
10:40:57
16.12.2018
Bukaj

-> vhml: Ale teď jsi narazil na to, co možná David také měl na mysli - dnes se každý snaží vinu hodit na někoho jiného, proto se firmy musí takto zbytečně "jistit" a efektivita čehokoli jde do háje. Když někam lezu a něco se mi stane, tak sklopím uši a omluvím se za způsobené potíže a ne, jak je dnes zvykem, jít žalovat, že "oni to maj blbě zabezpečený, je to jejich vina, že jsem si zlomil ruku..."51
Tento přístup (postupného omezování osobní zodpovědnosti a tedy i svobodné vůle) komplikuje život všem...
... něco jako "...i kdyby to mělo zachránit jen jediný život..."41
08:59:56
16.12.2018
vhml

-> David29 16.12.18 05:57:13: k čemu by měl mít bezpečák znalosti betonárky? Jsou zákonem daný věci, který se musí dodržovat a protože lidi jako ty na to mrdaj, musí vzniknout pozice bezpečáka. Je to jen ochrana zaměstnavatele proti jeho vlastním zaměstnancům, popř zákazníkům/dodavatelům Protože až se ti něco stane, tak budeš první kdo přispěchá s hlášením pracovního úrazu. A jestli se tam zrovna leje beton, malta nebo těsto na cukroví je úplně jedno.
05:57:13
16.12.2018
David29

Třeba ten Cemex.
Po republice funguje stovky betonáren, možná i tisícovka a víc - a neřeší to, co v Cemexu zbytečné (a placené) pozice. Jako třeba Zapa, ČMB atd - tam, kde provoz maj daleko větší a nikdo neumírá
Konkrétně - bezpečnost práce. Samolepky na zábradlí (aby ses držel), helma na betonárně (jako k čemu), dlouhé kalhoty (jako k čemu), reflexní vesta dejme tomu...

Na pražských Stodůlkách bylo leta schodiště k dispu u míchačky (místo nájezdu vozidel). Přišla tahle zbytečná pozice, schodiště se muselo zrušit - a že všichnu budou chodit okolo, (podél jímek na kalovou vodu - delší cesta), jakože by je mohlo přejet auto (nesmysl)
Samozřejmě nikdo okolo nechodil (každej tu 1m zídku vylez) a ted za peníze postaví schodiště nové, protože ty úžasný chytrý hlavy přišli na to, že bude bezpečnější chodit po tom schodišti, než vylejzat 1m zídku...3
Ale hlavně že vytvořili pozici pro "bezpečáka" (je mi jasný že má školu a provoz betonárny zná z obrázku), kterej musí vykazovat činnost (viz výše), i když efekt se míjí účinkem. Jen vyhozený prachy (placení pozice, zrušení schodiště, obnova schodiště). Kdyby za ty vyhozený peníze nabídli zákazníkům lepší cenu na beton, nebo koupili kvalitnější techniku či zmodernizovali betonárny, udělali by lépe
upraveno 2x, naposled 16.12.2018 06:02:15
05:46:47
16.12.2018
David29

-> StepaNoFUN: To si přečtu až bdu střízlej. Moc dlouhý


-> Jirik_Tuňák1983: Jestli tomu rozumím dobře... Naše firma žádné zbytečné pozice nemá.
Majitelka, majitel, dispečer a pak je jen "dílenskej" a my řidiči

Majitelka je manželka majitele, majitel je od fochu, dispečer také (oba jezdili s mixy a s pumpama).
Pak je tu ještě jeden klučina, kterej pomáhá majitelce s papírama - nic víc, do práce nám nemluví, a když dělal v době dovolené dispečera, mluvili jsme do toho co a jak.

Funguje to, firma prosperuje.
Kdyby to bylo jako ve velkých firmách (jako ta Zapa), místo klučiny by přijali někoho s titulem kdo o dané práci neví nic, a řešil by za co urácet, co kupovat za auta a co máme dělat... Rozumíme si?

V práci na pozadí (papíry, ekonomika apod.) mi člověk neznalý oboru nevadí. Ale člověk co jakýmkoliv způsobem se sere do výroby, má to znát a bejt od fochu - stát se ředitelem (apod) kariérním růstem. Né výběrkem, protože má titul a TEORETICKY to umí
21:47:17
15.12.2018
StepaNoFUN

Napříkald mě u těhlech vetších společností sere postup pošli objednávku a pak se o tom budem bavit.
Třeba s JCB máme (vzhledem k dlouholetejm nadstandartním vztahům) uzavřenou rámcovou smlouvu na neurčito, která funguje asi stylem, že vemu telefon, zavolám přímo servisákovi - hele woe mám ten a ten problém na týhle mašině, tak si objednej tohle, tohle a tohle a přijeď to udělat. On si sám dohledá VIN tý mašiny, objedná díly a zavolá mi, že má díly a čas to přijet udělat, maximáln mu zařídím, aby mašina byla na dílně a umytá.
Kdežto například u DEUTZe možnost rámcový smlouvy neexistuje. Takže nestačí zavolat servisákovi a domluvit si s ním termín, ale musím mu ještě (na ten telefonicky domluvenej termín) předtím poslat alespoň mailovou objednávku. Neříkám, že to je problém, ale prostě mě to zdržuje a otravuje. Vzít telefon a domluvit se klidně po cestě autem je jednodušší, než sedět u počítače a spisovat nějaký oficiální elaboráty...
upraveno 1x, naposled 15.12.2018 21:55:37
21:15:06
15.12.2018
Syny

-> Jirik_Tuňák1983: 3 3 3
21:03:39
15.12.2018
Jirik_Tuňák1983

-> David29 15.12.18 20:37:49: To je bohužel dělníkův úděl. Trápit se a mylně teoretizovat nad tím, která pozice je z jeho pohledu zbytečná, do jaké míry je ředitel, manažer nebo vedoucí k výkonu práce kvalifikovaný apod. 3 Další věcí je, která mnoho lidí trápí, zda tam a tam není moc vedoucích. Pokud to není vyloženě umělé vytvoření pozice ze známosti, má to několik důvodů. Ve firmě na jistých pozicích dělá už tolik debilů, kdy za předpokladu, že vyspělé technologie už nemají kapacity nad debilitou zvítězit, poučky a pracovní postupy selhávají, pak nezbývá nic jiného, než nasadit více kontrolních mechanismů - předáků, manažerů apod. Další manažerské pozice, nad rámec uvedených, honí zakázky a žehlí u zákazníků co jste skurvili, aby firma nelehla a mohli jste domů nosit výplatu. Je to mnohem složitější, než to ze svého krátkozrakého pohledu vidíš.
upraveno 1x, naposled 15.12.2018 21:07:43
Extreme Tyres