Novodobé blbotinky v autách - áno, či nie?

prohledat
573 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 16.07.2016 do 18.04.2020, založil/a minno
řadit dle data
21:37:11
14.08.2016
David29
-> palinator: Tak myšleno prostě to, co bylo ještě předím, než přišli s Customem - z kterýho pak vychází i obyč. Tranzit.



Prostě tohle
zvětšit Novodobé blbotinky v autách - áno, či nie? - obrázek od David29 vložen 14.08.2016 21:37:11
20:03:05
14.08.2016
palinator
-> David29:

Tranzit a Tranzit Custom jsou 2 rozdílný věci ne?

Ono je rozdíl mezi tim jestli se bojíš aby ti vzadu nepopadaly bedny nebo ne. 3
19:44:11
14.08.2016
David29
-> palinator: Mi máme u hašounu taky toho posledního Tranzita před Customem...



A mě to nějak nevadí to přidávání. Jak jsem zvyklej si nepřidávat, tak je to cajk. Spíš mě tam sere jak jde zlehka spojka - občas mi to chcípne, kor když chci jen zlehka manévrovat.



A pořád musíme vypínat ten start/stop
19:43:14
14.08.2016
bouchy
-> palinator: Musíš mít antilag, tedy plivání benzínu někam před turbo 40

VW Polo R WRC Test - Day 3 | Huge antilag & backfire! [HD]
19:18:55
14.08.2016
Tomaso435
-> palinator: jojo .. to mě taky sere že to přidává samo o sobě i jindy než při rozjezdu
19:16:31
14.08.2016
palinator
Tuhle jsem se několik stovek km svez s novým Tranzitem 120k s chlaďákem. No, to auto ve výbavě skoro nic nemá, potěšilo mě, že to má asistenta rozjezdu, měl jsem poprvé tu čest si to vyzkoušet. Je to OK. Co mě ale sere a má to i naše Oct3, je jakási pomoc v rozjezdu vázaná na sešlápnutí spojky. Prostě při určitým zdvihu spojkového pedálu si auto přidá. U Octavie to není až takovej problém, jenom to vypadá divně, ale v tom Tranzitu se to chovalo skutečně hrozně a kontraproduktivně. Když člověk potřebuje jet pomalu, tak dvojka už jde pod otáčky a docela ochotně to díky ochraně proti podtočení chcípá. A jednička má zase takovej zajímavej efekt, že díky zvláštní kalibraci plynu to auto přidává a ubírá, když se jede přes retardér s prokluzem spojky, tak ta zkurvená "pomoc" začně pomáhat tak, že vzadu dokáže přerovnat bedny. Prostě přidá plyn v okamžiku, kdy nechci.

Taky jsem se tím svez v pořádný EURO5 (nebo 6? - je to rok starý) dodávce. Turbolag jako kráva, že to auto jezdí většinou ON-OFF. 1500 otáček, dám plnej, počkám 2 vteřiny a jedem. 3 Vytáčim dvojku na 2300, což bych řek že bude u TD stačit a hovno, trojka padá na 1300 a je ve stádiu klinický smrti, ze který se už neprobere. Jsem zástance dlouhejch kvaltů, kde šestka dokáže stlačit otáčky na 1500-1600 při 100 km/h, nicméně u této motorizace mimo dálnici z kopce je využití šestky poměrně k smíchu.

Jinak ten Tranzit vypadá zevnitř i z venku pěkně, je docela i pohodlnej bych řek, volant super, ale taková ta plynospojková souhra není ideální. Na ovládání si stále mezi "běžnými" vozidly nemůžu vynachválit starší naftové vozy koncernu VW. 1



BTW: svez jsem se i starým Yarisem a to teda byla superhrůza. 3
upraveno 1x, naposled 14.08.2016 19:18:53
19:51:01
12.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 12.08.16 10:36:43: Co jsem zkoumal O2, tak se zástěrkama na tom byl práh pomalu hůř než bez. Podběhy má O2 kobercové, není to plast. Má to tak vícero aut.
12:02:34
12.08.2016
suri
-> minno 12.08.16 10:36:43: plastový podbeh ktorý je kobercový , tichšia vec
10:36:43
12.08.2016
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.08.16 16:23:15: No ja ti neviem. Vzduchy okolo auta budú prúdiť asi na každom aute ináč, to je pravda, ale že by zásterky za predným kolesom nepomáhali chrániť prah sa mi nejako nezdá. Aj u Š120 keď som len skrátil predné zásterky, tak sa mi prahy ďaleko viac špinia.



Ale u novodobých vozidiel funguje asi všetko naopak :)



koberec podbehu = plastový podbeh?
16:32:11
11.08.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.08.16 16:30:37: ani mne , ale mám osekanú komplet hranu okolo predného blatníka , dvere , prah . Teraz lakujem zadný nárazník a spojler ktorý je tam rok je kompletne osekaný od kamienkov , ani mne sa moc nepáči ale ak to bude časom stavebné auto tak to bude nutnosť ...
zvětšit Novodobé blbotinky v autách - áno, či nie? - obrázek od suri vložen 11.08.2016 16:32:11
16:30:37
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 11.08.16 16:29:48: Mě se to nelíbí...
16:29:48
11.08.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.08.16 16:23:15: ja ti neviem , mám tu oblé aj hranaté zásterky a uvažujem nad tým , ja keď R15 sú zapustené dnu , nevyzeralo to až tak zle
zvětšit Novodobé blbotinky v autách - áno, či nie? - obrázek od suri vložen 11.08.2016 16:29:48
16:23:15
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 11.08.16 15:30:30: Jak píše Milan, před kolem je to pro snížení odporu vzduchu a zmírnění turbulencí u kola a za ním opravdu nemá smysl. Min. na autech jako je Octavia apod. Hranu ochrání koberec podběhu a práh bude omlácený i se zástěrkou.
15:53:16
11.08.2016
Milan 136
-> minno: zasterka pred kolem vyznam ma z hlediska aerodynamiky
15:45:28
11.08.2016
minno
-> Nwkt: to aj pri kolesách je taký čudný podtlak ako v kabíne, že všetok bordel neletí smerom od kolies ale ku kolesám? :)
15:35:42
11.08.2016
Nwkt
-> minno: Ono i když tam něco dáš, tak to nemá efekt nebo je efekt skoro nulovej. Zkušenost jak z Passatu tak z Toleda
15:30:30
11.08.2016
minno
Nové autá majú skôr 2 cm zásterky pred kolesom a za kolesom nič :) Tiež logika.
19:33:20
10.08.2016
castrol
-> Mr._Nosferatu: tak to maju vs nove auta
19:29:23
10.08.2016
suri
-> Mr._Nosferatu 10.08.16 19:21:16: neviem na čo to je , normalne sa to zhodí a dajú sa tam riadne zásterky
19:21:16
10.08.2016
Mr._Nosferatu
Dneska jsem ocumoval nového Yetiho, ale nechápal jsem zadní zástěrky asi 1cm dlouhý, jaký to ma význam že tam jsou/nejsou ?
16:57:12
21.07.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.16 21:42:04: to mel nedavno kolega na jedny octavce tdi a dal pitomec odsavani na ty slepy koncovky. A ja na nej ze to smrdi jak prase a on ze to tam ma. Tak kouknu niz a rikam. Hmm tak se ohni 3
16:07:52
21.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 21.07.16 07:08:19: Do centra je to ke dvaceti, ale i tak platí co jsem psal. 4
07:08:19
21.07.2016
MATTESS
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.16 16:05:25: 15km? To si bral na začátek Plzně, ne?1
21:52:47
18.07.2016
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.16 21:39:00: Tohle má od AMG bohuže jen plasty... Další úpravy se nedělaly. Jsem se musel smát - hlavně že je tam od AMG vzhledová sada (snad i komplet), ale úprava motoru se pokusně řešila jakýmsi powerboxem. Následěně byl vyhozen (převodovce se to nelíbilo), a tak to jezdí v sérii. Jsem mimo řečí konstatoval něco v tom smyslu, že osobně bych radši vyměnil ty pikačoviny okolo za plnotučnou nevzhledovou úpravu od AMG v podoný ceně...
21:49:41
18.07.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.16 20:09:25: Sharan mi taky studenej po městě jezdí za minimálně 15, většinou ke 20.
21:42:04
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.16 21:31:27: Myslíš ta slepá koncovka? 1 Pamatuješ si jak se prodávaly na Fabie ty slepý koncovky? Jak se to naroubovalo na výfuk, trubička orig. tlumiče mířila dolů a zezadu neměla tailpipe dírku. 3 A nebo se dělaly na fabky ty laďáky s koncovkou ve tvaru takové pacičky, která šikovně uhýbala nárazníku směrem dolů a pak dozadu. 1 Jako by k tomu nemohli prodávat plátek pilky a rámeček.
21:39:00
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 18.07.16 21:24:44: Tenhle neměl originální výfuky.
21:31:27
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 18.07.16 21:24:44: To má dneska většina aut, zrovna dneska jsem stál za O3 RS a jak tam prosvítá ta koncovka když to slunce šikovně nasvítí je děs běs. Ještě horší je, když to vidíš na ostrém Civicu Type-R a ten "ozdobný" plastík imitující koncovku je opálený a spečený 3
upraveno 1x, naposled 18.07.2016 21:31:54
21:24:44
18.07.2016
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.16 15:10:17: Abys nekoukal do 4 koncovek od AMG jako můj šéf... Pochvaloval si, jak má čistý vejfuky. Následně jsme ho vysmáli, protože bejfuky u toho (myslím 4L) 8V benzínu končej rourou otočenou dolů jako u dehtu a to v nárazníku jsou jen atrapy...
20:09:25
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.16 20:08:26: Ale furt je to pěkný, já bych to jel tak za 16. 3
20:08:26
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.16 20:04:33: NJ je to tak, na kole je to přesně 3520m. Loni jsem jezdil v létě na kole, ale s malým se mě po ránu moc nechce. Bejvá tady chladno od rybníků a navíc bych musel na starém kde je sedačka. 8
20:04:33
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.16 19:59:05: To jako fakt 3 km? 9 To je tak na motorku se sajdkárou. 1
upraveno 1x, naposled 18.07.2016 20:06:12
19:59:05
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.07.16 19:48:46: 4 dny jsem vozil malýho do školky když jsem to odvzdušňoval a jezdil jsem za 8,3l (je to 2km školka, tam chcípnout pak 1km práce). Felda tuhle trasu jezdí za 9l + 4
upraveno 2x, naposled 18.07.2016 19:59:31
19:48:46
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.16 18:01:04: Jj. 3 5,8 litru oleje a 10 litrů chladící kapaliny. 3 Sice to má předehřev, ale nedělám si iluze, že ještě v polovině cesty nebude bohatá směs na "sytič", jak říkají mnozí. 3



Kolik ti to žere na těch cukačkách?
18:01:04
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomaso435 18.07.16 17:00:10: To jezdi i Jirik s jeho benzinem ;-)
17:00:10
18.07.2016
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: už tu někdo zminoval že do práce od odby co koupil tdi jezdí oklikou aby misto 7k najel 14 a motor zahřál 3
16:22:38
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.07.16 16:05:25: Určitě, vzpomeň si na Ondru, který dojížděl s HDi 7 km do práce. To byla vražda, naštěstí byla bez DPF.
16:05:25
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 18.07.16 09:07:17: Důvodem koupě nebylo to, že švagrovi koukla ojnice ven z bloku díky celé vadné sérii TDIček, ale těch důvodů krom tohoto je mraky. Začal bych nájezdem ženy 15km do práce, kdy se TDI v zimě ani neohřeje, servisníma nákladama pokračujíc, až tím co se může vysrat na TDI oproti jednoduché atmosféře konče. Nebo snad chceš říct, že na tenhle nájezd by jsi si Ty sám koupil chrochtající naftu? Pokud jo, asi máš dost peněz na vyhazování komínem. 4
upraveno 2x, naposled 18.07.2016 16:06:00
15:14:09
18.07.2016
King
-> palinator: To by se Kuzaru stat nemohlo, protoze vracecky na horach diky podvozku jezdi s kvicicima 215kama a tahle nizko se otackama nejspis ani nedostane :-)

Kdybyste vedeli o nejakym zajemci o pseudosport pro slecinky a samponky, tak mozna bude na prodej :-) Dneska jedu okouknout jednoho Bramboraka :-)
15:12:26
18.07.2016
Alenka
-> palinator: jak mají tohle podchycené, netuším.

U EA888 by se to ještě dalo okecat, že při zavřených klapkách v sání to chodí v jakémsi marketingově pseudovrstveném režimu, ale EA211 tyhle klapky nemají a jedoupořád v čistě homogenním režimu, který se v ničem zásadním neliší od MPI.
15:10:17
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 18.07.16 14:48:17: Ne, myslím obecně. Měl jsem černej vejfuk na VTi a tata má taky. Prostě klasický saze. Pak jsem viděl novej Mercedes u Hornbachu V8 Biturbo AMG a měl černý všechny 4 koncovky. Ale to musí bejt aspoň EURO 6 určitě, nebo?

Jedinej kdo má teď čistý výfuky je Karolína na konstrukčně starém 1.4 od Fiatu a ségra na C3 se starou 1.4 8V a to jezdí obě krátké trasy. Na Volvu se mi výfuk nesviní, ale udělá se tam tmavej povlak, kterej utřeš prstem, hlavně v místě kde se drží zkondenzovaná voda a hlavně po krátkých trasách, které jezdím převážně a nebo samozřejmě při nakládačce.



Mám prostě dojem, že dnešní benzíňáky mají zahnojený výfuky více než nafty s DPF. Popř. je mají čisté jen auta s konstrukčně letitými motory s EURO 4, ale vycházejícími z 80. - 90. let.
15:06:32
18.07.2016
palinator
-> Alenka:

Ale ve Volkswagenu se to zatím nikdo neodvážil říct nahlas, protože to by pak Sko v názvu bylo v ohrožení a kdo má předělávat letáky, že? 3
15:02:27
18.07.2016
Alenka
-> King: žádný ze současných přímovstřiků nepoužívá vrstvený režim, všechno to běží v homogenním režimu na lambda 1 nebo nižší.
14:55:47
18.07.2016
palinator
-> King:

Koneckonců v konstrukci dieselů je trend dělat z nich co nejvíc benzíny (nízkej KP, snižování hlučnosti, odstranění sazí) a u benzínu mi přijde že je trend z nich dělat diesely (KP na dostřel dieselu, táhne to vocpoda, hulí to).

Mimochodem docela jsem se smál, když tu Octu TSI řídila sestra a jeli jsme dost prudkej výjezd do hor, jak při zařazený dvojce po vracečce došlo v důsledku otáček pod 1200 k totálnímu úmrtí agregátu. Myslim že dvoulitrovýmu atmo Kužáru by se takový faux pas stát nemohlo. 3
14:50:55
18.07.2016
King
-> Jirik_Tuňák1983: Protoze pri tech spalovacich ficurach typu vrstvena smes vznikaji saze i pri spalovani benzinu? U tech auspufů nevim, ale na Kužáru jsem se tomu trendu prizpusobil :-)
14:48:17
18.07.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Dva výfuky, myslíš duplex? A černý výfuky, myslíš zejména TSI?



Na tu druhou otázku jsem myslel, že odpověďi dobře znáš. Jedna je z principu funkce přímovstřiků, druhá je ta, že nový motory obvykle žerou olej. Teď jsem do 1,4 TSI dolejval litr 5W40, najeto 36000, ve 30000 byla druhá výměna oleje.



E: za studena při prudkým rozjezdu je dokonce vidět, že TSI černě hulí.
upraveno 1x, naposled 18.07.2016 14:49:22
13:59:56
18.07.2016
Jirik_Tuňák1983
Proč mají vůbec dnešní auta u čtyřválců dva výfuky? A proč mají moderní benzíňáky černé výfuky od sazí?
09:14:58
18.07.2016
Milan 136
-> Luky: asi tak. Mnel jsem to na jazkyku, ale rikal jsem si,ze budu radsi mlcet1
09:07:17
18.07.2016
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.16 20:55:33: a pokud by někomu v rodině jako na potvoru padlo MPI, čím budeš jezdit pak? 1 8
22:13:34
17.07.2016
King
-> Jozka: Hmmmm! :-)
Extreme Tyres