skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novodobé blbotinky v autách - áno, či nie?
21:54:41
17.07.2016
17.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David29 17.07.16 21:36:10: Spotřebákem bez problému. Ostatně to jsem psal už tam v tom tématu...
21:36:10
17.07.2016
17.07.2016
David29
-> Tuner#2: A s něčím jiným bys bez aktuální navígace Blankou jel?
21:06:47
17.07.2016
17.07.2016
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.16 20:55:33: Tak nějak. Já jsem s MPI spokojenej
20:55:33
17.07.2016
17.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 17.07.16 20:49:06: Jedno padlý máme v rodině už s novým motorem a mě by to přes práh taky nesmělo...
-> David29 17.07.16 20:50:55: Koukám, že i přes to, že tam se mnou souhlasila drtivá většina si pojedeš stále tu svou co? Evidentně jsi důvod nepochopil a vzhledem k tomu, že jsi nikdy nic takového nedokázal vytvořit, tak to zřejmě už asi ani nepochopíš...
-> David29 17.07.16 20:50:55: Koukám, že i přes to, že tam se mnou souhlasila drtivá většina si pojedeš stále tu svou co? Evidentně jsi důvod nepochopil a vzhledem k tomu, že jsi nikdy nic takového nedokázal vytvořit, tak to zřejmě už asi ani nepochopíš...
20:53:19
17.07.2016
17.07.2016
M@rtin
-> David29 17.07.16 20:50:55: A co jako? taky pokud po Praze jezdit autem nemusím, tak to nedělám
20:50:55
17.07.2016
17.07.2016
David29
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.16 20:03:06: Napsal někdo, kdo se bojí jet Blankou, protože jeho navigace ji nezná?
Nezlob se, ale mě to přijde úsměvné.
Nezlob se, ale mě to přijde úsměvné.
20:49:06
17.07.2016
17.07.2016
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.07.16 20:07:27: Tak ono, já bych TDI nechtěl, mám to jako služebák a mám tak přímý porovnání.
20:44:32
17.07.2016
17.07.2016
Jozka
-> saskyn2 17.07.16 10:16:07: To sis dovolil dost, ty sráči..
20:07:27
17.07.2016
17.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin 17.07.16 17:17:44: Neřeš, to si holt T#2 zase koupil něco co tu bude trnem v oku určitých chorých hlav ještě hodně dlouho, protože jinak nechápu jak někdo na tuhle varinatu v rukách tunera s malým t přišel? Mám v celku dobrý přehled o naší scéně a poměr vytuněných TDIček vs MPI by se dal vyčíslit tak 99:1 a to jsem ještě možná v případě MPI moc optimistický.
20:03:06
17.07.2016
17.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Jsem dynosaurus a všechny tyhle hovadiny v autech dělají řidiče čím dál horším a horším. Dneska se každej spoláhá na berličky a pak se diví, že na dálnici ve 150ti když prší je ani pan Bosch nezachrání... Dřív se prostě muselo jezdit hlavou a předvídat a uzpůsobovat rychlost auta tomu co je na silnici a jeho schopnostem. Jsou věci co mají smysl, ale moc jich za posledních 20let nikdo nevymyslel a spíše se to řítí do jedný velký prdele viz. video...
https://www.youtube.com/w atch?v=eyOZlbaQZWQ
https://www.youtube.com/w atch?v=eyOZlbaQZWQ
19:36:59
17.07.2016
17.07.2016
Alenka
-> palinator: ehm, několik let zpět jsem vyměnil vysloužilou 6310i za relativně zánovní 6300 model 2007...s novotami jako C2-01 u mě nepochodíte
18:11:01
17.07.2016
17.07.2016
palinator
-> suri:
Já koupim i zachovalej jetej. Ale na to jakou ode mě dostává sodu, jak příšerně už vypadá a zažil i koupel v pivu, tak jede furt. Dokonce se sám od sebe opravil nabíjecí konektor.
Já koupim i zachovalej jetej. Ale na to jakou ode mě dostává sodu, jak příšerně už vypadá a zažil i koupel v pivu, tak jede furt. Dokonce se sám od sebe opravil nabíjecí konektor.
17:58:26
17.07.2016
17.07.2016
suri
-> palinator 17.07.16 17:33:24: ja mám C201 , kto má nový kus tak kúpim ...
17:33:24
17.07.2016
17.07.2016
palinator
17:18:39
17.07.2016
17.07.2016
M@rtin
-> King 17.07.16 14:43:47: Asi tak, když mě někdo oslňuje, tak ho pustím a je to ..... na co se s ním rozčilovat ....
17:17:44
17.07.2016
17.07.2016
M@rtin
-> Alenka 17.07.16 14:37:57: A hele ..... mám sociální motorizaci a hustokola .... to bych si měl nějakou tuhle výbavu dodělat
16:58:41
17.07.2016
17.07.2016
Tommyk
-> saskyn2 17.07.16 13:35:35: tak díky bohu jsem nezůstal 100let za opicema a Nestydím se za to. akorát el. ručku bych Teda taky nechtěl, ale to už je věc vkusu.
14:48:44
17.07.2016
17.07.2016
Alenka
-> King: pustit? Nikdy!
Pravý pruh je pro socky a tuningář si na Oktávku v eMPéÍčku nedával vosumnáctky ze Superba proto, aby s tím pak jezdil v pruhu pro socky
Pravý pruh je pro socky a tuningář si na Oktávku v eMPéÍčku nedával vosumnáctky ze Superba proto, aby s tím pak jezdil v pruhu pro socky
14:43:47
17.07.2016
17.07.2016
King
-> Alenka: Ona je i socialni varinta, ze nekam zaplujes a pustis ho do zornyho pole tvyho zamerovace :-)
14:40:48
17.07.2016
17.07.2016
Milan 136
14:37:57
17.07.2016
17.07.2016
Alenka
-> King: není!
Aby ses svítivce zbavil, musel bys překročit rychlost a rychlost zabíjí!
Navíc, co jsem tak vypozoroval, nejaktivnější dodělávači podobných výbavových prvků mají obvykle vehikl v nějaké sociální motorizaci typu 1.6 MPI nebo TDI okolo 100 koní, což v kombinaci s obrovskými hustokoly obutými do minimálné 225 mm širokých pneu (ať to aspoň hustě vypadá, když už to teda vůbec nejede) takový postup přímo objektivně znemožňuje
Aby ses svítivce zbavil, musel bys překročit rychlost a rychlost zabíjí!
Navíc, co jsem tak vypozoroval, nejaktivnější dodělávači podobných výbavových prvků mají obvykle vehikl v nějaké sociální motorizaci typu 1.6 MPI nebo TDI okolo 100 koní, což v kombinaci s obrovskými hustokoly obutými do minimálné 225 mm širokých pneu (ať to aspoň hustě vypadá, když už to teda vůbec nejede) takový postup přímo objektivně znemožňuje
14:36:22
17.07.2016
17.07.2016
Mr._Nosferatu
-> King: Tak já ho tam mám abych viděl kam couvám, toto je vedlejší použití.
14:27:59
17.07.2016
17.07.2016
King
-> Mr._Nosferatu: A neni lepsi se svitice na 6. hodine jednoduse zbavit, nez montovat podobny nesmysly?
13:51:43
17.07.2016
17.07.2016
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: a ten halogen je výbava na přání nebo nutnost od EU ?
13:43:44
17.07.2016
17.07.2016
Mr._Nosferatu
Já si do teď myslel že el. ručka je napokena na ABS ( ABS zabrzdí kola).
K těm zrcatkum, ve středním mě nesplňuje jelikož mám černý zadní okno, případně problém řeší halogen za zadním oknem.
K těm zrcatkum, ve středním mě nesplňuje jelikož mám černý zadní okno, případně problém řeší halogen za zadním oknem.
13:35:35
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
-> Tommyk: Budes oznacen nalepkou fanatickeho pokrokare ktery si ani prdel sam neutre. A pokud neodvolas tak te ceka hranice...
13:28:59
17.07.2016
17.07.2016
Tommyk
Zpět k zrcátkům. Sám mám v oktavce zatmavovaci jen prostřední vnitřní. A jako je to dobrý, ale mít i venkovní, tak je to pecka. Neuvěřitelně mě to štve, že to tam nemám.
13:27:54
17.07.2016
17.07.2016
Jirik_Tuňák1983
13:20:18
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
A co se tyka elektromagnetu tak si to jeste jednou po sobe precti konretne tady-> TC 15.07.16 20:05:48: dnes takovy system opravdu nikdo nepouziva.
13:14:29
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
-> TC: Drazdit muzes koukam tak sam sebe protoze stopstart je picovina ale to je kvuli emisim, neni to vybava na prani.. Vysvetli mi, cim je starter nutny pro provoz? Stejne jak ty stmivaci zrcatka na ktere plives ze.... proste lidi jako ses ty driv plivali na ty co meli v aute starter, ti sami dnes melou o tom jak jsou samostmivaci zrcatka jen pro blbce. Za par let az to bude v kazdem aute jako je dnes ten starter tak zase budou mit problem s necim dalsim
12:49:41
17.07.2016
17.07.2016
TC
-> saskyn2 16.07.16 10:25:08: Blábol je to přesně v tom, že si mám z auta vyndat startér, tlumiče atd.... protože by se to mohlo rozbít
Pleteš dvě naprosto rozdílné věci dohromady. Systémy a prvky nutné k provozu auta jsou jedna věc a "blbotinky" jak je v názvu tématu je věc druhá. A ano,ty jsou úplně k ničemu.
Hmmm... zajímavé vlakem nejezdím, tak jsem to asi neviděl ani z něj. To, že se Ty možná orientuješ jen v koncernových vozech je věc jedna, ale věř tomu nebo ne, ani ta elektronická ruční brzda není žádná novinka, ale měl ji už například Renaul Scénic a ano, přesně ten měl elektromagnet, protože šlo pouze o nahrazení té "ošklivé" páky. Byl tam tedy stav jen ON/OFF bez napojení na ABS/ASR tam je ten systém složitější, to uznávám.
Nebo mi chceš stále tvrdit, že jednoduchý systém třmen-lano, který je pořád stejný jen zesložitěný, viz. obr. je něco jiného?
Stejně tak jako se dnes všichni plácají po ramenou a všude vytrubují, jak vymysleli skvělou novinku, a sice natáčení světel... Hmm... to měl Citroen DS před 60lety...
Zajímavé, co Ty víš o mé finanční situaci No můžu Tě ujistit, že to není tím, že bych na to neměl, kromě služebního auta mám i soukromé auto, které jsem kupopoval jako nové pro manželku a děti (Citroen Berlingo 2014) A při výběru u dealera tam jako poslední výběhový model šlo zvolit bez ESP,parkovacích senzorů atd. Takže jediná výbava tam je ABS a klimatizace... Takže... krytizuju to jen z důvodu, že to fakt je blbost, a jak můžeš vidět, takových diosaurů je nás tu více
Nebo bych Tě mohl ještě trochu podráždit a chceš mi tvrdit, že kokotina s názvem Start/Stop systém má opodstatnění? Obvzvlášť třeba ve velkých mětech, kde každých cca 10 sekund popojíždíš? (Ano vím, že se to dá vypnout, ovšem né u všech aut a používá to asi tak 1% lidí)
Pleteš dvě naprosto rozdílné věci dohromady. Systémy a prvky nutné k provozu auta jsou jedna věc a "blbotinky" jak je v názvu tématu je věc druhá. A ano,ty jsou úplně k ničemu.
Hmmm... zajímavé vlakem nejezdím, tak jsem to asi neviděl ani z něj. To, že se Ty možná orientuješ jen v koncernových vozech je věc jedna, ale věř tomu nebo ne, ani ta elektronická ruční brzda není žádná novinka, ale měl ji už například Renaul Scénic a ano, přesně ten měl elektromagnet, protože šlo pouze o nahrazení té "ošklivé" páky. Byl tam tedy stav jen ON/OFF bez napojení na ABS/ASR tam je ten systém složitější, to uznávám.
Nebo mi chceš stále tvrdit, že jednoduchý systém třmen-lano, který je pořád stejný jen zesložitěný, viz. obr. je něco jiného?
Stejně tak jako se dnes všichni plácají po ramenou a všude vytrubují, jak vymysleli skvělou novinku, a sice natáčení světel... Hmm... to měl Citroen DS před 60lety...
Zajímavé, co Ty víš o mé finanční situaci No můžu Tě ujistit, že to není tím, že bych na to neměl, kromě služebního auta mám i soukromé auto, které jsem kupopoval jako nové pro manželku a děti (Citroen Berlingo 2014) A při výběru u dealera tam jako poslední výběhový model šlo zvolit bez ESP,parkovacích senzorů atd. Takže jediná výbava tam je ABS a klimatizace... Takže... krytizuju to jen z důvodu, že to fakt je blbost, a jak můžeš vidět, takových diosaurů je nás tu více
Nebo bych Tě mohl ještě trochu podráždit a chceš mi tvrdit, že kokotina s názvem Start/Stop systém má opodstatnění? Obvzvlášť třeba ve velkých mětech, kde každých cca 10 sekund popojíždíš? (Ano vím, že se to dá vypnout, ovšem né u všech aut a používá to asi tak 1% lidí)
12:21:17
17.07.2016
17.07.2016
suri
-> Lamac 17.07.16 11:13:32: Ja tvrdím že je vypínateľné , nie je to štandard , celé ESP je dorábka do môjho auta ,samotná jednotka je 2015 , aký je v nej soft alebo úpravy neviem
11:53:42
17.07.2016
17.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> David29 17.07.16 11:34:25: Zas tak bych to nedramatizoval. Před tátovo prací kdysi odtlačili s bandou kolegů zabržděnou Ávii stojící v jejich vjezdu. Když bude auto nabouraný, tak určitě nebude mít všechna kola nafouknutá a připravená na odtlačení. Vždycky bude nějaký ulomený nebo několik prázdných, takže nějaká ručka je detail.
11:44:18
17.07.2016
17.07.2016
StepaNoFUN
-> David29: Na některejch náklaďákách bych to až tak růžově s tím jednoduchým odstavením ručky neviděl. Protože dost často potřebuješ ten správnej šroub, kterej do toho brzdiče nacpeš a pak tu pružinu klíčem zamáčkneš/vytáhneš a ne na všech brzdičích je z boku přidělanej a nebo není už za ty roky ztracenej/navtrdo zarezlej...
11:34:25
17.07.2016
17.07.2016
David29
-> saskyn2: Tak nejde o odtahovku - ty maj bud rameno, nebo to zapřáhne na naviják, prostě to dá do polohy "on" a ono se to natáhne
Ale zkrátka když se během zásahu odpojí aku (což se odpojí) a pak je potřeba s autem hnout (vyproštování, osoba pod vozidlem, práce na druhém vozidle, takže je potřeba tohle dát stranou aby nepřekáželo), tak se prostě odbrzdí a strčí do něj - taklhle je to problém.
Přitom by stačilo někam dát mechanickej uvolňovač, co to natvrdo odpojí, byť by to mělo něco poškodit. Třeba nějaká patrona... Nebo jako to je u nákladáku, kdy stačí klíčem brzdy odpojit a jede to i bez vzduchu...
Ale zkrátka když se během zásahu odpojí aku (což se odpojí) a pak je potřeba s autem hnout (vyproštování, osoba pod vozidlem, práce na druhém vozidle, takže je potřeba tohle dát stranou aby nepřekáželo), tak se prostě odbrzdí a strčí do něj - taklhle je to problém.
Přitom by stačilo někam dát mechanickej uvolňovač, co to natvrdo odpojí, byť by to mělo něco poškodit. Třeba nějaká patrona... Nebo jako to je u nákladáku, kdy stačí klíčem brzdy odpojit a jede to i bez vzduchu...
11:22:24
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 17.07.16 11:04:23: JJ, vím já to psal konkrétně pro mé auto
-> Jirik_Tuňák1983 17.07.16 10:59:13: Hele tohle není o automatickém parkování ale o lidech. Stejný problém bude když takový člověk dostane místo citiga oktávku f kombíku. Asi by ses divil co je lidí co nedokáží řídit automat, nebo naopak manuál. V bývalé práci jsem měl pomocnici(která si mimochodem zaplatila řidičák) co neuměla řídit manuál. Její první auto bylo mndeo V6. Tos měl vidět, to byl mazec, když jela tak my ostatní raději udělali čtvrthodinu přesčasu navíc abychom jí někde nepotkali
-> King: Tak nikoho jsem nechtěl nijak urazit. Zas to ber opačně, připadá mi absurdní někoho nazývat fanatickým pokrokářem jen proto že má v autě stmívací zrcátka. A jako nějaký pokrokář si opravdu nepřipadám, to bych snad musel jezdit elektromobilem ne Jen jsem nezamrznul u něčeho z minulého tisíciletí
-> Jirik_Tuňák1983 17.07.16 10:59:13: Hele tohle není o automatickém parkování ale o lidech. Stejný problém bude když takový člověk dostane místo citiga oktávku f kombíku. Asi by ses divil co je lidí co nedokáží řídit automat, nebo naopak manuál. V bývalé práci jsem měl pomocnici(která si mimochodem zaplatila řidičák) co neuměla řídit manuál. Její první auto bylo mndeo V6. Tos měl vidět, to byl mazec, když jela tak my ostatní raději udělali čtvrthodinu přesčasu navíc abychom jí někde nepotkali
-> King: Tak nikoho jsem nechtěl nijak urazit. Zas to ber opačně, připadá mi absurdní někoho nazývat fanatickým pokrokářem jen proto že má v autě stmívací zrcátka. A jako nějaký pokrokář si opravdu nepřipadám, to bych snad musel jezdit elektromobilem ne Jen jsem nezamrznul u něčeho z minulého tisíciletí
11:14:16
17.07.2016
17.07.2016
King
-> Jirik_Tuňák1983: Souhlas - to co tady na sidlisti pri parkovani predvadej slepicky, ktery prijely s mimiskem na nase velkohriste, je sranda a desivy zaroven. Neverim, ze se da na jizdu a parkovani pohlizet jako na dve separatni ulohy.
11:13:32
17.07.2016
17.07.2016
Lamac
-> suri 17.07.16 08:47:34: Prepáč,ale to je nezmysel..Nič takého nebolo možné.Boli akurát varianty s vypinateľnym ASR,a vypinatelnym ESP (to vyplo aj ASR)Varianta ktorá mala na tlačítku ASR,esp vo výbave nemala,zato varianta s ESP,mala automaticky aj ASR a EDS.Potom ešte existuje vaianta s EDS,ale tá nemá ziadne tlačítko na vypínanie,takže je aktivne stále.
11:07:03
17.07.2016
17.07.2016
King
-> saskyn2: Spis asi jde o tu tvoji argumentaci dostazenou ad absurdum a zvrhavaji se zbytecne k ad hominem utokum ;-) Na druhou stranu je fajn zit v miste a dobe, kde se resej podobny "problemy" :-)
Priblizil bych treba na prikladu vztahu k automatickejm prevodovkam - jsem hravy dinosaurus, co se bez tri pedalu pod nohama necejti dobre. Na funglovce mondeu jsem to hned vyloucil (taky kvuli omezenymu budgetu :-), ale to jeste neznamena, ze bych "automatisty" povazoval za "dusevne slabsi"...i kdyz to asi neni nejlepsi pripad, protoze se jedna o vymozenost starsi nez lety do vesmiru :-)
Priblizil bych treba na prikladu vztahu k automatickejm prevodovkam - jsem hravy dinosaurus, co se bez tri pedalu pod nohama necejti dobre. Na funglovce mondeu jsem to hned vyloucil (taky kvuli omezenymu budgetu :-), ale to jeste neznamena, ze bych "automatisty" povazoval za "dusevne slabsi"...i kdyz to asi neni nejlepsi pripad, protoze se jedna o vymozenost starsi nez lety do vesmiru :-)
11:04:23
17.07.2016
17.07.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 17.07.16 10:56:30: Některá auta mají lanovod a servo schované jinde, třeba pod podlahou.
C4 Picasso to tak mělo, Renault Espace apod.
C4 Picasso to tak mělo, Renault Espace apod.
10:59:13
17.07.2016
17.07.2016
Jirik_Tuňák1983
Automatické parkování - pokud někdo neumí zaparkovat, nemá za volantem co dělat.
Pak akorát dostane v servisu náhr. vůz bez, služební auto bez této věci a u hypermarketu nebo před domem skurví 10 aut okolo. To je jen taková obhajoba, že někdo nemá odhad. To pak nemusí odhadovat vzdálenosti, kde je levá a pravá strana. Lidi by měli umět ty potvory o váze tuny a více ovládat od A do Z. Dnes ale umí spíše žmoulat za jízdy chytrofon. Bych kolikrát blil, když za nimi jedeš.
Pak akorát dostane v servisu náhr. vůz bez, služební auto bez této věci a u hypermarketu nebo před domem skurví 10 aut okolo. To je jen taková obhajoba, že někdo nemá odhad. To pak nemusí odhadovat vzdálenosti, kde je levá a pravá strana. Lidi by měli umět ty potvory o váze tuny a více ovládat od A do Z. Dnes ale umí spíše žmoulat za jízdy chytrofon. Bych kolikrát blil, když za nimi jedeš.
10:56:30
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
-> David29: To je jednoduchý, podívej se kolik lidí jede bez světel. Ve dne to bude tak každý 10tý auto, v noci to je celkem vyjjímka, ale občas taky takového kokota potkám. A pokud to někoho sere tak si to prostě nechá vypnout. Ale jak říkám, to je kvůli legislativě, né kvůli tomu že by to tak automobilky chtěly. Prostě pokud chceš mít denní tak to musí svítit takhle. Pokud máš na nákladáku denní svícení zapojené tak že se dá vypnout i při nastartovaném motoru, tak to auto nemá na silnici co dělat protože to nesplnuje předpisy o provozu na komunikacích. Ale kravina to je, to se shodneme
Ručka má elektromtory přímo na brzdičích, prostě bez baterie s autem nehneš. Odtahovka při nehodě si samozřejmě poradí.
Že se auto při nehodě otevře jsem samozřejmě mysle odemkne, ne že se otevřou dveře A je to důležité hlavně proto že tě třeba vytáhnou svědci nehody z hořícího auta dávno před tím než dorazí hasiči.
Edit: pardon, napsal jsem blbost, denní musí svítit podle legislativy při zapnutém zapalování. Ne při zapnutém motoru.
Ručka má elektromtory přímo na brzdičích, prostě bez baterie s autem nehneš. Odtahovka při nehodě si samozřejmě poradí.
Že se auto při nehodě otevře jsem samozřejmě mysle odemkne, ne že se otevřou dveře A je to důležité hlavně proto že tě třeba vytáhnou svědci nehody z hořícího auta dávno před tím než dorazí hasiči.
Edit: pardon, napsal jsem blbost, denní musí svítit podle legislativy při zapnutém zapalování. Ne při zapnutém motoru.
10:33:45
17.07.2016
17.07.2016
David29
-> saskyn2: No krávovina to je, ale ke štěstí je to jen u osobáků. A u náklaďáků jde zhasínat normálně.
Ono kdyby to svítilo aspon jen při nastartovaným motoru.
Ale speciálně u toho Tranzita si chceš stáhnout okýnko nebo napsat kilometry, a blikáš jak debil Což když tam budu mít žárovky za x stovek Kč, tak jim to asi neprospívá, že jo navíc každej pak na tebe kouká, co děláš nebo co chceš
Jednou je daný, že ve dne se musí svítit - nechápu, proč za to nemůže každej zodpovídat, proč to musí řešit už výrobce a dávat tam podobně nefungující automatiky
Tak v první řadě jde o předpis, ručka se prostě má zatáhnout a aku odpojit. Takže prostě v tomhle případě musí bejt rychlejší ten, kdo zajištuje vozidlo než druhej, co odpojuje aku.
Ale pořád není vyřešená otázka, jak hnout s autem když bude odpojená aku...? To teda prostě nejde nějak (byť z motorového prostoru) ručka odjistit?
Jestli je výhoda, že ti to otevře dveře je otázka. Vtěšinou se počítá se zavřenými dveřmi, lidi s tím umějí pracovat a problém to není... A v momentě kdy bude potřeba sundat celej bok, je to spíš na škodu - ale v 90% případů to asi výhoda bude
Ono kdyby to svítilo aspon jen při nastartovaným motoru.
Ale speciálně u toho Tranzita si chceš stáhnout okýnko nebo napsat kilometry, a blikáš jak debil Což když tam budu mít žárovky za x stovek Kč, tak jim to asi neprospívá, že jo navíc každej pak na tebe kouká, co děláš nebo co chceš
Jednou je daný, že ve dne se musí svítit - nechápu, proč za to nemůže každej zodpovídat, proč to musí řešit už výrobce a dávat tam podobně nefungující automatiky
Tak v první řadě jde o předpis, ručka se prostě má zatáhnout a aku odpojit. Takže prostě v tomhle případě musí bejt rychlejší ten, kdo zajištuje vozidlo než druhej, co odpojuje aku.
Ale pořád není vyřešená otázka, jak hnout s autem když bude odpojená aku...? To teda prostě nejde nějak (byť z motorového prostoru) ručka odjistit?
Jestli je výhoda, že ti to otevře dveře je otázka. Vtěšinou se počítá se zavřenými dveřmi, lidi s tím umějí pracovat a problém to není... A v momentě kdy bude potřeba sundat celej bok, je to spíš na škodu - ale v 90% případů to asi výhoda bude
10:22:41
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
Jinak samozřejmě chápu, že každý nevyužije vše, já třeba nevyužiju automatické parkování, protože sám zaparkuji rychleji a na menší místo, ale nedovolil bych si napsat že to je blbost, protože pro nějakou holku co to nemá tak v oku to může být ta nejdůležitější věc podle které se rozhodne jaké auto koupí. A chápu třeba to co psal Milan136 s tou ručkou, prostě pokud má vypínatelné ESP a chce si v zimně jít zablbnout tak pro takového člověka el. ručka opravdu není. Prostě každý jsme jiný a máme i jiné požadavky na auto.
10:16:07
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
-> King: Při vší úctě, pokud myslíš argumentaci se škodou 100 tak to samozřejmě bylo myšlené obrazně, nečekal jsem že to nějaký duševně slabší jedinec nepochopí
Pokud myslíš mé ostatní argumenty, tak na ty se mi tady jaksi nedostává žádných rozumných protiargumentů, pokud teda nepočítáš ty elekromagnety a podobné perly exprtů co asi slouží někde u železnice a pletou si auto s vlakem
Pokud myslíš mé ostatní argumenty, tak na ty se mi tady jaksi nedostává žádných rozumných protiargumentů, pokud teda nepočítáš ty elekromagnety a podobné perly exprtů co asi slouží někde u železnice a pletou si auto s vlakem
09:56:44
17.07.2016
17.07.2016
saskyn2
-> David29 17.07.16 07:26:47: Denní sviceni a automaticka světla je něco jineho. To co popisuješ Ty jsou denní světla. Toto je dáno legislativou a neptej se mě proc. Taky mi to přijde stupidni ale je to tak. U me to jde tedy nějakou kombinaci packy svetel a zapalovani vypnout, ale dle platne legislativy denni musi svitit s nastarovanym motorem bez možnosti vypnuti.
K te ruční brzdě- nevim jak se to chova pri nehodě, ale pokud mas baterku tak odbrzdis/zabrzdis. Pokud to bude takova rana ze prijdes o baterii tak v tom pripade prijdes i o lp kolo a pochybuji ze pak budes muset toto resit. Naopak pri nehode je videt vyhoda tehle systemu. Napr. Ta rucka je jako nouzova brzda pouzita na vsechny 4 kola. Nebotreba to ze se ti to auto pri nehode samo otevre aby te mohli vytahnout hasiči.
K te ruční brzdě- nevim jak se to chova pri nehodě, ale pokud mas baterku tak odbrzdis/zabrzdis. Pokud to bude takova rana ze prijdes o baterii tak v tom pripade prijdes i o lp kolo a pochybuji ze pak budes muset toto resit. Naopak pri nehode je videt vyhoda tehle systemu. Napr. Ta rucka je jako nouzova brzda pouzita na vsechny 4 kola. Nebotreba to ze se ti to auto pri nehode samo otevre aby te mohli vytahnout hasiči.
08:55:21
17.07.2016
17.07.2016
David29
Startování přes tlačítko mi nevadí. Spíš mi vadí, že při první zmáčknutí se zapne palubní proud (okýnka, rádio větrání), při druhém se zapne přístrojovka - ale už ji nevypnu do polohy, kdy je zapnutej palubní proud. Bud musím nastartovat nebo to vypnout úplně
08:47:34
17.07.2016
17.07.2016
suri
-> saskyn2 16.07.16 23:23:25: vypne to ESP , ešte tie predošlé sa dali urobiť tak že jedným stlačením vypli ASR , a druhým komplet systém ESP , táto moja vypne ESP rovno celé
07:26:47
17.07.2016
17.07.2016
David29
-> saskyn2: Tak to záleží jak u kterýho auta, protože třeba u našeho Tranzita světla vypnout nelze... V poloze "vypnuto" svítí potkávačky.
A k tý ručce..
Co třeba při dopravní nehodě? Aku odpojená a je potřeba hnout s autem? Dá se to, nebo je to prostě v háji?
A zase obráceně, jak prvotně zajistím auto při příjezdu k dopravní nehodě? Musím myslet na to, že napřed musím auto zabrzdit a teprv pak odpojit aku?
Nevím proč si to psal jak jsi to psal. Jen nevím jak to funguje a zajímá mě to
A k tý ručce..
Co třeba při dopravní nehodě? Aku odpojená a je potřeba hnout s autem? Dá se to, nebo je to prostě v háji?
A zase obráceně, jak prvotně zajistím auto při příjezdu k dopravní nehodě? Musím myslet na to, že napřed musím auto zabrzdit a teprv pak odpojit aku?
Nevím proč si to psal jak jsi to psal. Jen nevím jak to funguje a zajímá mě to
01:20:36
17.07.2016
17.07.2016
King
-> saskyn2: Pri vsi ucte, Jozka tu tvoji argumentaci vcelku vystihnul