skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krádež Jawa 350/634-7-02 Konopnice
Zdravím, jelikož sem chodí mnoho lidí z celé republiky s různými profesemi a v neposlední řadě je zde i dost Jawařů, sdílím tento příspěvek o ukradené, moc hezké, motorce.
V noci ze středy na čtvrtek mi byla odcizena moje Jawa 350/634-7-02 Konopnice.
Výrobní číslo rámu 634701290
Výrobní číslo motoru 632-0-66397
Pokud byste někdo motorku někde viděl, nebo motor, či (náhodou) rám s uvedenými čísly, kontaktujte prosím PČR, nebo mě na mailu westfan@seznam.cz
Motorka byla odcizena zřejmě na objednání, jelikož byla jištěna moto řetězem Citadel, ocelovýmí lanky v obou kolech, zámkem na kotouči Citadel a klasickým zámkem krku řízení.
Navíc druhá motorka ČZ 175/477 i rozebraná panelka 559 na místě zůstaly.
Dle zjištěných stop si pro motorku přijeli dodávkou, nebo lehkým nákladním vozidlem.
Aktuální fotky motorky jsou u mě v datech, od fotek v profilu liší zejména výfuky ze staršího provedení 634 se zaoblenými konci.
Na motorce byly komplet leštěné nerezové šrouby, leštěné kluzáky přední vidlice, leštěné středy kol a vzadu i brzdový štít, chromované páky brzd.
Opletená brzdová hadice přední brzdy měla červeně eloxované průtokové šrouby na obou koncích.

V noci ze středy na čtvrtek mi byla odcizena moje Jawa 350/634-7-02 Konopnice.
Výrobní číslo rámu 634701290
Výrobní číslo motoru 632-0-66397
Pokud byste někdo motorku někde viděl, nebo motor, či (náhodou) rám s uvedenými čísly, kontaktujte prosím PČR, nebo mě na mailu westfan@seznam.cz
Motorka byla odcizena zřejmě na objednání, jelikož byla jištěna moto řetězem Citadel, ocelovýmí lanky v obou kolech, zámkem na kotouči Citadel a klasickým zámkem krku řízení.
Navíc druhá motorka ČZ 175/477 i rozebraná panelka 559 na místě zůstaly.
Dle zjištěných stop si pro motorku přijeli dodávkou, nebo lehkým nákladním vozidlem.
Aktuální fotky motorky jsou u mě v datech, od fotek v profilu liší zejména výfuky ze staršího provedení 634 se zaoblenými konci.
Na motorce byly komplet leštěné nerezové šrouby, leštěné kluzáky přední vidlice, leštěné středy kol a vzadu i brzdový štít, chromované páky brzd.
Opletená brzdová hadice přední brzdy měla červeně eloxované průtokové šrouby na obou koncích.




