skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
-> Jarda: sa v tých dnešných výrobcoch už nik nevyzná :/
-> minno 21.04.17 13:55:20: ja ted koupil 3 druhy cepu LEMFÖRDER na feldu a na nivu a vyrobeno v turecku, italii a spanelsku :) tak jsem teda zvedav na tu zazracnou kvalitu, chtel jsem meyle HD, protoze cokoliv trochu naddimenzovane je plus, vem co vydrzi predni loziska na zadohrabech, jenze HD nejsou a pry nebudou :/ po kunzultacich s mnoha lidmi, co delaji opravdu do aut (ne jako ladisti, kteri rikaji, kdyz je na tom azbuka, tak je to kvalitni a po 5tis. km to vymenis...), tak vsichni rikali, ze nej je jedine ten LEMFÖRDER
China je skoro vse, tak bych to neresil, jen se museji hlidat, jinak jim ta kvalita trochu ujede...
China je skoro vse, tak bych to neresil, jen se museji hlidat, jinak jim ta kvalita trochu ujede...
Asi sa teraz zopár ľudí bude smiať, ale....
Hella rada Valuefit, Made in China, čo si o tom myslieť? Nejaké skúsenosti?
Hella rada Valuefit, Made in China, čo si o tom myslieť? Nejaké skúsenosti?
Dneska jsem viděl předjíždět Astru K (to je ten model vyráběnej od roku 2015), nevim přesně co to bylo za motorizaci, ale podle velikosti štítku bych řekl, že CDTI. Vzal za to a za ním se modře zahulilo jak z Wartburga. Ne teda tolik jako kdyby jel na mix s M2T, ale nějaký TS, nebo TSF mixtura by to mohla bejt. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 14.02.17 21:43:49: Nojo, A00 za studena moc neteče - to měli nejdřív pořádně prohřát motor![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435 14.02.17 21:48:17: Na motivy této výměny oleje se natočil i film. Jmenovalo se to Flubber. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
images-na.ssl-images-amaz on.com/images/.../51DE8RER P1L._SY445_.jpg
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
images-na.ssl-images-amaz on.com/images/.../51DE8RER P1L._SY445_.jpg
-> palinator: přijel na výměnu .... už to chtělo :-D
Myslíte, že tohle někdy někdo bude vypouštět z Ecoboosta? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.facebook.com/Brutosbr asil8/.../1836876773238196 ?hc_ref=NEW...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.facebook.com/Brutosbr asil8/.../1836876773238196 ?hc_ref=NEW...
Zaseklou brzdu na S2 jsem asi v životě neviděl, a že už jsem jich pár viděl, dvouhmoty na těhle motorech vydrží masakr, pokud to má stopstart a setrvák sachs tak ty praskaj. Všeobecně tyhle 2.0TDI CR jsou extrémě spolehlivý, mladá má 300tis a na motoru je vše původní včetně spojky a to to má čipnutý.
-> minno:
Keď to je všetko také čurabocanie.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Keď to je všetko také čurabocanie.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno 03.01.17 15:21:26: alebo zmeniť servis
-> suri: O detaily porúch sa nezaujímam, ale stále čosi hlavne motor / spojka. Skubanie motora, potom zas spojka rachotila - menila sa dvojhmota, po výmene spojky zas čosi, potom sa mu zadná brzda zasekla myslím, teraz ten odpadnutý štít brzdy.... To všetko asi za posledný rok a to s tým ani moc nejazdí (10-12 tkm ročne). Netvrdím, že sú to všetko chyby z výroby a že musia mať všetci také problémy, poznám ako to chodí, stačí zle opraviť a je to... Ale proste chudák má smolu s tým autom. Je to 2.0 tdi.
-> minno 03.01.17 10:27:06: a čo sú vážnejšie poruchy konkrétne ? tieto dvojky Superby sú celkom OK.
-> suri: cca 140 tkm to má....kupované na Slovensku od 1. majiteľa, tak km budú snáď reálne. Bohužiaľ toto nie je jediná závada, to auto je skoro viac v servise ako na cestách.
A keď sa popri vážnejších poruchách objavujú ešte aj takéto primitívnosti, tak je to dosť smutné.
A keď sa popri vážnejších poruchách objavujú ešte aj takéto primitívnosti, tak je to dosť smutné.
-> minno 03.01.17 09:54:46: koľko to má km ? ak by boli toto jediné závady tak nech sú , tie štíty stoja pár korún , ak odpadnú po 300tkm tak nech ...
-> suri: Možno je to prirodzené vzhľadom na vysoko poddimenzovanú životnosť tohto komponentu, ale určite nie normálne.
-> minno 03.01.17 09:02:42: niektoré sú aj hliníkové a odpadnú okolo skrutiek ,je to normálne
-> Milan 136: no pekne
-> Nwkt:![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: A to se vyplatí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: u superbu se to obcas stalo. Ale ne ze uhnil, ale proste se uklepe kolem tech trech sroubu
Ale zvuky jsou to desny. Hlavne kdo s tim dal jezdi,tak mu ten volnej stit zlikviduje snimaci krouzek abs na lozisku
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale zvuky jsou to desny. Hlavne kdo s tim dal jezdi,tak mu ten volnej stit zlikviduje snimaci krouzek abs na lozisku
Kolega má Superb combi r. 2011. Minule šla okolo nás na tom aute jeho žena a od zadnej časti na aute niečo dosť hlasno rachotilo. Tak sa ho pýtam, že čo to. A on, že mu odhnil zadný brzdový štít a ten tam teraz tak rachotí
Je toto normálne u 5-6 ročného auta?
Je síce pravda, brat má Touran z r. 2005 a brzdové štíty má už tiež pekne nahlodané, časti štítov už chýbajú, akoby si z nich niekto odkusol
Ale zatiaľ mu ešte nerachotia. Je to už ale 12 ročné auto.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Je síce pravda, brat má Touran z r. 2005 a brzdové štíty má už tiež pekne nahlodané, časti štítov už chýbajú, akoby si z nich niekto odkusol
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: Jo, Záclonu. Ta je na hranici raz dva. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Eidy: a to doma nemáš nějakou škodovku se kterou by se mohla učit jízdu na hraně?
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Syny: To je záměr tý školy obecně a je to tak správné. Ačkoli moc dobře chápu jak to -> Eidy: myslí v dobrém úmyslu nechat slečnu sklouznout "bez"
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> U-Geen: Taky myslim. Pokud ji to ma naucit jak ovladat auto, kterym jezdi, v pripade problemu v provozu, nechal bych to asi taky radsi pozapinany vse - tak jak to bude mit pak v realnem provozu.
-> Eidy: je otazka jestli neni lepsi aby si zkusila ja se to bude chovat "jako normalne", t.j. s asistentama
-> Eidy: pojistku na ABS/ESP bych nevyndaval, jak píše rsvancara. Je to všechno provázaný ty systémy mezi sebou. Kontrolky budou svítit jak stromeček, což je to nejmenší. Ale při svítícím červeným vykřičníku pak nefunguje "omezovač brzd" pro zadní nápravu atd
-> Eidy: ABS bych nevypínal, celý auto se pak může (podle toho jak moc je moderní) začít chovat jinak. Od toho, jak začne brzdit zadek, jak bude posilovat posilovač řízení až po to, jak začne ukazovat palivoměr :-)
Někde jsem o tom četl, že to zkoušeli, ale nemůžu to najít :)
Někde jsem o tom četl, že to zkoušeli, ale nemůžu to najít :)
-> palinator: Touhle výbavou bohužel nedisponuji. Ale pokud to nelze vyřešit pojistkou, zkusím svýho mechanika. Ještě počkám na další. Zatím díky.
-> Eidy:
VAG a do možností přes rádio přidat možnost vypnutí ESC.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jednotka ABS,
login 40168
bajt 29 poslední číslici zaměnit za 7.
Bez záruky, návod si radši ještě někde najdi, ale nějak takhle jsem OIII překódoval.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
VAG a do možností přes rádio přidat možnost vypnutí ESC.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jednotka ABS,
login 40168
bajt 29 poslední číslici zaměnit za 7.
Bez záruky, návod si radši ještě někde najdi, ale nějak takhle jsem OIII překódoval.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Mám otázku na odborníky. Trojková Octavia - jak odpojit ESP a další (veškeré) asistenty? Kterou pojistku vytáhnout? Pokud to lze, bude to po vrácení zase vše ok nebo bude něco svítit na palubce? Přítelkyně dostala lekci na mosteckém autodromu (sklon, mokrá vozovka, rozdílný povrch atd.) a podle mě bude lepší to vyzkoušet s vypnutou asistencí. A jelikož je to služebák, není vhodné, aby pak byla palubka jako vánoční stromeček. Pokud je to problém, pojede svým Seicentem. Ale Octou jezdí denně, tak by to bylo vhodnější.
Díky
Díky
-> King: a co potom rikas na 50tis. km /rok v rapidu? :) dal jsem to 2x po sobe
teda presne za 2 roky 101tis. km - od STK do STK a na STK si myslel, ze s tim vubec nejezdim :)
-> vhml 29.09.16 10:51:19: to by jsi ji jeste musel v lete strikat dutiny slanou vodou, aby jsi toho docilil :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 29.09.16 10:51:19: to by jsi ji jeste musel v lete strikat dutiny slanou vodou, aby jsi toho docilil :)
-> King:
Teď si vem že to mrak lidí jezdí s Fábií nebo ještě nějakejma horšíma verkama.
Teď si vem že to mrak lidí jezdí s Fábií nebo ještě nějakejma horšíma verkama.
-> Milan 136: Hmmm...skoro 70tkm/rok v oktě - tomu říkám masochismus :-)
-> vhml 29.09.16 10:51:19: Ses si jistej, ze 3 roky starou Feldu by cekalo vyvareni? Znal jsem jednu se 450ti a nebylo na ni sahnuto krom spotrebaku a tlumicu. Jde o to jak rychle to najedes a za 3 roky je jasne, ze tomu nic nebude.
-> vhml: mam 200 a ted se bude vyvarovat poprve :-D
Tri roky stara OIII. Svezl jsem se s tim a zadny neduhy nepozoruji. Ono to nebude tak zly :)
-> Milan 136 29.09.16 10:50:08: Feldu už by čekalo druhý vyvaření
Na firemním roomstru máme 130tisíc, trochu to vypucovat, stočit o 100 a každej by poznal hovno.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tri roky stara OIII. Svezl jsem se a zadny neduhy nepozoruji. Ono to tak zly nebude :)
-> U-Geen: -> MerHanz: Aha, díky za vysvětlení
Jinak 306 krátkej Xnd (Xindl) jsme měli na firmě a byl to neskutečnej držák - do doby, než jeden bohémský kolega jel po pražském okruhu, praskla vodní hadice a navzdory červené kontrolce na palubce "zabil" motor:
"... jel jsem asi stodvacet a auto začalo nějak ztrácet výkon a za další dva kilometry začal nějak divně rachtat motor a po pár stech metrech chcípnul a nešel nastartovat..."![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak 306 krátkej Xnd (Xindl) jsme měli na firmě a byl to neskutečnej držák - do doby, než jeden bohémský kolega jel po pražském okruhu, praskla vodní hadice a navzdory červené kontrolce na palubce "zabil" motor:
"... jel jsem asi stodvacet a auto začalo nějak ztrácet výkon a za další dva kilometry začal nějak divně rachtat motor a po pár stech metrech chcípnul a nešel nastartovat..."
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: lambadidlo je moje francouzskej kombik co se kroutil snad uz z vyroby. A ty plasty v interieru po 16ti letech uz vydaj za orchestr ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: panorama = panoramaticka strecha = +/- velke stresni okno. lambadidlo bude asi neco MerHanzovo :))
-> U-Geen: Jo, tak to znám, to je hotel v Praze...
Ne, vážně, co to značí v autě - panoz(r)ama a lambádidlo?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ne, vážně, co to značí v autě - panoz(r)ama a lambádidlo?
-> Bukaj: panoramy :)
-> MerHanz: Co jsou ty "panozamy"? Tenhle termín jsem v životě neslyšel...
...ani "lambádidlo" neznám :)
...ani "lambádidlo" neznám :)
-> StepaNoFUN: No, já bych teda začal u toho, že krást se nemá
Hypo mi v tomhle případě přijde trochu podružný...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MerHanz 12.04.16 18:45:25: Hypo je hypo... :-/
krátkej koment k tematu,makám v citroen servisu a je zcela běžný u temeř novejch aut co nam vozej tak za poslední měsíc jedna vysipaná převodovka,propalenej píst,vytahaný rozvodový řetěž,neustály problemy s ad blue,a mužu pokračovat,
ani jedno auto nemělo najeto více jak 100000 ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Milan 136 12.04.16 18:46:27: poláci z kvasin to zvládaji :D