Životnost nových aut a ceny dílů

prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
řadit dle data
13:14:26
01.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 01.03.16 13:11:43: Na novém autě bych zámky moc vyndávat nechtěl. 3 Sundávat tapecírung je oprc a ve finále budeš muset nakoupit pytel příchytek a cvočků za 1500,- aby ti nedrčelo půl interiéru. 3
13:11:43
01.03.2016
Bukaj
-> saskyn2: Ona ta přídavná těsnění na kastli a dveřích proti přimrznutí dveří a vniku nečistot u moderních aut mají něco do sebe, stejně tak jako konstrukce dveří, díky které stékající voda nekape na zámky4

Jinak u stodvacítky stačilo jednou za deset let vyndat zámky, omýt rozpouštědlem zbytky zaschlého tuku a hroudy nachytaného prachu a znovu zámky ńamazat a před zimou natřít těsnění indulonou, nebo Regumem4
12:04:28
01.03.2016
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 22:12:10: No já bych řekl že to je jen koncept. A s těmi -20 nevím, já s dotykovkou na rns nemám problém, zato si pamatuju jak jdou otvírat a zavírat dveře u š120-felicie když je -103 když už to náhodou nebylo zamrzlý a člověk to otevřel tak se zase prozměnu zaseknul zámek v poloze otevřeno. A od dob felicie se mi nikdy nestalo že by dveře nešli otevřít/zavřít. Tak myslím že to s těmi novými auty nebude až zas tak špatné3
08:10:03
01.03.2016
Bukaj
-> Syny: Týbrďo, ono je to "živé"9 To, co dával Tuner2 vypadalo jako počítačový model...
07:51:40
01.03.2016
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 22:12:10: Zdá se mi to, nebo to na volantu má znak škodovky?9
23:57:04
29.02.2016
castrol
-> palinator: asi tak, ono by sa to zase ukludnilo 1
23:41:23
29.02.2016
palinator
-> castrol:

A přitom stačilo chvíli počkat.:))))
23:07:39
29.02.2016
Mr._Nosferatu
-> castrol: S tím se počítá, možná budou levný díly.
23:04:20
29.02.2016
castrol
-> Mr._Nosferatu: takych bude este vela na predaj 1
22:48:53
29.02.2016
Mr._Nosferatu
-> castrol: 15k, s papíry 17, podle fotek to vypadalo že neprošla STK (tuning)
22:46:42
29.02.2016
castrol
-> Mr._Nosferatu 29.02.16 22:40:22: a co to kostovalo ako celok ?
22:41:57
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 29.02.16 22:40:22: Ty desky to drzely nejspise sesroubovane dohromady. 1
22:40:22
29.02.2016
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: Už to na bazoši není, ale dneska tam byl inzerát, že někdo prodá hudbu do felicie, a felicii dá zdarma, že se mu to nehce vyndat.
22:40:19
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 29.02.16 22:38:52: Inzerat neplatny, koupil jsi to rychleji nez jsem se stihl podivat. 3

E: a jeste rychleji umis mazat. 3
upraveno 1x, naposled 29.02.2016 22:41:00
22:36:59
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 29.02.16 22:32:41: A místo krabice na televizi auto k tomu. 3
22:36:35
29.02.2016
sikula
-> Mr._Nosferatu: Jo to znám, kabelový svazek, asi jak elektrika pro budíky škoda 120, poškozenej konektor a musí to být celé, konektůrek se nedělá, kabíleček za 320 0003
22:33:14
29.02.2016
sikula
-> Jirik_Tuňák1983: 3 3
22:32:41
29.02.2016
Mr._Nosferatu
-> sikula: V práci nám dodaly novou mašinu, dotykový displej 500k, lze objednat pouze komplet panel včetně "ŘJ"...



Tak ale proč by měla škodovka prodat jen telezivi, když může prodat novou palubku včetně instalace.
22:32:03
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 22:12:10: No, když bude dlouhá jednotvárná cesta, tak si tam může spolujezdec pustit nějakej leštifilm. Stačí, když přes sebe hodí ručník, aby nepohoršoval ostatní cestující. 3

Jinak je to moc krásný. Za chvíli nebudeš muset ani nikam jezdit, nasadíš si nějakou neuropřilbu a pustíš si doma, že jsi odjel do práce. 3
22:30:24
29.02.2016
sikula
-> Mr._Nosferatu: 3 Tak to je jak u nás, jak to není náhradní díl za 100tis, jako když to nic není
22:28:16
29.02.2016
Mr._Nosferatu
-> sikula: tak to by byla docela levná ještě :D
22:26:04
29.02.2016
sikula
-> Tuner#2: No jo, se zimou konstrukteři nepočítali, řeknou ti ve škodovce.. ale i tak jedna televízka v akci za 27,000,-
22:25:23
29.02.2016
haso
-> Tuner#2: a to sa este tam prenesu problemy ako zahadne nejde, zamrza, nereaguje na dotyk...to bude vyzerat 3
22:22:22
29.02.2016
castrol
-> Tuner#2: taketo auta len vo vykurenej garazi na +30°C
22:12:10
29.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Dvě televize a tablet uprostřed...



Jsem zvědavý jak si v -20°C zapnu topení a zda ty televize alespoň přežijou záruku...



To jsou vyhlídky...
zvětšit Životnost nových aut a ceny dílů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 29.02.2016 22:12:10
20:37:45
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 21.02.16 08:08:33: Absolutně nechápu, proč bych u moderního auta měl řešit konzervaci dutin. Nový auto který něco takovýho skutečně potřebuje by si koupil jen magor, normální to rozhodně není.



-> Bukaj 21.02.16 10:59:08: Je fakt, že ten namuchlanej bok na Oktaviánovi z loňský zimy jsem nakonec vůbec nijak neřešil a pořád je tam čistej plech. Docela jsem koukal.



A že se šetří - no šetří, no. Ale taky si srovnej ceny těch aut (při započtení celkové inflace) - solidně vybavená O3 dnes stojí +- stejně, než holobytová F1 tvého dědy 17 nebo kolik let zpátky...
17:08:05
21.02.2016
Jozka
-> Bukaj: 3 Ale optimalizovaně. Známýmu zrovna měnili zdarma po záruce jednotku ke kotli, že to před třema lety s tím šetřením už přehnali (uvnitř izolace vodičů nezbylo nic vodivého).. 8
16:05:09
21.02.2016
Bukaj
-> Jarda: A domníváš se, že dnes se nešetří?1
11:35:50
21.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: jo, tak ty dvojky horsi jsou, o tom zadna, v dobe krize se setrilo...
10:59:08
21.02.2016
Bukaj
-> Jarda: právě, že skutečnost je trochu jiná - srovnávám tu jedničkovou a dvojkovou oktávku a ta jedničková má jednoznačně lépe provedenou úpravu plechu zinkováním, stejně, jako následné vrstvy nástřiků až po vrchní lak.

Zatímco u jedničkových Octavií z počátku produkce - konce 90. let (téměř 20 let staré vozy) drží lak bez problémů a i po narušení laku (prýskanec až na plech) zinková vrstva zabrání oxidaci plechu a tyto vozy prorezávají zevnitř v několika místech, kde se po léta hromadí bahýnko a drží vlhkost (za plastovými podběhy u hrdla nádrže, spodku předních blatníků u A sloupku a za plastovou lištou krytu osvětlení SPZ), tak dvojkové octavie, které jsou o polovinu mladší mají už několik let problémy s korozí zvenčí, jakou známe z nezinkovaných aut z osmdesátých let.

A to mi opravdu nepřijde normální.

Je vidět, že costy se cutují úplně všude...8
10:17:35
21.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: ja bych spis rekl, ze zinek to odsune tak o 4 roky, ale je fakt, ze potom to rezne min, dokud se zinek uplne nevycerpa... cim vic je toho na aute nazinkovaneho, tim lip, je to jako horcikova elektroda v bojleru4 na druhou stranu na zinku, kor kdyz funguje bude vzdy hur drzet jakakoliv vrstva barvy
09:21:55
21.02.2016
Bukaj
-> vhml: Ale nebylo to vadou laku, ale sraním na údržbu. Do doby, než se začala vozidla vyrábět zinkovaná, bylo potřeba se starat o dutiny, aby se auto dožilo své plánované životnosti. Od Octavie I a Fabie už plechy přežijí bez jakékoli údržby plánovanou i morální životnost vozidla. První koroze se začne objevovat až po cca 15 letech i u aut, která mají v dutinách kila prosoleného bahna...
09:16:37
21.02.2016
vhml
-> Bukaj 21.02.16 00:57:44: jenže z feldy se ti nakonec oloupal celej plech 3
upraveno 1x, naposled 21.02.2016 09:17:04
08:08:33
21.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: tak dutiny se snad maji delat i u novych aut, minimálně co tri roky, ach jo... stejne nevis, jestli je delali nebo ne a z fabriky dnes ma vetsina aut dutiny celkem slusne udelane, netýka se to teda bohuzel např. japoncu a rusu
00:57:44
21.02.2016
Bukaj
-> dragon_cb_cz 20.02.16 21:15:47: Ono nejde o to, že by v místech poškození od kamínků pod lak vnikla vlhkost a lak se loupal po odkorodování od podkladu, ale prostě se loupou větší části laku. Ve srovnání s daleko staršími vozy s vyššími nájezdy je to k nasrání8 Tátova OI 1997 neměla po celý svůj život žádnou péči o lak (párkrát do roka umytí s kyblíkem vody a houbou) a dodnes i v místech, kde byl někde poškozen lak je jen toto místečko, pod ním pozink plech a nic se nikde neloupe. A o polovinu mlaší vozy s přibližně stejným nájezdem jsou na tom mnohem hůř...

Nebo třeba u blbý Feldy se mi nikdy nic neloupalo - jestli ono to nebude tím, že Felda měla z výroby celé prahy nastříkané i z lícové strany kvalitním plastizolem...?
00:00:39
21.02.2016
dragon_cb_cz
-> Jarda: Já tvýho žlutýho Rapida neznám, ale pokud má od laku najeto 250 tisíc a bez jakéhokoliv ošetřování podvozku nebo dutin je bez smítka koroze či poškození, tak jsem na něj docela zvědavej.... Nehledě na to, že kdyby se nový auta měly dělat se stejnou mírou pozornosti a péče jaká se věnuje renovaci jednotlivých kousků, tak by i blbá fobie stála mega....
upraveno 1x, naposled 21.02.2016 00:01:36
21:28:35
20.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: 6x kolem koule žlutej rapid a spousta lidi mi rika, ze byl spatne udelanej lak4
21:15:47
20.02.2016
dragon_cb_cz
-> Bukaj: "Už se loupe" - co bys chtěl, jaký ročníky to jsou? Že se na 10 let starým autě s nájezdem Xkrát kolem koule něco loupe? No a co.... zkus to samý bez zvláštní péče ujet se 742 3
15:03:54
20.02.2016
Syny
-> Bukaj 20.02.16 14:40:34: Ona cervena pastelova obecne stoji za hovno. Sam bych mohl vypravet :) Zachazi hrozne rychle a casto se i loupe prave.
14:40:34
20.02.2016
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.16 21:06:21: Ještě, že ve firmě máme bílé... 3

Ale za pr stojí třeba i dvojková Octávka - dva kamarádi mají červené a oboum už se loupou prahy a jednomu i zadní lemy...9
11:27:12
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 20.02.16 11:06:04: Obchoďáci po štěrkových cestách určitě nejezdí. Je to slabota celkově u některých značek. Ředitel měl před Superbem 2 a teď 3 Pugéta 407 SW a krom toho, že to bylo manažersky reprezentativně auto úplně mimo, tak tam se dělala furt dokola přední náprava a 2x spojka. Když si jel na sklad pro zimáky, tak se do kufru vešly dvě kola. Hnít to nehnilo, ale rozhodně to chtělo víc oprav než ty Superby.
11:06:04
20.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 20.02.16 10:55:18: Prahy sú klasika áut čo chodia viacmenej po štrkových cestách a pár takých poznám , ona tá lakovačka na nových autách stojí za prd celkove , tenká vrstva laku ... ja keby som vedel že to má oproti kamienkom nulovú výdrž tak dám Octaviu ako novú aspoň predok do priesvitnej folie ... na druhú stranu mám osekanú aj strechu , dvere , kufor a blatníky takže to význam nemá .. Otázka je či to vie niekto pekne zakvapkať farbou a rozleštiť , mne sa to nedarí ...
10:55:18
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 20.02.16 10:38:09: Kecy v kleci. Kolega má černou a oloupané prahy do délky 25 cm od začátku prahu. Další stříbrné kombíky, tak na těch se loupaly z prahů dost velký fláky barvy na předku i zadku prahů a to i pod zadními dveřmi po jejich otevření.

Jinej kolega má pak ještě takovou zvláštní modrou a ta má krupici náhodně po celém autě, jinak je ale pěkná na pohled. Někde mám možná i fotky.

Předtím jsme měli Peugeoty, ty sice neměly stopu rzi, ale sypaly se jim startéry a altíky jak na běžícím páse. Ono si nevybereš. Buď propadneš se sedačkou podlahou, nebo jedeš BUSem. 3
10:38:09
20.02.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 20.02.16 01:35:47: na Škodovkách jediné čo sa v originále lúpalo bola OII FL modrá dynamic tuším , proste tá slivková modrá farba , chyba krycieho laku , inak nič ...
10:35:35
20.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.02.16 10:06:42: Chorá hlava jsi max. ty. To si říkej doma do zdi. Když paušalizuješ nové jak říkáš paštiky a nevíš ani o rozdílu v úpravě dodávka x osobák.

Vokecávat to teď můžeš jak chceš.
10:06:42
20.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
A tady se do toho taha uz i koroze a myti rozpaleneho auta na slunicku studenou vodou. To muze napadnou jen chorou hlavu...



Kazde druhe auto bylo s nadsazkou a jinak z ulice se toho da odkoukat dost, ale zjistit jak se k tomu stavi vyrobce/dovozce je husty. Nevim proc za tim nekdo zas ve svem radoby poucnem slohu hleda neco co tam neni... 5
09:08:30
20.02.2016
havlik
Zřejmě nějaká špatná várka barvy, loupou se přesně jak řiká milan všechny v tomhle odstínu, v práci pak máme i stejně starý ale tmavší a tam je lak uplně v pohodě
07:05:23
20.02.2016
Milan 136
-> Tuner#2: tyhle modry dodavky jsou pecka. Pozoruju to uz dlouho a je to porad stejny. Kdyz jsem to videl prvne, tak jsem si myslel, ze to je na hovno opraveny, bylo polepeny a strhalo se to i s lakem. Ale pak jsem zjistil, ze je to casty
Extreme Tyres