-> Jarda: právě, že skutečnost je trochu jiná - srovnávám tu jedničkovou a dvojkovou oktávku a ta jedničková má jednoznačně lépe provedenou úpravu plechu zinkováním, stejně, jako následné vrstvy nástřiků až po vrchní lak.
Zatímco u jedničkových Octavií z počátku produkce - konce 90. let (téměř 20 let staré vozy) drží lak bez problémů a i po narušení laku (prýskanec až na plech) zinková vrstva zabrání oxidaci plechu a tyto vozy prorezávají zevnitř v několika místech, kde se po léta hromadí bahýnko a drží vlhkost (za plastovými podběhy u hrdla nádrže, spodku předních blatníků u A sloupku a za plastovou lištou krytu osvětlení SPZ), tak dvojkové octavie, které jsou o polovinu mladší mají už několik let problémy s korozí zvenčí, jakou známe z nezinkovaných aut z osmdesátých let.
A to mi opravdu nepřijde normální.
Je vidět, že costy se cutují úplně všude...
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)