Životnost nových aut a ceny dílů

prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
řadit dle data
18:46:44
18.04.2015
dragon_cb_cz
-> Mr._Nosferatu: I ne-airbagovejch seslí ve Feldě určitě bylo víc druhů...
18:44:37
18.04.2015
Mr._Nosferatu
-> krtik: Byly jedn normální, pak s airbagy (opěradlo z Okty) a pak byly ty zakázkový s inegrovanou opěrkou hlavy
18:41:47
18.04.2015
krtik
-> Bukaj 18.04.15 00:31:33: Ono těch Feldích seslí bude asi víc druhů. My máme ve Feldě sesle s takovou tou příčnou ,,výztuhou" v oblasti bederní páteře, jak o ní píšeš asi nejznatelnější z Feld ve kterých jsme seděl. A vážně pro mě a dokonce ani pro babču! není problém větší vzdálenost. Jak budeme u tebe, tak si to můžeš vyzkoušet, ale musíš si to připomenout :-D.



...ale s tou babčou to bude taky nějaký začarovaný: prohlásila, že natěch HPčkách je to lepší 3
18:29:22
18.04.2015
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Feldí sedačky asi nejsou to nejhorší co může být, ale zázrak to teda taky není... že ti nevyhovujou sedačky moderních škodovek mě nepřekvapuje, ty jsou prostě tvrdý všechny, asi bys si měl koupit nějaký francouze 4 A s Rapidíma seslema souhlas, ty pochválila dokonce i moje máma, která jinak starý škodovky programově nesnáší...



Jinak jsem zjistil, že se fakt vyplatí nad seřízením sedadla trochu přemýšlet... dokud jsem ho seřizoval tak nějak "intuitivně", tak to v některejch autech (speciálně v té mojí O1) stálo dost za hovno. Když jsem teď hledal polohu, kterou bych si uložil do paměti v Sobovi, tak jsem nad tím přemýšlel trochu víc a poznatky následně zpětně aplikoval do Oktaviána - a je to docela změna, i když teda O1 sedadla pořád nejsou nic moc. Sice si přijdu dost divně (sedím daleko víc vzpřímeně, než jsem byl zvyklý), ale zdá se, že to funguje.... uvidíme.





-> Jozka 18.04.15 09:51:52: Já proti MBčku nemám nic a na krátký postrky okolo Prahy bych s ním na jaře a na podzim jezdil klidně... v zimě a v létě už bych měl asi svoje výhrady 4 Ale po 1100km v O1, která rozhodně není etalon pohodlného vozu, jsem byl teda sakra svěžejší, než po necelých 900 km v MBčku - a to jsem v té O1 řídil celou dobu já, zatímco v MB jsme se střídali...



Na krátký trasy (řekněme do 50km) bych ale klidně GLSu bral zpátky, byla to větší zábava, s moderním autem je to dost nuda... Jen ta bezpečnost a spotřeba no 8



-> Jozka 18.04.15 15:33:29: No jo, jenže to nový auto dneska stojí v relativních cenách míň, než pár let zpátky to pětiletý...
upraveno 1x, naposled 18.04.2015 18:29:29
15:33:29
18.04.2015
Jozka
-> Syny: Tak taky mám za letošek asi nejvíc najeto v OII kombíkovi, bohužel něco i na zadních sedadlech (který jsou pohodlný jako ve vagónu z NDR) - ale vždycky by se mělo porovnávat srovnatelný, jak komfortem, tak spolehlivostí - sice dneska se ty kategorie rozmělnily (ba přímo rozčvachtaly), ale vždycky tohle bylo jinak pro Mercedes, Porsche, Jaguár, VW, Ford, Opel.. nebo škodovky (třeba u nás v roce asi 1981-2 někomu z D klekl Jaguár XJ, tak vzal hotel a druhej den pro něj dojelo z Němec krytá (!) odtahovka, protože Jaguár se přece neporouchá..), což pořád přetrvává, i když ty rozdíly se dramaticky zmenšily.

Ale i když je to celý posunutý, v daný kategorii se výrobci snažej životnost všeho optimalizovat vzhledem k okamžiku morální smrti výrobku, což je prostě fakt (na co vyrábět motor, kterej přežije dvě kastle nebo naopak) - a daří se jim to. Vidím to prostě tak, že s běžným konfekčním dneska pětiletým autem budou za pět let stejný problémy jako s dnešním novým, i když bude to první 2x starší.. Výroba je zacílená tak, že 1. majitel pojezdí tři roky, 2. tři a 3. už se z toho vraku podělá 4.
13:22:43
18.04.2015
StepaNoFUN
-> Syny 18.04.15 11:52:56: Za mě asi takhle - po 500km ze slovenska s formanem jsem z toho vylezl docela hotovej, po víc jak 800km (otočka do Passau) se služebním transitem (najeto cca 30tis. km) jsem byl v pohodě a klidně bych jel dál...
13:19:19
18.04.2015
Syny
-> Antony: Od lonska mame v rodine novou Fiestu, tak jsem zvedavej. Krom toho, ze uz tam stihla kuna prekousat nekolik kabelu a vycuchat polstrovani kapoty, tak to zatim jezdi, ac tedy pravda s minimalnim naletem. Tam mam strach hlavne o sklapeci zrcatka, ktery v zime, kdyz to primrzlo dostavali docela dobrou naloz.
13:11:28
18.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Antony - zrušená registrace 18.04.15 13:01:26: Musím se přiznat, že můj prodej C4 Picassa s 54 0000 km, které jsem kupoval jako roční vozidlo a pořízení o chlup staršího vozu vycházejícího s dvěma faceliftama z prvního modelového roku 2001, na který jsem si ještě připlácel, mělo taky svůj důvod a peníze to rozhodně nebyly.
upraveno 1x, naposled 18.04.2015 13:18:05
13:01:26
18.04.2015
Antony - zrušená registrace
-> Syny: Tak jasný, ale pořád O II je "starý" auto, já od začátku říkam dnešní novovýroba. Obecně před 10-ti lety bylo spoustu výrobků, který s klidem přežily 2x i více x svoji záruku. Dnes je to všechno jen tak tak. Ale říkam, u spotřebního zboží to beru, ale u aut, který se dostaly do stejný skupiny, to se.e. 4
12:48:14
18.04.2015
Syny
-> Antony: Zalezi co mas pod pojemem udrzovat. Mame v rodine OII uz 8 let a jediny co se na ni dela jsou naplne a ted tedy po 8mi letech odesla baterie. Takze podle me zadna tragedie. A jak uz jsem psal niz - v pripade, ze nekdo jezdi proste streky a ne jen par km do prace a z prace, na nakup + parkrat do roka par stovaku nekam na vejlet nebo tak, tak docela rozumim tomu, proc si ten moderni "pekac" koupi. A osobne moc neverim tomu, ze by Felicie dala bez problemu za 2 roky 60 tisic kilometru. Zaroven ale chapu to, ze pokud nekdo (jako ja pri svych soukromych cestach doma) pouziva auto prevazne na trasy do 30km, na nakup, na odvoz neceho co potrebuje atd., tak nema potrebu kupovat novy auto a vyplati se mu mit starsi, ktery si treba sam udrzuje. Tomu rozumim a nikde to nepopiram - delam to sam :)
12:28:04
18.04.2015
Antony - zrušená registrace
-> Syny: Ono původně tohle téma, který Štěpán přesunul, bylo o tom, že dnešní novovýroba je úmyslně konstruovaná (poddimenzovaná) vůči dřívějším autům. Vůbec to nebylo myšlený, jako že statší auta jsou THE BEST. Já chápu, že vývoj nezastavíš ať už pohodlí nebo bezpečnost a že do všeho se se.e elektronika a pod., ale že to dojde tak daleko, že se nový auto za 3-5 let už nevyplatí udržovat, to je smutný 4
12:03:38
18.04.2015
Syny
-> Jozka 18.04.15 09:18:38: Pasika sem taham, protoze to je "moderni pekac" a za posledni dva roky s nim mam docela slusnej nalet na to, abych zrovna todle auto mohl porovnat s jinejma. Mel jsem za to, ze se porovnavaj stary auta vseobecne a novy pekace vseobecne... Ale i kdyby, tak jsem parkrat jel s firelmni dvojkovou Octavii po faceliftu v plnej palbe (nebo alespon nevim co tomu chybelo do plny palby) a asi ani nemusim psat, ze to je oproti Felicii nebo mej Cordobe porad totalne nebe a dudy - dokonce bych rekl, ze to bylo lepsi i jak ten Passat... Pul roku jsem mel OII pred faceliftem s taky celkem ujdouci vybavou (el. okna, automaticka dualni klima, vyhrejvany sesle, tempomat atd...) a ac to nebylo tak uzivatelsky prijemny, jako ten Passat (hlavne ovladani tempomatu) a sedacky nebyly taky tak paradni jako ma ten Passat, mensi vykon, "pouze" 5q atd., tak porad to bylo o nekolik levelu dal nez zmineny starsi auta, coz je proste na tydle streky dost velky plus. A delsi trasy jsem s tim jezdil nekde mezi 4,5-5,5 l na 100 km.
11:52:56
18.04.2015
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.04.15 08:23:22: Tak preusnout OT prispevky z tematu kam nepatri, do tematu kam patri rozumny asi bylo. To ze se to smicha podle casu jsem netusil a kdybych to byl vedel, tak jsem to udelal nejak jinak. Omluvil jsem se za to, tak co mam delat vic, no... Tvoje fotka tady je, ale je nekde na dalsich stranakch, protoze se to prave smichalo. Presunuty prispevky jsou oznacenny v hlavicce, odkud jsou spoupnuty. Jelikoz ty moderatrosky funkce navic pouzivam tak jednou za sto let, tak jsem si to neuvedomil, tak me za to zab, no :/



Jinak co se tyce toho argumentu - to ze ty to tak nemas, neznamena, ze to tak nemaj ostatni. Ale stejne bych rad vedel jak bys to delal v tomhle pripade skoda-virt.cz/cz/.../1829 92-zivotnost-novych-aut?go topost=3...
10:38:28
18.04.2015
Jozka
-> MVM: Takhle prohnal šéf někdy v roce 1992 (?) Favorita až do Francie.. A po návratu že prej to nějak nejede - tak poměnil (tehdy ještě osobně) komponenty zapalování a nepomohlo. Následně jsem se nad tím trochu zamysleli, vzali rozbrus a našli podstatnou část obsahu katalyzátoru přemístěnou do středního tlumiče výfuku - výsledek nočního příčného přesunu Německem maximální možnou rychlostí.. 3
10:02:35
18.04.2015
MVM
-> Jarda: Klobouk dolů a ještě s vozíkem - to je na medaili za zásluhy. -> Jozka: No však kolegu jsem vzbudil jak jsem k ránu hlasitě klel 3 Kupodivu to na prázdný noční dálnici v německu letělo pětku v omezovači i hodinu v tahu .. Ale to bylo 2006 ten motor je dneska už 200% mrtvej. 4
09:52:19
18.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> MVM: s HTP jsem byl v Kyjevě s dost naloženým vozíkem - okružní jízda přes Polsko, akorát když jsem vjíždel na Ukrajinu, tak to táhlo doprava a když jsem se z Ukrajiny vracel, tak doleva1 můžu k tomu říct jen, že to nejelo7
09:51:52
18.04.2015
Jozka
-> MVM: 3 Tak po takový porci by mě v toho vozidla musel někdo pomoct ven.. Úplně mi stačí dvě hoďky z Plzně někam do Kraslic, abych měl zkaženej zbytek dopoledne a na loňských 900 km do Opavy a zpět vzpomínám ještě dneska..5
09:39:58
18.04.2015
MVM
-> Jozka: Já jel Fábia HTP 6V (ani nevím kolik to spíš nemá koní) Brno - Amsterdam. Skoro nonstop přes noc. Jeli jsme dva - ale řídil jsem jen já. Nikdy vic. Ty dvě cesty stačily. 3
09:18:38
18.04.2015
Jozka
-> Jarda - zrušená registrace 18.04.15 01:45:21: Jsi mi připomněl, jak jsem někdy kolem roku 1996 přijel kámošovi na svatbu do Ostravy - nějakých 450 km a embéčkem.. Reakce byla úplně stejná 3 3.



-> Syny: Nějak pořád nechápu, proč sem taháš toho pašíka furt dokola.. toho bys mě srovnávat snad s Volhou, nebo spíš Polonezem - ale určitě ne s Feliciema. Kdybys do toho Englandu jezdil s Fábií, tak tipuju bys novejma autama tak nadšenej nebyl..



Vůbec se tu zčásti porovnávaj švestky s banánama..



Takže asi nebude vadit, když (po 2. dnech váhání) přidám info o rozladěným majiteli dvouletýho BMW X5.. kterýho jsem letos už podruhý potkal v náhradním vozidle (celkem prý už počtvrtý kvůli poruše).. to taky nebylo dřív zvykem. Ale sedačky to má parádní, loni jsem se v nich hezky povozil...
08:30:17
18.04.2015
vhml
-> Syny 18.04.15 01:30:54: hele na trabanta mi nesahej 3 Najezdil jsem s tim mraky kilometru. Samozrejme to nalozis a nejede to, ale pokud v tom clovek jede sam, tak je v pohode na nekde urovni 120tky a hlavne to ma bombovej podvozek a celkem neni problem v tom nedodrzovat predpisy 2
08:23:22
18.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 18.04.15 01:02:03: No to bylo fakt rozumny... Chybi tam i moje fotka co do tematu patrila... Nechapu tyhle presuny, kdyz to nebudu chtit cist tak to prejdu a je jedno kde...



Co se tyce komentare, ze to kritizujem jen proto, ze na to nemame, to je nejblbejsi argument co jsem tu cetl. 41 Kritik nemusi umet a nebo mit to co kritizuje nehlede na to, ze pokud jde o me klidne bych na nejaky novy povoz mel, ale proc si ho nekoupim pisu v tematu tuning domu Nwkt.
02:34:14
18.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 18.04.15 01:45:21: Měl jsi říct, dnes je sobota - v úterý jsme vyráželi. 3
01:45:21
18.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Syny: tak třeba muj rapid je rychlejsi nez felda, trabantem bych teda jezdit nechtel, ale ani treba 105kou, trabant je opravdu moc pomalej, to máš pravdu...



Jinak me dostalo, kdyz jsme přijeli do Karlových Varů rapidem ke strýci přítelkyne a on: jejda, jak dlouho sem s tim jedete? tak já docela nechápajícně říkám, že jezdím celkem podle předpisů, takže bych tam jel stejně dlouho jakýmkoliv jiným autem a až potom mi došlo, že myslel, že to jede pomalu, protože to je starý :)
01:30:54
18.04.2015
Syny
-> Jarda: Protoze kdyz jedu na sluzebku (a nejen na sluzebku, ale vlastne kamkoliv), tak se snazim co nejpohodlneji, nejrychleji a nejsnadneji dostat z A do B a to bez poruch. Pri expedici jde vetsinou o to neco nekde videt, zazit neco nevsedniho, projet co jde a pripadny poruchy, problemy nebo neocekavany sitauce je vetsinou cas resit (viz treba expedice s Octavii do Argentiny, kde ted snad 3 tejdny cekali nez dostanou auto z lodniho kontejneru zpatky). Asi neni uplne cilem co nejpohodlneji a nejrychleji projet pres X zemi a hotovo. Zkratka ocekava se nejaky to dobrodruzstvi - coz je presne opak toho, co chci na sluzebni ceste 3 Nebo snad chces rict, ze kdyz trabant zvladne pri expedici objet svet, tak je to vlastne super auto do dnesniho provozu a mel bych s nim jezdit to co sluzebne jezdim? :)
upraveno 1x, naposled 18.04.2015 02:22:57
01:30:21
18.04.2015
Westas - zrušená registrace
Dočítal som sa tu teda, že legenda o sedačkách z Feldy nieje pravdivá, nuž, je pravdivá. Keď sa zapriem o volant (178cm) tak mám hranu operadla vtlačenú medzi lopatky. A sedáky nepodpierajúce stehná k tomu patria tiež. Je to všetko len kúzlo inžinierov, zmenšili sedačky, volant naklopili viac zvislo a voila odrazu sa zdá, že je v aute viac miesta. :) Toť realita.
01:06:56
18.04.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Syny: srovnani mam jen s různejma OI a OII cca 70tis. km, trochu superb a berlingo, jo OII docela nemotorný auto, ale vyhovovaly mě vyhřívané sedačky, jinak nejvíc mi seděla TOUR4 ale to asi, že nebyla odjetá jako ty jedničky

Když je problém ve 140km/h s jakoukoliv škodovkou od š130 nahoru, tak je něco technicky špatně, jinak to je docela normální cestovní rychlost...

Felda není strasně bezpecný auto, jak píšeš :), ono necele 2 hvezdy z te doby oproti dnesnim treba peti je hodne velky rozdil a srazit se s cimkoliv modernim bych se v tom teda nechtel, ale takto nejde uvazovat, ono spousta lidi si mysli, ze maji bezpecne auto a muzou si cokoliv dovolit, ze se jim nic nemuze stat a najednou jsou mrtvi.

A proč nesrovnávat expedice, to si mysliš, že to auto nejede po silnici a ze se nic nemuze stat nebo proč to nechápu, když treba najedou za tyden, co nekdo nenajede za rok.:)



Jinak vsichni říkali, ze niva má jízdní vlastnosti jak V3S:), ano to měla po koupi (mě přijde, že starší auta, těch, co tady argumentují, že se s tím nedá jezdit jsou technicky v podobném stavu), když jsem dal dohromady nápravy, tak to auto sedí jak přibité (před opravou všech čepů a SB bylo dát v zatáčce nohu z plynu v 70km/h o život, teď se ani nehne) no a stálý pohon všech kol je taky velkým plusem akorát mě štve to šnekové řízení, to je jak ve š100 :/ tak uvažuji o koupi nového. Jinak to auto je hrozně hlučné i oproti rapidu :), ale člověk si na to velmi rychle zvykne a už mu to nepřijde.
upraveno 3x, naposled 18.04.2015 01:28:35
01:02:03
18.04.2015
Syny
He he :) Ted jsem sem presunul OT prispevky z tematu "skoda v zahranici" a ono se to podel casu pomichalo s tema co jsou tady. Jsem si myslel, ze se pridaj zasebe nakonec. Tak to se omlouvam za bordel, protoze ted se v tom asi nikdo nevyzna 36
00:48:55
18.04.2015
Jarda/felda
-> Karel. 17.04.15 09:56:23: to je normální že maji ceny odstupňovaný podle modelu, i když to taky nechápu mechanik na všech dělá stejných 60 minut ...
00:42:32
18.04.2015
Syny
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Bukaj 18.04.15 00:31:33: Mozna kdyby sis sedl do tech priplatkovejch sedacek co mam v tom sluzebnim Passatu, tak bys zjistil, ze to co je ve Felde (i to co mam v Cordobe - a ze ta je ma o dost lepsi nez Felda) je opravdu sedacka na hovno 3 4
00:39:26
18.04.2015
Syny
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Jarda: Tyvoe, srovnavat tady nejaky expedice fandu a sluzebni cesty, to je drobet rozdil ne? Nakonec me to je jedno, jezdete si kazdej v cem chcete, ale nektery argumenty jsou az usmevny. S Felicii a ji podobnejma autama kdyz jedes po dalnici, tak ve 140 uz to neni zadna hitparada - a to po zadnej strance. Jasne, ted si tady zase prectu argumenty jak je to supr, jak to neni hlucny, jak to perfektne sedi atd... A vite co? Myslete si to dal :) Nevim jaky mate kdo srovnani, ale ja ho posledni dva roky mam dost velky. Za posledni dva roky jsem ridil tolik ruznejch aut, jako predtim za celej zivot ne, najel jsem za dva roky to co predtim za 6-7 let a mam srovnani od funglovek az po 20 let stary auto (moje) a jak uz jsem psal. Moje auto nebejt uz proste vekem odjety, tak s nim nemam problem jezdi dal X dalsich let. Nemam, protoze na ty moje cesty na trasach 20-30 dlouhych (+ sem tam nejakou delsi nebo dovolenou) to je naprosto dostatecny, vybavu to ma takovou, jaky mam minimalni pozadavky (klima, el. okna, vyhrivany zrcatka, 2 pytle, menic na CDcka, posilovac rizeni, relativne silnej motor - oproti felde urcite, minimalni udrzbovy naklady, pro me hezkej design) a me to staci. Ale! Dobrovolne a bez muceni se priznavam, ze na to co jezdim tedko sluzebne bych to nechtel. A jezdit takhle soukrome, tak si proste kupuju nejaky moderni auto i pres to, ze servis bude o neco nakladnejsi. Protoze jak uz nekde (ted nevim kde) psal Saskyn, tak to auto mi ulehci zivot znatelnym zpusobem a taky mi ho znatelnejsim zpusobem bude chranit v pripade nehody. Samozrejme ocekavam opet predhozeni faktu, ze Felda je strasne bezpecny auto atd., OK, myslete si to kdo chcete. Ja bych bourat nechtel v zadnym aute a diky bohu se mi to zatim dari, ale kdybych si mel vylozene vybrat, tak verte nebo ne, Feldu si na to teda fakt nevyberu. A tim spis mit rodinu a vozit v tom decko - to neni zadny utok na T2 (jak by se mohlo zdat, takze rovnou predchazim nejakymu OT), ale holy fakt.

Ale jak rikam, kazdyho volba a nemam zajem, ani nejmensi duvod, tady nekoho presvedcovat - kazdyho boj, kazdyho zivot. Jen mi obcas tydle debaty prijdou jako ve stylu: "Kdyz na to nemam, tak to stoji za hovno!".
upraveno 3x, naposled 18.04.2015 00:48:33
00:31:33
18.04.2015
Bukaj
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> darklord 17.04.15 11:12:48: To nevím proč se rozšířila tahle informace, že Felda má nahouby sedačky (tohle byla jedna z prvních legend o Felicii, která se ke mně donesla dávno předtím, než jsem v ní začal jezdit). Alespoň s mou postavou (necelých 180 cm/64 Kg) nemám s posezením ve Feldě žádný zásadní problém - pohodlí je o chlup větší, než ve Favoritu (136 LS) a stejně jako u Fa bych feldím sedačkám vytkl pouze jedinou věc a tou je příliš měkké polstrování opěradla v oblasti bederní páteře, respektive chybějící výztuha v těch místech - při delších cestách se "hrbím" (oblast "kříže" se postupně ponoří do poddajného opěradla).

U 742 sedadel se mi to moc nestává - kostra opěradla má dostatečnou tuhost díky pevnému pružinovému roštu.

Seadla modernějších aut (Octavia I a II, Fabia I a II apod.) mi zase nevyhovují dosti tuhým materiálem a bočním vedením, konstruovaným pro objemnější a těžší lidi - v moderních autech se na sedadle cítím asi jako vymletý kulový čep3 To se mi u starších aut s menšími a hlavně měkčími sedáky nestalo - do měkkého se zadek hezky zaklesne a v zatáčkách neleštím džínsy4

Z těch novějších škodovek mi asi nejvíc vyhovovaly sedačky Oct I.

A asi nejpohodlnější sedačka pro mou postavu, co se tvaru a tuhosti týče je sedačka Rapidí5
22:21:16
17.04.2015
Jarda - zrušená registrace
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.04.15 17:33:36: já mám rekord s feldou za víkend něco přes 1500 km a to ji nemám na dálkové ježdení, na to mám jiná auta... ale s feldou se prostě jen jede, žádné problémy, ale ani žádná zábava, prostě pro mě nudný komfort na zimu a výkonné topení je také velkým plusem



Jinak moje informace at uz z automobilových zkuseben nebo z firem co dodávají pro automobilky je, že životnost většiny věcí stanovena na 150+-10tis. km, méně i více je špatně 4

-> Syny: jako okolo 3tis. km s feldou měsíčně jezdím a nevidím vůbec žádný problém a teď to jezdím s rapidem a jezdil jsem s ním i víc, já zas nechápu, jak tady všichni tvrdí, že se se starýma autama nedá jezdit :) ta auta byla konstruovaná na vyšší životnost než dnešní šmejdy, že to nyní má většina těchto aut zasebou je pravda, ale pokud je auto v OK stavu, tak nevidím sebemenší problém, jen se oproti minulosti zvyšuje riziko, že se srazíš s něčím pevnějším

p.s.

stejně mi to přijde, jak pořád Pribáň říká, že mu všichni říkají, že to nejde... trabantem to prostě nejde :) několik rozhovorů s ním a pořád to říká, už mi to přišlo moc, ale když tu vidím některé, tak se mu ani nedivím, že to pořád opakuje, tisícovkou to taky šlo a Ivan předvádí, co dokáže rapid, takže já moc lidi nechápu, někdo dělá fakt těžkou práci a pak si musí sednout do moderního až luxusního auta, protože by byl ze starýho unaven, nebylo by lepší dělat papíráka a pak sednout do trabanta? :)

upraveno 4x, naposled 17.04.2015 23:25:23
20:33:38
17.04.2015
MerHanz
Autorizáky a licencovaný značkový servisy.... je to stejný jako s garážema. Někde uměj, jinde ne. Někde jdou od nejlevnějších možností a jinde vyměnej to nejdražší a pak koumaj dál. Prostě všude je něco. Je to jen o tom s jakým servisem má kdo zkušenosti. Někde na cestách je to často v háji a je třeba se vystavit napospas slepě. A vo tom to je.
20:04:00
17.04.2015
Jozka
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Jirik_Tuňák1983: Spíš firma, která investuje do vybavení pracovního a ne do pí*ovin, jako jsou služebáky - což byla nakonec i pravda, říďa střídal sice plně převybavený, ale pořád stejně jen Mondea (a to ještě ne často).



On je to stejně tenkej led tohle - před 2. lety jsem zaznamenal případ, kdy si majitel menší dodavatelský firmy dovolil přijet zákazníkovi s novým a opravdu luxusním Mercedesem, ještě lepším nežli měl majoritní akcionář a řeitel tý velký, co ho z valný části živila a kontrakt nebyl "překvapivě" obnoven.. Starýho skopčáka to prej dost nasralo.. 3
19:46:26
17.04.2015
Jirik_Tuňák1983
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Jozka 17.04.15 19:07:08: Jako kamufláž, vyberte si naši chudou, ale podstivou firmu? 3
upraveno 1x, naposled 17.04.2015 19:46:50
19:15:49
17.04.2015
Jozka
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Nwkt: Jojo, to zhruba jo..5
19:08:57
17.04.2015
Nwkt
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Jozka: Jenže v devadesátkách se to dalo srovna třeba s dnešní fábií. To je jako kdyby v tý době jel 105kou 4
19:07:08
17.04.2015
Jozka
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Nwkt: Záleží, proč a za kým jedeš dělat byznys - nám ředitel v 90.tých tu a tam některou tu felicii zrekvíroval, když jel vyjednávat hlavně se zákazníkama. někdy i dodavatelema. A šlo o akce ve (zpravidla více) desítkách miliónů.. 4 3
18:08:46
17.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Nwkt 17.04.15 17:55:21: Tak mít obchody v řádu milionů, tak pravda určitě jezdím něčím jiným a pak bych taky neřešil nějaký servis a co 4 roky bych si kupoval nové. Nicméně tohle není případ drtivé většiny obyvatelstva včetně mě a ač bych na to na účtu měl, tak utratit své úspory za bastl dnešní doby co sotva přežije záruku a za 4 roky na tom provařím x set tisíc, to by mě mohli milovat... Ale to se dostáváme úplně někam jinam mimo téma av tomhle se neshodnem a netřeba druhou stranu přesvědčovat, když Vás nepřesvědčil ani technik z vývoje a jsme s Antonym blbci... 4
18:06:36
17.04.2015
Syny
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Tuner#2: Ano, ja byl taky s Cordobou v Alpach (2x), a najel jsem 400km tam, pak 600km z Rakouska do Italie a zpatky (v jeden den), horsky trasy tak 200km a pak 400km zpatky do CR a taky to slo, ja nerikam ze ne. Ale treba jen tenhle tyden (od nedele) jsem najel 1700km, kazda cesta do Anglie ma 1400 km jeden smer a ver mi, ze todle bych s Felicii ani Cordobou jezdit pravidelne nechtel a neverim ze ty jo. Tim spis, kdyz takovyhle nalety jsou dlouhodobe... A to nemluvim o tom, ze z ty Cordoby jsem po 400km vylezl 2x vic rozlamanej s bolavou nohou, nez z Passata po 1400km a 19ti hodinach na ceste 4 Jak rikam, starsi auto muze dobre slouzit a bejt dostatecny na maly postuchy + sem tam vyjimecne delsi trasu, ale na takovydle najezdy by v tom jezdil jen masochista. A v neposledni rade neverim tomu, ze by Felda nebo moje Cordoba (coz je takove lepsi Felda) pri naletu co ma tedko ten Passat byla vyrazne vic spolehlivejsi, nez ten "moderni pekac" co tu mam - o bezpecnosti nemluve 4



E: A to jen dodam, ze ten Passat je 7 let starej, takze uz zaruku prezil a to nemel zrovna zachazeni v rukavickach. Spis presny opak.
upraveno 2x, naposled 17.04.2015 18:16:46
17:55:21
17.04.2015
Nwkt
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Tuner#2: Dej si s feldou 2x tejdně Plzeň-Ostrava a zpět. Myslím že po měsící z toho polezeš jak Petr na Revivalu 4



Nehledě o tom, že přijet za klientem, se kterým máš ročně obchody v řádu milionů, feldou je totální nesmysl 4
17:33:36
17.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> Syny 16.04.15 23:57:45: Nedávno jsem dal s Feldou za víkend 300+ a neměl jsem jediný problém, naopak mě to plně vyhovuje. Ke zbytku raději no coment...
15:46:05
17.04.2015
Danster
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

Nechápu že to někomu tak vadí, když napíšu svůj osobní názor.



-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.15 21:02:34: Nějak jsem zjistil že do některých debat nemá cenu vstupovat protože některý lidi nedokážou uznat že se mýlili a nebo nedokážou přijmout názor někoho jinýho. Taky co jsem se všimnul dost záleží kdo se do té diskuze vloží některý nicky jak víš sám fungují na ostatní jak červenej hadr a i když píše sebevětší pravdu je mu to úplně k ničemu.







-> U-Geen: Nemusel jsi to brát tak doslova 107
15:35:11
17.04.2015
Jozka
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

-> darklord: To bude fakt asi individuál.. v doblu mě vezl synovec jen ke garáží a zpátky, čili 1,5 km a teda za mě fakt nic moc.



Ale já budu fakt divnej - dneska jsem nakroužil přes málo 100 km s tisícovkou a vylezl z ní čilejší, nežli ze služební Fóbie.
14:48:15
17.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Čokin 17.04.15 13:39:43: A nechali ti tam ten původní motor a nebo ti tam strčili nějakou alfici? 1
13:39:43
17.04.2015
Čokin
-> Karel.: Tak me v Italii v Cortine praskla hadice turba. Nastesti tam byl autorizak VW . Hadice stala 1300,- a za praci chteli 50 euro za hodinu a delal to hodku a pul. Byl jsem spokojen :)
13:28:51
17.04.2015
palinator
-> Milan 136:

Taky jsem mu to spočet 8000 +- autobus.
13:26:16
17.04.2015
castrol
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...

a nijee to len o zvyku ?ja na fele chodievam do viedne a problém nemám ale akonáhle sadnem do iného auta necítim sa pohodlne
12:55:15
17.04.2015
Karel.
-> palinator: to vím bohužel sám moc dobře, ale říkat tohle někomu při pohovoru mi nepřijde jako moc inteligentní počin4
12:37:06
17.04.2015
suri
-> Milan 136 17.04.15 08:59:18: Nemáš odkaz na to forum ? tiež sme mali podobné , hlavne raz s peľovým filtrom kde zákazník urobil cirkus že nebol vymenený ...
Extreme Tyres