Přesunuto z tématu skoda v zahranici...
-> Bukaj: A teraz si predstav, že v takom Ducate som robil denne cestu Trnava - Bratislava - Viedeň - Bratislava - Budapešť a naspäť alebo Trnava - Brno - Vysoké Mýto - Bratislava - Budapešť - Trnava
800 - 900 km denne
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 551 až 600) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
11:21:01
17.04.2015
17.04.2015
francomk
11:12:48
17.04.2015
17.04.2015
darklord
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...
-> Bukaj: no ja ti neviem, ale ked porovnam doblo s feldou, tak do feldy si sadnem len ked viem ze cesta nebude dlhsia ako 10 minut. nie je na svete snad auta ktore ma horsie sedacky a celkovo polohu za volantom...
-> Bukaj: no ja ti neviem, ale ked porovnam doblo s feldou, tak do feldy si sadnem len ked viem ze cesta nebude dlhsia ako 10 minut. nie je na svete snad auta ktore ma horsie sedacky a celkovo polohu za volantom...
10:55:43
17.04.2015
17.04.2015
Milan 136
-> palinator: nejaky drahy dily ne?
10:33:19
17.04.2015
17.04.2015
palinator
-> Karel.:
Tohle se dělá snad ve všech odvětvích.
Jinak jak jste načali garážníky, taky mám úsměvnej případ. Rozvody (komplet Contitech) + řemen příslušenství s napínákem B5.5 TDI a výměna oleje a filtrů za 19 000 s tim že mu to dělal jeho známej a že si prej řek jen 500 za práci.
Nevim no, možná standard, ale já jsem zvyklej na jiný ceny.
Tohle se dělá snad ve všech odvětvích.
Jinak jak jste načali garážníky, taky mám úsměvnej případ. Rozvody (komplet Contitech) + řemen příslušenství s napínákem B5.5 TDI a výměna oleje a filtrů za 19 000 s tim že mu to dělal jeho známej a že si prej řek jen 500 za práci.
Nevim no, možná standard, ale já jsem zvyklej na jiný ceny.
09:56:23
17.04.2015
17.04.2015
Karel.
Já musím říct jednu špatnou zkušenost s autorizákem škoda v Brně, kde jsem byl na pohovoru. Po různých debatách mi borec nakonec řekl, že musím rozpoznat komu naúčtovat za práci víc, přijede superb, tak napálíme, fabia dáme normální cenu a tohle mi řekl u pohovoru
Já popravdě bych do autorizáku nejel nikdy, co se týká ostatních servisů vím kam bych jel a neměl strach, protože vím, že lidi si svých zákazníků váží a mají mozek.
Já popravdě bych do autorizáku nejel nikdy, co se týká ostatních servisů vím kam bych jel a neměl strach, protože vím, že lidi si svých zákazníků váží a mají mozek.
09:43:00
17.04.2015
17.04.2015
Syny
-> Milan 136: Je pravda, ze s autorizakem VW v Plzni mam taky relativne dobry zkusenosti. Vystupovani prijemny, dokazali odstranit zavadu, se kterou si v anglickem autorizaku absolutne nevedeli rady, protoze na diagnostice nic nebylo (to mi vyslovne takhle rekli), takze ve chvili, kdy zacali rikat, ze by mohli zkusit todle a tamto, ale ze ty dily budu muset platit, tak jsem se s nima rozloucil a radsi podnikl cestu pres pul Evropy s rozesranym autem :) V CR to druhej den bylo opraveny a totalne, ale totalne, zasrany auto, ze nesla precist ani SPZ, predali umyty. Snad jen cena za zablokovani nataceni xenonu, coz je otazka tak 5ti minut pres notas, by mohla byt levnejsi nez 600 Kc :)
09:30:18
17.04.2015
17.04.2015
Milan 136
Jinak se mi libi, jak pribyva pripadu, kdy lidi s problem objezdi x garazi, kde nechaji desetitisice za opravy a zbytecny vymeny dilu, ktery jim nikdo zpet nevezme a kdyz uz jsou v koncich, tak to prijede k nam do toho predrazenyho autorizaku, a my opravime nasoupanej drat, hadicku, nahrajeme sw a pod. A je to opraveny
09:28:18
17.04.2015
17.04.2015
Karel.
-> Milan 136: přesně souhlasím, ale vysvětluj to pak někomu
09:25:30
17.04.2015
17.04.2015
Milan 136
-> Karel.: no jasne, nerikam ze vsichni, ale jsou taci co daji shitkovy dily a jeste natahnou praci.
Pak se nekdo spali a hned jsou spatny vsechny servisy na svete.
Pak se nekdo spali a hned jsou spatny vsechny servisy na svete.
09:23:37
17.04.2015
17.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 17.04.15 08:59:18: Já jsem platil ve značkovém servisu za rozvody stejně jako si řekl neznačkový a to bych musel navíc až do Prahy. Nabouchali mi výměnu rozvodů i do servisky (dělali pumpu, rozvody, kladky, drážkovanej, kapalinu a přísluš.). Jinak obecně co značkové servisy. Ten kam jezdím poradí po telefonu, technik dá i několik tipů na údržbu apod., v klidu se s ním pokecá.
Diag. mají pro zákazníky zdarma, při výměně baterie jsem platil jen baterku bez práce, baterka levnější o 1000 - 1200 než na Autokelly. To se dělalo mimochodem s diag. dohromady. Výměna předního nárazníku se dělala najednou s rozvodama. V pátek jsem se domluvil, v úterý ráno přistavil a v úterý odpol. jsem si auto vyzvedával po rozvodech a výměně nárazníku s výztuhou (+ ostřikovač světel a drobné věci), auto komplet umyté, vyluxované, naleštěné. Nárazník objednali rovnou ve Švédsku už v barvě. Párkrát jsem se tam byl na něco zeptat a vždy šel buď přijímací technik sám nebo s technikem (z dílny) se podívat k vozu bez ohledu na počasí.
Když jsem řešil demontáž bezpečáků McGard (max. bezpečnost) bez vořechu, tak jako jediný servis se tím byli ochotni zabývat a také je demontovali. Originální sada na opravu škrábanců 169,- kč. Co si neudělám na autě sám, tak nemám potřebu jezdit do neznačkových servisů.
Ještě se tam chystám na výměnu oleje v haldexu a možná nechám udělat současně i v převodech. Navíc jsou členy Volvo akce 4+, což znamená slevy na originální náhradní díly dle stáří vozu od 15% - 25% a odstupňovaně i nižší hodinové sazby.
Diag. mají pro zákazníky zdarma, při výměně baterie jsem platil jen baterku bez práce, baterka levnější o 1000 - 1200 než na Autokelly. To se dělalo mimochodem s diag. dohromady. Výměna předního nárazníku se dělala najednou s rozvodama. V pátek jsem se domluvil, v úterý ráno přistavil a v úterý odpol. jsem si auto vyzvedával po rozvodech a výměně nárazníku s výztuhou (+ ostřikovač světel a drobné věci), auto komplet umyté, vyluxované, naleštěné. Nárazník objednali rovnou ve Švédsku už v barvě. Párkrát jsem se tam byl na něco zeptat a vždy šel buď přijímací technik sám nebo s technikem (z dílny) se podívat k vozu bez ohledu na počasí.
Když jsem řešil demontáž bezpečáků McGard (max. bezpečnost) bez vořechu, tak jako jediný servis se tím byli ochotni zabývat a také je demontovali. Originální sada na opravu škrábanců 169,- kč. Co si neudělám na autě sám, tak nemám potřebu jezdit do neznačkových servisů.
Ještě se tam chystám na výměnu oleje v haldexu a možná nechám udělat současně i v převodech. Navíc jsou členy Volvo akce 4+, což znamená slevy na originální náhradní díly dle stáří vozu od 15% - 25% a odstupňovaně i nižší hodinové sazby.
09:23:07
17.04.2015
17.04.2015
Milan 136
-> U-Geen: to mas lepsi jak karnaubskej vosk
09:22:34
17.04.2015
17.04.2015
Karel.
-> Milan 136: I garážisti to umývají a vysávají a navíc značky jako Starline opravdu nedávají, protože lidem chtějí dát záruku a spokojenost(mluvím za sebe, ale znám i plno soukromníků co to tak dělá).
Myslím si, že si dneska málokdo dovolí nevyměnit olej či jinou součástku a naúčtovat ji. Navíc zákazník má právo vidět staré díly, což u nás se občas stává, což je v pořádku, taky bych to chtěl vidět. Příjde mi, že plno lidí tady mluví, že někde něco slyšelo a pak to má taky tak vypadat
Ovšem musím říct, že jsou i servisy, kde se tohle bohužel děje, ale díky hrstce těchto vykuků trpí ostatní. Zrovna teď jsem řešil známýmu focusa, že mu auto vaří a mizí voda. Banalita, prasklá hadice od topení. A jeden známej co ho znám mu v servise řekl 8tis za rozvody atd, že je určitě špatná pumpa. Rozvody včetně pumpy byly nedávno dělaný, takže ano najdou se i hajzli, bohužel. Ale házet globálně špínu na servis mi příjde trochu mimo mísu.
Myslím si, že si dneska málokdo dovolí nevyměnit olej či jinou součástku a naúčtovat ji. Navíc zákazník má právo vidět staré díly, což u nás se občas stává, což je v pořádku, taky bych to chtěl vidět. Příjde mi, že plno lidí tady mluví, že někde něco slyšelo a pak to má taky tak vypadat
Ovšem musím říct, že jsou i servisy, kde se tohle bohužel děje, ale díky hrstce těchto vykuků trpí ostatní. Zrovna teď jsem řešil známýmu focusa, že mu auto vaří a mizí voda. Banalita, prasklá hadice od topení. A jeden známej co ho znám mu v servise řekl 8tis za rozvody atd, že je určitě špatná pumpa. Rozvody včetně pumpy byly nedávno dělaný, takže ano najdou se i hajzli, bohužel. Ale házet globálně špínu na servis mi příjde trochu mimo mísu.
09:19:36
17.04.2015
17.04.2015
U-Geen
-> Milan 136: jo, to jsem tudle malem vykvet, kdyz mi auto vratili s vazelinou na blatniku :)
08:59:18
17.04.2015
17.04.2015
Milan 136
Ve zkratce k autorizaku. Ten si muze zridit prakticky kdokoliv...
musi se dodrzet jisty standardy, ktery nadiktuje vyrobce. Kdyz to dodrzis, mas prodej ci servis. Jinak to nespada pod vyrobce.
Jinak k tomu hazeni spiny.
O tech olejich taky casto slysim, ale o nejakem konkretnim pripadu nevi nikdo. Taky se tady naslo par spekulantu, ktery zacali ze jsem nevymenili nebo jen cast. Tak se pred zakaznikem odebere vzorek a posle na analyzu...frajer ji pak zaplati, protoze je to ok. Stejne jako typek se supem 1.8 tsi. Ze si delal kapkovou zkousku a ta se mu udajne nezdala, tak si udajne nechal sam udelat rozbor, od kteryho nic nemel a ze je tam pulka staryho a ze je to tim, ze se to vysavalo....
Takze se u nas odebral vzorek, analyza ok. Pred nim se to vysalo, pak se vytocila zatka a ani kapka:-D
Typek sklopil usi, zaplatil dve vymeny a analyzu a byl spokojen. Jeste se omlouval na foru, kde nas uz stihnul pohanet....
Jinak jmeno servisu bych chtel taky znat. Nechce se mi verit, ze nekdo nauctuje rozvod a necha starej. Pokud ano, tak bych tam udelal slusnej virval a resil to s vyrobcem...
Stejne jako kdyz slysim, za kolik garazisti v okoli delaji rozvody.... o 5 draz nez u nas a neorigo bez přípravků na carky..:-D
V mnoha pripadech, kde u nas na to je treba norma tri hodiny krat osm set, tak garazista bere sice tri kila, ale dela to celej den a beztak tam napere starline atd. A jeste to vrati vic usmudlany, nez to bylo...
a jak bylo zmineno, od nas se vrati auto navic vysaty a umyty
musi se dodrzet jisty standardy, ktery nadiktuje vyrobce. Kdyz to dodrzis, mas prodej ci servis. Jinak to nespada pod vyrobce.
Jinak k tomu hazeni spiny.
O tech olejich taky casto slysim, ale o nejakem konkretnim pripadu nevi nikdo. Taky se tady naslo par spekulantu, ktery zacali ze jsem nevymenili nebo jen cast. Tak se pred zakaznikem odebere vzorek a posle na analyzu...frajer ji pak zaplati, protoze je to ok. Stejne jako typek se supem 1.8 tsi. Ze si delal kapkovou zkousku a ta se mu udajne nezdala, tak si udajne nechal sam udelat rozbor, od kteryho nic nemel a ze je tam pulka staryho a ze je to tim, ze se to vysavalo....
Takze se u nas odebral vzorek, analyza ok. Pred nim se to vysalo, pak se vytocila zatka a ani kapka:-D
Typek sklopil usi, zaplatil dve vymeny a analyzu a byl spokojen. Jeste se omlouval na foru, kde nas uz stihnul pohanet....
Jinak jmeno servisu bych chtel taky znat. Nechce se mi verit, ze nekdo nauctuje rozvod a necha starej. Pokud ano, tak bych tam udelal slusnej virval a resil to s vyrobcem...
Stejne jako kdyz slysim, za kolik garazisti v okoli delaji rozvody.... o 5 draz nez u nas a neorigo bez přípravků na carky..:-D
V mnoha pripadech, kde u nas na to je treba norma tri hodiny krat osm set, tak garazista bere sice tri kila, ale dela to celej den a beztak tam napere starline atd. A jeste to vrati vic usmudlany, nez to bylo...
a jak bylo zmineno, od nas se vrati auto navic vysaty a umyty
06:58:56
17.04.2015
17.04.2015
Bukaj
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...
-> Syny:
Tak zase na ddruhou stranu bych stokrát radši jezdil služebně ve Feldě, než kupříkladu v Ducatu, kterým jezdím ve firmě. Lituji řidiče rozvážkových služeb (Pošta, PPL apod), kteří v tom krámu sedí celou šichtu. Mně stačila jedna delší jízda (3 hodiny v kuse tam a tři zpět) a byl jsem z toho vozu tak rozlámanej, že jsem sotva vylezl ven. nechápu, že tyhle polonáklaďáky nemaj aspoň sedačku řidiče na měchu, když už maj tak nahouby podvozek.
Felda je oproti tomu luxusní limuzína...
Samozřejmě co se pohodlí týče nelze srovnávat Feldu se současnými osobáky, ale ty dodávky mne opravdu nemile překvapily . Na to, jak se dnes docela hledí na různé předpisy a ochranu zdraví zaměstnanců (alespoň v některých zemích) - a někdo navrhne a docela úspěšně prodává zdraví školivý "pracovní nástroj" (čímž dodávka bezpochyby je)...
-> Syny:
Tak zase na ddruhou stranu bych stokrát radši jezdil služebně ve Feldě, než kupříkladu v Ducatu, kterým jezdím ve firmě. Lituji řidiče rozvážkových služeb (Pošta, PPL apod), kteří v tom krámu sedí celou šichtu. Mně stačila jedna delší jízda (3 hodiny v kuse tam a tři zpět) a byl jsem z toho vozu tak rozlámanej, že jsem sotva vylezl ven. nechápu, že tyhle polonáklaďáky nemaj aspoň sedačku řidiče na měchu, když už maj tak nahouby podvozek.
Felda je oproti tomu luxusní limuzína...
Samozřejmě co se pohodlí týče nelze srovnávat Feldu se současnými osobáky, ale ty dodávky mne opravdu nemile překvapily . Na to, jak se dnes docela hledí na různé předpisy a ochranu zdraví zaměstnanců (alespoň v některých zemích) - a někdo navrhne a docela úspěšně prodává zdraví školivý "pracovní nástroj" (čímž dodávka bezpochyby je)...
00:28:16
17.04.2015
17.04.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Asi se mi nedaří se správně vyjádřit, neb taky vlastně píšeš o něčem jiným.. a na ty opravy (a levný ŘJ) má prostě někdo štěstí - a někdo zas smůlu, nicméně u novýho auta si tě servis bohatě užije i jen "povinejma" prohlídka.
23:57:45
16.04.2015
16.04.2015
Syny
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...
-> Tuner#2: Nerad bych tady rozjizdel opet nejakej flame, ale tyvoe ... :) Ty tady skoro v kazdym vlakne kazdymu pises, jak jsou novodoby auta pekace a na hovno. Me si tenkrat psal, ze nechapes jak me muze zaujmout novodobej konzum, protoze to jsou auta uplne na hovno a to jsem ten prispevek tobe ani nesmeroval a ted tady pises, ze clovek v tvej pozici si musi davat pozor, aby mu nekdo nezacal vnucovat svuj nazor, jak jsou novy auta dokonaly? Premejslis vubec nad tim, co pises, aby to alespon nekolidovalo s tim co sam delas?
Docela rad bych videl, jak s tou felici budes jezdit sluzebne treba "jen" 2000 - 3000 km mesicne Vubec nic nemam proti starsim autum, sam ho mam a nebejt uz odjety, tak ho nemam duvod menit - ale jen proto, ze s nim jezdim "kolem komina" a na ty moje cesty kolem 20-30km to staci. Urcite bych s nim nechtel jezdit to co jezdim sluzebne a jsem moc rad, ze jako sluzebni mam ten moderni pekac, kterej kdyby se drobet udrzoval, nechovali se k nemu vsichni jako ke sluzebaku a neresili se az dokonavy prusery, tak by byl uplne v cajku.
-> Tuner#2: Nerad bych tady rozjizdel opet nejakej flame, ale tyvoe ... :) Ty tady skoro v kazdym vlakne kazdymu pises, jak jsou novodoby auta pekace a na hovno. Me si tenkrat psal, ze nechapes jak me muze zaujmout novodobej konzum, protoze to jsou auta uplne na hovno a to jsem ten prispevek tobe ani nesmeroval a ted tady pises, ze clovek v tvej pozici si musi davat pozor, aby mu nekdo nezacal vnucovat svuj nazor, jak jsou novy auta dokonaly? Premejslis vubec nad tim, co pises, aby to alespon nekolidovalo s tim co sam delas?
Docela rad bych videl, jak s tou felici budes jezdit sluzebne treba "jen" 2000 - 3000 km mesicne Vubec nic nemam proti starsim autum, sam ho mam a nebejt uz odjety, tak ho nemam duvod menit - ale jen proto, ze s nim jezdim "kolem komina" a na ty moje cesty kolem 20-30km to staci. Urcite bych s nim nechtel jezdit to co jezdim sluzebne a jsem moc rad, ze jako sluzebni mam ten moderni pekac, kterej kdyby se drobet udrzoval, nechovali se k nemu vsichni jako ke sluzebaku a neresili se az dokonavy prusery, tak by byl uplne v cajku.
23:30:37
16.04.2015
16.04.2015
palinator
Níže zmiňovaná moje zkušenost je z autorizáku zde:
www.autocentrum.cz/
Poměrně známá a rozsáhlá společnost, která neustále expanduje.
www.autocentrum.cz/
Poměrně známá a rozsáhlá společnost, která neustále expanduje.
23:01:38
16.04.2015
16.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni 16.04.15 22:55:34: Kdybych ho věděl, tak napíšu rovnou. Švára přijede pro auto z Brna asi v neděli, tak se poptám pokud budu doma.
23:01:34
16.04.2015
16.04.2015
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Ale kdepak, servisy jsou normální firmy který s automobilkou nemají nic společnýho, to že jsou "autorizovaný" znamená jen to, že musí plnit nějaký podmínky a oplátkou za to zase dostanou něco od automobilky. Ale ve vlastnictví automobilky rozhodně nejsou (konec konců neprodávaj často jen jednu značku, třeba Auto Jarov prodává koncern a k tomu Hondu), jsou to normální soukromý firmy jedoucí na svoje triko.
Jak přesně funguje ta "autorizace" asi poví třeba Milan nebo suri.
Jak přesně funguje ta "autorizace" asi poví třeba Milan nebo suri.
22:55:34
16.04.2015
16.04.2015
venni
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.15 22:13:12: to se neboj a klidně sem ten autorizák/servis napiš ;) určitě nejsou některý firmy svatý,ale tohle si jen tak nikdo nelajzne.Myslim že ostuda/reklama by servis ,kterýmu by jsi po pár km přivezl potkaný auto se s puchřelým řemenem s tim že ho nedávno dělali, celkem rychle přivedla do záhuby a tich pár peněz za ušetřený materiál by je asi nevytrhlo.Ale je to dost smutný no :/
22:53:24
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
-> dragon_cb_cz 16.04.15 22:48:25: Počkat - servis nerovná se automobilka? Myslel jsem, že autorizované servisy jsou něco, jako pobočky automobilky a že pod ni přímo spadají (tudíž by měly mít olej ze stejného zdroje za stejnou cenu, jako ve fabrice). Jak to tedy je?
22:49:48
16.04.2015
16.04.2015
venni
-> palinator 16.04.15 22:20:23: třeba tohle drobet mimo z jejich strany je.Taky teď budem řešit stejný problém,ale je s nima normální domluva a dá se tam olej na krátkej interval...záruka 5let je záruka 5let ;)
22:48:25
16.04.2015
16.04.2015
dragon_cb_cz
-> Bukaj: To je nějaká cena která se interně účtuje mezi autorizákem a koncernem, s reálnou cenou toho oleje samozřejmě nemá nic společného..... Velkoodběratel je skutečně automobilka a ne ten servis
22:46:35
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
-> dragon_cb_cz 16.04.15 22:39:35: Tam nejde o tu marži, ale o tu nesmyslnou cenu (i nákupní). Aby velkoodběratel (což automobilka, respektive autorizák je) nakupoval olej za víc, jak pětikilo za litr...
22:43:38
16.04.2015
16.04.2015
LUKAS
-> palinator: od akeho velkoskladu nakupovali neviem len sa to tak hovorilo na všetko kolko prihadzuju a vtedy som si tak povedal že nove auto nikdy aby som daval za prehliadky ročne od 300 do 500€.
22:39:35
16.04.2015
16.04.2015
dragon_cb_cz
-> LUKAS: 50% marže na oleji, to je toho...takový marže jsou běžný všude možně, jen to ne vždy má zákazník možnost tak jednoduše vidět.
22:39:11
16.04.2015
16.04.2015
palinator
-> LUKAS:
To by mě zajímalo jestli jsou teda flaškový oleje úplně jiný nebo mi vysvětli kde vzali i tu nákupní cenu - uplně mimo.
To by mě zajímalo jestli jsou teda flaškový oleje úplně jiný nebo mi vysvětli kde vzali i tu nákupní cenu - uplně mimo.
22:37:18
16.04.2015
16.04.2015
LUKAS
-> palinator: ked som pracoval v autorizovanom servse škoda-VW tak stal castrol longlife 29€ za liter a nakupna bolo niekde okolo 19€
22:32:04
16.04.2015
16.04.2015
palinator
-> Bukaj:
Je možný jestli to bylo v rámci servisní prohlídky. Tohle byla surová výměna oleje a filtru na přání zákazníka.
E: ve finále to nestálo tolik protože se tam nedával LL olej.
Je možný jestli to bylo v rámci servisní prohlídky. Tohle byla surová výměna oleje a filtru na přání zákazníka.
E: ve finále to nestálo tolik protože se tam nedával LL olej.
22:30:43
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
-> palinator: Kdysi mne fascinovalo, že tátova Octavia byla po návratu z autorizáku jednou za rok umytá a vyluxovaná...
22:29:52
16.04.2015
16.04.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
OK.
E: já to tak veselý nemám. Mně vychází 0,80 Kč/km za servis a to tam je podíl práce zanedbatelný. Z toho účet za vstřikování je pouze 1/3.
OK.
E: já to tak veselý nemám. Mně vychází 0,80 Kč/km za servis a to tam je podíl práce zanedbatelný. Z toho účet za vstřikování je pouze 1/3.
22:26:02
16.04.2015
16.04.2015
dragon_cb_cz
-> palinator: Vždyť píšu za práci....
22:24:44
16.04.2015
16.04.2015
palinator
-> dragon_cb_cz:
Sorry, ale tady taháš tisíce z klobouku. Do těch 15 tKč se nemůžeš vejít s tim cos vypsal ani v materiálu, natož v celkový ceně. Ale beru že "i kdyby to bylo dvojnásobek".
Sorry, ale tady taháš tisíce z klobouku. Do těch 15 tKč se nemůžeš vejít s tim cos vypsal ani v materiálu, natož v celkový ceně. Ale beru že "i kdyby to bylo dvojnásobek".
22:20:23
16.04.2015
16.04.2015
palinator
-> venni 16.04.15 21:37:57:
To by mě teda zajímalo, co je za přidanou hodnotu na výměně oleje za 4500 Kč krom toho, že předtím omotá volant a řadičku strečkou a na sedačku dá igelit.
To by mě teda zajímalo, co je za přidanou hodnotu na výměně oleje za 4500 Kč krom toho, že předtím omotá volant a řadičku strečkou a na sedačku dá igelit.
22:20:10
16.04.2015
16.04.2015
dragon_cb_cz
-> Bukaj: -> Tomaso435: -> Tuner#2: Já nevím kde všichni žijete.... když se bojíte to dát do "neznámýho" servisu, tak tady na virtu je kopice kluků, co buď dělaj v autorizáku nebo mají vlastní dílnu - kopice jich přispívá i do tohodle tématu (namátkou -> saskyn2: -> suri: -> Milan 136: -> venni: a řada dalších) - každej z vás si může najít někoho z nich, kterýmu to svěříte a můžete mu celkem věřit, že to neojebe.
Výměna rozvodů za 5100? ehm... to snad ani ten autorizák nechce. Za výměnu na TDI jsem dal jestli 1200? Za 5 litrů mi pomalu udělají rozvody na Sobovi, kde kvůli tomu musí motor ven....
Asi nedám dohromady všechny faktury za servis, ale za práci jsem za těch cca 90 tisíc km co Oktaviána provozuju přímo já dal s bídou 15 tisíc? Za tu dobu se bavíme o výměně rozvodů, komplet tlumičů, zadních pružin, X krát všechny filtry, olej v motoru, olej v Haldexu, chladící kapalina, krajní tyče řízení, nějaký blbinky na elektronice, trocha ošetření škrábanců, nějaký přezouvání, 3x STK+ME a já nevím co ještě... I kdyby to stálo dvojnásobek, tak jsem pořád spokojenej, za práci jsem pořád pod 20 haléřů na kilometr, i s dílama pořád pod 0.5 Kč/km...
Výměna rozvodů za 5100? ehm... to snad ani ten autorizák nechce. Za výměnu na TDI jsem dal jestli 1200? Za 5 litrů mi pomalu udělají rozvody na Sobovi, kde kvůli tomu musí motor ven....
Asi nedám dohromady všechny faktury za servis, ale za práci jsem za těch cca 90 tisíc km co Oktaviána provozuju přímo já dal s bídou 15 tisíc? Za tu dobu se bavíme o výměně rozvodů, komplet tlumičů, zadních pružin, X krát všechny filtry, olej v motoru, olej v Haldexu, chladící kapalina, krajní tyče řízení, nějaký blbinky na elektronice, trocha ošetření škrábanců, nějaký přezouvání, 3x STK+ME a já nevím co ještě... I kdyby to stálo dvojnásobek, tak jsem pořád spokojenej, za práci jsem pořád pod 20 haléřů na kilometr, i s dílama pořád pod 0.5 Kč/km...
22:19:02
16.04.2015
16.04.2015
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.15 22:13:12: Starý remeň od nového poznáš , a môžeš menovať konkrétny servis ...
22:13:12
16.04.2015
16.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 16.04.15 22:03:43: Co si na kom vezmeš? Motor je z auta venku, má díru v bloku a těžko dokážeš, že to je ten řemen co ho měli měnit...
-> venni 16.04.15 21:42:01: Zpuchřelej, popraskanej, stáří odhad soused na origo z výroby...
-> venni 16.04.15 21:42:01: Zpuchřelej, popraskanej, stáří odhad soused na origo z výroby...
22:03:43
16.04.2015
16.04.2015
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.15 21:33:32: Ak ten rozvod servis nevymenil tak to treba riešiť , to o olejoch sa rozpráva roky , ale aspoň zo servisnej siete tu čo poznám to nie je reálne , stále nejaké kontroly , fantom testy a blbosti , poznal som kopec mechanikov ktorí boli všelijakí ale toto si nikto nelajzol ...
21:44:06
16.04.2015
16.04.2015
venni
-> Jirik_Tuňák1983: určitě,proto píšu že neovlivníš,když v tom servisu dělá zrovna dement,nebo je tam vedení co chce zavest v dnešní době,kdy si musíš vážit zákazníka firmu do kopru ;)
21:42:01
16.04.2015
16.04.2015
venni
-> Tuner#2: jak vypadal rozvoďák po 15tis???to by mě zajímalo :-o
21:41:11
16.04.2015
16.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> venni 16.04.15 21:37:57: Nebude to spíš servis od servisu? Jako je dobrá a špatná restaurace?
21:37:57
16.04.2015
16.04.2015
venni
-> Tomaso435: jako nikdy jsem z autorizáků taky nebyl buh ví jak nadšenej,ale postupem času zjistíš,že oni extra drahý taky nejsou,když si vemeš co k tomu Ti daj za služby atd.Jako jo,dražší jsou...v něčem míň,v něčem víc.Ale to že u nich dělá dement,kterej nemá motivaci asi uplně hned neovlivní.Dnes když hledáš člověka co rozumí pořádně svému zaměstnání,nacházíš velice těžko,jednak je ta "blbá" doba a jednak záleží na zaměstnavateli ;) sám se pokoušim 10let přimět vedení v práci aby se nad sebou drobet zamysleli,že to není jen o tom,že jsou lidi jen líný.Stačí se drobet zamyslet,bohužel jim to nedochází a tak jim uteklo během pul roku 8 zkušených lidí (já pujdu snad brzo) a to že nový lidi co něco uměj je problem sehnat snad nemusím ani říkat.Pro představu se jich u nás za 10 let na pozoci tiskař vystřídalo 23. ale to je zase těžkej out sorry.
21:33:32
16.04.2015
16.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Dnes jsem přebral švagrovo O2 od souseda co mu to BXE opravil. Když jsem viděl rozvoďák, který si autorizák naúčtoval před 15tkm když se auto koupilo, tak toho kdo to dělal bych na něm snad ani nepověsil neb by hned rupnul... O výměně olejů jak to v servisu funguje toho vím od známých dost a dost na to abych byl tak znechucen, že bych si o autorizák a vůbec všeobecně servis, kde nemám kamaráda neopřel ani koloběžku...
21:26:29
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
21:21:54
16.04.2015
16.04.2015
U-Geen
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...
-> Bukaj: no prave, vadil jim pohled na novodoby pekace ne? :) tak jsem to udelal koukatelny (a genderove korektni)
-> Bukaj: no prave, vadil jim pohled na novodoby pekace ne? :) tak jsem to udelal koukatelny (a genderove korektni)
21:21:50
16.04.2015
16.04.2015
Tomaso435
-> Bukaj: posere to, odflákne to a ještě si to nechá kurevsky přeplatit..... a kvalita odvedené práce se ukáže z pravidla až po čase. to je stejnej system jak taxi v praze... ujede 3 kiláky, řekne si 6 stovek na místo poctivejch 120 korun.... tady ti sdělí hodinovku, má to za 5 hodin hotový a misto 2000 si řekne 5100,-
21:20:57
16.04.2015
16.04.2015
Bukaj
Přesunuto z tématu skoda v zahranici...
-> U-Geen 16.04.15 21:12:14: Tohle ale nejsou novodobý pekáče, naopak bych je zařadil do youngtimerů...
Novodobý aspoň nerez, nebo Teflon
-> U-Geen 16.04.15 21:12:14: Tohle ale nejsou novodobý pekáče, naopak bych je zařadil do youngtimerů...
Novodobý aspoň nerez, nebo Teflon
21:20:30
16.04.2015
16.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
21:18:30
16.04.2015
16.04.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 16.04.15 21:09:46: no to je super