Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136: Já se do téhle absurdní debaty názorově zapojovat nebudu, každý ať jsi jezdí v čem chce a uznává co chce.. Jen mi přišlo úsměvné reagovat stylem "já jich viděl tolik a tolik", když tady ti takhle může oponovat každý jouda, který o tom ví hovno
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Životnost nových aut a ceny dílů
prohledat
796 příspěvků (zobrazeno 751 až 796) od 14.04.2015 do 21.04.2017, založil/a StepaNoFUN
10:10:30
13.04.2015
13.04.2015
Kocvin
06:30:59
13.04.2015
13.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> m8rinek: myslim, ze jo
-> m8rinek: myslim, ze jo
22:49:58
12.04.2015
12.04.2015
m8rinek
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
Nepatří tohle téma do vtipů? :D
Nepatří tohle téma do vtipů? :D
22:48:47
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Sepp:
Ale to asi bude daný objemem na válec ne? Že je všechno masivnější, určitě ty obvodový rychlosti (průměry ložisek kliky) budou u velkýho motoru vycházet taky vstříc nižším otáčkám tak, aby to ten olejovej film udržel. Mimochodem, nejsou lokomotivní motory uložený valivě? Nevim, ptám se.
Ale porovnávat 1,4 která podtáčet nesměla a 1,4 Turbo která podtáčet může, zajímalo by mě kde se vzal ten rozdíl.
-> Sepp:
Ale to asi bude daný objemem na válec ne? Že je všechno masivnější, určitě ty obvodový rychlosti (průměry ložisek kliky) budou u velkýho motoru vycházet taky vstříc nižším otáčkám tak, aby to ten olejovej film udržel. Mimochodem, nejsou lokomotivní motory uložený valivě? Nevim, ptám se.
Ale porovnávat 1,4 která podtáčet nesměla a 1,4 Turbo která podtáčet může, zajímalo by mě kde se vzal ten rozdíl.
22:42:01
12.04.2015
12.04.2015
Sepp
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> palinator: Otázka je na co je spočítaná klika a její uložení. Např. lokomotivní motor K6230DR točí max 1250ot/min a výkon má 883kW - tím chci říct, že nízký otáčky samy o sobě motor zkurvit nemusí.
-> palinator: Otázka je na co je spočítaná klika a její uložení. Např. lokomotivní motor K6230DR točí max 1250ot/min a výkon má 883kW - tím chci říct, že nízký otáčky samy o sobě motor zkurvit nemusí.
22:22:08
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> palinator:
-> palinator:
22:21:22
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> suri:
Nechceš se přijet nudit k nám? Že bys mi na Toledu tu a tam něco spíchnul?
-> suri:
Nechceš se přijet nudit k nám? Že bys mi na Toledu tu a tam něco spíchnul?
22:19:05
12.04.2015
12.04.2015
suri
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136 12.04.15 22:18:19: Nuž no , a ja sa potom nudím keď im tie predpoklady nevychádzajú ...
-> Milan 136 12.04.15 22:18:19: Nuž no , a ja sa potom nudím keď im tie predpoklady nevychádzajú ...
22:19:03
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> palinator:
-> palinator:
22:18:19
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> suri: to je zbytečný se tady dohadovat a něco dokazovat, pak to tu bude jak diskuze všeznalých automobilových znalců třeba na fb, kde podle fotky auta, který ani neexistuje hned ví, co to bude, jakej to bude sráč atd....
-> suri: to je zbytečný se tady dohadovat a něco dokazovat, pak to tu bude jak diskuze všeznalých automobilových znalců třeba na fb, kde podle fotky auta, který ani neexistuje hned ví, co to bude, jakej to bude sráč atd....
22:17:03
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136:
Jinak tady vykukuje ten Swift kterýho jsme řešili v jiným tématu.
-> Milan 136:
Jinak tady vykukuje ten Swift kterýho jsme řešili v jiným tématu.
22:16:16
12.04.2015
12.04.2015
suri
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136 12.04.15 22:13:40: asi tak , pár OIII nad 120 000km poznám , a riešili sa tam pri tých km len brzdy , však je to totál nuda, ani silentbloky , ani čapy /to už skončilo pri OII , silentbloky respektíve od plechovej nápravnice/ ani vzadu nič , sem tam nejaký vytečený tlmič aj to v záruke ... nuda ...
a to čo poznám kusy chodia permanentne naložené , LL servis - prvý krát vzduchový aj palivový filter po 90 000km čierny ako bota a pod ...
fakt to chce niekedy vstať a nekecať do prázdna
-> Milan 136 12.04.15 22:13:40: asi tak , pár OIII nad 120 000km poznám , a riešili sa tam pri tých km len brzdy , však je to totál nuda, ani silentbloky , ani čapy /to už skončilo pri OII , silentbloky respektíve od plechovej nápravnice/ ani vzadu nič , sem tam nejaký vytečený tlmič aj to v záruke ... nuda ...
a to čo poznám kusy chodia permanentne naložené , LL servis - prvý krát vzduchový aj palivový filter po 90 000km čierny ako bota a pod ...
fakt to chce niekedy vstať a nekecať do prázdna
22:13:40
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Kocvin: tak já ty auta servisuju ty noho...
Tyhle zaručený moudra z výzkumáku...
Oni vyrobí motor, kterej nevydrží 100 a pak nabídnou zákazníkovi záruku do 150
Docela se bavím tady v tom topicu.
Jasně že trojka nevydrží asi to co jednička, ale zajímalo by mě, kolik diskutujích vidělo trojku jinak, než projet.
Mimochodem ty motory, co jsou v trojce už nějakej rok jezdí třeba v sedmičce golfu. A těch aut, co má najeto víc než kilo je opravdu dost.
-> Tuner#2: podle toho, jak tu vystupuješ, tak dojezdíš feldu než se rozpadne, pak vytáhneš relikvii 130L jako spotřebák, a až dojezdíš i tu, tak budeš chodit pěšky, abys nebyl ovečka, jako my blbci, co podporujou zlodějě?
v roce 78 stála 120L 58 000.
Dej si dohromady fakta, kolikrát jsou vyšší platy a vše okolo a zjistíš, že Octavia je za půl darma v přepočtu.
Nehledě na to, že ta 120 byla po 100tkm na sračku ve všech ohledech, když už se to tu tak srovnává.
-> Kocvin: tak já ty auta servisuju ty noho...
Tyhle zaručený moudra z výzkumáku...
Oni vyrobí motor, kterej nevydrží 100 a pak nabídnou zákazníkovi záruku do 150
Docela se bavím tady v tom topicu.
Jasně že trojka nevydrží asi to co jednička, ale zajímalo by mě, kolik diskutujích vidělo trojku jinak, než projet.
Mimochodem ty motory, co jsou v trojce už nějakej rok jezdí třeba v sedmičce golfu. A těch aut, co má najeto víc než kilo je opravdu dost.
-> Tuner#2: podle toho, jak tu vystupuješ, tak dojezdíš feldu než se rozpadne, pak vytáhneš relikvii 130L jako spotřebák, a až dojezdíš i tu, tak budeš chodit pěšky, abys nebyl ovečka, jako my blbci, co podporujou zlodějě?
v roce 78 stála 120L 58 000.
Dej si dohromady fakta, kolikrát jsou vyšší platy a vše okolo a zjistíš, že Octavia je za půl darma v přepočtu.
Nehledě na to, že ta 120 byla po 100tkm na sračku ve všech ohledech, když už se to tu tak srovnává.
22:01:22
12.04.2015
12.04.2015
Tomaso435
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> palinator:
-> palinator:
21:59:22
12.04.2015
12.04.2015
haso
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
auto.idnes.cz/moderni-mot or-vydrzi-hrave-ctvrt-mili onu-km-nevadi-mu-ani-1100- otacek-1fn-/automoto.aspx? c=A100420_...
nasiel som to
auto.idnes.cz/moderni-mot or-vydrzi-hrave-ctvrt-mili onu-km-nevadi-mu-ani-1100- otacek-1fn-/automoto.aspx? c=A100420_...
nasiel som to
21:41:39
12.04.2015
12.04.2015
dragon_cb_cz
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Antony: To je zajimavy, ze za par korun se da dokoupit prodlouzena zaruka do 150 tisic km... a ve firemnich flotilach ty auta bezne najedou 100 tisic za jeden rok - pochybuju, ze skodovka si chce podriznout jeden ze segmentu co ji zivi...
Ale taky koncim.
-> Antony: To je zajimavy, ze za par korun se da dokoupit prodlouzena zaruka do 150 tisic km... a ve firemnich flotilach ty auta bezne najedou 100 tisic za jeden rok - pochybuju, ze skodovka si chce podriznout jeden ze segmentu co ji zivi...
Ale taky koncim.
21:39:21
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tomaso435:
Akorát u Fabie ti neprolítnou tlumiče kastlí.
-> Tomaso435:
Akorát u Fabie ti neprolítnou tlumiče kastlí.
21:38:44
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
Jinak co mi dýl vrtá hlavou. Uvedu případ:
U starejch motorů se skutečně nevyplácelo podtáčet - kvůli namáhání kliky a celkově vyššímu opotřebení motoru. Dnešním motorům to prej nevadí. Zajímalo by mě, do jaký míry je to daný pokrokem v konstrukci a materiálech a do jaký míry je to daný tim, že se "přepsala příručka". Že dřív by se de facto jistili kvůli dosažení určitý životnosti a dneska by to povolili s tim, že dost dobře vědí, že se tim motor zkurví (a je to žádoucí).
Protože když vidim to naše TSIčko jak je rvaný při 1500 do kopce na šestku, turbo to tam sere, auto duní jak turbodiesel a indikátor řazení je naprosto spokojenej
Jinak co mi dýl vrtá hlavou. Uvedu případ:
U starejch motorů se skutečně nevyplácelo podtáčet - kvůli namáhání kliky a celkově vyššímu opotřebení motoru. Dnešním motorům to prej nevadí. Zajímalo by mě, do jaký míry je to daný pokrokem v konstrukci a materiálech a do jaký míry je to daný tim, že se "přepsala příručka". Že dřív by se de facto jistili kvůli dosažení určitý životnosti a dneska by to povolili s tim, že dost dobře vědí, že se tim motor zkurví (a je to žádoucí).
Protože když vidim to naše TSIčko jak je rvaný při 1500 do kopce na šestku, turbo to tam sere, auto duní jak turbodiesel a indikátor řazení je naprosto spokojenej
21:37:42
12.04.2015
12.04.2015
haso
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
pred 3 rokmi ked som zhanal info k bakalarke, tak som studoval blizsie skodovkove motory TSI a dopracoval som sa k informaciam, ze motor ma najazdit 240tis km bez vacsich oprav
pred 3 rokmi ked som zhanal info k bakalarke, tak som studoval blizsie skodovkove motory TSI a dopracoval som sa k informaciam, ze motor ma najazdit 240tis km bez vacsich oprav
21:37:23
12.04.2015
12.04.2015
Tomaso435
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> palinator: no když vidim na tej posranej fabii jak je všechno z plastu forovýho.. oproti fávu se to 25 let bez šáhnutí nemuže dožít... i když kdo ví...
-> palinator: no když vidim na tej posranej fabii jak je všechno z plastu forovýho.. oproti fávu se to 25 let bez šáhnutí nemuže dožít... i když kdo ví...
21:34:30
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Antony:
Já mám zase zdroj, kterej říká že je auto projektovaný na 200 tkm. 100 tkm se mi zdá jako hoax. Tim nechci zastávat nový auta, já po určitý době váhání prodlužuju plánovanou životnost Toleda s vidinou, že to auto se mnou zažije 300 tkm na tachometru (reál podle Cebie 300 - 420 tkm - co já vim?). Ale dokud ty auta nezačnou hromadně "předčasně" umírat, tak nějakejm předčasnejm soudům věřit nebudu. Protože to bylo vždycky: Doteď to bylo dobrý, odteď je to v píči. A ono se jezdí furt.
-> Antony:
Já mám zase zdroj, kterej říká že je auto projektovaný na 200 tkm. 100 tkm se mi zdá jako hoax. Tim nechci zastávat nový auta, já po určitý době váhání prodlužuju plánovanou životnost Toleda s vidinou, že to auto se mnou zažije 300 tkm na tachometru (reál podle Cebie 300 - 420 tkm - co já vim?). Ale dokud ty auta nezačnou hromadně "předčasně" umírat, tak nějakejm předčasnejm soudům věřit nebudu. Protože to bylo vždycky: Doteď to bylo dobrý, odteď je to v píči. A ono se jezdí furt.
21:34:21
12.04.2015
12.04.2015
aDAm
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Kocvin 12.04.15 21:32:14: argument jak noha je zaručené info z výzkumáku
-> Kocvin 12.04.15 21:32:14: argument jak noha je zaručené info z výzkumáku
21:33:45
12.04.2015
12.04.2015
aDAm
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
tak to trojkový kokty jako služebáky rychle skončí ;)
tak to trojkový kokty jako služebáky rychle skončí ;)
21:33:17
12.04.2015
12.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
21:32:14
12.04.2015
12.04.2015
Kocvin
21:29:35
12.04.2015
12.04.2015
Antony - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136: tak chápu, že budeš hájit chlebodarce, ale tohle je info přímo z výzkumáku . .
-> Tuner#2: máš recht, jsem na dovolený, nebudu si kazit večer. .
-> Milan 136: tak chápu, že budeš hájit chlebodarce, ale tohle je info přímo z výzkumáku . .
-> Tuner#2: máš recht, jsem na dovolený, nebudu si kazit večer. .
21:25:54
12.04.2015
12.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Antony - zrušená registrace 12.04.15 21:12:04: To tady nevysvětlíš...
Mám úplně stejný názor i informace jako Ty, ale holt virt, je virt, tady už nemá cenu nic řešit
-> Antony - zrušená registrace 12.04.15 21:12:04: To tady nevysvětlíš...
Mám úplně stejný názor i informace jako Ty, ale holt virt, je virt, tady už nemá cenu nic řešit
21:14:14
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Antony: zajimavej blud. Vim o nekolika, co maji 100 a vic a nic jim neni
-> Antony: zajimavej blud. Vim o nekolika, co maji 100 a vic a nic jim neni
21:12:04
12.04.2015
12.04.2015
Antony - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> dragon_cb_cz 12.04.15 20:56:34: pořád to nechápeš, mluvím o dnešní produkci a dobře, budu konkrétní, 3-ková ochcávka má konstruovanou životnost podvozku 100 tkm a u motoru se nepředpokládává dosažení těch 100tkm
-> dragon_cb_cz 12.04.15 20:56:34: pořád to nechápeš, mluvím o dnešní produkci a dobře, budu konkrétní, 3-ková ochcávka má konstruovanou životnost podvozku 100 tkm a u motoru se nepředpokládává dosažení těch 100tkm
20:56:34
12.04.2015
12.04.2015
dragon_cb_cz
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Antony: To jako že plánovaná výdrž motoru je u škodovek dneska 70t km? Je zajímavý, že tolik ujede u táty ve firmě kdejakej služebák za rok a mění je zvesela po 4ech letech - a zaměstnanci je odkupujou s radostí a dál jim slouží...
Že je motor ve Feldě držák, o tom žádná (i když svoje vrtochy má taky - těsnění pod hlavou, klapky u MPIček atd), na druhou stranu je to na tom autě jediná věc, která je skutečně takhle trvanlivá - o korozi se asi nemá smysl bavit a když jsem jí ve 160ti tisících prodával, měla už dávno vyměněný díly, který teď na oktávii měním po 326ti... a to ta okta dostává rozhodně větší záhul.
-> palinator: Právě... když srovnám výdělka lidí před 15-20 lety a co si za ně tehdy koupili a dnes... tak prostě není o čem.
-> Antony: To jako že plánovaná výdrž motoru je u škodovek dneska 70t km? Je zajímavý, že tolik ujede u táty ve firmě kdejakej služebák za rok a mění je zvesela po 4ech letech - a zaměstnanci je odkupujou s radostí a dál jim slouží...
Že je motor ve Feldě držák, o tom žádná (i když svoje vrtochy má taky - těsnění pod hlavou, klapky u MPIček atd), na druhou stranu je to na tom autě jediná věc, která je skutečně takhle trvanlivá - o korozi se asi nemá smysl bavit a když jsem jí ve 160ti tisících prodával, měla už dávno vyměněný díly, který teď na oktávii měním po 326ti... a to ta okta dostává rozhodně větší záhul.
-> palinator: Právě... když srovnám výdělka lidí před 15-20 lety a co si za ně tehdy koupili a dnes... tak prostě není o čem.
20:47:22
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> dragon_cb_cz 12.04.15 19:20:12:
S posledním odstavcem určitě souhlas. Nebo třeba kolik stála v roce 1998 Octa TDI 66 kW - a kolik pak stála dlouhá léta v bazarech. A přitom na tom autě ve srovnání s dnešní produkcí není nikde nic.
-> dragon_cb_cz 12.04.15 19:20:12:
S posledním odstavcem určitě souhlas. Nebo třeba kolik stála v roce 1998 Octa TDI 66 kW - a kolik pak stála dlouhá léta v bazarech. A přitom na tom autě ve srovnání s dnešní produkcí není nikde nic.
20:38:00
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Jirik_Tuňák1983: asi tak. ty auta jsou ze 600 stočený na 200 a jak si majitelé chrochtaji
-> Jirik_Tuňák1983: asi tak. ty auta jsou ze 600 stočený na 200 a jak si majitelé chrochtaji
20:37:42
12.04.2015
12.04.2015
Antony - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Jirik_Tuňák1983: myslím dnešní, ne ty před 10-ti roky. Jinak mám svý info . .
-> Jirik_Tuňák1983: myslím dnešní, ne ty před 10-ti roky. Jinak mám svý info . .
20:34:05
12.04.2015
12.04.2015
Jirik_Tuňák1983
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Antony - zrušená registrace 12.04.15 20:23:45: Proč myslíš, že je pro dnešní auta 210 tkm. Sci-Fi?
Nevydrží dnešní auta naopak více, že umožní i stočení o xy tkm., aniž by to člověk na autě zpozoroval?
Najedou to navíc i dříve než za 18 let.
-> Antony - zrušená registrace 12.04.15 20:23:45: Proč myslíš, že je pro dnešní auta 210 tkm. Sci-Fi?
Nevydrží dnešní auta naopak více, že umožní i stočení o xy tkm., aniž by to člověk na autě zpozoroval?
Najedou to navíc i dříve než za 18 let.
20:23:45
12.04.2015
12.04.2015
Antony - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> dragon_cb_cz 12.04.15 19:20:12: Ale zkus se na to podívat z druhé strany. Když zmiňuješ třeba tu feldu. Je smutný, že dnes se všeobecně vyrábějí výrobky, který jsou záměrně konstruovaný tak, aby nevydržely. Já mám na svý najeto 210 tkm a bez jakéhokoliv zásahu do motoru. To je dnes absolutní scifi a 3x za plánovanou vydrží motoru. Konkrétně u dnešních škodovek
-> dragon_cb_cz 12.04.15 19:20:12: Ale zkus se na to podívat z druhé strany. Když zmiňuješ třeba tu feldu. Je smutný, že dnes se všeobecně vyrábějí výrobky, který jsou záměrně konstruovaný tak, aby nevydržely. Já mám na svý najeto 210 tkm a bez jakéhokoliv zásahu do motoru. To je dnes absolutní scifi a 3x za plánovanou vydrží motoru. Konkrétně u dnešních škodovek
20:01:06
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> dragon_cb_cz: myslím, že je zbytečný něco vysvětlovat a dokazovat.
Každej na to asi máme jinej názor
-> dragon_cb_cz: myslím, že je zbytečný něco vysvětlovat a dokazovat.
Každej na to asi máme jinej názor
19:20:12
12.04.2015
12.04.2015
dragon_cb_cz
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tuner#2: Hele a započítal jsi do toho třeba taky logistiku a hlavně legislativu?
Jedna věc je ty pružiny namotat, druhá věc je, aby byly všechny přesně dle dokumentace a jedna jako druhá, dát na ně záruku a převzít zodpovědnost za vady. Sám o tom něco víš - když jsi zadával motat pružiny, tak pokud vím taky vyšly pokaždý trošku jinak. Nemusel jsi na ně řešit homologaci atd atd atd...
Nechci říkat, že na tom výrobci aut nemají slušné marže, ale těžko se divit, když ceny nových aut museli stlačit na totální minimum... Koukni se kolik stála nová ta Felda a kolik stojí "srovnatelný" auto dneska - a pak si srovnej, jak se za tu dobu změnila kupní síla.
-> Tuner#2: Hele a započítal jsi do toho třeba taky logistiku a hlavně legislativu?
Jedna věc je ty pružiny namotat, druhá věc je, aby byly všechny přesně dle dokumentace a jedna jako druhá, dát na ně záruku a převzít zodpovědnost za vady. Sám o tom něco víš - když jsi zadával motat pružiny, tak pokud vím taky vyšly pokaždý trošku jinak. Nemusel jsi na ně řešit homologaci atd atd atd...
Nechci říkat, že na tom výrobci aut nemají slušné marže, ale těžko se divit, když ceny nových aut museli stlačit na totální minimum... Koukni se kolik stála nová ta Felda a kolik stojí "srovnatelný" auto dneska - a pak si srovnej, jak se za tu dobu změnila kupní síla.
15:04:17
12.04.2015
12.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> saskyn2 12.04.15 10:07:07: To srovnani bylo v obecne rovine, vubec jsem na ceny nekoukal... Nicmene si stojim za tim, ze pruzina kus pres 2tKc je v seriove vyrobe zlodejina.
-> saskyn2 12.04.15 10:07:07: To srovnani bylo v obecne rovine, vubec jsem na ceny nekoukal... Nicmene si stojim za tim, ze pruzina kus pres 2tKc je v seriove vyrobe zlodejina.
10:07:07
12.04.2015
12.04.2015
saskyn2
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.04.15 12:13:11: Nevím, nevím. Autokelly přední pružina felicie 1.3 monroe 1615kč, fabie 1,2HTP 1097kč
Kotouč felda ATE 823kč fabie originál 967kč. A to nemluvím tom že ty na fábii jsou chlazené a ty feldí přežijou tak 3X
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.04.15 12:13:11: Nevím, nevím. Autokelly přední pružina felicie 1.3 monroe 1615kč, fabie 1,2HTP 1097kč
Kotouč felda ATE 823kč fabie originál 967kč. A to nemluvím tom že ty na fábii jsou chlazené a ty feldí přežijou tak 3X
08:44:09
12.04.2015
12.04.2015
aDAm
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
jj ovečka by měla přijít do krámu a říct prodejci že víc ja 500 za pružiny nedá a když neprodá tak holt bude jezdit na těch ruplych no ;)
jj ovečka by měla přijít do krámu a říct prodejci že víc ja 500 za pružiny nedá a když neprodá tak holt bude jezdit na těch ruplych no ;)
12:19:05
11.04.2015
11.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tuner#2: v tom pripade ti nezbyde nic jinyho, nez chodit pesky
-> Tuner#2: v tom pripade ti nezbyde nic jinyho, nez chodit pesky
12:13:11
11.04.2015
11.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Milan 136 11.04.15 11:23:32: Protože třeba tam to zdražení je markantně vidět? Jaký je rozdíl mezi pružinou na Felicii a mezi pružinou na Fabii? Jaký je rozdíl mezi kotoučema atd. atd. Max. jsou o chlup větší, tužší, jiná síla drátu, ale to je rozdíl v jednotkách procent!!! Ale jo, dokud ovečky budou chtít měnit olej za bůra i když náklady na lepší olej jsou 4x menší i s kvalitním filtrem (viz. nedávná diskuze) a dokud jim nebudou vadit ceny za díly jaké jsou, tak asi bude většina stáda spokojeno...
Jak jsem psal i dnes v roce 2015 jde udělat série pružin za pětikilo kus a to se bavíme o sérii třeba 100párů a ne masovce co si zadá automibilka či prodejce dílů. Proto opravdu nechápu ty dnešní ceny a rozhodně je nehodlám podporovat...
-> Milan 136 11.04.15 11:23:32: Protože třeba tam to zdražení je markantně vidět? Jaký je rozdíl mezi pružinou na Felicii a mezi pružinou na Fabii? Jaký je rozdíl mezi kotoučema atd. atd. Max. jsou o chlup větší, tužší, jiná síla drátu, ale to je rozdíl v jednotkách procent!!! Ale jo, dokud ovečky budou chtít měnit olej za bůra i když náklady na lepší olej jsou 4x menší i s kvalitním filtrem (viz. nedávná diskuze) a dokud jim nebudou vadit ceny za díly jaké jsou, tak asi bude většina stáda spokojeno...
Jak jsem psal i dnes v roce 2015 jde udělat série pružin za pětikilo kus a to se bavíme o sérii třeba 100párů a ne masovce co si zadá automibilka či prodejce dílů. Proto opravdu nechápu ty dnešní ceny a rozhodně je nehodlám podporovat...
11:23:32
11.04.2015
11.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tuner#2: proc do toho pletes koncern? To je uplne jedno jaky to je auto a docela bych se vsadil, ze u spousty jinych automobilek to bude jeste drazsi...
Ceny aut a dilu jsou takovy, jaky jsou..
Bohuzel neni rok 95
Proste 3000 za individualni vyrobu dvou pruzin je slusna cena
-> Tuner#2: proc do toho pletes koncern? To je uplne jedno jaky to je auto a docela bych se vsadil, ze u spousty jinych automobilek to bude jeste drazsi...
Ceny aut a dilu jsou takovy, jaky jsou..
Bohuzel neni rok 95
Proste 3000 za individualni vyrobu dvou pruzin je slusna cena
22:59:42
10.04.2015
10.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Eidy 10.04.15 21:27:03: Ano myslel jsem pružinu a pochybuju, že naporvé trefí to co bude vyhovovat, ale třeba se pletu
-> Milan 136 10.04.15 21:28:19: Ceny autodílů na ty nové škopky nechápu, pružiny stávali kolem pětikila a když rozjedeš velkou sérii, tak na té ceně jsi i dnes. Nejsem z těch, co by tuhle zloději uznával a podporoval, že to je normální a běžná věc jen proto, že to je koncern...
-> Eidy 10.04.15 21:27:03: Ano myslel jsem pružinu a pochybuju, že naporvé trefí to co bude vyhovovat, ale třeba se pletu
-> Milan 136 10.04.15 21:28:19: Ceny autodílů na ty nové škopky nechápu, pružiny stávali kolem pětikila a když rozjedeš velkou sérii, tak na té ceně jsi i dnes. Nejsem z těch, co by tuhle zloději uznával a podporoval, že to je normální a běžná věc jen proto, že to je koncern...
21:28:19
10.04.2015
10.04.2015
Milan 136
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tuner#2: to je docela na pohodu cena za individuální výrobu ne?
Vzhledem k tomu, co stojí běžná produkce....
www.cc-autodily.cz/pruzin a-perovavni
-> Tuner#2: to je docela na pohodu cena za individuální výrobu ne?
Vzhledem k tomu, co stojí běžná produkce....
www.cc-autodily.cz/pruzin a-perovavni
21:27:03
10.04.2015
10.04.2015
Eidy
Přesunuto z tématu Poloosy Fabia Rs...
-> Tuner#2: Jako 3000Kč za pár zakázkových poloos? To mě zase přijde dost v pohodě.
Edit: Aha, to není za poloosy ale za pružiny. No jo, stávalo to asi 2500 zas pár, ale to už je 8 let zpátky. Takže i tak mě ti nepřijde strašný. Když víš co chceš a nebudeš jen experimentovat.
-> Tuner#2: Jako 3000Kč za pár zakázkových poloos? To mě zase přijde dost v pohodě.
Edit: Aha, to není za poloosy ale za pružiny. No jo, stávalo to asi 2500 zas pár, ale to už je 8 let zpátky. Takže i tak mě ti nepřijde strašný. Když víš co chceš a nebudeš jen experimentovat.