skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Benzín alebo nafta?
13:20:00
24.02.2015
24.02.2015
castrol
-> Mr._Nosferatu: prve traktore boli benzinove
13:18:34
24.02.2015
24.02.2015
Mr._Nosferatu
-> castrol: A bez nafty, by nebyly traktory, a bez traktorů by nebylo co jíst :D
13:09:45
24.02.2015
24.02.2015
castrol
vskutku plodna debata ale benzin je benzin
13:09:10
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Domajz 24.02.15 12:50:26: Jsi si vědom toho, že pak budeš muset nosit nagelovaný vlasy, lugzuzní hodinky a obtažený značkový džíny?
13:02:47
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> Domajz: Blbě... je to jeden z důvodů, proč přemýšlím, že se na Prahu vyseru... ale jít příjmově na polovinu se mi pořád nechce :/
12:50:26
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> dragon_cb_cz: No to je to co jsem se chtěl zeptat, jedna z možností v budoucnosti je, že se přesunu do Prahy, tak by mě zajímalo jak to asi bude chodit.
12:41:07
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
Já se osobně spíš budu pohlížet po E85, ale teď to nemá smysl, rozdíl ceny je moc malej...
12:35:24
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
Benzín.
12:06:04
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jinak "centra"... ona ta zóna nebude nijak malá, pracuju na Budějárně, za centrum to teda nepovažuju, a stejně to do ní spadne :/
12:03:24
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jo, máš pravdu... předobědová únava opraveno
11:23:40
24.02.2015
24.02.2015
saskyn2
-> dragon_cb_cz 24.02.15 11:13:18: to vyznělo jako že se tam nedostaneš s EU3, ale právě že s EU3 budeš moc do centra, o dva roky později budeš mít smůlu i s EU3 a budeš muset mít min. EU4
11:21:13
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> darklord: nene, v zadnem pripade jsem te nechtel urazit, chtel jsem uzpusobit debatu a argumenty na tvoji niveau...
-> Jirik_Tuňák1983: Kluci od Vihorlatu
-> Jirik_Tuňák1983: Kluci od Vihorlatu
11:14:19
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: No právě, podzemní parkování...
11:13:18
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> Domajz: Jo, od příštího roku smůla s EURO 2 a o dva roky později smůlu i s EURO3 (oboje jen nafta, u benzínu bude stačit EURO1).
Daleko lepší řešení by bylo mýto (o kterém teď taky začínaj mluvit), jenže ekozónu už nikdo nezruší Já to naštěstí můžu vyřešit přepsáním auta na segru, která bydlí na Žižkově...
Daleko lepší řešení by bylo mýto (o kterém teď taky začínaj mluvit), jenže ekozónu už nikdo nezruší Já to naštěstí můžu vyřešit přepsáním auta na segru, která bydlí na Žižkově...
11:11:23
24.02.2015
24.02.2015
saskyn2
Ted jsem to pročítal ty vole to je zase debata Každý at si koupí co chce, nafta se vyplatí od určitého nájezdu, atmosferický benzín má nižší náklady na údržbu, ale já bych to nechtěl jako spotřebáka ani omylem. Zrovna včera jsem jezdil starým mondeem 2.5 V6 125kw a musim říct že zvuk dobrej ale to je tak všechno, jednak to byla šílená zdechlina a druhak jsem s tím jezdil za 12. Oturbený benzín si na ježdění představit dokážu ale atmosféru už fakt nee. Nejhorší jsou takový ty s tím malým pindourem co si musí koupit intergalaktický obsah ideálně olítaný rozpadlý BMW do kterého se vysypou za opravy a pak nemají na benzín a jezdí s tím na devadesátce padesát aby jim to nežralo víc než deset
11:06:11
24.02.2015
24.02.2015
Pavel P..
-> darklord: ale mal.... ukrajinci, ty tu makaj v každym obchoďáku coby prodavači nebo doplňovači jo a pak taky fůra čobolů....
11:03:53
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Domajz 24.02.15 10:59:55: Kdo je dráteník?
11:03:43
24.02.2015
24.02.2015
darklord
-> Pavel P..: ved to by vam tam nemal kto predat ani suchy rohlik v kauflande
11:03:06
24.02.2015
24.02.2015
darklord
-> Domajz: tomu nejak nerozumiem, ale ak ma chces urazit tak na to musis inak
11:02:56
24.02.2015
24.02.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> dragon_cb_cz: proč? až na podzemní parkování ..
11:02:42
24.02.2015
24.02.2015
Pavel P..
-> darklord: do Prahy by měli zakázat vjezd vesničanům..... to by tu ulehčilo dopravě a ovzduší nejvíce
10:59:55
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> darklord: pritom by (nejen) Praze prospelo kdyby radeji zavedli zakaz vstupu a vjezdu dratenikum...
10:57:47
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> Jirik_Tuňák1983: urcite nekde v red zone
10:55:53
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.02.15 10:35:03: Jojo, měli jsme ručku na stejném místě. Akorát si nepamatuji, kde se nacházel otáčkoměr.
10:54:04
24.02.2015
24.02.2015
darklord
-> Domajz: asi konecne zakaz rakovinarov jazdit do prahy
10:53:02
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> dragon_cb_cz 24.02.15 10:36:27: hele a co bude za dva a kus roku? Nejaky nizkoemisni zony? Prave tusim, ze kvuli EURO IV skoncila produkce SDicek, protoze to nebylo schopno plnit tu normu
10:47:01
24.02.2015
24.02.2015
Petr98
Skoro devet let mam g4 v kombiku a tdi. Rok po koupi jsem menil motor za silnejsi cca 30000. A co se tyce provoznich nalkadu.... No spotrebu mam za poslednich 7000 km 6.7 pri prijemnem svezeni. Servis za tu dobu asi 65000. Ted bych volil bitdi
10:42:23
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jenže LPG prostě není možnost pro všechny...
10:41:01
24.02.2015
24.02.2015
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
poriadny benzín, objem aspoň 1,8 a vyššie .. ideálne samozrejme válcov 6 a v lpg aj ekologické s akceptovateľnou spotrebou ..
10:36:27
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Kdyby to dělali v EURO4 verzi, tak to na postrk do práce klidně koupím... ale EURO3 na dva a kus roku je naprd...
10:30:29
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> saskyn2: tak nějak
10:28:23
24.02.2015
24.02.2015
saskyn2
Náhodou SDI bylo pecka auto, možná ještě někde najdu fotku tachometru dynamikou to bylo podobný 1.3 feldě akorát na dálnici se to dalo víc rozhoukat a kopce to drželo o dost líp.
10:18:56
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> Jirik_Tuňák1983: presne jak pises, akcelerace hruza, ale kdyz to na dalnici clovek rozkouli, tak to i jede, jen si tu rychlost udrzet. Musi se s tim jezdit trochu jako s kamionem
10:18:49
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 23.02.15 21:07:17: Tssss. Tohle není žádná nadspotřeba.
10:16:43
24.02.2015
24.02.2015
Domajz
-> Alenka 24.02.15 09:52:45: No popravde je to peklo, taky to beru jako docasne reseni. Ale potreboval jsem nutne priblizovadlo na delsi trasy a mel jsem i nejaky penize. V tom autosalonu, kde to eMPici vymenili za Dustera pracoval znamej, kterej to prozkoumal a rekl ze cajk a nejaky staceni kilometru jsem v pripade vozidla puvodem z mistni samospravy nemusel taky resit. Navic nemusim mit strach ze se mi vysere turbo. Ale na ty dalnici si musi clovek opravdu dobre rozmyslet kazdy manevr.
10:12:47
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Sita 24.02.15 10:02:39: My jsme ji před mnoha lety rozvášnili na německé dálnici až na budíkových 190 km/h+. Trochu trapný bylo, že v kopečku nás předjížděl Smart od Brabuse, ale jinak když se to rozjelo, tak to jelo. Trochu v tom pak na Parkplatzu cinkalo a smrděly plasty, ale sloužila pak ještě dlouho dobře na svoz a rozvoz brigádníků. Když se dávala pryč, tak měla cca 394 000 km a na palubovce nefungovala část el. výbavy (ventilátor, proměnlivě rádio, podsvícení čuflíků, pravé repro a když se stáhlo okno, tak musel jeden držet čudlík a další tahat rukou za sklo). Jinak dobrej stroj.
10:11:04
24.02.2015
24.02.2015
darklord
-> minno: ved hej, a co? aspon to tu zije
10:09:36
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> Sita: Však jo, já nejsem proti benzínu nijak zaujatej, momentálně pořizuju novýho spotřebáka pro ženu a je to benzín (ale za 6 teda asi jezdit nebude ). Jen mě trochu vytáčí, když mi někdo začne tvrdit, jak není o co stát a nafta má proti benzínu samé nevýhody...
Pocitově to moje TDI není o tolik línější, než segry 1.8T 110kW - jasně, je to asi i převodama a tím, že u benzínu je potřeba si pro ten výkon víc dojít - reálně ta 1.8T umí pochopitelně být o dost svižnější. Ale na mojí obvyklé přesunové trase (Praha ČB) jsem nikdy neměl pocit, že bych dynamický možnosti toho benzíňáku využil tak, že bych stejně nemohl jet i s TDI... a rozdíl spotřeby tam vždy alespoň 2 litry v neprospěch benzínu je...
EDIT: A když bych do toho srovnání zahrnul dva dieslový accordy co v rodině jezdí (110 i 132kW verze), tak je rozdíl dynamiky 00hovno a pořád ty Accordy jedou o dost levněji....
Pocitově to moje TDI není o tolik línější, než segry 1.8T 110kW - jasně, je to asi i převodama a tím, že u benzínu je potřeba si pro ten výkon víc dojít - reálně ta 1.8T umí pochopitelně být o dost svižnější. Ale na mojí obvyklé přesunové trase (Praha ČB) jsem nikdy neměl pocit, že bych dynamický možnosti toho benzíňáku využil tak, že bych stejně nemohl jet i s TDI... a rozdíl spotřeby tam vždy alespoň 2 litry v neprospěch benzínu je...
EDIT: A když bych do toho srovnání zahrnul dva dieslový accordy co v rodině jezdí (110 i 132kW verze), tak je rozdíl dynamiky 00hovno a pořád ty Accordy jedou o dost levněji....
10:09:31
24.02.2015
24.02.2015
minno
Táto diskusia je aj tak úplne k ho*nu. Ale keď vás to baví. Každý má iné nároky, iné možnosti, každý si jazdí čím chce a čo mu vyhovuje, alebo na čo má peniaze. A každý si obhajuje to svoje. Takže v konečnom dôsledku sa aj tak nič nezmení, nech tu aj každý píše, že práve to jeho riešenie je lepšie
10:02:39
24.02.2015
24.02.2015
Sita
Alenka: SDI (FAB) je asi to nejhorsi s cim jsem za posledni 2 roky jel. Porad jsem sahal na rucni brzdu jestli ji nemam zatazenou
09:59:57
24.02.2015
24.02.2015
Sita
dragon: ja se nepotrebuju o octe s timhle motorem nic dozvidat, akorat bych jeji vykonove schopnosti teda popsal jinyma slovama, ale kdyz myslis... S cim souhlasim je, ze se s tim da jezdit za hodne malo penez, ja jsem s tim jezdil kolem CB za 5 (predokolka), stejnym stylem s benzinem jezdim za 6.
09:56:00
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> darklord 24.02.15 09:52:27: No to je už docela almara teda... tam možná. Ale srovnávejme srovnatelné... podobnou almaru máme doma v benzínu (VW T4, dvoulitr benzín) a při snaze držet stabilních 140km/h (což je teda možné maximálně na rovině nebo s větrem v zádech) to žere nějakých 14-16 litrů...
09:52:47
24.02.2015
24.02.2015
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: to predsa neexistuje
09:52:45
24.02.2015
24.02.2015
Alenka
-> Domajz 24.02.15 08:09:37: obdivuju a smekám klobouk.
Musím příležitostně jezdit Fabií SDI a ten krám je nebezpečně pomalý i prázdný, byť je tam chip a výkon bude lehce přes 50kW.
Dynamiku sériového motoru ve větší Octavii, navíc plně naložené, si nechci ani představit. Do toho bych nevlezl a obdivuju všechny, kteří mají dost odvahy, aby to vytáhli dokonce na dálnici
Musím příležitostně jezdit Fabií SDI a ten krám je nebezpečně pomalý i prázdný, byť je tam chip a výkon bude lehce přes 50kW.
Dynamiku sériového motoru ve větší Octavii, navíc plně naložené, si nechci ani představit. Do toho bych nevlezl a obdivuju všechny, kteří mají dost odvahy, aby to vytáhli dokonce na dálnici
09:52:27
24.02.2015
24.02.2015
darklord
-> dragon_cb_cz: 2.0 HDi 120kW (ci JTD?) Fiat Scudo, 4 ludia. Keby som vedel kolko to bude chlastat tak ideme mojim autom za rovnake prachy s 10x vacsim pohodlim.
09:51:43
24.02.2015
24.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Jakub Vedral 24.02.15 07:51:16: A co spotřebák na zábavu?
09:50:08
24.02.2015
24.02.2015
dragon_cb_cz
-> Sita: Nikdy jsem se nijak netajil tím, že to auto má nějaký decentní čip - jaký netuším, ale nic šíleného to nebude, táta to měl jako služebák a žádný tuner to není. Stejně tak nikde netvrdím, že to při tomhle tempu má spotřebu 5.5 litru - mluvím o dlouhodobém průměru (počítáno za víc než dva roky). Jedinej kdo tu plaší a mate jsi ty....
-> darklord: Jo, dle TP mám 176 km/h... reálně to prostě umí trochu víc, z důvodů popsaných výše, ale při těch 325t km jak píšeš, už to celé není tolik v kondici, takže už to není sláva jako kdysi... ale údaje z TP pořád nemám nejmenší problém dosáhnout.
A nevím s jakou naftou jsi jel za 11.4 litru... To nežere ani Honda Accord 2.2 i-DTEC (Type S) s třema kolama na střeše.
-> darklord: Jo, dle TP mám 176 km/h... reálně to prostě umí trochu víc, z důvodů popsaných výše, ale při těch 325t km jak píšeš, už to celé není tolik v kondici, takže už to není sláva jako kdysi... ale údaje z TP pořád nemám nejmenší problém dosáhnout.
A nevím s jakou naftou jsi jel za 11.4 litru... To nežere ani Honda Accord 2.2 i-DTEC (Type S) s třema kolama na střeše.
09:44:22
24.02.2015
24.02.2015
Don Carlos
-> vhml: Už jsem čekal, kdo se tu ozve s prdíkama :-D
Já bych ještě doporučil ke každému příspěvku napsat, kdo má jaké životní náklady.
Mně třeba nevadí měsíčně projet 15 000,- v naftě. Auto jsem kupoval za 4 miliony
skoda-virt.cz
Já bych ještě doporučil ke každému příspěvku napsat, kdo má jaké životní náklady.
Mně třeba nevadí měsíčně projet 15 000,- v naftě. Auto jsem kupoval za 4 miliony
skoda-virt.cz
09:36:12
24.02.2015
24.02.2015
Sita
darklord: TDi s 66kW motorem moc dobre znam, aby to trochu jelo tak tomu musis poradne slapat na krk, to dragonovo "uplne v pohode 170 kopec nekopec" je mirne receno eufemismus. Navic spojeni se dlouhodobou spotrebou 5.5 v jednom prispevku povazuju temer za poplasnou zpravu, ktera by se mela oznacit aby nematla lidi.
vhml: zkousel jsem jit touhle cestou, ale uz je to asi proflaknuty, strasne tezko se neco solidniho za rozumny penize shani. Shanel jsem 1.8T s LPG v necem mensim, ale co jsem videl jsou vsechno strasne dobity auta, takze se to nakonec nepovedlo-(
vhml: zkousel jsem jit touhle cestou, ale uz je to asi proflaknuty, strasne tezko se neco solidniho za rozumny penize shani. Shanel jsem 1.8T s LPG v necem mensim, ale co jsem videl jsou vsechno strasne dobity auta, takze se to nakonec nepovedlo-(