
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozemní kolová technika Čsla (aČr)
-> Bukaj: Motor Walter M 701 z Delfínka na podvozku V3S. Používá se to na letištích k odstraňování sněhu a námrazy z VPD a pojížděček 

-> conwoy69: Co to je? Teplomet, nebo sněžné dělo?

-> mischicka: O tomto zbarvení uvažuji pro model. Konečně mohu přidat jednu fotku z Vyškova. Podobná se tu již mihla.
-> MajoLR: A po skonceni mise si to zase US odvezli nebo to zustalo u vas? 

-> Domajz 07.01.14 22:20:14: daco tomuto podobne mam aj ja cvaknute
Může být. Já tam taky roky nebyl, takže nevím, ale mohlo by to tak být.
-> mischicka: Dle te L 39 v pozadi, co je na te druhe fotce bych to tipl na Vyskov:
www.mapy.cz/
Ale nikdy jsem tam nebyl, jen ho znam z map.
Privezli ho tam z Zelatovskych kasaren v Prerove, kdyz je rusili (zase jen moje domnenka): www.mapy.cz/
www.mapy.cz/
Ale nikdy jsem tam nebyl, jen ho znam z map.

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Kde to je a co to je?
-> Don Carlos: -> mischicka: Vím, že byl v květnu 2013 k vidění na dni otevřených dveří na letišti v Přerově. Tak předpokládám, že byl buď od 7. mb nebo 153. žpr z Olomoca. VPZ 139-92-95
foto je z rajcete: yaryneck.rajce.idnes.cz/3 3._mesic_letiste_Bochor
foto je z rajcete: yaryneck.rajce.idnes.cz/3 3._mesic_letiste_Bochor
-> Don Carlos: Pravda, 72. a 71. mpr je měly / mohly mít taky.
-> mischicka: U 72.mpr byl v roce 2002 určitě.
-> Domajz: V letech 2003-2008 byi na tehdejší ženijní komunikační rotě 151. žpr dva tanky a dva přepravníky. K tomu čtyři AM, pontony žádné a to to byl jediný ženijní útvar AČR - zbylých 6 praporů brigády bylo záchranných a u 73. tpr měli myslím jen tank.
Jak to bylo přesně potom nevím, odešel jsem ke 152. a tam nebyl ani tank ani přepravník, jen AM.
Jak to bylo přesně potom nevím, odešel jsem ke 152. a tam nebyl ani tank ani přepravník, jen AM.
-> mischicka: Aha ja myslel, ze PM55 slouzi porad, tak jestli nevis jak to bylo v poslednich letech :)
-> Domajz: Tak to Ti opravdu neřeknu, nevím jaká byla struktura ženijních a tankových útvarů ČSLA.
Ale tipl bych, že jeden tank mohlo podporovat i více PM, mosty se daly stavět i přes sebe.
Ale tipl bych, že jeden tank mohlo podporovat i více PM, mosty se daly stavět i přes sebe.
-> mischicka 09.01.14 14:40:10: Ajo, mas uplnou pravdu :) Mam dotaz. PM 55 operovaly vzdy ve skupine 1 MT55 + 1 PM55 nebo pocty byly ruzne?
-> Domajz 08.01.14 23:09:17: Dovolím si opravit, je to PM-55, jako MT-55, pro nějž vozil záložní mostovku.
-> doking: Myslím, že není Honzo - jde o techniku OSSR, takže to bude nějaká Lešť nebo něco takového.
-> Domajz 08.01.14 23:06:30: Není to náhodou bývalý vojenský prostor Hradčany u Mimoně? Střílím jen tak od boku,přijde mi ta cesta známá.
A jeho modernizace RM 70 Modular - raketomet je odvozen z americkeho MLRS
-> mischicka: Rozumim, 100 lidi - 100 nazoru. Kazdopadne typ UAZu, ktery u nas slouzi se jiz nevyrabi, narozdil od LRD.
Jinak LRD co jsou v nasi armade jsou civilni verze.
Ale zase na druhou stranu je nutno dodat, ze i UAZy byly civilni - zemedelske verze. Echt vojenskych UAZu k nam bylo omylem dodano asi 10 a ty skoncily u Pohranicni straze. A potom Buh vi kde....
na foto slovensky RM 70 po sluzbe v OSSR...
Jinak LRD co jsou v nasi armade jsou civilni verze.
Ale zase na druhou stranu je nutno dodat, ze i UAZy byly civilni - zemedelske verze. Echt vojenskych UAZu k nam bylo omylem dodano asi 10 a ty skoncily u Pohranicni straze. A potom Buh vi kde....
na foto slovensky RM 70 po sluzbe v OSSR...