o červenej karkulce

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 25.11.2012 do 25.10.2014, založil/a WingArrow - zrušená registrace
řadit dle data
11:38:07
27.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> WingArrow: články jsou u mě trochu problém, nějak nemám čas to všechno stíhat sepsat, snad v lednu až budu mít za sebou všechny zkoušky bych nějaké ty úpravy co jsem dělal sepsal do článků.



jinak jsem prozkoušel různé karburátory, mám doma pěkný 130 sedr, na kterém jsem jezdil, nebyl s ním žádný problém, nicméně při ztlumení sytiče na minimum se často stalo, že motor začal ztrácet otáčky až zdechnul. Dál mám doma DDSR se sáním z erka, zkoušel jsem i jednokomorák ze škody 100 i jednokomorák SOLEX 32 BIS z peugeotu 205, ten už měl přívěrový sytič (manuální) a už tehdy jsem pocítil tu změnu oproti Jikovům. Pak jsem se vrhnul na ten LEKR, kde jsem na chvilku zůstal, ale už v době zástavby LEKRu jsem chystal věci na vstřikování MPi. Spotřebu ti nepovím, neb s rapidem zase tak často nejezdím, spíš víc předělávám než jezdím. Ale nezdá se, že by moc žral.
11:00:51
27.11.2012
minno
-> WingArrow: tie generálky na Favoritoch sa ale nerobili po tak málo kilometroch ako na 100-120 kvôli karburátoru (jasné aj ten LEKR o niečo málo tomu prilepšil), ale hlavne kvôli tomu, že Favority už mali omnoho kvalitnejšie piesty, valce, kľuku.....Mechanicky viac odolnejšie.... To je hlavný dôvod.
10:58:51
27.11.2012
Petkar
Upřimně řečeno, jak ti tady psali výše, to o co se snažíš je blbost...



Mám v erku lehce poladěný motor a na tom LEKR a pokud ponechám dva vadné kusy, co mi prošly rukami, teď používám kus po repasi, ano, skutečně stačí otočit klíčkem, šlápnout na plyn a jede to, ale... Já osobně mám přesně problém v okamžiku, kdy teplota je někde mezi 50-70 st. Motor ještě není plně ohřátý a občas to ztratí volnoběh, občas naopak je mírně vyšší... ale to je fuk, budu to řešit montáží ručního sytiče na LEKR a hotovo...



Nicméně, neslyšel jsem od tebe argument, proč to všechno... Strašné práce kvůli drobnému efektu... navíc uvažuješ už o automatickém vypínání atd... No jsem na to zvědav...



Abych jenom nekecal, tady máš řešení tvého problému: www.skoda110r.cz/article. php?id=891 čti pozorně zhruba ve spodní čtvrtině....
10:07:55
27.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: ne, jsou to normální M8 se zápustnou hlavou.



podložka je udělaná na víc vrstev, jedna část je hliník, další části jsou pertinaxy pod sedr, pro těsné spojení jsou všude nafrézované drážky, do kterých byl nacpán motorový tmel.



sací box je udělán ze dvou výpalků plechu, které byly následně poohýbány a svařeny CO2, sváry přebroušeny a celek nabarven. nebyl žádný problém. Karbec i se sáním mám pro budoucí účely uložen, jinej karbec bych už nechtěl.
10:01:40
27.11.2012
TechniX
-> Marcius: špičková práce! 4 jen se zeptám u těch zápustných šroubů v tej podložce to jsou M6 a do potrubí si našrouboval závitovou vložku zredukovanou z M8 na M6 nebo jak jsi to tam urobil ?
10:01:01
27.11.2012
MOLSO
-> Marcius: 171
09:58:40
27.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
měl jsem ho připravenej na turbo, ale nakonec jsem se pustil do vstřiku... kdo ví, třeba se ke karbecu jednou vrátím....
zvětšit o červenej karkulce - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 27.11.2012 09:58:40
09:57:32
27.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
09:56:49
27.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: tak trochu práce s tím bylo, ale myslím, že to stálo za to.... jestli nevadí, dám sem pár fotek ze zástavby...
zvětšit o červenej karkulce - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 27.11.2012 09:56:49
08:33:56
27.11.2012
minno
-> MOLSO: ale pre lenivých je1
08:31:54
27.11.2012
MOLSO
-> minno: až taký problém to zas nie je 1
08:18:21
27.11.2012
minno
-> Marcius: škoda len že LEKR nie je zámenný plug and play, a na zástavbu je človek príliš lenivý :)
08:06:31
27.11.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
já jsem tenhle problém obešel použitím karburátoru LEKR z favorita... mnoho lidí na něj tady nadává, asi kápli na špatnej kus... já ho bral z kamarádova favorita, který šel na vrakáč, pak jsem ho rozebral a nechal jednotlivé části vymít z ultrazvuku. dal jsem novou membránku obohacovače, namontoval na motor, zapojil vodu a jezdil. Tenhle karburátor má velice dobrou kulturu chodu, zvlášť za studena. Otočil jsem klíčkem, jednou jsem šlápl na plyn, aby se aktivoval sytič a zatočil startérem... motor ihned chytnul a volnoběh byl vždy max 1200 ot., stačilo ujet 1km a sytič byl vypnutý (cca 75 stupňů teplota). Byl to opravdu super karburátor. No ale netrvalo to dlouho a mé nároky se zvětšily, chtěl jsem za každou cenu eliminovat rozdělovač a nebavilo mě před každým startem šlápnout na plyn. Tak jsem se s kamarádem pustil do zástavby MPi vstřikování z felicie. Sice s oživováním bylo několik problémů, které mi zabrali řadu dní, ale rozhodně nelituju. studené starty a vůbec celková jízda se stala větší radostí. Tím chci říct jen to, že hrátky s ručním plynem mi přijdou být takovým zakrýváním nějakého problému, který se nemusí ani tak dobře vyřešit, kor když existují alternativy, jak si pomoct navždy (viz. LEKR, kdo ho zkusí na normální ježdění, nevrátí se k SEDRu ani náhodou). Popř. vstřik BMM nebo MPi.
22:56:01
26.11.2012
minno
-> WingArrow: Tiež nevidím žiadne praktické využitie ručného plynu. Maximálne tak na to odvzdušňovanie chladiacej sústavy, ako si písal. To sa ale bežne robí len málokedy a to postačí uviazať plyn napr. plastovou sťahovacou páskou, tak to robím ja. Nerobí sa to každý deň, aby ten ručný plyn kvôli tomu bolo treba.



No a za jazdy pri studenom motore ručný plyn nepomôže ničomu. Od toho je sytič. A sytič sa volá preto sytič, lebo zmes nasycuje, obohacuje. No a obohatiť ju treba hlavne v nízkych otáčkach, aby to pri akcelerácii neskubalo. T.j. s ručným plynom ničomu nepomôžeš, pretože zmes bude na plynulú akceleráciu pri studenom motore stále rovnako chudobná. Jedine si pomôžeš s tým, že na voľnobehu ti motor nebude bežať na sytičovú zmes, ale na zmes z otvorenej škrtiacej klapky. A to je všetko. Za jazdy účinok žiadny. Na ten 1-2 km za studena to nestojí.
10:46:29
26.11.2012
škodec
-> WingArrow: bezpecnost prvorada, ale tempomat sa vypne pri brzedi a ty bude mat v krizovke cas vypinat rucny plyn a brzdit o tom pochybujem
21:46:34
25.11.2012
vhml
Já jednou vytočil piruetku uprostřed světelný křižovatky jen kvůli sytiči. Proto mi celej ruční plyn přijde jako kravina...
21:44:53
25.11.2012
m8rinek
Kdysi měl Výska na stránkách skoda100.cz (budiž jim země lehká) kilo s ,,tempomatem,, což byla páka na tunelu fungující právě jako ruční plyn. Mě to přijde jako potencioní zdroj poruch, možná i trochu nebezpečnej.



Např. na závody je předepsaná vratná pružina, která zavře klapky za každou cenu...
20:46:15
25.11.2012
dragon_cb_cz
-> WingArrow: To že máš puštěný (a postupně zavíráš) sytič není žádné týraní - pochybuju, že zrovna na tohle někdy nějaký škodovácký motor umřel...
19:27:38
25.11.2012
pavucina
-> WingArrow: To mela bejt pouze sranda s velkym otaznikem jestli to je skutecne nuty ?

Nebude lepsi spravne seridit karburator a vyprdnout se na takoveto vifikundace ?

Bude to lepsi spolehvejsi a hlavne by te pak nemusel prekvapit zaseknuty plyn :D

ALe moej predstva by byla jak se tu uz z casti psalo. Packy ze 100. Bovden tahla od plynu nekde 20cm od pacek rozdelit udelat 10 cm mezeru konce bovdenu chytit na kastli, navliknout tam spojku na spojovani dratu (cokoladu) na tom mit privareny ocko. Z packy tahlo privest k te cokolade protahnou tim ockem zaaretovat proti pohybu. A krasne to bude fungovat. Bude to drzet lehce plynu na pedal pude slapat normalne...
16:32:54
25.11.2012
pavucina
Vem ze zetora rucni plyn, namontuj si tam celou volantovku ;) ale bacha az budes blikat nb stirat at si nepridas.
11:09:11
25.11.2012
m8rinek
-> WingArrow: Dej páčky sytiče a topení ze š100, jsou dvě, natáhni bowden paralelně s ovládáním plynu a nějak tam zahákni lanko a hotovo...



Jinak mě to taky přijde jako totální kokotina...
11:03:20
25.11.2012
Petrson
-> WingArrow 25.11.12 10:43:51: Vyměň škodovku za traktor....3 3

A nebo ještě nekterý z Fiatu to měl....
11:01:10
25.11.2012
vhml
-> WingArrow: tak ten sytič trochu uber ne? Nebo kde je problém? :-D



Nasávání teplého vzduchu od výfuku s plastovým deklem filtrboxu máš? To dělá hodně na kulturu studeného motoru
upraveno 1x, naposled 25.11.2012 11:01:24
10:55:00
25.11.2012
Shader
No ty vole3
10:52:31
25.11.2012
vhml
Vymýšlíš kraviny...



Tak dej sytič na půl cesty ne? :-D
Extreme Tyres