-> Bagrr- máma mele Emu:
Dneska byla opravdu dlouhá krádež patentů (rozuměj konzultace s konstruktérem domád)...
Došel jsem k následujícím závěrům:
Řízení bude hřeben (škodovácká matice prej na kloubáka nevydrží)
přední náprava bude pevná - přišroubovaný polonápravy k rámu
zadní polonápravy budou výkyvný na dorazy
přední převodovka bude nejspíš hodně mimo osu, aby se musela zakrátit pouze jedna polonáprava
zadní převodovka v ose kvůli kloubu
tažný zařízení (koule) upravená tak, aby po demontáži vznikla čuba
kvůli přední převodovce bude čumák nejspíš hodně vysokej
ručně spínaná sahara
bubnový brzdy na všech kolech pomocí lanovodů + ruční brzda
pravděpodobně bude i hydraulika
čep lámání bude vlastní výroby z bronzovejch pouzder
přístrojová deska osazená vlastními přístroji (jen do plechu) - otáčkoměr, tlak oleje, teplota vody
startování na čudl s napájením ze spínačky
štelovatelnej doraz na plyn, abych neurval stálý převody.
převodovka alias mezinápravovej diferenciál - doufám, že se podaří zablokovat...
motor: v řešení... přinejhorším Š1000-136, nejlépe mechanický TDI s ručně ovládaným obtokem turba (stejně bude jen na okrasu vzhledem k pohonnému ústrojí), případně nějakej komůrkáč s tim tlumítkem z lopatek.
