
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nejzkurvenější práce na škodovce
prohledat
204 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 05.07.2012 do 07.01.2013, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> m8rinek: Tak nějak to bylo, no. 

-> stepan: odvzdušňovák poklepat, nasadit m8 matici, zavařit, utrhnout, nasadit m8 matici, zavařit, utrhnout, nasadit na nic m8 matici, zavařit, utrhnout, nabobkovat svářečkou výstupek, na kterej nasadit matici, zavařit, odvzdušňovák za mohutného plamenometu brzdové kapaliny povolit. Pohoda :).
-> Star LC20: Normálně z ježděnýho auta na kterym brzdovku posledních 15 let asi nikdo neměnil. 

-> stepan: tos musel mít nějaký ultrahnoje, vytažený asi ze skládky
já jsem taktéž narazil na tento problém a osvědčil se mi Penetrol.....neskutečná věc. Člověk by řekl, že ten kokůtek rzi přece nemůže jít povolit, ale šlo to, po cca hodině působení

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já povoloval odvzdušňováky asi 8 hodin, z šesti šli normálně jen dva, ostatní nešli vytahovákama, navařený matky se z nich pořád trhaly...
-> stepan: Zadny problem.
-> Milan 136: na žiarovky je najlepšia octa2 pred FL , to je ideálna vec :-D
Tady snad ještě nikdo neodvzdušňoval čtyřpístky? Nebo jdou všem odvzdušňováky tak krásně povolit? 

-> Peťa Klíč 05.07.12 16:24:43: Ano, neni nic horsiho nez plech pod nadrzi. Kamose dycky sral sytic, ale me prisel v pohode :-)
No já bych řekl? že jsem nikam nemohl dát klimatizaci do škody 120 není tam nikde místo:-) to je foooor:-)




u mě na plné čáře vyhrává skládání Lucasu při výměně toho plastovího blbince co drží páčku v poloze potkávácích/dálkových světel. to byl pořádnej woser!
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): -> alpin: Hm, na Xaře nárazník dolů? To mám radost - když jsem toto podezření řekl bráchovi, kterému ten křáp patřil, pohádal se se mnou, že to není možné 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): ano , na xsare sa má davať nárazník dole , inak na dvojkovom megane to je tiež lahôdka...
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): asi tak jako parkovačka na fabii RS, výbojka na Superbu 1 atd...
-> Shackall: Ta Xsara je fakt lahodka. Ale pri trvanlivosti ziaroviek (max 6 mesiacov) sa clovek rychlo nauci ako na to.... po par rokoch som to daval do 10 minut bez pozerania...
Podla manualu je postup taky, ze das dole naraznik, nejaku vystuhu, vymontujes svetlo, vymenis ziarovku...... ANO, vazne je to tak.
Podla manualu je postup taky, ze das dole naraznik, nejaku vystuhu, vymontujes svetlo, vymenis ziarovku...... ANO, vazne je to tak.
Tak nejzkurvenější práce na autech, co jsem kdy dělal:
Místo první, s velkým náskokem vede, tramtadadá - Buick Park Avenue, výměna pedálu parkovací brzdy. Podrobnosti: Soudruzi v Detroitu vylisovali kastli, namontovali parkovací brzdu a pak okolo toho postavili ten zbytek. S demontáží přitom nepočítali. Povolování šroubků ob dva klouby, jejich zpětná montáž počínala nasazováním na gumové hadici - cca na 40 pokus jsem to dal. Největší rébus byl nicméně demontáž trnu původního pedálu - nad plánováním akce jsme s otcem strávili mnoho hodin - nakonec jsem tam pomocí šroubováku se zrcátkem v druhé ruce nasadil hadicovou sponu a tou jsem ten trn asi na třicátý pokus smáčknul. Jedno foto z akce sdílím - jelikož se toho muselo vymontovat docela dost, svezla se s tím i úprava zapojení rádia.
Místo druhé - Avia A31 valník, výměna kompresoru vzduchokapalinových brzd tři šrouby pod autem, tři šrouby nahoře, všechno zatuhlé, celkově dokonalé fitcetnrum. Na spodní šrouby není vidět, nutno dělat po hmatu. Kromě neustálých přesunů z pod auta do kabiny a zpět nicméně bez problému, leč jsem u toho nadával jako špaček.
Místo třetí - Citroen Xara, výměna žárovky levého předního světlometu (!). "Prostrčíte-li nejdelší osten ježka nejširším otvorem klece..." Prostě monsenieur vypil láhev vína a navrhl umístit ABS těsně za světlomet, přičemž reflektor nelze vyjmout (alespoň to tak vidím) bez sundání nárazníku. Připravte se na půl hodiny trvající puzzle, zrcátko nutné.
Oproti tomu Škodná, to je procházka růžovým sadem. Trochu komplikované je (alespoň si vzpomínám) nasazení náhonu tacho u Favoritu, povolení matice poloosy předního kola tamtéž, demontáž vyrovnávací hadice nádrže u 120, nasazení plechu pod nádrž u 100, nasazení jedné z matiček předního blatníku u 100, a možná ještě spasování palubky u Faka... Jinak vše procházka růžovým sadem, a kdo na to nadává, neví, co činí

Místo první, s velkým náskokem vede, tramtadadá - Buick Park Avenue, výměna pedálu parkovací brzdy. Podrobnosti: Soudruzi v Detroitu vylisovali kastli, namontovali parkovací brzdu a pak okolo toho postavili ten zbytek. S demontáží přitom nepočítali. Povolování šroubků ob dva klouby, jejich zpětná montáž počínala nasazováním na gumové hadici - cca na 40 pokus jsem to dal. Největší rébus byl nicméně demontáž trnu původního pedálu - nad plánováním akce jsme s otcem strávili mnoho hodin - nakonec jsem tam pomocí šroubováku se zrcátkem v druhé ruce nasadil hadicovou sponu a tou jsem ten trn asi na třicátý pokus smáčknul. Jedno foto z akce sdílím - jelikož se toho muselo vymontovat docela dost, svezla se s tím i úprava zapojení rádia.
Místo druhé - Avia A31 valník, výměna kompresoru vzduchokapalinových brzd tři šrouby pod autem, tři šrouby nahoře, všechno zatuhlé, celkově dokonalé fitcetnrum. Na spodní šrouby není vidět, nutno dělat po hmatu. Kromě neustálých přesunů z pod auta do kabiny a zpět nicméně bez problému, leč jsem u toho nadával jako špaček.
Místo třetí - Citroen Xara, výměna žárovky levého předního světlometu (!). "Prostrčíte-li nejdelší osten ježka nejširším otvorem klece..." Prostě monsenieur vypil láhev vína a navrhl umístit ABS těsně za světlomet, přičemž reflektor nelze vyjmout (alespoň to tak vidím) bez sundání nárazníku. Připravte se na půl hodiny trvající puzzle, zrcátko nutné.
Oproti tomu Škodná, to je procházka růžovým sadem. Trochu komplikované je (alespoň si vzpomínám) nasazení náhonu tacho u Favoritu, povolení matice poloosy předního kola tamtéž, demontáž vyrovnávací hadice nádrže u 120, nasazení plechu pod nádrž u 100, nasazení jedné z matiček předního blatníku u 100, a možná ještě spasování palubky u Faka... Jinak vše procházka růžovým sadem, a kdo na to nadává, neví, co činí



-> ŠKODA 120 GLS: Kušuj ty tam s tím grepový pivem.




-> aceboss: ticho tam vzadu




aceboss 05.07.12 20:24:08 napsal:
→ ŠKODA 120 GLS: Že to říkáš zrovna ty kdo má
problém vytáhnou z eMka sání a svody…

-> ŠKODA 120 GLS: ... jakákoliv práce na motoru znamená motor ven...
→ ŠKODA 120 GLS: Že to říkáš zrovna ty kdo má
problém vytáhnou z eMka sání a svody…







-> ŠKODA 120 GLS: ... jakákoliv práce na motoru znamená motor ven...
Milan 136 05.07.12 20:19:09 napsal:
všechno co tu čtu je procházka růžovým sadem proti pracem na moderních
vozech…tiež sa smeješ tu nad tou polemikou?
všechno co tu čtu je procházka růžovým sadem proti pracem na moderních
vozech…tiež sa smeješ tu nad tou polemikou?
-> ŠKODA 120 GLS: "...nebudu kvůli pětiminutové záležitosti u jiných značek rozdělávat celý traktor! Dop*čééé!", a votom to je

-> aceboss:




-> ŠKODA 120 GLS: Že to říkáš zrovna ty kdo má problém vytáhnou z eMka sání a svody...




-> David29: hlavně kolik píčovin musíš demontovat, aby si se vůbec někam dostal 

vymena ziaroviek na niektorych autach je sranda
-> David29: proto říkám, že cokoliv na škodovce je snažší, než drobnost na novým
-> Milan 136: Tak ono je to daný tim, že moderní vozy jsou velikostě pořád stejný, ale vymožeností a funkcí je nespočetně víc. Je to logický, že jakákoliv práce na tom bude složitější
-> Milan 136: neřekl bych to líp ;-)
Vyndavání startéru Corsy je taky srana
Skutečně, to položili startér na zem a okolo něho postavili auto

všechno co tu čtu je procházka růžovým sadem proti pracem na moderních vozech...
Nestezujte si alespon jsou na tehle autech normal sroubky apod. A ne p... sroubky s hvezdickama v hlave apod. Viz nedavno ford mondeo zadni brzdice kotouce a rucka - mechanismus zajisten prave timto.. 2hodiny mlaceni sekani rezani ... a pritom mista je tam klidne na 17 orech tak asi tak. A to je jeste porad sranda to mi verte kdo ma francouzky auta tak vedi o cem mluvim
a nebo pak ,,luxusnejsi,, kdyz chcete treba jen stelovat blbou rucku... apod.
= > ZLATA SKODOVKA



= > ZLATA SKODOVKA



-> ŠKODA 120 GLS: Proč myslíš že jsem ti tu hadici dal?




manžeta ke spojení hrdla nádrže s nádrží, doškrabané ruky až na krev




-> vhml: vana to jo, já už horní 3-4 šrouby nedávám prostě je tam málo místa a to lanko plynu, taky boj se strefit přes příčku do kabiny, hnus velebnosti

Za mě utahování ručky, připojování tachometru do převodovky. Na stovce pak klasika - štelování dorazu pedálů.
Na felicii pak připojení plynovýho lanka do pedálu a sundání vany.
Na felicii pak připojení plynovýho lanka do pedálu a sundání vany.
Naposledy co si pamatuju jsem velice nadával při výměně zadních tlumičů na eRku kde byla matice nějakej atyp a plošky na pístnici samozdřejmě stržené.....
Kdo narve hlavu a ruce do otvoru chlazení v zadním blatníku mezi stěnu ještě na straně chladiče tak mě určitě chápe.....
Příště ten chladič raději vytáhnu



-> Pavel P..: Já jsem ten plech nasazoval v leže pod autem na kolech a dalo se to.

-> Peťa Klíč: dělal jsem to taky na autě který jen stálo vzadu na kozách nebo na nájezdech a uplně v pohodě

-> Pavel P..: joo mít rampu nebo jamu tak se mi ten plech taky dělá dobře
ale to moje hever a špalky nic moc


Ale co je uplně nejhorší je prostě škrábání starýho tlumexu...
-> haso: joo to jsem taky jednou dělal ale už si to nepamatuju
plech pod nádrž u vlečky je pohoda.... sundavám a nadavám bežně bez problemu. pěknej voser je výměna klece táhla řazení, zvlášť pokud je zavařená a výměna spon nebo hadic na spoji trubek pod autem... to je práce nahovno
za mna vymena spojovacej hadice medzi nadrzou a hrdlom...

Výmena manžiet na Fa- už to nikdy nechcem ani vidieť 

Obecně to pasování dveří a blatníků je zlo.. Kor pasovat eRkový dveře v jednom člověku:/:D
Výměna trubek na chlazení,když je přední náprava na autě,je to hezký hlavolam,nebo výměna silentbloku na podélném rameni-vymlátit ty nýty
-> Peťa Klíč 05.07.12 16:24:43: Hned první co mne napadlo při přečtení názvu tématu :-D.
Ve vyhlášené kategorii banalita/počet ku*ev hlasuju pro.
Ve vyhlášené kategorii banalita/počet ku*ev hlasuju pro.
Na škodovce prakticky cokoliv, hlavně když jsou zarezlé nebo ožvýkané šrouby... Nicméně spasování nastrojených dveří je lahůdka :-).
V co nejbanálnějším úkonu bych volil zandavání náhonu tachometru z kufru do interiéru. To je fakt práce na hovno :-D
V co nejbanálnějším úkonu bych volil zandavání náhonu tachometru z kufru do interiéru. To je fakt práce na hovno :-D
sundávání vany na fa
-> Karlos (WIO46):


