
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,6 Tdi
-> Jarda/felda: Dneska se jeste delaj nezinkovany auta? 

-> Jarda/felda: To jako fakt??? To je nějaká blbost, mi neřikej že v dnešní době může ještě něco takového sjet z linky
Já právě myslel že jsou naopak už zinkovaný 2x a že jenom šetřily na nesprávném místě, ale je fakt že řikal že maji ve firmě snad 4ks a že to maji takhle víc nebo mín všechny...

-> saskyn2: taky ceed nemá pozink ...
-> Luky.: Pravda, navíc tam jsou kluci trochu úplně jinde s cenama dílů, minulý měsíc se mě někdo ptal na řízení na Viano, těsně po záruce, tak ted jezděj ukrajinští dělníci ve Vianu s řízenim za 95000kč
-> saskyn2: bohužel už třeba ani Mercedes není co bývával...
-> saskyn2: Bohuzel to tak fakt je no :(
To víš, nový auta jsou levný a někde se ušetřit musí(kvalita) a někdě zase vydělávat(servis) ty 1.6 jsou proti klasický 1.9 pěkný sráče, je to už cr, a navíc vstřiky od Siemensu(Bosch byl moc spolehlivej, v autorizákách na tom málo vydělávali zvlášt když viděli jak se serou žabožrouti s HDI a systémem Siemens).
Všeobecně kvalita nových aut šla strašně dolu (snad koromě prémiových značek jak BMW, Audi a podobně)
Ted mi ukazoval kamarád rezatý ďubky na prahu na rok starém ceedu
Automobilky zjistily že se nevyplatí dělat spolehlivý a nesmrtelný auta, protože pak nic nemaji za servis a nový auta se málo prodávaji.
Další proč to tak je jsou emisní normy který normální motor není schopen splnit, proto se vyráběji takovýhle překombinovaný sráče.
Všeobecně kvalita nových aut šla strašně dolu (snad koromě prémiových značek jak BMW, Audi a podobně)
Ted mi ukazoval kamarád rezatý ďubky na prahu na rok starém ceedu

Automobilky zjistily že se nevyplatí dělat spolehlivý a nesmrtelný auta, protože pak nic nemaji za servis a nový auta se málo prodávaji.
Další proč to tak je jsou emisní normy který normální motor není schopen splnit, proto se vyráběji takovýhle překombinovaný sráče.
Zdravím,
chci se zeptat, zda někdo nemá nějaké poznatky co se týče životnosti a spolehlivosti těchto motorů. Já občas jezdím s jednou Octávou 1,6 TDI asi rok starou a za 100000 km už se stihla vysrat nějaká klapka (bohužel nevím která), závada na vstřikách a nyní se po garančce ukroutil šroub napínáku drážkovýho řemene.
Co přijde dál?
Oproti 1,9 TDI mi to připadá jako hroznej šrot.
chci se zeptat, zda někdo nemá nějaké poznatky co se týče životnosti a spolehlivosti těchto motorů. Já občas jezdím s jednou Octávou 1,6 TDI asi rok starou a za 100000 km už se stihla vysrat nějaká klapka (bohužel nevím která), závada na vstřikách a nyní se po garančce ukroutil šroub napínáku drážkovýho řemene.

Oproti 1,9 TDI mi to připadá jako hroznej šrot.