-> Bobesh:
4 dny v tomto vehiklu? To bych asi nedal...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autobusáci :-)
21:16:44
18.01.2012
18.01.2012
1560 - zrušená registrace
21:02:28
18.01.2012
18.01.2012
alpin
-> Bobesh: v Previdzi majú 4 ramenné volanty , inak strašné krámy
20:57:44
18.01.2012
18.01.2012
Bobesh
!Ve čtvrtek,první tankování CNG v Cerekvici. To jsem netušil,že s tímhle vznášedlem strávím další 4 dni.
13:53:12
18.01.2012
18.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> Risan:
Spokojený nebude nikdy nikdo, maximálně jen nebude brblat :-) No vysnění povolání to bylo, ale do doby, než jsem ho začal dělat a zjistil, co všechno to obnáší.
Spokojený nebude nikdy nikdo, maximálně jen nebude brblat :-) No vysnění povolání to bylo, ale do doby, než jsem ho začal dělat a zjistil, co všechno to obnáší.
13:10:07
18.01.2012
18.01.2012
Risan
-> 1560: Hele, nic ve zlým - já samozřejmě vím, že to má víc pohledů, že potřeby substrátu jsou jen jedna věc, ale je třeba taky počítat s tím, že vůz nelze teleportovat jen tak z místa na místo, že vozy se ve špičce nenaklonují a v sedle mávnutím proutku nezmizí, že v tom sedí šoféři, kteří musí přežít přiměřeně čerství do další směny atd. Jen jsem chtěl říct, že ze zkušenosti člověka, který časo využívá veřejnou dopravu, chápu toho dědu a jeho pocity a taky nevěřím na to, že na jednoho nasranýho dědu připadá x spokojených, jak psal Haso. Tohle je prostě vždycky nevděčná práce, jak sám připouštíš.
S tím vysněným povoláním - možná si to pletu, ale bylo tady kdysi na virtu takový téma a mám takový dojem, že tohle jsi tam měl.
S tím vysněným povoláním - možná si to pletu, ale bylo tady kdysi na virtu takový téma a mám takový dojem, že tohle jsi tam měl.
12:15:41
18.01.2012
18.01.2012
rené
-> Bobesh: No koukám, že Integrovaný dopravní systémy jsou tažený za špatnou nit všude. Přesně jak řikáš. Nesmyslný polohy spojů, nesmyslné krácení jízdních dob, ostrý obraty... U nás v Ropidu se teď hrdě plácaj přes játra, jak zkrátili jízdní doby na Pacifiku a jak se to krásně stíhá. No bodejť by se nestíhalo. Nejni sezóna, vodáci lyžuou na horách a za mašinou chybí dva vozy... Je to všude stejný.
11:58:29
18.01.2012
18.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> Bobesh:
My tu naštěstí žádný IDS nemáme (linka do Olomouce do IDSOK nezasahuje, linky do Zlína do IDS Napajedla ani do IDS Zlín taky ne), a pokud bych si měl vybrat IDS, ve kterém bych chtěl ěnco dělat, jak jedině IDS JMK, to má asi jako jediné mé sympatie (byť to teď trochu posrali s nepřehledným tarifem a vyjímkama vyjímek z vyjímky), vše ostatní je jen odpad, sorry za výraz, třeba rychlokvašené IDS Pardubice.
My tu naštěstí žádný IDS nemáme (linka do Olomouce do IDSOK nezasahuje, linky do Zlína do IDS Napajedla ani do IDS Zlín taky ne), a pokud bych si měl vybrat IDS, ve kterém bych chtěl ěnco dělat, jak jedině IDS JMK, to má asi jako jediné mé sympatie (byť to teď trochu posrali s nepřehledným tarifem a vyjímkama vyjímek z vyjímky), vše ostatní je jen odpad, sorry za výraz, třeba rychlokvašené IDS Pardubice.
11:40:20
18.01.2012
18.01.2012
Bobesh
-> 1560: Dokud do našeho krásného polabí nepřišlo IREDO,žili jsme tu ke vší spokojenosti,dopravce i veřejnost. Pak nějaká banda mladých nezkušených mužských přirozenin převrátí život oboum skupinám "zu grund",poněvadž nahemuje do celého dne více spojů,jezdících v nesmyslnou dobu za cenu oštípání bezpečnostních přestávek a zkrácení jízdní doby. A nesvéprávná entita,která vyrobí jízdní neřád na venkovské lince,který vychází na průměrnou rychlost 60km/h (což za normálního počasí neuděláš,kdybys spěchal jak chtěl,natož v zimním období) právem zaslouží býti nazývána nelichotivými výrazy. Pamatuji si,když ono šílenství vypuklo,řvali jak cestující,tak řidiči,všem jsme dávali čísla na OREDO. Hovno platný,vše zaskleno,smeteno pod stůl. Tady máš diskuzi z krajských novin 3 dni po příchodu apokalypsy. Doporučuji přečíst od A do Z. Mám tam i pár příspěvků (bobesh),za nimi si stojím a nemám,co bych k tomu dodal. Toto byla druhá vlna,která způsobila odchod řady řidičů busů kamkoliv jinam (včetně mě) co nejdál od takového bordelu. Opustit svoji milovanou práci po 20ti-30ti letech u ČSAD,pár roků před důchodem,to se nedělá jen tak bez vážného důvodu. Nadávat si můžu nechat za lepší žold,nebudu muset uklízet,dělat pokladní,nástěnkáře,údržb
áře atd.
09:53:46
18.01.2012
18.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> Risan:
Ono to bohužel všechno souvisí. Máš sice pravdu, ale zase z mého pohledu musím najít nějaký kompromis mezi tím, co lidi chtějí (naše povaha je taková, že dokud se nás to netýká, je nám to jedno, a jakmile se nás to týká, tak to chceme tak, jak to bylo dřív) a co dopravce požaduje. Já o tom moc nerozhoduju, z vyššího místa přijde nařízení, že je třeba ušetřit na lince jeden autobus, nebo mi přijde kupa stížností a podnětů a teď to řeš jak nejlíp umíš. Mnohdy je mi to taky proti srsti dělat, ale zatím mě to docela baví (že by to bylo vysněné povolání, to nevím, to bylo možná před tím, než jsem to začal dělat, iluze za mladších let). Není to jenom tak, nemysli si, ono když máš třeba 14.12. změnu JŘ, mnohdy se stane, že na CIS se to pošle až 12.12. v noci, protože se to nestíhá, je toho plno, a navíc vždycky se na poslední chvíli najde někdo, kdo se cuká, nebo někdo, kdo dá další požadavky, a ty je musíš zapracovat. Pak už nepřemýšlíš, jestli to je ideální udělat tak nebo tak, prostě to nějak uděláš. No ale u většiny věcí se přemýšlet dá, ale jen málo věcí já ovlivním - můžu něco vymyslet, ale nemusí se to schválit, kdežto když přide rozkat seshora, tak to já musím nějak splnit a vytvořit. Tak třeba příklad - je jedna linka, na ní jezdí 5 autobusů a prostoje tam jsou takové, že by se dal 1 autobus ušetřit (což není máo peněz), ale 2 spoje by musel zajišťovat někdo jinej, nebo by se museli posunout. Pak je otázka co s tím, jakou to má návaznost na další spoje, jestli to neveze lidi do práce (vytáhneš si z kasy údaje o jízdenkách, podle toho se dá leccos dovodit), jestli posunutím envznikne prostor pro konkurenci (obvyklý konkurenční boj jezdit na trase 5 minut před konkurencí), jestli budou vycházet bezpečnostní přestávky, jestli nebude v případě přejezdů z jiné linky něco chybět tam, jestli se ti nebudou cukat řidiči, že třeba ráno začnou o 20 minut dřív, jestli se ti nebudou cukat cestující... Je toho moc a popravdě, ne vždy to jde vymyslet tak, aby byly spokojení všichni - to nikdy nebudou. Spousta změn je taky vynucená změnou tras (a nemyslím tím jen dlouhodobé výluky), změnou časové polohy spojů konkurence, změnou požadavků objednavatele a další a další. Ve výsledku do vymyslíš, uděláš vzorovky a pak ti je řidič omlátí o hlavu a kraj ti řekne, že tohle nebude dotovat, pokud tam něco nezměníš atd. A máš to kolečko celé znovu. I proto se dělají změny JŘ docela často, i když krom června a prosince jde o kosmetické změny. No a jestli je to zlomyslonst, to si nemyslím, ale každý to vidí dle sebe. Zlomyslnost by byla, celou linku zrušit nebo posunout spoje tak, že s tím nebude moct nikdo jezdit. Než jsem to začal dělat, měl jsem taky úplně jinou představu co to obnáší, no a popravdě, teď to mám tak, že tři dny v týdnu raději jezdím nebo dělám jiné povinnosti, než abych seděl u počítače týden v kuse a vymýšlel, jak co zase udělat.
Ono to bohužel všechno souvisí. Máš sice pravdu, ale zase z mého pohledu musím najít nějaký kompromis mezi tím, co lidi chtějí (naše povaha je taková, že dokud se nás to netýká, je nám to jedno, a jakmile se nás to týká, tak to chceme tak, jak to bylo dřív) a co dopravce požaduje. Já o tom moc nerozhoduju, z vyššího místa přijde nařízení, že je třeba ušetřit na lince jeden autobus, nebo mi přijde kupa stížností a podnětů a teď to řeš jak nejlíp umíš. Mnohdy je mi to taky proti srsti dělat, ale zatím mě to docela baví (že by to bylo vysněné povolání, to nevím, to bylo možná před tím, než jsem to začal dělat, iluze za mladších let). Není to jenom tak, nemysli si, ono když máš třeba 14.12. změnu JŘ, mnohdy se stane, že na CIS se to pošle až 12.12. v noci, protože se to nestíhá, je toho plno, a navíc vždycky se na poslední chvíli najde někdo, kdo se cuká, nebo někdo, kdo dá další požadavky, a ty je musíš zapracovat. Pak už nepřemýšlíš, jestli to je ideální udělat tak nebo tak, prostě to nějak uděláš. No ale u většiny věcí se přemýšlet dá, ale jen málo věcí já ovlivním - můžu něco vymyslet, ale nemusí se to schválit, kdežto když přide rozkat seshora, tak to já musím nějak splnit a vytvořit. Tak třeba příklad - je jedna linka, na ní jezdí 5 autobusů a prostoje tam jsou takové, že by se dal 1 autobus ušetřit (což není máo peněz), ale 2 spoje by musel zajišťovat někdo jinej, nebo by se museli posunout. Pak je otázka co s tím, jakou to má návaznost na další spoje, jestli to neveze lidi do práce (vytáhneš si z kasy údaje o jízdenkách, podle toho se dá leccos dovodit), jestli posunutím envznikne prostor pro konkurenci (obvyklý konkurenční boj jezdit na trase 5 minut před konkurencí), jestli budou vycházet bezpečnostní přestávky, jestli nebude v případě přejezdů z jiné linky něco chybět tam, jestli se ti nebudou cukat řidiči, že třeba ráno začnou o 20 minut dřív, jestli se ti nebudou cukat cestující... Je toho moc a popravdě, ne vždy to jde vymyslet tak, aby byly spokojení všichni - to nikdy nebudou. Spousta změn je taky vynucená změnou tras (a nemyslím tím jen dlouhodobé výluky), změnou časové polohy spojů konkurence, změnou požadavků objednavatele a další a další. Ve výsledku do vymyslíš, uděláš vzorovky a pak ti je řidič omlátí o hlavu a kraj ti řekne, že tohle nebude dotovat, pokud tam něco nezměníš atd. A máš to kolečko celé znovu. I proto se dělají změny JŘ docela často, i když krom června a prosince jde o kosmetické změny. No a jestli je to zlomyslonst, to si nemyslím, ale každý to vidí dle sebe. Zlomyslnost by byla, celou linku zrušit nebo posunout spoje tak, že s tím nebude moct nikdo jezdit. Než jsem to začal dělat, měl jsem taky úplně jinou představu co to obnáší, no a popravdě, teď to mám tak, že tři dny v týdnu raději jezdím nebo dělám jiné povinnosti, než abych seděl u počítače týden v kuse a vymýšlel, jak co zase udělat.
09:32:40
18.01.2012
18.01.2012
Risan
haso 12.01.12 15:35:09 napsal: ... a najhorsie je ze x ludom to pomohlo a ti nenapisu ze dana zmena je pozitivna, ale ak to dakomu vadi tak hned sa musi ozvat…no jo to je ta nasa povaha ceskoslovenska
Ono je to tak, že i ti, kterým to možná pomohlo (i když to x nebývá, na rozdíl od skálopevného přesvědčení plánovačů, které nic na světě nezmění, zas až tak velké), tak si řekli jenom "no konečně", protože předtím měl každý z nich deset špatných zkušeností se změnama na tuhle jednu dobrou.
Ve skutečnosti každá taková změna je k horšímu, protože ti, co jim to předtím nevyhovovalo, si už zvykli a vyřešili to jinak (a moc se jich už vracet nebude, protože cosi jim říká, že nejpozději za rok to zase někdo bude chtít přivést k ještě větší dokonalosti a oni budou opět v prdeli), kdežto ti, kterým to předtím vyhovovalo, jsou teď taky nasraní.
Proto nechápu, že 1560 má tohle dělání zlomyslností lidem jako vysněné povolání. Pro mne je povolání plánovače jízdních řádů v žebříčku oblíbenosti někde mezi dopravním policajtem a exekutorem.
Ono je to tak, že i ti, kterým to možná pomohlo (i když to x nebývá, na rozdíl od skálopevného přesvědčení plánovačů, které nic na světě nezmění, zas až tak velké), tak si řekli jenom "no konečně", protože předtím měl každý z nich deset špatných zkušeností se změnama na tuhle jednu dobrou.
Ve skutečnosti každá taková změna je k horšímu, protože ti, co jim to předtím nevyhovovalo, si už zvykli a vyřešili to jinak (a moc se jich už vracet nebude, protože cosi jim říká, že nejpozději za rok to zase někdo bude chtít přivést k ještě větší dokonalosti a oni budou opět v prdeli), kdežto ti, kterým to předtím vyhovovalo, jsou teď taky nasraní.
Proto nechápu, že 1560 má tohle dělání zlomyslností lidem jako vysněné povolání. Pro mne je povolání plánovače jízdních řádů v žebříčku oblíbenosti někde mezi dopravním policajtem a exekutorem.
12:44:56
17.01.2012
17.01.2012
afro100
21:24:27
16.01.2012
16.01.2012
alpin
-> 1560: dva mesiace stál v Prievidzi Yutong , šofér si v 60 km/h nevšimol bager a po koleso skrčil predok , dvere sa povarili , na schody a plecharinu sa čakalo vyše mesiaca , ale karosár to opravil perfektne
21:04:22
16.01.2012
16.01.2012
tomsal55
-> 1560 16.01.12 20:30:19: Ten váš dopad hůř .Na tom našem je ten předek a oděrky na levém boku. Opravu odhadujou asi na 2 měsíce ve Volvu .
20:30:19
16.01.2012
16.01.2012
1560 - zrušená registrace
Pěkný. U nás zase tohle... Fotky jsou od hasičů z netu. Neviděl jsem to, dlouho jsem tam nebyl, ale údajně je hnutá i náprava, jinak celkem nic, jen čelo, kus střechy, vymlácený okna na boku od cestujících, špígle, plechařina... Celkem dle prvních odhadů na měsíc stání, opravu ve Zlineru nebo u výrobce a cenově min. 150 tisíc.
20:15:39
16.01.2012
16.01.2012
tomsal55
19:24:51
16.01.2012
16.01.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Vojtik: máš šikovnú manželku..jak tam točí tú ešdu..moc sa mi to páči
15:44:26
16.01.2012
16.01.2012
Vojtik
-> Hřib: Díky, to byl učitel, fakt borec, bezva chlap, doteď jsme kamarádi, taky mě učil
23:02:02
15.01.2012
15.01.2012
Hřib
-> Vojtik: a ta mánička v autoškole byl učitel a nebo komisař?
Jinak ti takovou ženskou závidím
Jinak ti takovou ženskou závidím
18:59:56
15.01.2012
15.01.2012
Vojtik
-> Jumbo: Kdybys ji teprve viděl ve vejtřasce s pěti tunama štěrku
18:15:41
15.01.2012
15.01.2012
Jumbo
-> Vojtik: Proč mě ženská podřazující v autobuse s meziplynem strašně fascinuje?
11:30:47
15.01.2012
15.01.2012
Vojtik
Taky se podělím o nějaká svá videa s autobusama :)
Tohle je interier pardubického RTO
Vojtik za volantem při zprovoznění RTO MTZ při nákupu někdy asi před třemi lety
Moje žena v autoškole
Vojtik v nejnovějším přírůstku :)
a zase žena za volantem ešdy na cestě z Pardubic do Chrudimi zadem přes Ostřešany
Tohle je interier pardubického RTO
Vojtik za volantem při zprovoznění RTO MTZ při nákupu někdy asi před třemi lety
Moje žena v autoškole
Vojtik v nejnovějším přírůstku :)
a zase žena za volantem ešdy na cestě z Pardubic do Chrudimi zadem přes Ostřešany
09:38:33
14.01.2012
14.01.2012
1560 - zrušená registrace
A ve dvě odpoledne to už bylo v háji :-D
Není nad to, když sníh zachytne člověka nepřipraveného. Ještě teď se suším.
Není nad to, když sníh zachytne člověka nepřipraveného. Ještě teď se suším.
09:37:39
14.01.2012
14.01.2012
1560 - zrušená registrace
Včera kolem poledne bylo pěkně, dalo se pěkně fotit, slunko a tak :-)
15:35:09
12.01.2012
12.01.2012
haso
-> 1560: napis mu ze to ma akurat na nakup v samoske... ja som si vzdy o 6.45 pipol, pak som isiel do obchodu na nakup jedla a o 7.00 som bol v dielni
ale je to debilny dotaz to je pravda...
a najhorsie je ze x ludom to pomohlo a ti nenapisu ze dana zmena je pozitivna, ale ak to dakomu vadi tak hned sa musi ozvat...no jo to je ta nasa povaha ceskoslovenska
ale je to debilny dotaz to je pravda...
a najhorsie je ze x ludom to pomohlo a ti nenapisu ze dana zmena je pozitivna, ale ak to dakomu vadi tak hned sa musi ozvat...no jo to je ta nasa povaha ceskoslovenska
15:32:56
12.01.2012
12.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> Nwkt:
Chtěl jsem mu napsat, že 10 minut je akorát tak čas na jedno pivo v nonstopu u nádraží, ale musím mít profesionální přístup, dle sdělení šéfa, takže nic.
-> haso:
Já to chápu, jenže tenhle spoj byl posunut za prvé kvůli oběhu autobusu, jednak kvůli vyrovnávací pauze na konečné, kde do té doby bylo 0 minut, což se jaksi moc nestíhalo, a především díky tomu, že lépe navazuje na jiné spoje.
Chtěl jsem mu napsat, že 10 minut je akorát tak čas na jedno pivo v nonstopu u nádraží, ale musím mít profesionální přístup, dle sdělení šéfa, takže nic.
-> haso:
Já to chápu, jenže tenhle spoj byl posunut za prvé kvůli oběhu autobusu, jednak kvůli vyrovnávací pauze na konečné, kde do té doby bylo 0 minut, což se jaksi moc nestíhalo, a především díky tomu, že lépe navazuje na jiné spoje.
15:32:38
12.01.2012
12.01.2012
haso
-> 1560: rovnaky problem mi spravili ked som chodil na brigadu, cez pracovne dni odchadzal 6.40 a na "pipnutie" do prace som prisiel 6.55
ked ho posunuli na 6.30 (kvoli 2 mesacnym skolskym prazdninam) tak som "pipal" v praci o 6.45 a o tych 15min som skor odist nemohol a tiez som mal "velku radost" z takejto vytecnej zmeny dopravneho podniku...hlavne ze sa jedna o automobilku VW kde vedia ze sa robi 6,14,22 a pak normalny ludia chodia na 7.00...
ked ho posunuli na 6.30 (kvoli 2 mesacnym skolskym prazdninam) tak som "pipal" v praci o 6.45 a o tych 15min som skor odist nemohol a tiez som mal "velku radost" z takejto vytecnej zmeny dopravneho podniku...hlavne ze sa jedna o automobilku VW kde vedia ze sa robi 6,14,22 a pak normalny ludia chodia na 7.00...
15:31:25
12.01.2012
12.01.2012
Nwkt
-> 1560: Ať sedí doma na zadku dědek
15:28:44
12.01.2012
12.01.2012
1560 - zrušená registrace
Dneska jsem řešil velmi zajímavou stížnost... Doslovný přepis:
"Dobrý den, vážený pane, vážená paní,
jsem 73 letý důchodce, bydlím v Koryčanech a každé pondělí až středu jezdím do Kroměříže do práce autobusem, který až dosud jezdil v 5:40. Vy jste ale tento spoj posunuli na 5:30, to je pro mne moc brzy, musím nejen vstávat dřív, ale především jsem v práci zbytečně brzo ve svém vlastním volnu, který mi nikdo nezaplatí. Prosím o posunutí spoje opět na 5:40 a jsem s pozdravem."
Dlouho jsem přemýšlel, co na tohle odpovědět
"Dobrý den, vážený pane, vážená paní,
jsem 73 letý důchodce, bydlím v Koryčanech a každé pondělí až středu jezdím do Kroměříže do práce autobusem, který až dosud jezdil v 5:40. Vy jste ale tento spoj posunuli na 5:30, to je pro mne moc brzy, musím nejen vstávat dřív, ale především jsem v práci zbytečně brzo ve svém vlastním volnu, který mi nikdo nezaplatí. Prosím o posunutí spoje opět na 5:40 a jsem s pozdravem."
Dlouho jsem přemýšlel, co na tohle odpovědět
22:07:11
11.01.2012
11.01.2012
palinator
-> 1560:
K tomu snad není co dodat, snad je to, že máš pravdu.
Jinak jak se mi postesklo po 700, tak zrovna dneska jsem jednu chytnul, inventární číslo 129. A zrovna nastoupila nějaká bába, která měla furt nějaký hemzy.
K tomu snad není co dodat, snad je to, že máš pravdu.
Jinak jak se mi postesklo po 700, tak zrovna dneska jsem jednu chytnul, inventární číslo 129. A zrovna nastoupila nějaká bába, která měla furt nějaký hemzy.
18:41:05
11.01.2012
11.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> palinator:
No co se dá dělat, přitom si myslím, že ty vozy byly docela na dobré technické úrovni, i designově pěkný (ne snad, že by to u autobusů hrálo roli), ale hold pro náš trh pro většinu výběrek na míru jaksi nekonkurence schopný, a zahraničí to nevytrhlo, výrobců je hodně a hold každý raději koupí ověřený auto. Je to škoda, snažili se to zachránit jak se dalo (vývoj sériově vyráběných CNG busů, vývoj kloubáku, který doufali, že je zachrání kvůli výběrku busů pro DP Praha, což nakonec vyhrál SOR, neustálé zlepšování motorů). Možná je trochu nevýhoda, že kastle byla licenční, to asi něco stálo a ne zrovna málo, ačkoliv pravděpodobně pořád levnější, než vymýšlet vlastní kastli. Škoda, že se neuchytili více, mohla to být zajímavá konkurence LE Crosswaye/Citelisu nebo BN/NB Soru. Hlavním problémem byla krom výše uvedeného VŘ na míru i jistá nedůvěra podniků v toto vozidlo, protože to bylo neznámý, neosvědčený, no a hlavně, když výrobce klekne a zavře třeba i servis a dodávku ND, co pak s vozama.
No co se dá dělat, přitom si myslím, že ty vozy byly docela na dobré technické úrovni, i designově pěkný (ne snad, že by to u autobusů hrálo roli), ale hold pro náš trh pro většinu výběrek na míru jaksi nekonkurence schopný, a zahraničí to nevytrhlo, výrobců je hodně a hold každý raději koupí ověřený auto. Je to škoda, snažili se to zachránit jak se dalo (vývoj sériově vyráběných CNG busů, vývoj kloubáku, který doufali, že je zachrání kvůli výběrku busů pro DP Praha, což nakonec vyhrál SOR, neustálé zlepšování motorů). Možná je trochu nevýhoda, že kastle byla licenční, to asi něco stálo a ne zrovna málo, ačkoliv pravděpodobně pořád levnější, než vymýšlet vlastní kastli. Škoda, že se neuchytili více, mohla to být zajímavá konkurence LE Crosswaye/Citelisu nebo BN/NB Soru. Hlavním problémem byla krom výše uvedeného VŘ na míru i jistá nedůvěra podniků v toto vozidlo, protože to bylo neznámý, neosvědčený, no a hlavně, když výrobce klekne a zavře třeba i servis a dodávku ND, co pak s vozama.
10:38:13
11.01.2012
11.01.2012
palinator
-> 1560:
Takže poslední LIAZy končej...
Takže poslední LIAZy končej...
09:47:25
11.01.2012
11.01.2012
1560 - zrušená registrace
Dnes oficiálně končí výroba autobusů Tedom, už od prosince jsou haly prázdné a dodělávají se pouze poslední dříve objednané kusy. Neodebrané a předváděcí vozy budou levně nabídnuty k odprodeji.
Škoda, ale čekal jsem to dřív, v konkurenčním boji SOR vs. Iveco to nemohlo obstát, těch pár busů ročně to nevytrhlo.
E: Ještě ten odkaz www.financninoviny.cz/zpr avy/.../739159?utm_source. ..
Škoda, ale čekal jsem to dřív, v konkurenčním boji SOR vs. Iveco to nemohlo obstát, těch pár busů ročně to nevytrhlo.
E: Ještě ten odkaz www.financninoviny.cz/zpr avy/.../739159?utm_source. ..
19:10:17
10.01.2012
10.01.2012
palinator
-> 1560:
Jo, je tam spousta pěknejch fotek, jak to v Pardubicích vypadalo před 30 lety.
Jo, je tam spousta pěknejch fotek, jak to v Pardubicích vypadalo před 30 lety.
19:01:00
10.01.2012
10.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> palinator:
Vím, ty stránky sonduju pravidelně. Zejména historický fotky.
Vím, ty stránky sonduju pravidelně. Zejména historický fotky.
18:51:44
10.01.2012
10.01.2012
palinator
18:47:51
10.01.2012
10.01.2012
1560 - zrušená registrace
a133 (tuším, že poslední v původním červeno-bílém laku z výroby):
18:47:27
10.01.2012
10.01.2012
1560 - zrušená registrace
No tak si je připomeneme, ale jen ty, co mám focené, to bude velmi rychle, takže a100:
18:37:04
10.01.2012
10.01.2012
palinator
Po dlouhý době jsem se podíval na "fan" stránky Dopravního podniku města Pardubic a docela mi z pohledu na Karosy řady 700 bylo smutno. Jako by to bylo včera, když jsem jezdil velmi často sedmistovkami, který byly ve více či méně špatném stavu, ale měly LIAZáckou osobnost. Obzvlášť pamatuju na hlučnou 700 číslo 140. Tu jsem fakt neměl rád.
Rád jsem měl 732 s číslem 1. Ta měla poslední manuální řazení.
trolejbus.cz/parkk.htm
Rád jsem měl 732 s číslem 1. Ta měla poslední manuální řazení.
trolejbus.cz/parkk.htm
19:22:31
08.01.2012
08.01.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jožynek 08.01.12 18:19:42: Dobré. Zajímavý nápad. :)
18:27:51
08.01.2012
08.01.2012
Risan
-> palasske: A co teprve ten šílený obraz s tatrou v sále Bus restaurantu. To je teprv "umění".
18:19:42
08.01.2012
08.01.2012
Jožynek
18:02:35
08.01.2012
08.01.2012
Hurdis
-> palasske: Sorry, odkaz mi předtím nenaskočil, chyba u mne, už koukám.