Autobusáci :-)

prohledat
3428 příspěvků (zobrazeno 2301 až 2350) od 26.12.2010 do 20.05.2023, založil/a Bobesh
řadit dle data
18:09:39
11.04.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> srandokan: Autobus Granus poľskej licencie,vyrábaný koncom 90-tych rokov v LIAZ Zvolen.To sú riadne rachotiny a hodne ich ešte jazdí.
18:03:30
11.04.2011
srandokan - zrušená registrace
-> vhml 11.04.11 12:21:09: To si sa neviezol týmto. To je tuším horšie ako ten SOR.
zvětšit Autobusáci :-) - obrázek od srandokan - zrušená registrace vložen 11.04.2011 18:03:30
upraveno 1x, naposled 11.04.2011 18:04:34
17:49:36
11.04.2011
alpin
-> 1560: včera som zahliadol daľší LC7,5 , bola v žltej farbe a patrila nejakej spoločnosti z Topoľčian
17:46:59
11.04.2011
palinator
-> vhml:

Nemáš nějakej úzkej nick na 110 kg?47
15:31:32
11.04.2011
alpin
-> vhml: LC 956 , moja najobľúbenejšia
12:21:09
11.04.2011
vhml
Neznám to z pozice řidiče, ale cestou do školy jsem za těch posledních 7 let zažil dost typů a opradu nejhorší byly ty SORy. Hlavně 9,5. 10,5 a 12 už byli výrazně pohodlnější. To nejlepší čím jsem kdy jel byla dálková Karosa řady 9. Já 110 kilo, spolužák jeste o neco vic a vydrželi jsme spolu cestou do anglie a zpátky bez problémů a velmi pohodlně.
11:51:52
11.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> Hurdis:

boSORka 3



-> palinator:

V Brně tramvaje 13T - Adélka, Barborka, Cecilka, Karolínka a další úchylná jména.



Který chudák si někdy „zakopnul“ pomocným kloubem dveří a vytrhl druhý konec ze schodů ví,o čem mluvím.

Tak ty taky? 3
21:40:04
08.04.2011
Bobesh
-> alpin: Jo,spotřeba PHM je jediný,co se dá vypíchnout a na to slyší management i správní rada. Že je ten krumpl jak z krepovýho papíru a po záruce začnou krvácet na náhradních dílech,je už nezajímá.
20:51:01
08.04.2011
alpin
-> Bobesh: to máš pravdu4 v tom volante cítiť fakt každý šrám na ceste , kade prejde 900 bez najmenšieho zachvenia sa sorka klepe jak epileptik a takisto mávaju aj začasu spravené vôle v riadení .Na 700 no problém , vytiahneš závlačku a čap sa dotiahne... zatiaľ čo na sorke meniť spodnú guľu je priam božie utrpenie , aj systém zavesenia dverí mi príde nedoriešený... ale zase furt lepšie lyžiny jako trepotajúce sa dvere ktoré nám pri 100km/h predvádza crossway. 700 sa vždy rád zveziem , cítíť z toho koľko ten autobus prežil a to ako si ich šofér zosobnil ale SOR proste na prímestske linky stačí , hlavne ak dopravca aj medzi všetkými tími finančními gratnami nemá na iné
19:22:09
08.04.2011
Bobesh
-> alpin: Sedlal jsem C10,5ku 2roky. Za celou kariéru jsem snad nebyl toliká na dílně a hůř se nesvezl,než v týhle parodii na autobus a to jsme tomu dávali první poslední,oba dva bývalí mechanici. Už jen těsnej kokpit pilota a posaz na nízký sedačce připomínající pozici seroucího člověka,dokázal zkazit celej den. Na malých kolečkách se přenáší každá nerovnost. Trpí tím řidič,cestující i vůz sám. Dva dni jsem se naklepával,dva dni jsem měl doma rekonvalescenci. Který inteligent navrhl systém dveří na lyžinových zámcích (používající se jinde pouze na dálkových klimatizovaných autokarech) na městskou či příměstskou verzi,musel být tenkrát hodně nachmelen. Laminát kam se podíváš,dokonce i na schodech. Který chudák si někdy "zakopnul" pomocným kloubem dveří a vytrhl druhý konec ze schodů ví,o čem mluvím. Bylo by toho hodně ale zkrátím to: Mít na výběr sedmičkovou karosu nebo sorku,hrábnu raději po sedmikilu(jako že jsem při braní šichty navíc tak činil).
18:14:36
08.04.2011
palinator
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :

Mě šlo právě o tu spojitost s nějakou tradicí, vůči těmto pohádkovým jménům jinak nejsem vysazen. Často se užívají podobná jména (nebo spíše ženská) i na lokomotivách/jednotkách ČD.
18:07:44
08.04.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: To vim. Původně měly být pojmenovány pouze ty trolejbusy "jezevčíci", ale pak se to vedení zalíbilo a řeklo, že chtějí pojmenovat všechny nové vozy. Ale aspoň to má nějakou spojitost s vesnicí a jsou to jména vítězů tamní ligy splašených ořů.

Mimochodem Amálka ani to ostatní není kravina, asi jsi příliš mladý aby ti to něco říkalo. 4 Ale faktem je, že s městem to nemá spojitost pražádnou, to by se hodilo spíš do Jičína.
18:02:20
08.04.2011
palinator
-> Hurdis:

Jó, tak to už nevim, ale aspoň to není Amálka a jiný krávoviny.
17:53:02
08.04.2011
Hurdis
-> palinator: Což je nápad převzatý z Menu bufetu za závodištěm.
17:50:54
08.04.2011
palinator
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :

Opět jsou Pardubice napřed, nazývají nové busy podle jmen vítězných koní ve Velké pardubické + letopočet vítězství. Např.:

Good Morning

Brigand

Rudi

...atd.

4
16:29:23
08.04.2011
Hurdis
1560 08.04.11 15:29:42 napsal:

→ alpin:

Nevadí, on se u těch SORek stejně blbě hledá.


Když to tak čtu, není vhodnější označení boSORka?
16:13:57
08.04.2011
Marťan136LS - zrušená registrace
-> dakar.cz: Já jsem taky jel kdysi výlukou taky starou "kraksnosou" a taky dílo, velice špatný stav. Asi 2km od nádraží se v motorovém prostoru začal pálit nějaký plast a dalších 18km jsme inhalovali :-! Naštěstí to dojelo a neshořelo. Od té doby jak byla výluka tak jakkoli jinak, ale ne s ČD.
16:06:25
08.04.2011
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: majú
16:02:25
08.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1560: Pan se vyzna tyjo 1



Jinak busy maj vzduchovy podvozek ne?
15:45:15
08.04.2011
alpin
-> 1560: 08.04.11 00:06:06 takto sa to môže zlomiť keď už niesú alebo niekto slabo dotiahol vysekávacie priečky
15:42:54
08.04.2011
dakar.cz
-> 1560: jj,bylo to kousek za Olomoucí
15:39:23
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> dakar.cz:

Hádám, že jsi jel buď v Olomouckým nebo v Parubickým kraji? Všude jinde mají ČD požadavek na auta mladší 10 let.
15:38:20
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Kromě těch schodů kdekoliv.
15:37:36
08.04.2011
dakar.cz
Já jsem v létě jel vlakem a kdesi byla výluka a tak se ten kousek jel autobusem. No a nasedl jsem do staré karosy (asi sedmičkové,nevyznám se v tom),která už z venku nevypadala nic moc. Vevnitř to byla katastrofa,sedáky potrhané,na podlaze jakási voda.. Když se autobus naplnil,autobusák ručně zavřel dveře a pak začal hledat kvalt. Po dlouhé době hledání ho našel a rozjel se,pak při každém řazení počítal zuby v převodovce.Asi po deseti minutách jízdy,při přejíždění kolejí docela větší rychlostí než bych si troufl osobákem (asi nechtěl zbytečně podřazovat,když to dalo takovou práci),se celý autobus jaksi divně zachvěl,pod pánem předemnou se zlomila sedačka a on se sesunul kamsi na podlahu. Navíc se cosi stalo s nápravou,jakoby praskla pružina a celý autobus byl nahnutý na levou stranu. Autobusák zastavil a čekali sme,až dojede druhý autobus. Od té doby si při výluce sakra vybírám do čeho vlezu..
15:36:41
08.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
A kam si teda mame sedat v sorce abychom neskoncili na silnici?
15:29:42
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> alpin:

Nevadí, on se u těch SORek stejně blbě hledá.
15:28:40
08.04.2011
alpin
-> 1560: vin tohto ale nezoženiem 8 toho som videl prvý krát a aj to na STK
15:25:36
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> alpin:

LC 9.5, těch taky nebylo moc... Chystám seznam 3
15:24:17
08.04.2011
alpin
vačší súrodenec sedemapolky
zvětšit Autobusáci :-) - obrázek od alpin vložen 08.04.2011 15:24:17
15:11:11
08.04.2011
alpin
-> Bobesh: 07.04.11 23:22:43 SOR s malími svetlami vpredu majú ešte otváranie dverí v čumáku4 zrovna včera sme mali servisnú prehliadku po 310 000km na SOR c10,5 , motor ešte v krásnej žlti nastriekanej v továrni , nápravy docela ok až na vyskočený vankúš , skôr skríženy lebo niekto odflakol nalisovanie gumičiek na horné rameno , inač to vyzeralo slušne , menili sa len oleje , filtre a remene . Ono záleží jak bol počas svojej prevádzky zaťažovaný a jaký šofér ho mal , niektory prasáci majú za pol roka v crosswayoch centimeter blata v kufroch
12:25:44
08.04.2011
marek668112
-> 1560 08.04.11 00:06:06: 9 to sa prelamalo pozdlž podlahy,hej?3 3 3
11:00:23
08.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1560: Takze kdyz jedu sorkou, kam je nejbezpecnejsi si stoupnout/sednout, abych se nepropad? Ja se snazim si sedat pred motor no. Ten je tezkej, tak snad ten ram okolo nej neco vydrzi 3
10:55:18
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :

No je fakt, že materiál je tam poněkud slabší, než třeba na oplechování rámu. A dokonce někde (SOR?) se dělá z laminátovýho výlisku, který se tak trochu hoube a propadá už sám od sebe, když na to člověk stoupne 3
10:49:15
08.04.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> 1560: Tak ty schody nemají dělat z brambor. 3
10:47:41
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
Asi vrcholem koroze bylo, když jeden náš řidič otevřekl dlouho nepoužívaný kufr u C935 a jak tam dával nějakej těžší bágl, tak se to celé zlomilo 3 Podlaha prohnutá a dokonce vytržená ze sváru u sloupku, co je mezi deklama od kufrů.
10:44:41
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Hnije všechno 3 Ale schody shnijou hned, třeba auto tři roky po generálce, sundá se podlahová krytina kvůli opravě čehosi a jen tak cvičně i schody. A hle, schody totálně shnilé, přičemž při GO se měnili za nové...
10:43:02
08.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1560: Drobna koroze... To sem se ptal kamarada z Ovy co dela u dopravce, jesi jim tam taky hnijou predni schody u Karos. Tak mi rikal ze nejen predni a nejen schody 3 To mi prave rikal jinej kamarad, ze to je v Prahe nejhorsi na tech busech...
10:42:03
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
10:41:53
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
Ani vlastně nevím pořádně, jak je ten rám spodku dělanej, já znám jenom boky a čela :(
zvětšit Autobusáci :-) - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 08.04.2011 10:41:53
10:40:29
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Tak to nevím, já jsem to nikdy moc nezkoumal. Ale jestli to uhnilo komplet...



A abych jen tak netlachal, tak se svolením autora fotky přidávám ještě jeden vrak.
zvětšit Autobusáci :-) - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 08.04.2011 10:40:29
10:38:53
08.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 1560 08.04.11 00:06:06: To mi rekni jak je tohle mozny. Dyk ta konstrukce je strasne slozita, clenita...
10:06:27
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> Syny:

To je v pohodě. Oni jsou už na to nejen ode mne zvyklí. Jakožto člověk pohybující se v autobusové dopravě, kterému jde o kvalitu, jsem nejednou na ně podával stížnosti na odebrání licencí, posílal na ně revizory, kontroly atd.
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 10:07:27
00:28:33
08.04.2011
Syny
-> 1560: Kazis tady dobre jmena firem 6 Nezapominej, ze jsi na verejnem webu 4
upraveno 2x, naposled 08.04.2011 00:29:01
00:17:01
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> afro100:

Zjevně jsi nezažil takové vyhlášené dopravce jako Interbobikbus, Judr. Jan Hofmann GmbH, Zdeněk Fedorka FEDOS, ČAS Znojmo, Elexa, H.F. Tour, Rebag, Antonín Řezníček An Car, Autobusy VKJ, BusMat a další, na které raději ani nebudu vzpomínat.
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 00:18:23
00:12:33
08.04.2011
castrol
-> 1560: to si mal dat do vraku 1
00:10:21
08.04.2011
afro100
-> 1560 08.04.11 00:06:06: tak to som v tych vrakoch este nezazil ... diky bohu ...
00:08:45
08.04.2011
Tomaso435
-> 1560 08.04.11 00:06:06: 9 9 3 3 3 3
00:06:08
08.04.2011
afro100
U sedmickovych koroz klasika netesnost stresaku vzadu nad petkou, pravidelne nezatvarajuce sa dvere kt. potrebovali vratneho, prehnite dekle nad zadnymi kolami, u jednej odhnity cely kus podlahy az k zadnym dveram (dialkac) - takze pri prejdeni kaluze voda kvapkala na schody a pod. ...



Za 4 roky na gympli som sa nacestoval takymito vrakami dost ... skoda len, ze to cloveka nenapadlo zdokumentovat ... :)
00:06:06
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
A tohle taky do poslední chvíle jezdilo. Než se ozvalo takové nepříjemné prasknutí a cestující se tak nějak záhadně sesunuli směrem k oknům.
zvětšit Autobusáci :-) - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 08.04.2011 00:06:06
00:04:41
08.04.2011
1560 - zrušená registrace
Extreme Tyres