skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autobusáci :-)
-> Nwkt: Na pozemek bude nějaká smlouva o užívání nebo věcný břemeno, ten patří lesům.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Byl, už neni. Tak až budou zase něco prodávat. Ale pokud to správně chápu tak kupuješ chatu, ale bez pozemku, což je na kkt
-> Nwkt: Tam jsou ale jenom nemovitosti, movitý majetek tam žádný není. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Mě zaujalo tohle, neměl bych to daleko.
www.onnm.army.cz/url/deta
il_nemovity.php?id=206
Z toho letiště bych udělal dráhu ala Top Gear. Ještě tam mají taky pěkný velký garáže.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Mě zaujalo tohle, neměl bych to daleko.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Z toho letiště bych udělal dráhu ala Top Gear. Ještě tam mají taky pěkný velký garáže.
-> vhml: To letiště chcu...
-> Nwkt: nejvíc mi ke koupi zaujmulo letiště :-D
Bejt to za pár šupů tak nějakej stroj na obecní chlastačky a cestování po místních bibgbítech...
-> 1560: Bez dokladů a provozních kapalin
-> vhml:
Občas se něco objeví ve specializovaných bazarech zabývajících se vojenskou technikou, občas má něco Zmuda v Bohumíně, ale většinou je to všechno bez not, ty si asi nechávají, nebo nevím?
Občas se něco objeví ve specializovaných bazarech zabývajících se vojenskou technikou, občas má něco Zmuda v Bohumíně, ale většinou je to všechno bez not, ty si asi nechávají, nebo nevím?
Kde je k sehnání ten vojenskej výprodej?
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 05.01.11 12:05:33 napsal:
→ 1560: Jak to, že stojí? Nikdo ji nechce nebo ji koupil
někdo, kdo ji zanedbává? A ty vojenské se dají taky někdy koupit nebo
těch se nezbavují?
VOjáci se zbavují, ale většinou bez not. A stojí proto, že to nikdo nechce a tamní ZD s tím už nejezdí, protože je vyjde levněji dvakrát do roka pronajímat luxusní Neoplany nebo Bovy - mně osobně se priority trochu změnily, jsou důležitější věci než mít autobus.
→ 1560: Jak to, že stojí? Nikdo ji nechce nebo ji koupil
někdo, kdo ji zanedbává? A ty vojenské se dají taky někdy koupit nebo
těch se nezbavují?
VOjáci se zbavují, ale většinou bez not. A stojí proto, že to nikdo nechce a tamní ZD s tím už nejezdí, protože je vyjde levněji dvakrát do roka pronajímat luxusní Neoplany nebo Bovy - mně osobně se priority trochu změnily, jsou důležitější věci než mít autobus.
-> Risan: Chlape,mluvíš mi z duše ale oba s tím ho.no uděláme. Na řadě 700 jsem se vyučil,na nich nejvíc odjezdil. Kterou jsem měl,byla vždy v pořádku,hezčí a vybavenější,než ty druhé,aspoň jsem se o to snažil. O to víc mě to mrzí,že jsem měl tu možnost jednu skutečnou raritu sedlat,LC 736 s Konvektou ale se samostatným agregátem. Věř mi,že kdybych na to měl,koupil bych stodolu a minimálně ty kusy,který jsem jezdil,by tam stály hezky vedle sebe.
Teda tato diskuse je šíleně nepřehledná, tak jsem se zařekl, že se sem cpát nebudu. Ale když je tady moje oblíbené téma, že sedmistovky jsou ještě mladé na to, aby měly "skutečnou" cenu (cenu lze zřejmě nějakým způsobem vypočítat ze zájmu lidí, kteří o tom vůbec nic nevědí).
Na jednu stranu mi ten přezíravý pohled na karosy řady 700 vadí, protože to pak zavání tím, že "cena" toho vozu je určována zájmem nějakých nevzdělaných čumilů. Pokud se ale někdo pasuje na odborníka, měl by umět být vůči těmto laickým pohledům rezistentní. Musím říct, že mně osobně až znechucuje ten postoj dnešní busveteránistické komunity, že "RTOčko je nejvíc" a "sedmistovky jsou bezcenný."
Na druhou stranu je dle zkušeností asi potřeba, aby si každý typ prošel etapou "je to starý a nezajímavý krám", čímž se počet dochovaných kusů zredukuje na přijatelné množství.
Na jednu stranu mi ten přezíravý pohled na karosy řady 700 vadí, protože to pak zavání tím, že "cena" toho vozu je určována zájmem nějakých nevzdělaných čumilů. Pokud se ale někdo pasuje na odborníka, měl by umět být vůči těmto laickým pohledům rezistentní. Musím říct, že mně osobně až znechucuje ten postoj dnešní busveteránistické komunity, že "RTOčko je nejvíc" a "sedmistovky jsou bezcenný."
Na druhou stranu je dle zkušeností asi potřeba, aby si každý typ prošel etapou "je to starý a nezajímavý krám", čímž se počet dochovaných kusů zredukuje na přijatelné množství.
-> Bobesh: To je jasný no, někdo se k tomu holt neumí chovat...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Sedmistovka je něco jako 742ka,pěkný se cení,nicméně je to relativně mladý a jezdí toho ještě tolik,že to skutečnou cenu ještě nemá. To řada ŠM(L,D)11 už je jiný kafe,něco jako pěkná 1000MB. Prostě co je pro fajnšmekry krasavec,je pro normálního člověka stará pixla,byť v luxus stavu.
-> 1560: Jak to, že stojí? Nikdo ji nechce nebo ji koupil někdo, kdo ji zanedbává? A ty vojenské se dají taky někdy koupit nebo těch se nezbavují?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Aha, no tak to nic, já myslel, že jsou to ty klasické papírové.
Na té Karose je zajímavé to, že je to asi jedna z nejzachovalejších prvních modelů Karosy C 734.00, když nepočítám vojenské. A cenovka byla tehdá 25tis Kč. No, teď, jak dva roky stojí, už tak zachovalá není, pravda.
-> Hurdis:
Mám, ale tu jsem nefotil. Mám k tomu i zelenou za 7 Kč.
Aha, no tak to nic, já myslel, že jsou to ty klasické papírové.
Na té Karose je zajímavé to, že je to asi jedna z nejzachovalejších prvních modelů Karosy C 734.00, když nepočítám vojenské. A cenovka byla tehdá 25tis Kč. No, teď, jak dva roky stojí, už tak zachovalá není, pravda.
-> Hurdis:
Mám, ale tu jsem nefotil. Mám k tomu i zelenou za 7 Kč.
-> 1560: Chybí Ti tam koukám žlutá 12,- Kč. Zrovna když jsem včera prohrabával kufřík, kvůli té 8 Kč, tak jsem jednu novou mezi vizitkami a jiným bordelem našel.
-> 1560: To ti vyjede jen takový útržek z toho strojku vedle okýnka řidiče. Doba kdy ti dal takovou barevnou jízdenku, jako jsou ty za 8,- a 14,- ale s jinou částkou a tu sis štípnul ve strojku, už je pryč.
Btw, co je tak zvláštního na té Karose 04.01.11 10:00:17 ??
Btw, co je tak zvláštního na té Karose 04.01.11 10:00:17 ??
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Ha, ten nemám, budu muset dokoupit, díky :)
Ha, ten nemám, budu muset dokoupit, díky :)
-> 1560: A u řidiče 15,-. www.dpmhk.cz/mhd/jizdne-v
-mhd.htm
Jinak aktuální tarif jest tedy stále toto? Já jen, že bych si jinak musel příležitostně doplnit sbírečku.
V Hradci jsou stejně nejlepší ty doplatkový jízdenky
To jsem nikde jinde neviděl.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já jezdil autobusem až na 2. stupeň ZŠ a to byl ročník 92/93. :o)
To ja jezdil za Kc no. Sem nastoupil v 94., ale prvni rok nas s kamaradkou vozila mama autem.
-> VeTeV 04.01.11 23:11:04: Utopie... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Oboje. :o)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : no pamatuju i telefon za 1,- Kčs a doby modemu, kdy na analogu člověk byl připojenej půl dne za tu 1,- ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Fén: Kc? Nebo Kcs? :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já 5,50 Kč za měsíční jízdenku. :o)
-> VeTeV: To pamatuješ i císaře pána, ne? Sedum kulí, jako v Sarajevu! ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: Ja na zakladku jezdil za 2Kc
3km trasa...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 04.01.11 22:47:25 napsal:
→ U-Geen 04.01.11 20:49:21: Já pamatuju, když bylo plné
jízdné za půlku…![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
taky pamatuju jízdné v MHD v Praze za 1,- Kčs a dnes za 26,- Kč![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
→ U-Geen 04.01.11 20:49:21: Já pamatuju, když bylo plné
jízdné za půlku…
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
taky pamatuju jízdné v MHD v Praze za 1,- Kčs a dnes za 26,- Kč
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Hurdis: Nj, bohužel s obnovou těch kloubových Tr hodně zaspali. Co očekávat od těch nových ale vůbec nikdo netuší, prý se nechají překvapit. Souseda odtamtud sice nemám, ale vloni jsem v DP dělal profesák a tam se člověk dozví i zajímavý věci (nad rámec školení)... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> U-Geen 04.01.11 20:49:21: Já pamatuju, když bylo plné jízdné za půlku... ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Fén: noooooooo...?![49](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/49.gif)
![49](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/49.gif)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jsem vždy říkal, že HK je zvláštní město. :o)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tak to je fakt na palici... ale prekvapuje me, ze se udrzela cena 16Kc, tu jeste pamatuju :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak to jsem si zrovna všiml. Bylo mi divné, že by linky 1 a 2 měly tak často výluku, kdy jezdí tradičně dlouhé Karosy, ale nedostatek kloubových Tr mne tedy nenapadl. Zvlášť u nás, kde byl vozový park vždy lehce nad obvyklým průměrem (dle mého názoru podpořeného médii a sousedstvím s řidičem, který drží rekord v km bez nehody za volantem trolejbusu, než jsem se odstěhoval) Docela jsi mne překvapil.
-> Hurdis: Pokud máš ty lístky dva, tak ti budou akorát tak stačit na jednu jízdu. Papírové jízdenky být stále musí, protože přespolní si na jednu turistickou jízdu nebudou nechávat dělat kartu. Povšimni si především stavu kloubových trolejbusů. Už jich ani nemají tolik, aby pokryli linky, kde jsou potřeba (1 a 2), takže je nahradily starý kloubový Karosy, který už běžně dávno nejezdily. Sice máme nad silnicí dráty s elektrikou, ale produkujeme kopu emisí a projezdíme moře nafty... to je logika.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nj. četl jsem v hradeckém Daily Planet, že má být rok 2011-2012 snad rekorní v nákupech nových strojů. Na křižovatkách si obvykle krátím čas prohlížení stavu vozidel MHD. Pokud není léto, pak koukám jinam.
Ale když tak nad tím přemýšlím, nebýt Vojtíka, tak jsem se v poslední pětiletce autobusem vůbec nesvezl. Vlak asi o rok déle.
Asi si někdy koupím lístek a projedu se. Ten za 8,- co jsem našel v peněžence už asi neplatí co? A jsou ještě vůbec papírové lístky? Nebo už jen čtečky na karty?
Ale když tak nad tím přemýšlím, nebýt Vojtíka, tak jsem se v poslední pětiletce autobusem vůbec nesvezl. Vlak asi o rok déle.
Asi si někdy koupím lístek a projedu se. Ten za 8,- co jsem našel v peněžence už asi neplatí co? A jsou ještě vůbec papírové lístky? Nebo už jen čtečky na karty?
-> 1560: Tak to už je u starý vrány věc toho,jestli se ten čenda,co to má přidělený postará,aby to dílenský opravili a jestli mu to mistr povolí aby bylo auto cajk nebo je to debil,co si leští ego a nechce si přidělávat práci a odbyde ho s tím,že je to starej krumpl a nebudou se do toho cpát zbytečný škvarky. Ovšem málokterý z nich si uvědomí,kolik toho věčně ucházející auto propálí při zbytečným dofukování a jak otravuje ostatní. Ale tady byla řeč o nových nebo téměř nových SORkách a u vozu do deseti járů bych to považoval za standart,že si udrží pracovní tlak do druhého dne. Ne,že je to druhý den ráno prázdný.
Jsem zvědavý na ty nové kloubové trolejbusy, co mají být v HK. Jelikož výběrové řízení vyhrál SOR, tak se máme asi na co těšit. Naštěstí už MHD nevyužívám, ale v rámci testování se jednou obětuju a půjdu to vyzkoušet. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Měl by to být myslím tenhle www.sor.cz/site/trolejbus -sor-tnb-12 , ale kloubový - ještě ho ani nemají na stránkách v nabídce. Takže bude vypadat asi jako tohle: www.sor.cz/site/.../nb-18 -01.jpg (fotka je dokonce v Hradci u slavnýho miliardovýho terminálu)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Měl by to být myslím tenhle www.sor.cz/site/trolejbus -sor-tnb-12 , ale kloubový - ještě ho ani nemají na stránkách v nabídce. Takže bude vypadat asi jako tohle: www.sor.cz/site/.../nb-18 -01.jpg (fotka je dokonce v Hradci u slavnýho miliardovýho terminálu)
1560 04.01.11 16:38:37 napsal:
Matthes, záškodník z TechWebu 04.01.11 16:35:02 napsal:
→ David29: Tak k nemu dopis Nemackat![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A pak to bude každý mačkat.... a David bude první, kdo to zmáčkne.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Matthes, záškodník z TechWebu 04.01.11 16:35:02 napsal:
→ David29: Tak k nemu dopis Nemackat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A pak to bude každý mačkat.... a David bude první, kdo to zmáčkne.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bobesh: mrdka to je , to je jasne ale jedine co je z maleho nakladiaku su brzdy - z eurocarga , napravy su licencne prevzate od nejakeho vyrobcu z nemecka , od koho to neviem , eurocargo ma napravu klasicky rozvydleny most a tu z busov maju len tie male fazule od iveca ale to je cely ram z eurocarga a na to je len nasadena buda... ale jako mrdky to su len tie veci co su na nich zle by sa dali vychytat keby nad papiermi sedeli pani z konstrukcneho oddelenia trochu dlhsie
a to lietanie so sedackou je pre sorky typicke , proste su maksie no
a to lietanie so sedackou je pre sorky typicke , proste su maksie no
-> 1560: Hele servisaku a kudy ono ten vzduch uchazi? Spoje nebo nejaka tesneni? Me vzdy zajimalo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
zda ti auto přes noc udrží dostatek vzduchu
No, některé vozy neudrží vzduch pomalu ani při obědové hodinové přestávce. Já chápu, že na to má 15 let starý auto nárok, ale stejně...
No, některé vozy neudrží vzduch pomalu ani při obědové hodinové přestávce. Já chápu, že na to má 15 let starý auto nárok, ale stejně...
A ja mel pocit, ze sorcity neni zly. Ale beru to jen jako cestujici. Jedny novy masine na Dejvicky vypadla guma ze dveri a jen tak se tam placala. Jinak pro cestujici je mista dost a vzdy se mi bus libil
Sedam vzdy vzadu na bidylko pred motor ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> alpin 04.01.11 15:43:37: Já si stojím za názorem,že je SORka bastard a nikdy z ní neměl bejt autobus. Dobrý tak na letiště a dokonalé silnice. Při nerovnostech trpí vůz i cestující. Jen kokot mohl přijít na myšlenku,spáchat autobus na podvozku dodávky či lehkého náklaďáku. Pokud jedeš po klasické venkovské "šoustce" (která má půlkulatý profil vozovky),tak s "velkým" busem pojedeš normálně. V SORce budeš bojovat s volantem jen kvůli tomu,aby jsi udržel rovný směr a samotný vůz na silnici. Zamýšlel se někdo od nich nad faktem,že v kokpitu řidiče musí tento strávit denně až 16h? V tak stísněném prostoru,kam se nalézá podobně jako do tanku,má jeden zaděláno na klaustrofobii. Tak otlučenou hlavu jak od elektrárny v SORce jsem neměl ani od držáku televize v řadě 700. Sedačka je v základu tak nízko,že ji musím mít mít nastavenou co nejvýš ale to už zase nepéruje (a to jsem se svými 176ti cm průměr). Snad jediná věc,co mě na SORce baví,je dálkové otevírání dveří a vychytávka,že při předehřívání vozu ohřívačem je zároveň otevřeno i topení do vozu,takže pokud si nařídíš hodiny,jdeš do teplýho. Ovšem to je podmíněno tím,zda ti auto přes noc udrží dostatek vzduchu,neboť kohout je otevírán elmagnetem,který otevírá vzduch který následně otevírá vodu(opět magor výmysl). Těch negativ je spousta,bohužel jediné pádné argumenty,na který zákazník v bývalém soc.bloku slyší,jsou pořizovací cena a spotřeba. Že je to mrdka,která je z perníku,nic nejde opravit,vše vyměnit,škvarky lítaj,to zákazník pozná až s uplynutím záruky.