skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mám toho taky dost :o/
prohledat
119 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 24.03.2005 do 20.04.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
13:21:23
28.03.2005
28.03.2005

Saky
to si pis ze je ten rozdil velikosti kanalku znat.. uz bych nikdy nedal jinou hlavu nez feldovou/fabkovou je s tim podstatne vic prace.. ono silenej rozdil je jen v predelani sani kdyz se predelaji kanaly z 24mm na 27mm
23:11:20
27.03.2005
27.03.2005

Labros
-> Saky: čekal jsem jestli se taky přidáš ;) tak jsme se dohadovali celkem správně, až po těch 7000 jsme si to zdůvodnili stejně. Akorát o ceně hlavy, vačky a dalších dílů sme se nebavili.
23:07:39
27.03.2005
27.03.2005

Labros
-> Jirik: hm zajímavý, tak pak napiš, čim to bylo. Jestli ucpanej kanálek nebo blbej redukční ventil nebo co. Člověk nikdy neví čim ho složenej motor překvapí. Mě to čeká za pár tejdnů. Zatim se aspoň uklidňuju - kliku sem tam určitě dával...
22:57:54
27.03.2005
27.03.2005

Labros
jinak ta hlava MPi tak pokud je to na 50kw tak má širší sací kanálky (32mm) než fáčko nebo 40kw (27mmale říkam si, jestli to k něčemu je, když na to dám 136kový sání s kanálkama 25mm anebo případně někdy fáčkový s lekrem který má 27mm. Možná kdybych měl upravený MPičkový sání na karbec. Jestli seženeš poslední typ hlavy (od 98) tak ta má tenčí dřík ventilu a jednu pružinu na ventil, takže bude o něco lepší, ale ta starší je fakt až na ty kanálky stejná jako fáčková.
21:14:13
27.03.2005
27.03.2005

Saky
kdyz uz tady debatujete o mejch cenach.. tak je to asi takhle.. za 1000 jsou soustruznicky prace na klice potrebny pro pouziti v bloku 136ky (treba) nicmene tato uprava je celkem na nic.. prot je tam cena 4000 to je vcetneloziska (cca 550kc, remenice z feldy MPI (stare jsou nesehnatelne tak vetsinou novy 400kc) upravou setrvaku a pridelani vence cca 250kc prebrouseni axialu (pripadne cely kliky) a vyvazeni (to je od 1500-2000 zalezi na tom jak moc si vyvazovac stezuje) pokud si to clovek udela sam tak ho to vyjde asi na 3000, ale taky se Vam muze stat ze tu kliku prinesete na vyvazeni a reknou Vam ze nejde vyvazi a muzete ji vyhodit to je riziko podnikani.. a nebo dalsi cena je 7000 to je upravena klika do skodovackyho bloku a do skodovky plus sadapistu vlozek a ojnic.. (jetych z fabkovyho motoru) a nebo je cena 8500 to je i z hlavou.. pak uz to staci slozit a dodat par dlu (gufera tesneni filtry atd.. a pkud to budete skladat sami jste na cene cca 10000kc (pokud koupite tu sadu za 8500) a troufam ssi tvrdit ze pri spravnym nastavenim to vydrzi vic jak 136ka po GO.. a vykonove a hlavne kroutakem to bude o 25% navic.. a samozrejme se to da doladit jeste upravou hlavy (cca 3000) vackou (od 3000)
00:51:30
27.03.2005
27.03.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: 160
nevím kdo psal 180. Včera se to dalo dohromady. Ale musí se znova sundat spodek a vyndat oil čerpadlo. Vůbec netlakuje a přitom se s ním nic nedělalo, normálně se při točení klikou točí. A předtím dávalo skvěle a je čistý. Vyndali jsme čidlo oleje. Ale nic z tý dirky nevytejká a přitom tam musí bejt tlak tak 2 atmosféry.
Nechali jsme to běžet pár vteřin, protože se to nemazalo. Kurwa, co to může bejt ?
Uvidíme zejtra. Snad to bude dobrý.
Jinak až na ty prdlý písty mezi kroužkama je ten motor uvnitř v pěkném stavu.
Kdybyste viděli, jak jsou ty nový konponenti krásný a čistý..
Ještě musím v Praglu vyšmelit hlavu MPi a bude....
nevím kdo psal 180. Včera se to dalo dohromady. Ale musí se znova sundat spodek a vyndat oil čerpadlo. Vůbec netlakuje a přitom se s ním nic nedělalo, normálně se při točení klikou točí. A předtím dávalo skvěle a je čistý. Vyndali jsme čidlo oleje. Ale nic z tý dirky nevytejká a přitom tam musí bejt tlak tak 2 atmosféry.Nechali jsme to běžet pár vteřin, protože se to nemazalo. Kurwa, co to může bejt ?
Uvidíme zejtra. Snad to bude dobrý.
Jinak až na ty prdlý písty mezi kroužkama je ten motor uvnitř v pěkném stavu.
Kdybyste viděli, jak jsou ty nový konponenti krásný a čistý..
Ještě musím v Praglu vyšmelit hlavu MPi a bude....
16:33:07
25.03.2005
25.03.2005

Labros
nová klika jo? no, tak přece jenom ses až tolik na tu 136ku nenasral
jinak už bys tam měl zpátky tu modrou stopětku co jezdí 180 
jinak už bys tam měl zpátky tu modrou stopětku co jezdí 180 
16:21:33
25.03.2005
25.03.2005

Jirik - zrušená registrace
Konfigurácie ? Všechno nový. 
Žádný broušenky.

Žádný broušenky.

13:33:35
25.03.2005
25.03.2005

Labros
Takže jaká bude přesně konfigurace? a jaké díly to budou (nový, přebroušený, ...)
13:21:46
25.03.2005
25.03.2005

Jirik - zrušená registrace
Takže mám tady nové informace :
- Oprava motoru se v podstatě rovná celkové GO, neboť došlo ještě k nějakýmu dokupování ND. Náš mechanik mi ještě včera dopoledne volal...
- Mám pouze originální nové díly.
- Dva písty byly rozpadlý mezi kroužkama, klasika. Jeden snad nemohl mít žádnou kompresi a druhej na tom nebyl o moc líp.
Na dvouválec to jezdilo dost svižně.
---
Je hodně pečlivej, když už se to dělá, tak to chce udělat pořádně. Je to hrozně klidnej, mírnej a hodnej člověk. Takovejch moc není.
Já bejvám vždycky když něco dělám vzteklej.
- Oprava motoru se v podstatě rovná celkové GO, neboť došlo ještě k nějakýmu dokupování ND. Náš mechanik mi ještě včera dopoledne volal...

- Mám pouze originální nové díly.
- Dva písty byly rozpadlý mezi kroužkama, klasika. Jeden snad nemohl mít žádnou kompresi a druhej na tom nebyl o moc líp.
Na dvouválec to jezdilo dost svižně.

---
Je hodně pečlivej, když už se to dělá, tak to chce udělat pořádně. Je to hrozně klidnej, mírnej a hodnej člověk. Takovejch moc není.
Já bejvám vždycky když něco dělám vzteklej.

11:49:54
25.03.2005
25.03.2005

Labros
Jo tak to pak jo.
11:48:34
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
-> Labros: A hlavně hlavu,ta má asi největší cenu.....
Předělání jsem myslel soustružnický práce.....
Předělání jsem myslel soustružnický práce.....

11:46:15
25.03.2005
25.03.2005

Labros
Tu cenu komplet vnitřku tam nemá, ale věřím, že za 7000 by to mohlo bejt, protože z toho fábiáckýho motoru ještě pár věcí prodá - altík, možná sání, ...
11:44:30
25.03.2005
25.03.2005

Labros
Počkej Tunere, samotný předělání za 1000 to je blbost! Za tisíc ji ani nevyváží, protože v Motoreně stojí vyvážení až 1500. Za 4000 je jenom úprava kliky a axiální kroužky, a šály věřim že k tomu klidně dá, co by s nima dělal, ale i bez nich to bude stát 4000.
Pro jistotu vložim ten text:
Úprava spočívá v předélání kliky pro použití v 136 bloku, přebroušení dosedací plochy axialního ložiska, případně i výbrus hlavních a ojničních ložisek na přání, celý komplet je vyvážen. Setrvačník je upraven na Škodovácký věnec (na přání i odlehčen), řemenice je z MPi felicie předělaná na klínový řemen, případně originál drážkovaná, a v klice je implementováno ložisko SKF 63002-2RS1, ke kompletu je dodána broušená podložka vymezující přesně axiální vůli nový věnec setrvačníku, ložisko i řemenice v ceně..
Pro jistotu vložim ten text:
Úprava spočívá v předélání kliky pro použití v 136 bloku, přebroušení dosedací plochy axialního ložiska, případně i výbrus hlavních a ojničních ložisek na přání, celý komplet je vyvážen. Setrvačník je upraven na Škodovácký věnec (na přání i odlehčen), řemenice je z MPi felicie předělaná na klínový řemen, případně originál drážkovaná, a v klice je implementováno ložisko SKF 63002-2RS1, ke kompletu je dodána broušená podložka vymezující přesně axiální vůli nový věnec setrvačníku, ložisko i řemenice v ceně..
11:40:05
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
No právě že myslim že Saky nabízel kliku i s ůpravou do škody za 7000,- (včetně vložek,pístů,ojnic atd...)
Jianak ta ůprava jak píše Labros je za 4000,-
Samotný předělání říkal asi 1000,- ale ještě v tom jsou nový šály,ložiska atd atd...
Jednou jsem na kliku upravenou do 136 narazil za 3500,- takže i takhle se dá sehnat.....A je to za cenu samotný ůpravy....
Jianak ta ůprava jak píše Labros je za 4000,-
Samotný předělání říkal asi 1000,- ale ještě v tom jsou nový šály,ložiska atd atd...
Jednou jsem na kliku upravenou do 136 narazil za 3500,- takže i takhle se dá sehnat.....A je to za cenu samotný ůpravy....

11:40:04
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
-> Labros: Tak to jsme si asi nerozuměli, já počítal se zástavbou celého motoru, tak mě byly divné ty 4t.

11:31:34
25.03.2005
25.03.2005

Labros
-> Pilot 105: hlavní ložiska (nevim jestli i ojniční), axiály, otvor pro ložisko na mrkev. A možná je v tom i vyvážení (1000-1500). Aspoň to je cena co má Saky na svých stránkách a pokud vim tak málokdy něco uděláš levněji než Saky, leda že by sis to udělal sám.
11:25:49
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
-> Labros: Co bys na té klice upravoval za 4t?
11:18:22
25.03.2005
25.03.2005

Labros
Já si myslim že motor z Fábky stojí 5000 a předělání kliky stojí další 4000. A to nejsou zdaleka všechny náklady. Proto taky jsem do fábky nešel. Protože vnitřek z prakticky novýho favorita jsem koupil za 1300.
11:03:36
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
-> Pilot 105: Nee,za 7 myslim tu kliku předělanou do 136.....
-> minno: Myslim že 1,8 T by ho nevyšla na 7000,-.....Myslel jsem to tak,že když už to má Jiřík rozebraný může tam mít za stejný peníze stejnej motor jako do teď,ale s větším výkonem a stejnou životností....Nejde o to cpát tam řj a další nesmysli jako 1,8 T kterej neokecáš ani náhodou,ale jestli neni za stejnej peníz lepší řešení......
-> minno: Myslim že 1,8 T by ho nevyšla na 7000,-.....Myslel jsem to tak,že když už to má Jiřík rozebraný může tam mít za stejný peníze stejnej motor jako do teď,ale s větším výkonem a stejnou životností....Nejde o to cpát tam řj a další nesmysli jako 1,8 T kterej neokecáš ani náhodou,ale jestli neni za stejnej peníz lepší řešení......

10:37:27
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
-> minno: Já vím, že má 742ku, ale ve 105tce lágální není, tak je úplně jedno jestli je to 742 nebo 781 nebo Fel, Feb apod. Je prostě jenom legál a nelegál, žádné legálnější není. 
A zástavba Fab do 742bloku vyjde dráž než tam dát celou Fabku, má to význam pouze pokud to chceš komplet přestavět (podvozek, brzdy atd.) a následně to zlegalizovat.

A zástavba Fab do 742bloku vyjde dráž než tam dát celou Fabku, má to význam pouze pokud to chceš komplet přestavět (podvozek, brzdy atd.) a následně to zlegalizovat.
10:25:29
25.03.2005
25.03.2005

minno
jirik má ale motor 742.136, teda nie favo...tudiž má to o niečo legálnejšie ako keby mal favo blok, lenže na to, aby to mal úplne legálne, by musel mať prestavaný podvozok a vzadu vlečku...
a myslím, že najlepšie bude mať dať nové kompoňenty sériové...vylepšovať sa dá do nekonečna: najskôr fab črevá, a keď už fab črevá tak to už rovno aj fab RJ a keď už fab črevá aj fab RJ, tak to už rovno celý fab motor a keď by už mal byť celý fab motor, tak to už lepšie ešte trochu doplatiť a dať tam motor 1.8 20V turbo... atď. a myslím, že jirikovi v tomto prípade o to nejde.
a myslím, že najlepšie bude mať dať nové kompoňenty sériové...vylepšovať sa dá do nekonečna: najskôr fab črevá, a keď už fab črevá tak to už rovno aj fab RJ a keď už fab črevá aj fab RJ, tak to už rovno celý fab motor a keď by už mal byť celý fab motor, tak to už lepšie ešte trochu doplatiť a dať tam motor 1.8 20V turbo... atď. a myslím, že jirikovi v tomto prípade o to nejde.

10:16:45
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
-> TUNER: Za 7t celej motor? Tak to už bych ho tam dal celej i s ŘJ.
10:10:30
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
-> Pilot 105: Já mam názor takovej,že pokud se tam dají vnitřnosti z fabky která má i něco najeto.Tak to vydrží stejně možná víc než ten favík....Za 7000,- myslim,má Saky komplet k mání a to je stejná cena jako za favíka...Akorát že ty komponenty z fabky jsou z kvalitnějších matrošů....a asi i líp opracovaný......Přece jenom 10 let rozdíl musí bejt znát....

09:36:29
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
-> TUNER: Njn, myšlenka to je pěkná, ale zastavět Fabku z nových dílů nebude asi žádná láce (Fel 136MPI sada 7t) a když sežene starší opět nemá záruku co koupí a navíc už ji nemusí cpát co bloku 136, ale dát ji tam rovnou celou. Stejně tam má tu 136ku nelegálně tak už je to podle mě jedno.
Takle bude mít alespoň záruku nových dílů a slušné životnosti, v tomhle Jirika chápu.
Takle bude mít alespoň záruku nových dílů a slušné životnosti, v tomhle Jirika chápu.
06:16:05
25.03.2005
25.03.2005

TUNER
-> Pilot 105: No já si právě myslim že když už bude dělat GO,že by se vyplatila ta fabka....Dá sice o malinko víc,ale myslim že to za to stojí...

02:40:53
25.03.2005
25.03.2005

Pilot 105
-> Jirik: Takže skoro komplet GO (vložky, písty, šály, přebrus kliky, rozvody)..... Hlavně sežeň origo sadu.
Na druhou stranu, když už to jednou pořádně uděláš, tak ti ten motor při dobré údržbě vydrží min. 200t. Dobré máš alespoň to, že máš známého na kterého se můžeš spolehnout. Což je při dnešní kvalitě práce k nezaplacení.
Tak šup šup, ať už to zase frčí.
Na druhou stranu, když už to jednou pořádně uděláš, tak ti ten motor při dobré údržbě vydrží min. 200t. Dobré máš alespoň to, že máš známého na kterého se můžeš spolehnout. Což je při dnešní kvalitě práce k nezaplacení.
Tak šup šup, ať už to zase frčí.

22:39:43
24.03.2005
24.03.2005

minno
a ešte niečo z mojej produkcie
..."Dnes je 30 rokov od začiatku výroby a na cestách sú ich stále tisíce. Ľudia nimi opovrhujú, vysmievajú sa z nich, no zároveň ich milujú a majú ich radi. Jedna škodovka umrie, ale dve ďalšie sa opravia a zrenovujú. Ten, kto ich chce vytlačiť z ciest, nech v to nedúfa, budú tu strašiť ešte veľmi dlho... Nejde len o autá, ide o fantastických ľudí, ide predsa o škodovkárov..."

..."Dnes je 30 rokov od začiatku výroby a na cestách sú ich stále tisíce. Ľudia nimi opovrhujú, vysmievajú sa z nich, no zároveň ich milujú a majú ich radi. Jedna škodovka umrie, ale dve ďalšie sa opravia a zrenovujú. Ten, kto ich chce vytlačiť z ciest, nech v to nedúfa, budú tu strašiť ešte veľmi dlho... Nejde len o autá, ide o fantastických ľudí, ide predsa o škodovkárov..."
22:32:31
24.03.2005
24.03.2005

minno
Re-vkladam manifest od Palica pre povzbudenie:
"Toto je nas svet, svet aut s motorem vzadu, krasa okridleneho sipu. Jezdime s nimi proto ze je mame radi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenazranci nezlikvidovali veskere nahradni dily na nase milacky. My jezdime dal....... a rikaji ze jsou to sroty. Existujeme bez barvy pleti, bez narodnosti, bez nabozenske zaujatosti.... a vy nas chcete dostat ze silnic. Vy vyrabite atomove bomby, vedete valky, vrazdite, podvadite, a lzete nam a pokousite se, abychom verili tomu, ze je to pro nase vlastni dobro, presto zvysujete pozadavky u STK. Jsem skodofkar a mym zlocinem je jezdit skodofkou. Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlucny, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchy a je mozno je kdykoliv v polnich podminkach opravit. Jsem skodofkar a toto je muj manifest, muzete zastavit jednotlivce ale nemuzete nas zastavit vsechny........... :)))))"

"Toto je nas svet, svet aut s motorem vzadu, krasa okridleneho sipu. Jezdime s nimi proto ze je mame radi, mohli by jsme jezdit porad, pokud by ti nenazranci nezlikvidovali veskere nahradni dily na nase milacky. My jezdime dal....... a rikaji ze jsou to sroty. Existujeme bez barvy pleti, bez narodnosti, bez nabozenske zaujatosti.... a vy nas chcete dostat ze silnic. Vy vyrabite atomove bomby, vedete valky, vrazdite, podvadite, a lzete nam a pokousite se, abychom verili tomu, ze je to pro nase vlastni dobro, presto zvysujete pozadavky u STK. Jsem skodofkar a mym zlocinem je jezdit skodofkou. Neposuzujeme auta podle toho jak jsou hlucny, oblepeny plastama, ale podle toho jak jsou jednoduchy a je mozno je kdykoliv v polnich podminkach opravit. Jsem skodofkar a toto je muj manifest, muzete zastavit jednotlivce ale nemuzete nas zastavit vsechny........... :)))))"
22:26:11
24.03.2005
24.03.2005

minno
-> Martin: to sa mi paci

21:12:38
24.03.2005
24.03.2005

Martin
-> Jirik: Nechci tě strašit, ani tě odrazovat, ale myslím, že takto nějak mě začaly ty všechny problémy. Jen tak pro zajímavost, přidej si k tomu co máš ještě vystřelené těsnění pod hlavou, drobnou bouračku na předek (způsobenou vlastní blbostí tj. bez náhrady škody), ruplou protimrazovou zátku a nyní spojkové ložisko v háji, no a máš přibližně můj nynější stav. Jo a ani jsem se nezmínil o levém svisláku, který je už také opět na výměnu (po roce).
Ale u tebe je situace trošku jiná. Alespoň co si pamatuji, tak na tvé autíčko bylo vždycky radost pohledět. Zatímco já mám auto, o které by si nikdo ani kolo neopřel. Sice v nenápadnosti je síla, řeší to dost problémů, ale uznání ani obdivu se nikdy nedočkám. Takže mé snažení takřka nikdo neocení, spíše mi nadávají do bláznů. Ale i tak jsou chvíle, kdy jsem rád, že jsem to stále ještě nevzdal. Není v tom špetka logiky, kdyby se člověk choval racionálně, tak to už dávno hodil ze skály...
Beru to trošku jako výzvu a truc proti všem posměváčkům. Když se ale na jejich stranu přidá i auto, člověka napadají různé věci.
Takže buď rád, že jsi na tom tak dobře
, může být mnohem hůř...
Musíme ty naše pekáče naučit opět poslušnosti !
Ale u tebe je situace trošku jiná. Alespoň co si pamatuji, tak na tvé autíčko bylo vždycky radost pohledět. Zatímco já mám auto, o které by si nikdo ani kolo neopřel. Sice v nenápadnosti je síla, řeší to dost problémů, ale uznání ani obdivu se nikdy nedočkám. Takže mé snažení takřka nikdo neocení, spíše mi nadávají do bláznů. Ale i tak jsou chvíle, kdy jsem rád, že jsem to stále ještě nevzdal. Není v tom špetka logiky, kdyby se člověk choval racionálně, tak to už dávno hodil ze skály...
Beru to trošku jako výzvu a truc proti všem posměváčkům. Když se ale na jejich stranu přidá i auto, člověka napadají různé věci.
Takže buď rád, že jsi na tom tak dobře
, může být mnohem hůř...Musíme ty naše pekáče naučit opět poslušnosti !
19:01:35
24.03.2005
24.03.2005

K.a.r.l.o.s
jsem na tom stejně
šáde půl roku jezdila bez problému ani jedna chybička!!!!A teď je skoro nepojízdná!!!nestartuje,k
oupil jsem novu baterku za 700kč,je tam nový relé,svíčky,kabely!!!! a pořád hovno!!!teče mi vodní pumpa a někde mi teče olej,celkem dost
pořád jsem si říkal,jo ještě tohle koupím a bude to!! vždycky si řeknumže to prodám,ale pak si něco zase koupím a řeknu si"je to tvoje první auto,chtěl si ho udělat tak to udělej a neutíkej!!!!!!Ale teď to zase chci prodat
nevím,nemám prachy ,ale zase mi to nechce prodávat už z toho pomalu

šáde půl roku jezdila bez problému ani jedna chybička!!!!A teď je skoro nepojízdná!!!nestartuje,k
oupil jsem novu baterku za 700kč,je tam nový relé,svíčky,kabely!!!! a pořád hovno!!!teče mi vodní pumpa a někde mi teče olej,celkem dost
pořád jsem si říkal,jo ještě tohle koupím a bude to!! vždycky si řeknumže to prodám,ale pak si něco zase koupím a řeknu si"je to tvoje první auto,chtěl si ho udělat tak to udělej a neutíkej!!!!!!Ale teď to zase chci prodat
nevím,nemám prachy ,ale zase mi to nechce prodávat už z toho pomalu

15:20:43
24.03.2005
24.03.2005

VeTeV
-> Labros: mno ale ja myslel ze prave tjuningovym pac todle je tzv. TJUNING PILNIKU 

15:19:51
24.03.2005
24.03.2005

Labros
na chlastacím sraze, ne tuningovým
15:19:27
24.03.2005
24.03.2005

Labros
no já sem jednou piloval tak že sem si upnul pilník, přišlo mi to v té situaci pohodlnější, ale viděl to kamarád a řekl to Sakymu a to bylo haló na sraze 

15:07:01
24.03.2005
24.03.2005

VeTeV
-> Jirik: mno ale to je volani ze zoufalosti 
-> TUNER: jako programoval jsem v ledascem - zvladl sem javu, pascal, c++ trosku, ale mikrovlnka stale odolava !!!
Posledne jsem nasel doma takovy ty pukaci kukurice nebo co to je - v ty stary s tema koleckama sem to dal otocil a nejak to dopadlo - tady na ty jsem mackal nejaky tlacitka a rikam si jo dobry :-))) mno tak pokus 1 po aasi 20 minutach to cinklo a praskla tak tretina tech pukancu - tak si rikam dal sem malo pritlacim...jenze nejak asi moc nebo co - prilitla matka ze jako co to delam - ze hori :-)) mno oni se mi ty pukance nejak pripekly nebo co - proste i ten pytlicek byl cernouckej a vypadalo to jako bych to nedal do mikrovlnky, ale spis do nejakyho krbu jako noviny na podpal
mam i jine story - treba se sicim strojem - kdy jsem pri obsivani rukavu prosil tricko tak ze jsem ho vlastne jakoby rozpulil :-))
pak sjem zkoumal pracku - odolavala dlouho, ale podlehla :-))) sice nektera tricka z velikosti xxl meli velikost mini S a barva se nekam vytratila a na jina tricka se presidlila, ale uz sem nejake zakonitosti pochopil :
1, neprat tricko na 90 s prepirkou .-))
2, neprat monterky od smiru s trickama na odpoledni vychazku po parku
3, tricka od vietnamskych spoluobcanu neprat vubec - scvrknou se i na 30celsiovych stupinku a jejich barva je znacne nestala - tzn. po jednom obleceni se da pouzit jako hadr na otirani rukou od kolomaze pri opravovani skodovky - a zde je dalsi poznatek :-))) pozor na tyto tricka nedavat benzin, redidla a podobne veci - tricka se jakosi rozpadaji :-)))
je to sem se rozepsal

-> TUNER: jako programoval jsem v ledascem - zvladl sem javu, pascal, c++ trosku, ale mikrovlnka stale odolava !!!
Posledne jsem nasel doma takovy ty pukaci kukurice nebo co to je - v ty stary s tema koleckama sem to dal otocil a nejak to dopadlo - tady na ty jsem mackal nejaky tlacitka a rikam si jo dobry :-))) mno tak pokus 1 po aasi 20 minutach to cinklo a praskla tak tretina tech pukancu - tak si rikam dal sem malo pritlacim...jenze nejak asi moc nebo co - prilitla matka ze jako co to delam - ze hori :-)) mno oni se mi ty pukance nejak pripekly nebo co - proste i ten pytlicek byl cernouckej a vypadalo to jako bych to nedal do mikrovlnky, ale spis do nejakyho krbu jako noviny na podpal

mam i jine story - treba se sicim strojem - kdy jsem pri obsivani rukavu prosil tricko tak ze jsem ho vlastne jakoby rozpulil :-))
pak sjem zkoumal pracku - odolavala dlouho, ale podlehla :-))) sice nektera tricka z velikosti xxl meli velikost mini S a barva se nekam vytratila a na jina tricka se presidlila, ale uz sem nejake zakonitosti pochopil :
1, neprat tricko na 90 s prepirkou .-))
2, neprat monterky od smiru s trickama na odpoledni vychazku po parku
3, tricka od vietnamskych spoluobcanu neprat vubec - scvrknou se i na 30celsiovych stupinku a jejich barva je znacne nestala - tzn. po jednom obleceni se da pouzit jako hadr na otirani rukou od kolomaze pri opravovani skodovky - a zde je dalsi poznatek :-))) pozor na tyto tricka nedavat benzin, redidla a podobne veci - tricka se jakosi rozpadaji :-)))
je to sem se rozepsal
15:05:04
24.03.2005
24.03.2005

Labros
budoucí inženýr se nezapře 

14:55:39
24.03.2005
24.03.2005

TUNER
-> VeTëV: woe
Na pečení máme horkovzdušku,mikrovlnku chci tak na ohřev jídla nebo čaje....
Někdy tě s ní naučim...

Na pečení máme horkovzdušku,mikrovlnku chci tak na ohřev jídla nebo čaje....

Někdy tě s ní naučim...

14:53:14
24.03.2005
24.03.2005

Jirik - zrušená registrace
-> VeTëV: Větévko já tě mám rád, ty tvoje kecy nemají chybu. 

14:40:00
24.03.2005
24.03.2005

VeTeV
-> TUNER: mikrovlnka je strasnej nesmysl :-)) respektive meli jsme doma takovou starou a bylo tam otocny na teplotu a druhy na cas - ted mame nejakou digitalni s milionama tlacitek a bud to spalim a nebo neupecu


13:38:47
24.03.2005
24.03.2005

Labros
-> saskyn2: 280 to je hodně slušný. A jednou jsi mě v tom vezl a bylo to taky slušný. 
Já vim určitě že jsem četl že japonský kroužky ze začátku ve favoritech byly. Ale to už je detail, to je jedno.

Já vim určitě že jsem četl že japonský kroužky ze začátku ve favoritech byly. Ale to už je detail, to je jedno.
13:24:29
24.03.2005
24.03.2005

Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: To bude buď milé nebo nemilé překvapení.
Kromě kliky, která je OK se bude dělat celej.
Takže taková poloGO, víc nemá smysl.
Ani pro motor, ani pro mě.
Kromě kliky, která je OK se bude dělat celej.
Takže taková poloGO, víc nemá smysl.
Ani pro motor, ani pro mě.
13:18:51
24.03.2005
24.03.2005

Baghira
Naprosto Jiříka chápu. Když si vzpomenu na výdaje co mě v příštích dvou měsících v souvislosti se stavbou baráku čekají, tak váhám jak ojebat auto, abych do toho vrazil co nejmíň...:-/
13:04:50
24.03.2005
24.03.2005

TUNER
-> Jirik:
A na kolik tě to celý přijde?Myslim ta oprava......?
Pračku a televizi už mam,ale ta lednička by se šikla...Kdy pro ní zajdem?
Zítra jdu pro mikrovlnku,můžeš jít se mnou....
A na kolik tě to celý přijde?Myslim ta oprava......?
Pračku a televizi už mam,ale ta lednička by se šikla...Kdy pro ní zajdem?
Zítra jdu pro mikrovlnku,můžeš jít se mnou....

12:57:21
24.03.2005
24.03.2005

VeTeV
-> Jirik: receno strucne, ale hezky - to ze si radsi koupis pracku, lednicku apod :-) souhlas

12:47:22
24.03.2005
24.03.2005

Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: Ten motor se tam nechá, ale bude mít co půjde nový / sériový. Pokud bych si tu popelnici nechal, tak bych časem dal tu MPi hlavu.
Úpravy typu Fabie apod. u mě nehrozí, jsou to, teda podle mýho soudu, vyhozený peníze.
To si rači koupím novou televizi, pračku nebo ledničku.
Úpravy typu Fabie apod. u mě nehrozí, jsou to, teda podle mýho soudu, vyhozený peníze.
To si rači koupím novou televizi, pračku nebo ledničku.
12:46:00
24.03.2005
24.03.2005

saskyn2
-> Labros: Já tim nemyslel že do 742 dávaly horší díly než do fa. Ale 742.136 se začaly dělat o rok dřív než fa. Takže ty japonský kroužky ve fa už nebyli. Jinak já měl na píštech vyražený rok 9-87 a motor měl nalítáno 280k a chodil v pohodě, ale přecijenom felda s najetejma 20k byla lepší:-)
12:30:38
24.03.2005
24.03.2005

TUNER
-> Jirik: No to je škoda nooo.Ale stejně tam budeš muset něco dát neee?
Tak jestli tam dáš 105 zpátky tak to chápu,ale když budeš muset udělat tenhle motor,tak myslim že ba to za to stálo....Toť jen můj názor..
Jinak o dodělání bytu mi nemluv...Napodzim půjde f Plzni nová střecha a to bude sedmimístná cifra.......Chtěl bych udělat taky časem něco v podkroví,ale to je daleká budoucnost...
Tak jestli tam dáš 105 zpátky tak to chápu,ale když budeš muset udělat tenhle motor,tak myslim že ba to za to stálo....Toť jen můj názor..
Jinak o dodělání bytu mi nemluv...Napodzim půjde f Plzni nová střecha a to bude sedmimístná cifra.......Chtěl bych udělat taky časem něco v podkroví,ale to je daleká budoucnost...

12:28:39
24.03.2005
24.03.2005

Baghira
-> Jirik: No jo, jenže pokud bys nechtěl aby se to vysíralo, tak bys to měl mít zavřený v garáži a nejezdit s tim. Prostě je to jako se všim co se používá, prostě to dostává čočku a basta. Loni jsem nechával dělat svisláky, dělal je profík kterej je vyhlášenym specialistou na nápravy a i tak se letos budou dělat znova...prostě ty silnice jsou tak dokurvený, že jsem třikrát vzal pořádnou díru a zase se to vymlátilo. A s motorama je to totéž. navíc 78 tisíc měl možná nalítáno u tohodle majitele, ale kolik s tim najezdil někdo předtim, to je otázkou.
12:26:09
24.03.2005
24.03.2005

Labros
-> Jirik: no tak si tam dej tu vypulírovanou 105ku. Stejně to auto už nemáš na normální ježdění. V tom motoru co jsem koupil, byly taky napečeniny. Hlavně na bloku pod víkem rozvodů. To mě teda zajímá, jestli do 742.136ek dávali horší díly, než do favoritů. To by ale museli vyrábět ty samý díly dvakrát jinak a to by se jim kor nevyplatilo. To už by měli levnější dělat všechno do favorita dvakrát a dávat to do všech 136ek. Podle mě taky proto vůbec dělali 742.136/5, že těch dílů pro favority dělali mraky a vyšly je levně. Jinak by se na to vysrali a skončili u 130ek.
