Mám toho taky dost :o/

prohledat
119 příspěvků (zobrazeno 101 až 119) od 24.03.2005 do 20.04.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
12:23:00
24.03.2005
Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: Seru na to, říkal jsem že do toho nedám už ani korunu, natož nějaký drahý přestavby motoru. 4
Eště by se mi tam vysralo něco jinýho.
Radši budu už konečně bydlet a jezdit tramvají, než tohle. 1 papa
12:22:38
24.03.2005
aDAm
-> Labros: jop
12:20:54
24.03.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Musíš si to přečíst pořádně. Říkal jsem, že byly napečeniny na bočním víku a ventilovém (tam míň). Takže jsem hned čuchal, že je v tom nějaká zrada, protože na mém 105kovém motoru, byly všechny víka čistý. Ten mechanik co to na PAL testu šteloval, tak říkal, že ten motor je pravděpodobně za zenitem a nebo má rozsypaný kroužky. Ňo a byly to oni.
Ucpal hadici odvětrání dlaní a víčko na olej vyletělo tak metr vysoko. 1
Takže na tohohle mechanika mi nesahej.
Prostě načnutej bejt musel, nevím jak dlouho stál, tak moh jezdit v pohodě, než si tam něco sedlo a pak se to vysralo.
Papírově a podle tacho to kilometrově odpovídá.
Teď už je to tak nějak jedno...
Stejně znám většinu lidí, kterým tenhle motor odešel dřív jak Favorit.
MATTESS ho koupil taky, měl mít 85 tis. a teď mu zničehonic začaly mlátit rozvody.
Taky z ničeho nic. Takže kdoví co v tom bude až to rozebere.
Prostě jak říká Adam, jsou to starý sráče a už toho mám plný zuby. Dvě auta živit nebudu a samozřejmě za dvě nebudu ani platit povinné ručení. Akorát se do toho serou prachy a timhle se ta kurva odvděčí....
12:20:52
24.03.2005
Labros
-> saskyn2: myslíš že do favoritů jo a do 742 ne? nevim, ty motory se dělaly souběžně, ale možná máš pravdu. S těma japonskýma kroužkama a sedlama jsem to taky četl, ale nikde nepsali, že by se dávaly jen do favoritů a ne do 742ek.
12:16:14
24.03.2005
saskyn2
-> Labros: Nemáš tak úplně pravdu že ty motory jsou uplně stejný. Do těch prvních 136tek se dávali pístní kroužky a možná i písty dovážený z japonska, tušim ře tak do polovičky roku 88, ale jinak kvalita by měla bejt stejná. Aspon v knížce to takle píšou
12:14:31
24.03.2005
TUNER
-> Jirik: No a jak jsi se rozhodnul?
Bude ta fabka nebo ne?Myslim že když už to je rozebraný,tak bych asi udělal tu hlavu a obsah 1,4 a měl by jsi klid a slušnej výkon.....Hlavně to nevzdávej...!Taky jsem se kolikrát vyvztekal s motorem,ale vždycky jsem se rozhodnul to nějak dokončit a jsem rád .....Držim palce4
12:08:44
24.03.2005
Labros
-> Adam Radimovič: to myslíš to cabrio??
12:05:05
24.03.2005
aDAm
Čeče chlape ja toho mam už posledni dobou taky dost a to s autem nic nedělám jelikož je zavřeny ve stodole....sem tam mam takove myšlenky že by bylo ho prodat a kouipt nějake pořadne auto a na tenhle paskvil se vykašlat...tak ani nevim....už se mi ani nějak moc nechce ho dodělat...
11:58:15
24.03.2005
Labros
A Jiříku, tušíš, proč když jsi motor koupil, tak byly písty v pořádku, a když jsi s ním začal jezdit, tak se píst rozpadl? Určitě to seřízení bylo tak kvalitní? Promiň že neberu ohledy na tvoji lítost, ale podle mě je to divná náhoda, že jezdil 75000 km a najednou tohle. Ale nezoufej, kup vnitřek z nějakýho favorita (já koupil za 1.300 z prakticky úplně novýho motoru) a opravíš to levně.
11:53:17
24.03.2005
Labros
-> Jirik: já koupil taky takovejhle motor, jel jsem pro něj ne teda tak daleko, z Prahy do Ledče, majitel mi básnil jak lítá, že ho můžu rovnou nasadit, atd. Pokýval jsem hlavou, dovezl ho domů, rozebral, zjistil, že jsou v něm tuny karbonu a vodního kamene, jedna vložka totálně zapečená, vyhodil jsem všechno mimo bloku, pump, termostatu, vík a ostatního příslušenství. Rozhodně bych se nikdy nespolýhal na to co říká o motoru předchozí majitel.
11:49:49
24.03.2005
Labros
-> Jirik: Ten motor je úplně stejnej, jako favoriťáckej, dělal se dokonce i na stejný lince! Stejný kroužky, stejný šály, stejná klika, stejný písty. až na vanu, sací koš, sací a karbec, držáky, setrvák, měrku oleje a číslo motoru jsou stejný.
11:32:07
24.03.2005
sep
-> Jirik: :jj,dobře znám,já měl během měsíce třikrát venku převodovku.....oprava 4krát.....a myslel sem že to shodím ze skály a ještě na to nakakám.....nestalo se,auto je celé a jezdí zas jak má....to se utřepe....hlavu vzhůru,ruce na volant,nohy na pedály a do plnejch4
10:07:20
24.03.2005
Jirik - zrušená registrace
Mě to točí o to víc, že si to člověk přivozuje sám, kdyby si právě nechal onu pičmrdku sériovku pokakanou od slepic, jak říkáš, tak s tím nic mít nebude. 1
Huš se těším kua, až jí zajedu a pak půjdu potrápit jiný škodovky, Favíky a Feliny.
To je jediná věc, proč jsem to nechal spravit. 4 Prostě mě zajímá jak to pojede, když to jelo pěkně i po mrtvici. 3
09:43:13
24.03.2005
VeTeV
-> Jirik: mno tak to Ti uprime verim ze ses nasranej - sak sem ti psal zpravu, taky me to sere pac kdyz si clovek veme ze se s tim sere a chce to mit v poradku a kdejakej strejda na vesnici na to sere e jezdi stale :-( je to pech a doufej z ese to ustali 4
09:30:51
24.03.2005
Jirik - zrušená registrace
Je to rok 1988 a blok je zachovalej, čistej.
Nemá na sobě ty oxydáty jako starší, nebo vyježděné motory.
Prostě jsem si nasral do bot, a už do toho pekáče nekoupim ani voňavej stromeček.
Ještě že ten chlapík z Práglu se mnou vymění ty kola a nemusím je kupovat. 8
-> VeTëV:
Jojo, dávám ten sráč na opravu, včera byl přistaven jednomu velmi šikovnému pánovi / známému.
To víš s vysraným motorem by byla šáde neprodejná. Potřeboval bych nějakýho bohatýho strejdu z Ameriky, abych dohnal ten byt do finále, moh si vzít něco na lízačku a šáde poslat ze stráně do rybníčku Brčálníku. 8
08:54:59
24.03.2005
U-Geen
-> Jirik: hm ja tohle dobre znam... u me to bylo spatnym rozdelovacem...
08:43:53
24.03.2005
VeTeV
-> Jirik: teda Jiziku a co z toho plyne? davas motor na GO? mno to bude teda paleta :-( ale nesmutni, ver ze bude lepe a auti si zase s opravenym moturkem jisto jiste poskoci a bude radostne pravidlenym bublanim vytati jaro 3 4
08:38:56
24.03.2005
Jirik - zrušená registrace
Jo a všechen ten čmoud šel jenom z odvětrání klikovky, z vejfuku ani ň.
Když se povytáhlo víčko na olej, tak poskakovalo jak na papiňáku. 10
08:30:52
24.03.2005
Jirik - zrušená registrace
No. Tak mi včera volal jeden náš známý mechanik, co budeme potřebovat na opravu motoru. Mám tedy předběžně představu, kolik budou ty díly přibližně stát. 8
---
Na inzerát /tady/ jsem sehnal motor 742.136 za 5000,-. Měl být přetěsněný, s novým karbecem a v dobrém stavu, najeto 76 000 km. Přetěsněný, s novým karbem skutečně byl, ale to bylo asi tak všechno.
Jel jsem pro něj jak starej čurák až do Trutnova (z Plzně). Byl trochu zasviněnej (už vyndanej z dárcovského auta), ale jinak vypadal dobře. Jezdil v sedanu nějakýho dědy, číslo, tacho a údaje v servisce odpovídaly...
Doma jsem ho ostříkal Arvou a spláchnul.
Poleštil víko apod. Trochu mě zarazilo, že na bočním víku na zdvihátkách byly takový napečeniny, na ventilovém nebylo skoro nic.
Motor jezdil OK, chytal na škrtnutí, měl krásně sametovej tichej chod a vůbec nekouřil ani nesmrděl.
Jezdilo se pohodovým stylem, vytáčení motoru max. do 4000 rpm.
Tak měsíc jezdil v pohodě, fakt hezky a pak to začlo.
Začalo se čmoudit z hadice odvětrání klikovky, jakoby to bafalo, vždycky když šel jeden z válců. Nebylo to ale nijak moc.
V posledních fázích byl už, navzdory kvalitnímu seřízení, nepravidelnej volnoběh, na rozjezdu se muselo dát víc plynu, aby to necukalo.
V otáčkách kolem 2000 a vejš už to bylo celkem v pohodě.
Teda když pominu tu dýmovou clonu, co jsem za sebe pokládal. Když jsem s tím jel, tak jsem si připadal jak ve dvouplošníku z I. světový války, kterýho sestřelili nad Rýnem. 8 Ten čmoudík za mnou dělal gut turbulence a víry. 3
---
Mňo, včera se ten motor rozebral, dva písty super, jeden píst vůli (vyběhanej) a jeden se rozpadl mezi kroužkama.
Docela by mě zajímalo, jestli může bejt takhle vysranej motor tohohle typu v tak málo KM.
Tyhle motory se v podstatě testovaly pro Favorita a přijde mi, že oproti Fávovi, stály za pěkný hovno. Asi matriály, no.... 8
Když se podívám na ten vypulírovanej 105kovej motor s chromama a leštěnejma dílama, co mi stojí v garáži, tak bych buď brečel a nebo tu zasranou 136ku rozkopal.
Dokud jsem nezačal vymejšlet a kupovat kraviny, tak nepotřebovalo to auto žádnou investici do oprav v podstatě do dneška.
Pouze údržbu, kdybych ho nechal jak bylo.
Mě to přijde jako s transplantovaným orgánem, autu se ten motor nelíbil, tak ho odmítlo 1 .
---
Takže Martine, nebuď smutnej, rozhodně nejsi mezi (sračko)škodovkářema sám.... 4
Extreme Tyres