Objednávka ze života

prohledat
122 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 24.11.2010 do 27.11.2010, založil/a mirecek.666
řadit dle data
16:59:08
25.11.2010
jok3r
-> Syny: tak to ja zas naopak, ale je pravda ze sem tam byl vzdy osobne nebo sem si to objednal s osobnim prevzetim
16:53:48
25.11.2010
Syny
-> krup 25.11.10 09:44:40: JJ, OBcka to je kapitola sama pro sebe... S tema mam zatim uplne nejhorsi zkusenosti...
16:48:07
25.11.2010
Syny
Zkuste si tam nekdo objedant:



Spona manžety hřebenového řízení – XS 114508600 … 1 ks … cena: 2,– Kč



Jestli to poslou 3
16:30:15
25.11.2010
Fén
-> Stepix: Přeci to, že prodávající i přes platnou smlouvu nechce dodat objednané zboží, na které má kupující ze zákona právo. V obchodních podmínkách můžou mít napsáno cokoli, ale pokud odporují občanskému zákoníku, tak jsou neplatné.



ČOI má tyhle malé ryby nejraději.
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 16:31:48
16:13:28
25.11.2010
jok3r
-> Stepix: nemuzu si odpustit poznamku ze tobe jednou nekdo slapne do usmevu...



sry za zasirani..
16:12:52
25.11.2010
tunerlada
-> krup: jestli to máš přez aukro ofiko tak napiš vedení aukra a to se o to postará ;-)
16:11:00
25.11.2010
tunerlada
Stepix 25.11.10 12:22:44 napsal: → Star LC20: … je zajímavé jak se sockuje jen tady na virtu. tak to si asi z jiného kraje mno 3
15:52:48
25.11.2010
Stepix
-> Fén: a co by měla čoi řešit???? nic se nestalo. Oni mu nedodali zboží a upozornili ho na to. žádná škoda nevznikla... čoi se tomu maximálně zasměje. je to JEN neetické nic jiného. Navíc se vsadím že oni mají nějaké dodací podmínky šikovně postavené pro sebe, tak jako každý jiný!
14:26:45
25.11.2010
Fén
-> Stepix: Dokončením objednávky na e-shopu vzniká platná smlouva o nákupu, která zavazuje prodávajícího dodat zboží a kupujícího za zboží zaplatit. To že prodávající na tom nemá vejvar není důvodem k zrušení smlouvy z jeho strany, takže smlouva je stále platná a kupující má nárok na dodání zboží. -> Jasný důvod k podání stížnosti na ČOI.

Kdyby to řešili způsobem, že objednané zboží nemají skladem a na e-shopu bylo uvedené, že je skladem, tak se taky jedná o klamání spotřebitele. -> Taky důvod k podání stížnosti na ČOI.

Rozdíl by byl, kdyby třeba si objednal položku, která normálně stojí 10.000,- Kč a oni by ji měli za 100,- Kč. V tomhle případě by mohli objednávku zrušit s námitkou, že se stala chyba v uvedení ceny na e-shopu.
upraveno 3x, naposled 25.11.2010 14:28:43
13:52:27
25.11.2010
MATTESS
13:44:43
25.11.2010
krup
-> Star LC20: o nic nejde :-)



ale tak jo :



koupil jsem přes aukro plastové lemy na fabii. Přišly, ale přišly jiné, než měly - byly to 4 ks, dva dobře - široké a dva úzké.



Tak volám volám, zvedne dáma .. "aha... hmm .. to je divny .. no předám vám manžela .. "



.. a pantáta: " no jo, oni nám dodavatel .. no poslal špatny"

.. a já : " a proč ste to odeslal?"

..a pantáta: " ono se asi stala někde chyba .. no já jsem to zapomenul přefotit .. no tak se nezlobte a pošlete to zpět " ( mimochodem stále jsou v aukci špatny fotky )



.. tak sem se nasral, zabalil a poslal to tem machométum zpátky. Jak chtěla dáma, tak sem přes aukro poslal mail s čislem učtu a podacím číslem, že pošlou zpátky prachy + poštovny, ktery sem platil, když sem jim to posilal já ..



.. no podle podacího čísla si to vyzvedli minulej čtvrtek :-) .. prachy nikde, už sem psal dva maily a telefon mi nikdo nebere .. a 600 v piči 6



To jen tak na okraj na téma "seriozní shopy" :-)



( edity: kurvafurt s překlepama :-/ )
upraveno 5x, naposled 25.11.2010 13:50:17
12:47:08
25.11.2010
MATTESS
Takový "obchodník" ať táhne z trhu. Jaké si udělal ceny zboží, takové má. Jestli se mu to vyplatí, není moje starost. Ještě že mi jiný obchod poslal díly za 1500 a neposlal mi do p*dele s tím, že to je pro něj nic.....
12:47:05
25.11.2010
ondie
Ale jak už bylo psáno níže,zajímalo by mě jak by to vypadalo,kdyby tam přišel člověk na bar a všechny tyhle drobný položky by jim začal s úsměvem diktovat..ale zase by ušetřili to balení :)
12:42:43
25.11.2010
ondie
-> Stepix: Ale no tak,mě tohle taky nepřijde moc normální chování,kor když se na svých internetových stránkách prezentují obrazem "dokonalým" , hold se dali na pouť e-shopu s dílama a maj v nabídce i spoustu malejch dílů a drobotě a tohle je hold riziko povolání...

Ale když jednou deklaruju nějakej přístup,tak ho hold držim..zubama nehtama,i kdyby to bolet mělo (určitě zas "takovejch" zákazníků moc nebude a semtam by to měli přežít,než se vůči zákazníkovi prezentovat takhle hulvátsky).

Tak to prostě je,některej kšeft je pro prodejce dobrej a některej zase horší,ale takhle selektovat,to si zmařej pověst velmi rychle...což jim milerád přeju,pryč s takovejma "obchodníkama". ..



A co to má společného se sockováním na virtu sem už vůbec nepochopil,to mi přijde trochu absurdní...



Jednou sem objednával v AutodílyKrč na e-shopu...no když to vidim,tak ty ze mě museli teda vytejkat tuplem..to byly samý šroubečky do masky 6ks,šroubek na přichycení prahové lišty 12ks,těsněníčko za 3.50kč 2ks..seznam dlouhej jak A4ka... :)

Ale co,potřebuju to,kýble toho brát nebudu a 100km proto taky jentak nepojedu a když maj na e-shopu tu možnost,proč ne..

Ale tohle je moc.
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 12:44:45
12:40:05
25.11.2010
palinator
-> Stepix:

Zastávání shopů, kteří něco nabízejí, ale skutek utek, mi přijde velice podivné. To je, jako kdyby internet byl složenej ze stránek, na nichž nic není, ale Google je normálně vyhledával podle zadaných klíčů.
12:22:44
25.11.2010
Stepix
-> Star LC20: hele, oni na to právo měli, mě by tenhle mail nenasral, snažil bych se to řešit jinak. Ale prostě vesnický balíci si myslí že jim každej leží u nohou... Přípomíná mi to uječenýho fracka co chce v sámošce bonbony a máma mu je nechce koupit.

Uznavám že z hlediska etiky by se to stát nemělo, ale kdo je dneska etickej... A možná by tu mohlo zaznít i přísloví "nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci". Nikdo ho do toho nenutil, může zvednout prdel a objet mototechny když se mu ten přístup nelíbí a neventilovat tady pro mě dost stupidní záležitost kterou by normálně všude přešli... je zajímavé jak se sockuje jen tady na virtu.
10:37:25
25.11.2010
darabos
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:



* Šetříme Vaše peníze. -> ušetrili mu 1807 KČ 3
10:26:34
25.11.2010
MOLSO
-> Gemini: 3
10:16:27
25.11.2010
darklord
-> 1560: s OB nikdy problem nepozorujem, teda raz mi miesto plechu v katafopreze poslali cisty ale to nepokladam za nejaku zasadnu chybu

-> Gemini: 3 3 3 s tou hrubkou je to komicke 3 3 3
10:15:06
25.11.2010
Gemini
tak to je neskutocne.......to su debily !!!!
10:06:38
25.11.2010
1560 - zrušená registrace
krup 25.11.10 09:44:40 napsal:

.. co máte z teho, se mnou zase vymrdali v OBautodíly .. ale sem línej

to rozepsat 6




Copak, taky ti po dvou týdnech nebyli schopni dodat zboží a nebrali telefony? O to zajímavější, že při osobní návštěvě prodejny byla ochota někde úplně jinde a ještě jsem dostal zdarma celou krabicu těsnění.
09:47:09
25.11.2010
Star LC20
-> krup: Mě by to celkem zajímalo, občas tam taky něco beru 6 Poděl se s námi o zkušenost
09:46:28
25.11.2010
Vojťas
-> krup: to zas bude mela 3
09:44:40
25.11.2010
krup
.. co máte z teho, se mnou zase vymrdali v OBautodíly .. ale sem línej to rozepsat 6
09:39:26
25.11.2010
Radek Retro eLeSo
No ty krávo!!!Když si vezmu co za částky každej den rozvážíme tak tohle je fakt síla.Zřejmě slušnej oddíl.By mě zajímalo z čeho ta rádoby firma žije.
09:17:09
25.11.2010
anubis
tohle je síla1 panáčci by měli přemejšlet tak, že ten človíček co si objednává věci s mizerným vejvarem pro ně si klidně může příště objednat díly za 10000 i víc4 jenže po takovýmhle chování se na ně vysere... odháněj si sami zákazníky no... čím víc takovýchto ,,seriózních firem" zkrachuje tím líp... a jestli se takhle hodlají chovat budou si za to moct sami:-) ono totiž normální firma by se měla řídit tím, že zákazník je nejdůležitější osoba ve firmě jelikož je to zdroj peněz....
09:04:32
25.11.2010
Star LC20
-> Stepix: Taky zajímavý přístup. Jednou je to firma, a zákazník = náš pán. U nás ve firmě taky prodáváme věci se ziskem třeba 3,- a rozhodně nepíšeme zákazníkům "di do prdele se svojí komickou objednávkou s vývarem 3Kč". Pokud by mně, jako zákazníkovi, napsali nějakou výmluvu, že to třeba nemají apod., řeknu si fajn, škoda. Ale když to napíšou takhle, je to jistá forma asertivního chování, která oprávněně pobouří. Co je na tom jako divnýho?
08:52:49
25.11.2010
Stepix
všichni jste fakt šalamouni3 3



napsali mu to na rovinu a tak může bejt ještě rád, jestli to chce tak ať mu navýší fakturu o ty dvě kila co potřebujou na skladníka...



Mohli mu klidně napsat, že díly došli a už je nemaj, nebo že některé díly nejsou a musí je sehnat ale za trochu vyšší cenu (o ty dvě kila) a to už by neprskal co?



Mimochodem to že si něco objednáte ještě neznamená, že to musíte dostat! Nevim kde žijete... Je to vztah dvou stran a jedna strana z dohody odstoupila. Nic zvláštního.



Mohl bejt šmejd a mít pěkně napálený poštovný, kam by se tyhle rozdíly schovaly... Furt kupuješ starý věci za lacino a myslíš že je se z tebe podělaj... proberte se!



200 je taky zisk, ale ve chvíli kdy průměrný zisk z objednávky je třeba 2000 jsou dvě kila nezajímavý a je to zbytečná práce. A to platí všude bejby4
08:10:23
25.11.2010
Star LC20
Sakra co to je? 9 Tomu se ani nechce věřit. Fakt seriózní jednání. A ještě ta upřímnost nade vše. Otázkou je, jestli mají takový kšefty, že si můžou vybírat zákazníky
07:58:51
25.11.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Výhody nákupu náhradních dílů u nás



* Odborně Vám poradíme. Díky dlouholetým zkušenostem s prodejem náhradních dílů vozidlům skutečně rozumíme - dovedeme poradit a vybrat správný náhradní díl

* Za špatně objednané náhradní díly vracíme peníze či zasíláme jiné zboží.

* Náhradní díly dnes objednáte - zítra máte!



Obrovský sortiment náhradních dílů



* V naší nabídce najdete široký sortiment nových, kvalitních náhradních dílů.

* Naleznete u nás náhradní díly za nízké ceny



Nízká cena náhradních dílů i dopravy zaručeny



* Šetříme Vaše peníze. Při koupi náhradních dílů nad 5000,- doprava zdarma! (do 15kg + neplati pro Slovensko)

* Výběr nejvhodnější dopravy přímo k Vám domů









47 47 47
07:14:12
25.11.2010
Gryzly
By mě zajímalo kdybych přišel na jejich kamannou prodejnu s takovým seznamem, jestli by mě taky poslali do prdele.
06:25:08
25.11.2010
105
-> mirecek.666: at si jejich skladnik udela ve sklade z bordelu poradek a nebude nic chystat 2 hodiny
01:35:58
25.11.2010
ondie
jo tak to sou dobrý šméčka..pořádně jim zatopte 135
22:25:31
24.11.2010
Jarda/felda
-> mirecek.666: inteligence sama radši daji 400,- skladníkovi aby se kopal do prdele než aby aspoň mizernejch 200,- vydělali 3
21:58:59
24.11.2010
VeTeV
-> petr s: tam vědí taky hovno 3
21:56:44
24.11.2010
petr s
-> VeTeV: Tak pokud to nezná má jít prodávat do kauflandu
21:46:58
24.11.2010
VeTeV
-> petr s: ale musíš vědět o co se jedná... tady by to holt bylo tápání 3
21:31:47
24.11.2010
mirecek.666
-> T: souhlasim
upraveno 2x, naposled 24.11.2010 21:32:17
21:22:41
24.11.2010
i kdyby to trvalo 3 dny, tak to není nikde psané, tak bych to asi vážně hnal dál 131 tohle je opravdu hnus podle mne......30
21:20:13
24.11.2010
petr s
-> mirecek.666: Tohle je nachystáno za 15 minut a 15 minut zabalení
21:16:01
24.11.2010
JoseA
Tak toto sem ještě nezažil a nechápu. Pokud mají schopného skladníka orientujícího se ve skladu ND, tak to má snad za půl hodiny nachystané, jinak snad není co řešit. Balení je sice opruz, ale taky sem objednával i různé drobnosti, kde cena poštovného pomalu převyšovala cenu zboží, ale nikdy nebyl problém s domluvou a odesláním.
20:58:04
24.11.2010
Tomaso435
-> Jumbo: myslíš že tam zadal svuj správnej mail a svoji správnou adresu ? :-D
20:56:39
24.11.2010
Jumbo
-> Vojťas: taky si říkám, navíc to myslím není oficiální důvod ke zrušení objednávky, takže bys z toho mohl mít sankce...
20:51:47
24.11.2010
Vojťas
-> David29: tak to mi prijde jako pekna kravina :)
20:46:26
24.11.2010
mirecek.666
-> Matt-110Rten druhej 24.11.10 20:42:31: :-D:-D:-D
20:46:07
24.11.2010
mirecek.666
-> David29 24.11.10 20:43:42: jsem pro:-D
20:44:42
24.11.2010
Tomaso435
-> mirecek.666: jo normálně si zadeš stránky čoiky a napiš jim slušnej email co se ti přihodilo ;)
20:43:54
24.11.2010
David29
-> Matt-110Rten druhej: 3 3
20:43:42
24.11.2010
David29
Objednal jsem si jakejsi altík a chladič klimošky..

Až mi pošlou potvrzovací mail, tak jim napíšu že na úkor zkušeností zákazníka mirecka rušim objednávku 1
20:42:31
24.11.2010
Matt-110Rten druhej
-> David29: nebo každej den volat jestli nemaj vagon podložek na svislaky
Extreme Tyres