
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Hřib: To je nádhera
, dokonce máš GTi.

-> jans: tak to máš dobrou paměť, volvo je dávno ve šrotě, ne mým přičiněním, CX break hybernuje v depozitu a vzal jsem od bráchy CX GTi, protože se zbláznil do elektriky a eko-bio paliv a staré auta jsou "špatně"
-> Hřib 12.03.23 22:26:06: Rád slyším, že ho (nebo jich máš víc?) stále máš.
Pamatuju si, jak někdy v roce 2013 nebo 2014 jsi ve vláknu o Volvech dával fotky červené 850 z Holandska, a při té příležitosti jsi zmínil tu CX. Tenhle Citroen se nezapomíná

Pamatuju si, jak někdy v roce 2013 nebo 2014 jsi ve vláknu o Volvech dával fotky červené 850 z Holandska, a při té příležitosti jsi zmínil tu CX. Tenhle Citroen se nezapomíná

-> Jirik_Tuňák1983: Moc hezka videa, diky za odkazy.
CX mel myslim uzivatel Hrib, nepletu-li se.
CX mel myslim uzivatel Hrib, nepletu-li se.

-> Kocvin: Stejně je ta 205 neuvěřitelný auto... od nejskromnějších vozítek, přes různý akční edice až po GTI. Jednoduchý a přitom skvěle funkční auto. Myslím, že je pořád trochu nedoceněná.
-> Jirik_Tuňák1983: A tohle taky zraje jako víno. A nebo jsem k tomu musel dozrát já
Krásný auto.
-> Jirik_Tuňák1983: A tohle taky zraje jako víno. A nebo jsem k tomu musel dozrát já

Pohled do prostor, kde v 80. letech vznikala legenda skupiny B, Peugeot 205 Turbo 16 EVO2. Tam by si člověk vybral..
-> Jirik_Tuňák1983: nějakou extra funkci bych nečekal, ale ty ostré hrany mě dost překvapily
-> MATTESS 27.02.23 21:43:43: Dnes se hraje na efekt (kudrlinky, svítítka, blikátka, displejíky), funkční to být nemusí. 

-> David29 02.03.23 08:55:20: Ale myslím, že kdybys tam měl kvalte, tak to nepůjde. Navíc to má elektrickou ručku, mít to manuální ručku, tak to taky nepůjde.
Tak ta C4 má u mě plus - můžu startovat, aniž bych jak dement musel šlapat na spojku 

-> Milan 136 27.02.23 21:37:12: to som myslel 

-> Jirik_Tuňák1983: asi budou
-> Bukaj: ale tady je snad tisíc takových blbinek a jak nějaká bude chybět, bude to jak chybějící zub v úsměvu
-> Bukaj: ale tady je snad tisíc takových blbinek a jak nějaká bude chybět, bude to jak chybějící zub v úsměvu
-> castrol 27.02.23 20:04:03: Ta je alespoň hladká. Ale až to bude osekaný a odřený, tak to bude humus.
-> Jirik_Tuňák1983:
Pak se přijde na to že je třeba vyvinout lapač chromových částic
Pak se přijde na to že je třeba vyvinout lapač chromových částic

-> Jirik_Tuňák1983: Jo dobrý.. Už jsem to chtěl vzdát a najednou se to pustilo. Chce to prostě na hulváta
-> Jirik_Tuňák1983: Stejně, jako se po čase smývalo pokovení z nápisů na maskách škodovek 105/120/130 a stejně, jako stárne úplně všechno...
-> MATTESS 27.02.23 10:56:01: Nebudou se postupem času ztrácet ty třpytivé kravinky? 

-> MATTESS 27.02.23 10:56:01: to jak enyaq a ta kristalova maska to bude tiez slusne peklo
-> David29: Jak jsi tedy odbrzdil? 

-> David29: měkký a křehký fakt není synonymum...
-> MATTESS: No myslel jsem spíš jako křehkej. Dneska je moderní vyrábět věci, na který se špatně podíváš a rozpadnou se 

-> David29: Myslím, že ani kartáče na myčkách z toho nebudou mít radost. Měkký plast a roztříštit? To moc k sobě nejde. Jinak je to tvrdý plast
-> MATTESS: Počítá se s tím, že nikdo odstranovat hmyz nebude a dáš to na myčku, kde to "někdo" odstraní 
Tak on to bude jinak měkký plast, ne? Že při kontaktu se to roztříští na prvočinitele

Tak on to bude jinak měkký plast, ne? Že při kontaktu se to roztříští na prvočinitele
O víkendu jsem se dostal k nové P408 a teda ta maska, to je peklo. Samá ostrá hrana. A na odstraňování hmyzu a dalšího bordelu to bued chuťovka. Asi efektní, ale totálně nepraktický a úpplně bezpečný mi to taky nepřijde
-> Jirik_Tuňák1983: Zadek to má rovnej, kufr velkej jak ložnice - asi tak.
Motorizaci nevím, a TP nevím kde je
Mě se s tím jezdí dobře, pohodlnej posez. Na ty budíky uprostřed a nehybnej střed volantu si člověk zvykne - ale rozhodně neříkám, že je to něco super inovativního, co musím mít. Jen mi to nevadí... Jen je dobrý že když mám otočenej volant, nemusím hledat kam mlátit do klaksonu
Motorizaci nevím, a TP nevím kde je

Mě se s tím jezdí dobře, pohodlnej posez. Na ty budíky uprostřed a nehybnej střed volantu si člověk zvykne - ale rozhodně neříkám, že je to něco super inovativního, co musím mít. Jen mi to nevadí... Jen je dobrý že když mám otočenej volant, nemusím hledat kam mlátit do klaksonu

-> David29 26.02.23 21:38:34: Kolmá zadní stěna místo vajíčka. Nouzově sedmimístné.
Jak se ti s tím z nestranného pohledu jezdí? Je to 1.6 nebo 2.0?
Jak se ti s tím z nestranného pohledu jezdí? Je to 1.6 nebo 2.0?
-> Jirik_Tuňák1983: Ee?
Ptáš se někoho, kdo to nazval xsarou, víš to? 
Ale asi grand, říkám tomu autobus


Ale asi grand, říkám tomu autobus

-> David29 26.02.23 21:29:35: A to je Grand a nebo krátkej?
-> Jirik_Tuňák1983: Kupodivu to není tak zlý. Zvenku v pohodě a vevnitř taky - možná něco ošahaný, ale žádná vražda to není.
Jediný co ted otravuje, je EGR ventil - ale nikomu se do toho nechce, protože když to vyráběli, postavil se EGR ventil na zem a okolo toho se postavilo auto
Jediný co ted otravuje, je EGR ventil - ale nikomu se do toho nechce, protože když to vyráběli, postavil se EGR ventil na zem a okolo toho se postavilo auto

-> David29 26.02.23 21:21:18: Jak to v těch km vypadá zvenku a zevnitř, když je to navíc ještě služebák na dožití? 
My měli krátkou 2009, nejdříve jsem byl rád, že jsme to dali pryč, protože začaly vyplouvat takové ty průsery ohledně 1.6 VTi. Některé věci měly na můj vkus malou životnost (přední tyčky, uložení tlumičů), sedačka řidiče (nástupní hrana) klasika zborcenej molitan.
Teď s odstupem času ale vidím, že to byly řešitelné věci a vlastně to bylo skvělé auto. Byť bych dnes volil 2.0 HDi.

My měli krátkou 2009, nejdříve jsem byl rád, že jsme to dali pryč, protože začaly vyplouvat takové ty průsery ohledně 1.6 VTi. Některé věci měly na můj vkus malou životnost (přední tyčky, uložení tlumičů), sedačka řidiče (nástupní hrana) klasika zborcenej molitan.
Teď s odstupem času ale vidím, že to byly řešitelné věci a vlastně to bylo skvělé auto. Byť bych dnes volil 2.0 HDi.
-> Jirik_Tuňák1983: Klasickej manuál.. Tak ráno uvidím, zda to funguje no 
Každopádně dík

Každopádně dík
-> David29 26.02.23 20:51:44: Jen se rozjedeš. Je to manuál a nebo automat / robot?
Někoho může zaskočit, že u blbě nakalibrované ručky to už už vypadá, že se to neodbrzdí a pak zavrčí serva a je to.
Někoho může zaskočit, že u blbě nakalibrované ručky to už už vypadá, že se to neodbrzdí a pak zavrčí serva a je to.
-> Jirik_Tuňák1983: Je to firemní auto, má to skoro 300.
Aha, s tím odbržděním to zkusím - nějak jsem žil v tom, že se to jen samo zabrzdí.
A odbrzdí se to prostě puštěním spojky a plynu? Nebo musím nějak specielně sedět v sedačce a pronést nějaké zaklínado?
Aha, s tím odbržděním to zkusím - nějak jsem žil v tom, že se to jen samo zabrzdí.
A odbrzdí se to prostě puštěním spojky a plynu? Nebo musím nějak specielně sedět v sedačce a pronést nějaké zaklínado?

-> David29 26.02.23 19:55:03: Není to Xsara, ale stará C4 Picasso, nejspíše ne zcela v kondici a zahrnutá přehnanou péčí. Tlačítko nepotřebuješ, po rozjetí se to samo odbrzdí. Pokud není dobře nastavená, možná se to vzadu trochu zhoupne, než to pustí. Po chcípnutí se to samo zabrzdí.
To stříbrné je osvěžovač vzduchu z originálního příslušenství. Pokud jsi s tím nějak moc točil a mačkal, je možné, že jsi ulámal ty pacičky, které to drží a možná to nepůjde vyndat.
Otáčením intenzita, zamáčknutím a pootočením se to odjistí a vytáhne, pokud si ještě matně vzpomínám. Nevyplatí se to, kupoval jsem to jen jednou, měli to drahé jako prase a v té době to nešlo koupit neoriginál (dnes už ano). Funguje to ale lépe než všechny ty stromečky a vonítka. Asi to bylo za tu cenu kvalitnější.
To stříbrné je osvěžovač vzduchu z originálního příslušenství. Pokud jsi s tím nějak moc točil a mačkal, je možné, že jsi ulámal ty pacičky, které to drží a možná to nepůjde vyndat.

Mám dvě otázky ke Ksara pikasó, nebo jak se to jmenuje. Je to takový to MPV od citróna.
1) vidite rozjebanou ruční elektronickou brzdu - jsou tam nějaký plastíky, tak čekám kdy se vylomí nebo ztratí a já to neodbrzdím.
Existuje nějaká možnost třeba vytažením pojistky ručku vyřadit?
2) Ten stříbrnej čuflík pod varovkama - to je k čemu? Je z části otáčecí a mačkací
1) vidite rozjebanou ruční elektronickou brzdu - jsou tam nějaký plastíky, tak čekám kdy se vylomí nebo ztratí a já to neodbrzdím.
Existuje nějaká možnost třeba vytažením pojistky ručku vyřadit?
2) Ten stříbrnej čuflík pod varovkama - to je k čemu? Je z části otáčecí a mačkací
Taky jsem po ní kdysi koukal, ale už tak 10-12 let zpátky sehnat hezkou byl problém
A nebo to bylo za v té době pro mě naprosto nedostupné peníze...

-> Jirik_Tuňák1983:
Tohle s tim "at se svet houpe" mel tusim VeTeV na Techwebu v podpisu.
Ne, nemel jsem tu cest mit xantii. Shanel jsem ji, ale pak jsem poridil V70 I, 2,5 litr benzin ma taky hezky zvuk, vsak vis
Xantii ale znam velmi dobre, 2 jsme meli v rodine pres 15 let. Vsechno 4 valce benzin, ta V6 musi byt pecka
Tohle s tim "at se svet houpe" mel tusim VeTeV na Techwebu v podpisu.
Ne, nemel jsem tu cest mit xantii. Shanel jsem ji, ale pak jsem poridil V70 I, 2,5 litr benzin ma taky hezky zvuk, vsak vis

Xantii ale znam velmi dobre, 2 jsme meli v rodine pres 15 let. Vsechno 4 valce benzin, ta V6 musi byt pecka

-> jans 17.02.23 19:44:00: Taky jsi měl?
Ten zvuk u té V6.
Může i koupiti.
www.autoscout24.cz/nabidk y/citroen-xantia-v6-activa -benzin-cervena-be555102-c fea-4a00-a6d0-4c96372cbb66 ?sort=stand...
Ten zvuk u té V6.

Může i koupiti.

www.autoscout24.cz/nabidk y/citroen-xantia-v6-activa -benzin-cervena-be555102-c fea-4a00-a6d0-4c96372cbb66 ?sort=stand...
Jo, xantia, at se nam svet houpe 
Je legracni, jak ma jednu chvili zapnuty blinkr.

Je legracni, jak ma jednu chvili zapnuty blinkr.
-> Jirik_Tuňák1983 09.12.22 10:24:33: ukrutná. Ale zas je to neuvěřitelně komfortní a požere to všechny díry bez nějakýho mlácení na dorazy. Čemuž i dost pomáhá konstrukce přední nápravy.
-> vhml 09.12.22 10:14:55: Ale je to taková kachna, že? 

-> palinator 09.12.22 08:52:46: Má. Co se dali nový R888R dozadu tak jsem z toho byl dost neštastnej. Zas na druhou stranu to jezdí bokem jen když chci a ne v různých náhodných situacích kdy se mi to úplně nehodí




-> vhml:
Nemá to zbytečně moc gripu?
Nemá to zbytečně moc gripu?
