/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 2851 až 2900) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
15:17:15
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Já su vůl jak kráva. Jdu zjistit to zapojení do auta. Vložím baterku a čumím po hnědém konektoru u filtru. Nacházím. Jak se odjišťuje? Už nijak už ho stihl někdo ulomit a je jen nasazen (já fakt ne).

Odpojuju konektor teploty a připojuju motor.

A co?

A nic.

Já zapoměl na relátka a bez nich to jaksi fakt nejede.

Takže zítra další kolo. Nechce se mi už dneska ven.
14:47:20
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Co někteří pod pojmem termospínač dokáží prodávat je mi záhadou aneb termostat je termospínač, ale nevím co spíná 3

www.autopotreby-pm.cz/pro duct/.../236700
14:34:22
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
ty krávo já budu za spamera



Čumím na ty schémata. S bitronem a bez a v podstatě stačí z Bitronu sundat dva kabely a připojit je na to čidlo v chladiči a k čidlu ještě přivést kostru a milý Bitron bude f pi*i. To není špatný nápad vyloučím tím debilní jednotku. Musím mrknout kolik stojí to čidlo.
14:29:50
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo ještě dotaz nevíš neviděl jsi někde popis pojistek co jsou u motoru? Nemyslím ty malé klasické co máš i uvnitř v autě, ale takové ty velké s velkými hodnotami 40A, 60A, 80A. Jsou označené jen písmeny A až H. Já zatím zjistil jen, že E a F jsou sahary 40A každá.
14:28:18
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Na záslepku mrknu a uvidím. S tím odpojeným čidle na staré poradně xantiaclubu je psané v jednom tématu zelené čidlo, ale někde jsem taky četl hnědé. Holt nejsem jen já barvoslepý 3

A s těma jednotkama jasně ten centrál je taky na houby. Spíš jsem narážel na to kolik jich je celkově různě po autě. Já jsem rád, že nemám kastlík a řídící jednotku ještě u motoru jak se nalévá kapalina do ostřikovačů. Naštěstí jsem si s centrálem poradil jednoduše. Napíchl jsem ho do magického voka u stropu.



Ale podívej se co kousek auta to nějaká jednotka. Relátko poznáš to je max 5 kontaktů, ale co třeba tohle? Dvě řady kontaktů v jedné 4 a ve druhé 5 kontaktů a co to je? Nikdo neví a neporadí

betaraybill.rajce.idnes.c z/Xantia
14:21:07
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Btw jednou jednotkou to mělq řešený až X2 a taky nejni vo co stát :D Než jsem vykoumal jak napojit uni centrál s dálkou k textoní řj, tak jsem si málem odpálil celý auto :D
14:19:54
07.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Tak mě tak napadá, máš u chladiče na vodu v nějakým dolním rohu na boky záslepku? Jestli jo, atk na férofku vyřadit bitron a zapojení předělat na to jednodušší, kdžy tam nemáš a neplánuješ mít klimu :-) Stačilo by sehnat to čidlo do chladiče a bylo by po problému :-) Jinak na zkoušku jestli fungujou sahary a zapojení bitronu by mělo stačit odpojit hnědý čidlo u termostatu při zaplým klíčku zapalovaní (tedy doufám že si správně pamatuju barvičky :D) Eventuálně jestli máš jeden bitron v záloze, byl bych vážný zajémce :D Tady nejni k sehnání a ten můj je jaksi mrtvej, díky tomu, že auto stálo bez předku jen s kapotou asi tři roky venku na dešti a sněhu...
13:19:14
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> haso: Ale zase ještě to jde. Hele tyhle blbosti jsou pro mě hračka když to tak vezmu. Spíš nesnáším motorové a karosářské problémy. Karosářský problém mě sice taky čeká (klasická bolest xantií u LZ dveří), ale jinak to ujde.

Měl jsem i slušná auta kde jsem za celou dobu jen lil benzín, ale to je takové odcizení se od toho auta. Takhle se v něm hrabu, nadávám na konstruktéry, ale jsem v podstatě šťastný.

Bohužel problém je, že nejsou lidi-fóra kde by ses zeptal takže si tu povídám jako blázen a sem tam mi přiletí Bagrr poradit s trochou co ví.



Jako můj poslední dotaz na citroeny.cz dá se odmontovat klima a jaké můžou být problémy? Keců 4 prdele a jen, že ničím dobré auto a podobně. Přitom klima stejně nefungovala a mám obavy, že i kdybych vyměnil údajně vadný díl (vadný díl udal prodejce) tak se najde jiný problém a náplň mi uteče a budu se s tím jen srát. Tak jsem při demontáži sahar urval chladič klimy, kondenzátor a pár trubek od toho a k tomu. No a zůstal mi i jeden volný konektor co vedl do kondenzátoru a zajímalo mě jestli můžu vyhodit relátka co jsou pro klimu a jestli se nemůže zadřít klimakompresor a přervat řemen když je potrubí otevřené a můžou tam jít nečistoti a jakože půjdou. Jedna trubka je pomalu jako nasávání otevřená přímo vpřed. Asi seberu sestřenici modelínu a nacpu to tam 3 No a relátka a pojistky mě zajímali protože v tomhle autě není jedna centrální řídící jednotka, ale plno podjednotek tzv. Bitron. Jedno na dojezd okna u řidiče, jiné pro řízení sahar(y) - asi jen jedné a další takové ptákoviny.
13:08:12
07.03.2014
haso
-> ZdeněkH: stym autom mas veru radosti...
13:00:32
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Ufiky uff. Tak jsem si vzal k autu svazek z ventilátorů co mi dnes došel a šel k autu. Už doma jsem si vytipoval dva kabely k chybějícímu ventilátoru a opatrně ho z patice vyndal abych to nepoškodil. Podařilo se. U auta jsem pak porovnával svazek z mého auta a ten nový. Stačilo u mě přepojit dva kabely a dva nové k motoru připojit a mělo by to fungovat.



Neměl jsem sebou ventilátory ani měřák tak jsem nic nezkoušel. Hlavně se musím ujistit o tom, že vím jak je spustit. Na xantiaclubu jsem se dočetl cosi o tom, že by se mělo vyjmout jedno čidlo u termostatu. Nechce se mi na místě čekat a točit motor abych to zahřál.



Mimochodem docela mě překvapila velikost obsahu chladící kapaliny. U motor TD dosahuje snad stejné hodnoty jak u starých škodovek s motorem vzadu. U TD to je 9l. Fujtajbl.



No snad to bude fachat a přes víkend to složím.

Dokonce jsem přišel na jeden spínač jak ho vyštipnout co jsem našel při demontáži. Sice nevím kam pokračuje motorovým prostorem, ale spíná kostru a jelikož byl spínač obalený izolačkou aby byl zmáčknutý tak jsem ho vystřihl a kabel připojil rovnou pod kostřící šroub. No to je fuk jen tak si píšu blbosti.



No jo, ale kde o víkendu seženu velkou pojistku? Sakra. Se mi nikam nechce.
12:12:05
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Tak PPLko doručilo. Jsou v tom teda oba ventilátory i tři relátka a kousek kabeláže, ale ta končí hned na konci plastu. Trochu teda tápu v tom jestli to bylo nebo nebylo řízené bitronem. Rychlým pohledem jsem ali zjistil jednu věc a to, že relátka a motor jsou zapojené do kříže. Tedy abych to ujasnil. Levé horní relátko ovládá pravý motor a naopak pravé horní relátko ovládá levý motor. Plus tedy ještě to prostřední relé. No aspoň mám nějakou srovnávací kabeláž a možnost si zkusit hrát.

A vytáhnul jsem si kousek chybějící kabeláže od motoru k relátku co jsem neměl.

A včera jsem taky zjistil možný další důvod proč si s tím někdo tak blbě hrál u mě v autě. Je přepálená ta velká pojistka u motoru co ovládala jeden motor a zrovna ten co tam už není. Jsem zvědav jestli to místní prodejny dílů budou mít a za kolik. V GESu nebo GM jsem je nějak nenašel.
08:13:48
07.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No podle fotky co mám k dispozici byli ty sahary z auta co mělo klimu takže by to mohlo být stejné a správné. Uvidíme dnes mi to bude PPLko doručovat. Celý komplet obou i s nějakou elektrikou a relátky s dopravou za 680kč což je lepší než jiní a nebo i soukromníci.
11:56:22
06.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: toť otázka, jak tam ta kabeláž bude, když tam bude. Jestli tam bude bitronova či ta jednodušší...
10:02:26
06.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Bože na té elektrice se fakt někdo vyřádil. Neměl jsem moc času, ale ze dvou velkých pojistek u motoru E a F by z každé mělo jít na jedno relé napětí. Relé myslím ty pomocná označovaná ve schématu A a B. Kdepak někdo do toho hrabal důsledně. Z jedné pojistky jde na správné relé vodič, ale z druhé pojistky jde místo toho do relátka C do kterého z těch pojistek nemá nic vést.

Relátka odpojená a měřil jsem to bez baterie jen s měřákem na bzučák (odpor).

No doufám, že v tom kompletu co dojde s ventilátory (snad už dnes) bude i dostatečná kabeláž abych to mohl sflikovat.

Jo a jedna z těch velkých 40A pojistek pro ventilátory byla spálená.
18:17:48
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: V poho, když vim, poradim :-)

To první schéma nejspíš bude pro auta bez klimy se spínacím čidlem na chladiči... Tudíž odpadá bitron...

A to druhý je přesně to co ppotřebuješ :-)

A když to tak sleduju a koukám na ty fotky, co jsi nahodil, tak někdo vyřadil relátko první rychlosti a překutal to tak, aby fachala jen druhá rychlost a tudíž větrák běžel rovnou naplno (když je tam jeden, tak ať se snaží že :D :D
upraveno 1x, naposled 02.03.2014 18:20:49
17:24:38
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Na novém schématu jsou dvě věci co by mohli ovlivňovat zapnutí a chod ventilátorů.

Číslo 8008 a 8010.

Ve vysvětlivkách je:

8008 - termistor teploty chladící kapaliny (klimat.)

8010 - skříňka teploty chladící kapaliny



Což jak chápu já a i podle jednoduchosti je 8008 čídlo a 8010 podle množství káblíků onen Bitron.

Co ty na to souhlasil bys?



Neber to nějak špatně já spíš potřebuju dostat myšlenky ven a jelikož jsem doma sám nemám komu to ventilovat. Teda jedině že bych mluvil na psa
17:11:45
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Že já se s tím seru na palubce mám místo na volné vypínače tak seženu vypínače a budu to zapínat ručně jak to dělají škodovkáři před kopcem 3 3 3
17:10:18
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
To už je podle mě lepší ne? Ale nemám sílu to teď hned začít študovat. Jsem si tu začal předtímhle objevem malovat zapojení podle svého a najednou mi to došlo a práce k ničemu 3
17:09:07
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Uááááááááááááááááááá já už z toho magořím v tom moři schémat co mám aby se prase vyznalo. To studuju a čumím do toho a najednou mi dojde to co píšeš. Kde je bitron nebo nějaká jednotka na určení rychlosti nebo něco i pro klimu. No začnu listovat dopředu a dozadu a objevím tohle
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 02.03.2014 17:09:07
16:46:31
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Z toho tvýho schématu jsem nějakej jalovej... Tam nejni vůbec bitron :-O Ale relátka tam jakž takž rozpoznat jdou který je který...

Typuju to následovně: 1500A moje levý nahoře (tvoje demontovaný)

1500B moje pravý nahoře (tvoje taky pravý nahoře se zelenou paticí)

1500C moje dolní (tvoje taky s černou paticí) na to jde jako na jediný relátko 5 kabelů
16:33:47
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Na houby u toho schématu je označení jen A a B, ale který je který těžko říct. Plus teda to zpřeházení levého a pravého. A prostě celkově mi tam chybí nějaké kabely. Jediné co nacházím je právě přefiknutý a sletovaný jeden tlustý kabel a na tom usuzuju, že je to zpřeházené protože na tom schématu je jeden motor s kabelem číslo 155 a druhý 154. Já tyhle dva mám u relátek sletované.
upraveno 2x, naposled 02.03.2014 16:36:08
16:32:46
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já zatím studuju tohle schéma a porovnávám se stavem co je v autě. A vrakáč? Taky už mě to napadlo, ale zdejších vrakáčů moc není a jsou docela drahé. Nejblíž mám asi Eurovrak Holubice (50km)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 02.03.2014 16:32:46
16:01:22
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Tak něják nákres, jak to je u mně co směřuje nahoru pokračuje do svazku společně se silovými kabely, nejspíš k bitronu a motorům... Červený a zelený kablíky jsou poměrně slabý...



Jak tak koukám, jak tu elektriku máš doprsenou, vyplatilo by se ti vyrazit na vrakáč a vzít celej předek (brejle, saharu a kabel svazek s bitronem a to pak následně nějak napáchat na auto...)



Jinak kulopera mám zato že prodával Bobo co kus to cca 2800,-
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 02.03.2014 16:01:22
upraveno 1x, naposled 02.03.2014 16:03:50
15:28:08
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Škoda no. Ono je to těžké koho se ptát. Fakt hrozně mrtvé fórum/fóra. Dřív to ale tak nebylo podle mě když jsem měl první Xantii a fungovala stará poradna.

No a to zapojení je hroznej bastl nevím kdo to tak blbě zapojoval.

V podstatě kabeláž od třeba levého motoru je zapojena k pravému relátku.

A samozřejmě kabeláž od pravého motoru k levému relátku je fuč.

A teď jen přemýšlím jak to nejlépe zprovoznit a lítám kolem toho celý den. S elektrikou si rozumím tak napůl, ale čtení schémat je právě pro mě španělská vesnice.



Další věc na hovno je ta, že sice mám nějaké schéma, ale nevím k jaké motorizaci ani jestli se mezi sebou zapojení lišilo podle motorů a rokama. Už jsem takhle narazil na pojistkách. Podle schématu jedu, jedu a kurnik jiná hodnota. Hmm ovládá fakt co píší? Hmm ne. Raději to vrátím zpátky.



To samé díly. Ti lidi si snad myslím, že když mají doma takovou starou plečku jako jsou dneska už Xantie tak za to vyrejžují zlato. Blbej ventilátor jeden kus za 800+pošta. No to snad upadli. Nové je taky tragédie. Našel jsem jenom celý komplet tedy plast ve kterém drží a oba ventilátory za cenu přes 3500kč.

Dostali mě i v Citroenu. Jsem se přes mail ptal na kolik vyjde nové kulopero a kryt rozvodů na 1,9TD. Kulopero 5000kč a kryt rozvodů je třídílný a celkem 2000kč 9 Vyměním obě kulopera a kryt rozvodu a převýší kupní cenu auta 3 3 3 A to nejen mého v podstatě je to i víc než půlka Jiříkova krasavce
14:38:31
02.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: čoveče až tak to rozebraný nemam. S elektrikou nejsem kamarád :-) jinak podle toho jak tam mám poskládaný relátka (dvě spínací jedno přepínací) byto mělo být horní relátka pro ventilátory a spodní by mělo přepínat mezi 1 a 2 rychlostí...



-> Jirik_Tuňák1983: vole, já sice mám rakev, ale zato jsem postoupil z šádiny... Každopádmě poslední xm s 3.0v6 24v by se mi líbilo.
12:16:36
02.03.2014
Jirik_Tuňák1983
Tenhle by byl. Chcal bych blahem.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 02.03.2014 12:16:36
11:21:34
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A zase já. Hele někde jsi tu psal o překlemování při blbnutí s ventilátory. Snažím se teď porovnávat schéma se skutečným stavem. Nejsem zatím ani schopen podle schématu určit který motor a relé je A a který B. Jediné co jsem si jist jak určit je zjevné spojení bůhvíjakých silových kabelů (sletováno a obaleno izolačkou). Nevíš víc? Nebo neumíš poradit? Asi to nemáš rozděláné abys udělat krásnou fotečku co?
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od ZdeněkH - zrušená registrace vložen 02.03.2014 11:21:34
09:25:20
02.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
Tak a už je to tady. Přesně co jsem čekal.

Vracel jsem dneska do auta upravenou páčku světel a při té příležitosti jsem si říkal, že bych namontoval aspoň jeden zámek kapoty a všechny šrouby co jsem vyšrouboval bych měl dát tam kam patří abych se v tom neztratil. Zámek je, ale šrouby a matičky už mi klasicky přebývají. Mám tu dva šrouby a 4 matičky. No snad přijdu kam co patří.
20:49:15
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: 22t.? Ty krávo tos musel hodně spěchat na prodej ne? Já tu svoji popelnici popelnicovitou koupil za osmičku a to ještě usmlouváno z desítky. Pravda hledal jsem krátce a vyjímečně jsem pro auto nejel na druhou stranu republiky. Obyčejně kupuju auta z daleka 3 Liberec, Praha, Kolín, Ostrava a to bydlím kousek od Brna. Xantii jsem právě hledal na JM a borec měl napsáno, že bydlí kousek od Brna a nakonec z něj vypadlo, že pracuje přímo v Brně a nemusím teda nikam daleko jezdit. Plno vad už při koupi a další objevuju vždy když do toho lezu.

Nejlepší frk byl asi alternativní zapojení ventilátoru topení. Dvojlinkou z baterky, nefunkční okna (prý motorek) a stačilo jen očistit vypínače, atd, atd.
20:14:47
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> ZdeněkH: To by sedělo. Často si na to vzpomenu a nafackoval bych si 100x denně. Hodně stran zpět v tomto tématu bylo napsáno víc. Při prodeji nebyl zájem a nebo neměli lidi prachy, popř. chtěli abych rok počkal apod. Kupoval jsem ale jiné auto, takže musela rychle pryč. Dostal jsem za ní v bazaru před cca 2,5ti lety katastrofálních 22 000,- kč (o 2000,- víc než táta za Felinu), druhej den ji tam dali za 56 000,- (nestihli ani nahrát fotky na net) a ještě ten den byla pryč.
upraveno 3x, naposled 01.03.2014 20:16:15
19:23:25
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: No vidíš tys měl solidní auto a popelnici (bez urážky) a solidní auto jsi prodal a popelnice ti zůstala na hrabání se v ní 3
19:13:13
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
A já píča ji prodal. Měl jsem prodat Tuňáka a tohle si nechat.
19:12:35
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
A takhle
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 01.03.2014 19:12:35
19:12:20
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
19:12:06
01.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> ZdeněkH: V mojí Xantii jsem měl funčkní úplně všechno od poslední žárovičky až po klimu a takový serky co řešíte vy dva jsem neznal. 1 Přiznám se, že si nejsem jistý, zda bych na to měl nervy a sílu. Na jednu stranu tedy máte můj obdiv, protože já osobně bych se na to vysral, neboť pořízení pasti za mrzký peníz přinese obvykle náklady mnohonásobně převyšující cenu pořízení vozu v solidním stavu.



Jenomže ta vypadala v době kdy jsem ji měl takhle:
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 01.03.2014 19:12:06
15:34:03
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ještě mám dotaz ty máš klimu v autě? Funkční?



Tak jsem dneska aspoň udělal jednu dobrou věc. Pořádně udělal propojení v páčce světel aby při dálkových svítila i potkávací světla (H1+H1). A asi při demontáži světel jsem přišel na to proč to svítí tak do země. Ten umělec místo aby světla nechal seřídit tak mezi brýle a uchycení světel dal matičky a podložky aby světlo jakoby svítilo níž. Dobrý co?
10:44:33
01.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: určitě... I moje 2ka má nějaký volný konektory, který radši neřešim... Motor běží, všecko funguje, tak radši neřešit...
08:09:44
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Určo? Tohle je začátek 96 takže to museli skládat už v roce 95 nebo minimálně z dílů roku 95. By mě aspoň trochu uklidnilo
08:07:40
01.03.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Jarda/felda: Tu jsem tak taky nenašel 3 na železnou výztuhu to bylo nějak moc tvárné
07:28:49
01.03.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: u prvních kombíku a u krátkých do roku asi 96 byla elektrika univerzální, tzn že tam můžeš mít přípravu pro benzín. Takže ty tři volný konektory bych až tak neřešil...
00:58:32
01.03.2014
Jarda/felda
-> ZdeněkH - zrušená registrace 28.02.14 16:25:01: znám na VW mam na předku akorát plechovou výztuhu nárazníku
22:28:00
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: To je ten bitron co řídí ventilátory? Jo když jsem oddělal brýle tak tam je vidět jakási jednotka. Ale nezkoumal jsem ji co je zač jen vím, že je připojená konektorem.

Jako fakt děs s tou elektrikou. V motoru jsem našel už 3 volné konektory, jeden cvakací cuplík, relátka kde by být neměli, jakési neznámé kabely, byla tam i siréna od dodělávaného alarmu a kolem pojistek v kabině jsou taky jakési káblíky. Jo a měl jsem tam u volantu připojenou i nějakou diodu (nefungovala). Z toho by se jeden potentoval. Co bylo možné jsem vyházel a spravil viz větrák topení, ale jsou věci o kterých nemám šajn a které jsou zjevně původní (konektory u motoru), ale nevím kam nebo proč by měli jít. Něco může být teda absencí ABS nebo airbagů, ale všechno těžko.
22:25:32
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
22:01:45
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Hele já se s tím plechem pod baterkou sral, ale u mě jest plánováno využití vozidla delší (tedy jestli vůbec ještě někdy vyjede :D) :-) Jinak tenhle plech takhle olezlej je normálka :-) U bou xantií i 405 jsem je měl takhle olezlý :-) Jinak ten bitron tam tedy máš nebo ne? Měl by být právě pod brejlema chycenej na nosníku pod řidičovým světlem...
21:30:31
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo ty články jsem četl, ale víš jak narazil jsem na aukru na tohle relátko a naivně si říkal jen ho vyměním a bude to fachat. No zas tolik nestálo aby mě to sralo. Stejně pořád šahám a čumím na tu levou páčku a kontroluju zapnutá světla. To mi připomělo zítra ji musím demontovat a pořádně udělat propojení aby svítili dálková i potkávací zároveň když dám dálky.



A teď jak si doma hraju mi došlo proč jsem vlastně chtěl celý ten plast s ventilátorama vyndat. Kvůli chybějící kabeláži. Zbyl tam po ventilátoru jen spečený konektor a jinak nic až pak místo na relátko, ale v něm taky chybí kontakty. Takhle jsem si doma hrál hezky v klidu a i trochu ten plast vyčistil od bordela. Pravda vana byla prý teda zasraná festovně. Konektor jsem trochu očistil, připájel ke zbytku nové kabely, konektor uložil na místo a kabeláž jsem si natáhl a jelikož nemám tu bužírku v které to bylo origo tak jsem to chytal tavnou pistolí. Hezky až k místu kde mají být relátka. Zítra je zkrátím na potřebnou délku (plus mírná rezerva) a nacvaknu fastony. Jo a trochu jsem ten plast kde ty ventilátory drží slepil lepidlem protože byl buď od násilné demontáže nebo po nehodě trochu naprasklý a nerad bych aby se točící ventilátor urval a začal dělat sekanou ze všeho co tam najde.



Teď hlavně sehnat ten druhý ventilátor. Inzerátu jak sraček, ale nikdo nereaguje a jeden blbec z Brna co rozprodává Xantii 1,9TD na díly mi pokaždé ať chci co chci napsal nemám. Ale prý má něco PAM tak uvidím.



Hele koukals na ty fotky v galerii? Co říkáš na uložení baterky má smysl se s tím ještě srát nebo už na to srát a čekat? Asi po té záhadné nehodě rupla baterka a vylila se z ní kyselina mi přijde. Jinak snad není možné aby to bylo tak olezlé.
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 21:32:58
19:59:49
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Dení svícení u xanti je řešený jinak pomocí dvou relátek a je na to napsáno pár článku na xa klubu ne ve foru, ale v článcích viz např.

www.xantiaclub.cz/view.ph p?cisloclank...

www.xantiaclub.cz/view.ph p?cisloclank...

Kulopero nemůžu posoudit, já je mám už dost načatý a musím sehnat nový...
18:57:36
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Ale mohl bys mrknout na fotku kde mám vyfocené kulopero od motoru? Je to takhle normální? Že se tam dá strčit ruka
18:50:51
28.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jo o zadních dveřích vím a to je jediné plus aspoň nehnijí. I když cokoliv na nich spravovat je za trest.

Ty fotky ze začátku co jsou číslované už nějak neber to jsem se ptal na xantiaclubu a potom postupně dodávám fotky. Ta druhá polovina jsou fotky z rozebíračky. Ale zrovna to číslo 1 mě mrzí jsem to koupil na aukru jakože denní svícení, ale borec k tomu víc nevěděl. I podle nápisu na něm by to tak mohlo být. Otázkou je zda je to opravdu z xantie a jak to zapojit
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 18:51:58
18:32:50
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: Takže po prohlídce fotek na ralčeti asi takto:

1) netuším, vidím v životě poprvý :D

2) relé napájení řídící jednotky

3) relé žhavení

4) ano jezdec okna

5) bitron alébržto slavná poruchová řídící jednotka pro ventilátory chlazení

6) teoreticky bych tu možná našel dva vypínače :-)

7) tohle je ovládání pouze pro pravé zrcátko, dává se když je levé manuální

8) kouknu se jak je mám poskládáné u sebe a porovnám to se schématem (ups, já mám dvojkové zapojení)

9) tak to je teoreticky zajištění klíče na kola v zavazadlovém prostoru v pravý kapse :-)

10, 11) nemám tucha

12) nechápu souvislosti :-D

13) centrální řídící jednotka z dvojky (ovládání klimy, centrálu apod.)

Celkově ohledně elektriky: Tam se kurva někdo svinsky vyřádil a dost věcí radši obešel a absolutně to posral co mohl...
18:20:00
28.02.2014
Bagrr- máma mele Emu
-> ZdeněkH: i zadní vrata jsou z plastu :D



Jinak písty jsou ze zetoru 6245 slovenská kabina na zadní vokno :)
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 18:20:43
Extreme Tyres