/cz/forum/jine-znacky-aut/126142-cerne-ovce-citroen/?redirected

Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 4301 až 4350) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:47:38
01.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: Obě poloosy jsou světe div se stejně dlouhý :-D Pravá má unašeč vystavenej až na kraj motoru a je těsně nad oním silentblokem na videu... levá i pravá poloosa maj klouby nad nápravnicí a jsou tudíž mezi klouby plus minus stejně dlouhý :-)



Zkusil bych vyheverovat auto, podepřít ramneo a auto pustit, a zatočit kolem, jak se to bude chovat při Jízdní poloze....
upraveno 1x, naposled 01.11.2011 22:15:27
21:21:21
01.11.2011
PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: Když myslíš,ale z videa je jasně vidět,že se opíraj kroužky na křížku.U spousty aut to při vyvěšeným kole dělá,ale ne tolik.Ale tak dobrej,abych opravoval po netu fakt nejsem.druha poloosa to dělat nemůže,protože je naopak jakoby krátká
11:00:37
01.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: To si nemyslím, že by to tím bylo... To by mu kravly obě poloosy... Měl jsem u pugeta všechny tři silenty v prdeli a takhle se to nechovalo, a to jsem měl motor i se špajzkou venku a usazoval se tam baj voko.... Takhle se mi to chovalo, když jsem měl v prdeli kloub poloosy (vyměněn) a pak aby toho nebylo málo se mi pomalu ale jistě začal rozesjpat diferák a to nejdřív bylo ala samosvor (v zatáčkách vnitřní kolo očividně hrabalo když se najelo na písek, jinak se drala guma) až se seknul úplně...
upraveno 1x, naposled 01.11.2011 11:01:51
23:16:58
31.10.2011
PetrDNX
-> spartra: Posunutej motor,nebo šišatý auto,zkus povolit ty dva šroubky na sil.převodovky a posuň motor doleva
22:59:37
31.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Tak v tom případě se obávám nejhoršího, ale přitom, mi to na to moc nesedí... Diferák... Protože jestli to dělá i po výměně poloosy (příznaky jsou stejné před i po výměně) tak to musí bejt v převodovce...
21:21:46
30.10.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: jasný to ložisko mě došlo déle,

původní polosu sem vyměnil ze stejnýho důvodu, za repas - lobro, snad nic špatnýho

problém zůstal8

druhý kolo s krátkou poloosou je v pohodě, proto sem měnil polosu, pač sem myslel na nějakej kloub.

občas tam při jízdě něco lupne, to dělalo i s předchozí poloosou a klepou se tam třmeny ,držáky a čepy už maj vůle

už nevím co by.
upraveno 1x, naposled 30.10.2011 21:24:28
21:08:28
30.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Nemyslím ložisko náboje, ale pomocné ložisko poloosy... Ale tohel je divný, chtělo by to vyhodit poloosu z náboje, zkusit otočit samotnou poloosou a pak nábojem... Když se poloosa i tak sekne, hledal bych na cestě ložisko poloosy (to jak je na poloose a drží ji v domku) a eventuálně zdvihnout druhou stranu auta a zkusit zatočit i druhou... Když se takhle bude sekat i druhá strana, je to diferák....



Edit: Teď pořádně čumim na to video... A je dost možný že je to vnitřním kloubem (tripojdem) protože se to sekne dycky po třetině otáčky...
upraveno 1x, naposled 30.10.2011 21:12:40
07:40:22
30.10.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: nu co vidíš na videu to dělá, není to plynulý, takový skoky.

ta pravá polosa je měněná, pač sem myslel, že to dělá nějakej kloub.

bylo by možný že by to dělal i kloub, že by vyjel prstýnek, nebo jehličky?

Teď nevím jestli sem měnil levý nebo pravý ložisko

katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
20:52:21
29.10.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Pakliže to po seknutí hejbe s motorem, jsou dvě možnosti:

A) ložisko poloosy

B) diferák na odchodu
15:50:21
29.10.2011
spartra
-> Jirik_Tuňák: chudák kluk10 43 nu přeji ti velkou kliku ať to není kasička na peníze.120 121



dotaz opět citroen,

pravá hnäcí hřídel, delší s ložiskem

Berlingo - zvednu auto na heveru, z pravé strany, začnu točit kolem, jede v pohodě plynule

ZX - zvednu auto na heveru, z pravé strany, začnu točit kolem, tam udělám 1/2 kolo a seknem se, je vidět jak to hejbe s motorem - nejvíc na dolním silentbloku, musím zabrat a takto porád dokola120

polosa meněna, ložisko náboje též, stále to trvá

co je tam špatně?



tuto bez kola, točím kotoučem

zx, prává polosa, delší s ložiskem


tu točím s kolem

zx, prává polosa, delší s ložiskem
upraveno 4x, naposled 29.10.2011 17:29:04
18:21:27
27.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: 1203 minibus4
18:16:00
27.10.2011
Nwkt
-> Kaprof 27.10.11 00:03:38: Felicia pickup? 3
18:14:40
27.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák: U mě je tak rezavá, že ani nepoznám, zda je čistá či špinavá. 3



-> Kaprof: Neříkej... která to je? 3
00:03:38
27.10.2011
Kaprof-Pisařík
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 26.10.11 20:03:25 napsal:

→ Jirik_Tuňák 25.10.11 20:51:19: Aha, tak já to mám

řešené tou klací, ale způsob přístupu k ní je obdobný. Nepřijde mi to

dvakrát praktické, výhoda je pouze v tom, že bych teoreticky nemusel

vyndávat vše z kufru, abych se k ní dostal. Ale zase vyndávat takový

humus z pod auta…hmm?




mám v kufru dečku -nikdy jsem se nezasral...Zajimavostí je že takto řešenou rezervu má i jedna škodovka dob komunistických :o)...
23:11:04
26.10.2011
THOMMY
Jirik_Tuňák 25.10.11 09:57:22 napsal:

→ THOMMY : Yooo, beztak tam byly už gumy tak na tohle léto

a na příští rok dát nové. Navíc na tomhle originál ALU jsou i když

menší 16".




Škoda, zrovna nějaký takový nějaký sháním. Kdo pozdě chodí... :)



Jinak povoz pěknej, to jsi koupil předváděčku, nebo už jsi tolik km nalítal ?9
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 23:12:39
21:56:54
26.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: no pro me je to jasnej odkaz na předchozí verzi - ono i dobem vzniku, uspořádáním palubky, pevnám středem volantu... prostě jasná předchozí generace... nicméně je to celkem jedno, hlavně ať to slouží, ne :-)
20:58:10
26.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : U mě je čistá. 3 Má eště samolepku Michelin. 1



Až s tím pojedeš na dovolenou s narvaným kufrem, tak nebudeš muset vyhazovat bagáž na silnici. 4
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 20:58:51
20:03:25
26.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák 25.10.11 20:51:19: Aha, tak já to mám řešené tou klací, ale způsob přístupu k ní je obdobný. Nepřijde mi to dvakrát praktické, výhoda je pouze v tom, že bych teoreticky nemusel vyndávat vše z kufru, abych se k ní dostal. Ale zase vyndávat takový humus z pod auta...hmm?
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 20:03:52
13:19:04
26.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Opticky mi přijde, že nevychází ani z jednoho modelu. V detailech poukazuje spíše na novou generaci (světla, prvky interieru, označení modelu atd.). Ale třeba Grand Picasso se dělá tuším od 2007.

Jinak počítám, že spotřebák jako tyčky stabíku a silentbloky přední nápravy nebudou tak trvanlivé jako u Kantíka. Zase je to dáno větší vahou, konstrukcí náprav vycházejících z menších modelů, novějším datem výroby a tužším odpružením. 1



Každopádně pevný střed volantu, trochu mě to děsilo (než jsem s tím jel), ale vyhovuje mi to. Všechny ovládací prvky jsou po ruce a neotáčí se s volantem. To znamená, že nemám pak symboly vzhůru nohama apod. Řízení je relativně strmé, takže i když máš kola natočena, tak je všechno po ruce. Tlačítka mají větší odpor, takže ani při točení dlaní se při zavadění o něj nestane, že by sis něco rozladil. Navíc jsou ve vrchní kapličce středu volantu kontrolky od světel (mlhovky, směrovky, klopená, dálková atd.) 1



Teď jsem vezl např. tátovo zimáky a dal jsem tam 4x 16" disk s pneu vedle sebe naležato a ještě zbylo místo na tašky a další píčoviny. Ve 13" jsem tam dal 4 obutá kola a 4 pneu aniž bych musel s čímkoliv hýbat, s přepravou podobných věcí jsem měl u krátkého Kantíka velké problémy, tam jsem dal dvě 15" kola a už se tam další nevešla.



Co se týká spotřeby, zkusím to vytáhnout ještě někam ven, podle mě to pak spadne ještě níž. Když jsem přelezl 19 000 km, tak šla spotřeba zase dolů i v těchdle teplotách.

Ono to dělají taky voleje, je v tom Total Quartz Ineo ECS 5W-30 a ten sám o sobě šplouchá jak voda.

-----



Jinak ráfky už můžete nechat plavat, zejtra mi přijdou objednaný plechy na zimu.
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 13:19:36
10:28:53
26.10.2011
MATTESS
-> VeTeV: jo tak, to ano. Já myslel, že Picasso je taky z nové generace
10:01:35
26.10.2011
VeTeV
-> MATTESS: ale todle vychází ještě z té předšešlé generace C4 a ta měla taky pevný střed ne? ta nová už má zase klasiku, lae z toho toto picasso nevychází...
06:57:59
26.10.2011
MATTESS
-> VeTeV: je zajímavé, že v Picassu nechali pevný střed a "klasická" C4 má "klasický" volant
06:39:41
26.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: hele to vypadá solidně ta spotřeba - trošku jiná čísla než kantík, jen co je pravda - tam se dostat pod 8 je skoro nemožné 8



me by stejně zajímalo jak se jezdí s tím pevným středem volantu - pro mě je to takové něco neobvyklé :-)
upraveno 1x, naposled 26.10.2011 06:40:23
20:51:19
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 25.10.11 20:46:45: Ty to budeš mít řešené podle mě jinak. Podle mě to i ztuha může zareznout, páč je to celé zapouzdřené. Je tam rezerva dnem dolů na držáku za střed s přítlačnou pružinou, od ní rameno k mechanismu ze kterého do kufru pod koberec ústí hvězdička na klíč.





Někdy se na to podívám, byl jsem zvyklej jen na klec pod autem s háčkem na šroubu.

Ale jednou se mi to u Xantíka nějak vytřepalo a vypadla mi za jízdy do kopce rezerva, Citroen Jumper za mnou jí nabral pod nápravnici a trochu jí podřel a ohnul na ní trochu límec. V kopci jsme auto museli vyheverovat, aby se rezerva zajebaná od oleje vytáhla ven (pánovi teklo turbo). 3 Tak jsem tam pak dodělával preventivní kurt s karabinou.
20:46:59
25.10.2011
Hurdis
-> Jirik_Tuňák 25.10.11 09:58:37: Teda, to z profilu vypadá jako teniska Barta Simpsona. 109
20:46:45
25.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák: Tak tu rezervu mám řešenou stejně, asi bych raději využil asistenčních služeb od pojišťovny, než to zarezlý kolo dostávat ven. 3
20:43:08
25.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tam žádná rezerva nebude 47
20:39:34
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nejvíc je tam rezerva pod podlahou zvenku vozu s tak zajímavým mechanismem uchycení (spoušťákochňapák na kličku kterou se točí z kufru), že si asi raději koupím sprej, páč měnit to na cestě do divadla - nevim nevim. 3 3 Ale ještě jsem ten mechanism nezkoušel.
upraveno 1x, naposled 25.10.2011 20:40:21
20:38:24
25.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tak se soudruzi asi pochlapili
20:36:02
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Yo, mám za sebou tři tankování. Na "jednotce" mám tripa za dvě tankování a sedí to +/- chloupek v zaokrouhlení přesně, až mě to překvapilo.
upraveno 1x, naposled 25.10.2011 20:36:25
20:32:05
25.10.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: A počítal si tu spotřebu podle tankování? Mě palubák třeba kecá a dosti
20:28:31
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Dá se jezdit i relativně úsporně bez brždění provozu. Tohle je město se středně silným provozem z 80% (rychl. mezi 50 a 55 km/h) a pak pár km do práce na dálničním přivaděči (rychlost 90 - 100 km/h a jeden úsek 110 - 130 km/h). Vše odjeto na kratších trasách, směrem tam část za studena do kopce.

Na rozměry, hmotnost, čelní stěnu a momentální ranní teploty a benzínový motor solidní.



Na displej jsem si velmi rychle zvykl. Je pohotový a přehledný. Podsvícení se tlumí dle okolních světelných podmínek (za dne je jasnější, v noci tlumený, aby nepíchal do očí). Barvu podkladu lze měnit.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.10.2011 20:28:31
upraveno 3x, naposled 25.10.2011 20:30:25
14:25:39
25.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak je to rodinej vágen a ne auto na pretěky - takže je jasný, že to bude na pohodu a ne na trhání asfaltu na semaforu :-)
14:20:08
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ono to jede až překvapivě dobře, hlavně je to tichý a bez vibrací. Jen to řazení by mohlo bejt rychlejší a s menším odporem, páč je tam kvůli váze kratší jednička, takže to rozjet a po několika metrech řadit za dva (pokud nechceš vytáčet), ale to nejde lup lup, spíš na pohodu, jako když jedeš s dodávkou. Ono tě to stejně nutí spíš jezdit ležérně rozvalenej v křesílku a pohodička, takže mi to nevadí.



Pozn.: Nevíte jak technicky funguje ten hill climb assistent? Nejsem koko, ale je to příjemné.
10:43:53
25.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to přední sklo, to je věc... jsem zvědav jak budeš nadále spokojenej - ono když chceš benál, tak není opravdu moc kde vybírat
10:38:31
25.10.2011
Mr_Kubas
-> Jirik_Tuňák: Pěkný, takže už se mají děti, kde vozit 4 3
10:23:52
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Mr_Kubas: Žádnej trhač asfaltu to není i s ohledem na pohotovostní 1533 kg, ale jede to podstatně líp než Kantík. Je to živé a hodně pružné v celém pásmu otáček. Chtěl jsem za každou cenu benzín, takže 1.6 VTi. Dá se jet a řadit ve 2000 rpm bez problémů na jakejkoliv kvalt a je to i docela úsporné. S 80% města jsem měl 8,3 a teď jsem ve stejném okruhu na cca 7,5. Dálku jsem s tím ještě nejel a delší cestu po okreskách taky ne. Tam počítám spotřeba ještě spadne, páč tatík je s 207 venku na cca 6 - 7 litrech s větším podílem svižnější jízdy na dálnici.
10:13:09
25.10.2011
Mr_Kubas
-> Jirik_Tuňák: No vidiš to, pěkné 4 Motorizace? 1
09:58:37
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
No jo porád
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.10.2011 09:58:37
09:58:19
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
No jo porád
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.10.2011 09:58:19
09:57:22
25.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> THOMMY : Yooo, beztak tam byly už gumy tak na tohle léto a na příští rok dát nové. Navíc na tomhle originál ALU jsou i když menší 16".



-> Jarda/felda: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To bohužel ne, mám už právě zimáky 205/65/15. Jsou levnější než 215/55/16 co jsou na letních a nechtěl jsem je prohazovat na ráfkách a ničit v zimě alu.
23:39:34
24.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák 24.10.11 13:56:36: Mám 14" plechy z 306, ale to ti asi moc nepomůže.
21:02:38
24.10.2011
THOMMY
-> Jirik_Tuňák: Stejně to časem prosákne... S diskama bohužel posloužit nemůžu, ale když už je řeč o kolech, Xantii jsi prodal i s těma Mille Miglia?
18:51:00
24.10.2011
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák: 14" by ti nestačili ?
14:43:45
24.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Tak sry71
14:43:43
24.10.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ok tak to umazem ju? zacinam .-)
14:40:10
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kdo se zeptal behem tel. rozhovoru to ví, jinak jest to moje soukromá věc, kterou jsem nechtěl troubit, takže nevím proč to sem Větef psal.
14:30:02
24.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: A co si pořídil?:-) Klidne SZ
14:16:44
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Tady je do teho každýmu prd. 4
13:56:36
24.10.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kucí, nemáte někdo doma na Kitróna ráfky 6x15 ET18 nebo ET27 a případně ještě 6,5x15 ET27?

Je jedno jestli je to ALU nebo plech, potřebuju to jen na zimáky.

Jenom aby ALU nebylo spíš hranatý a plech vyrezlej na kost.



Rozteč 4x108, díra 65,1 nebo kolik to ty Pugéti a Kitroni mají.



Díky, Jiží
upraveno 1x, naposled 24.10.2011 13:57:09
Extreme Tyres