skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> michael: njn sou ještě stále lidi kteří si neváží peněz no :)
-> růža: Když je to garážovaný tak podle mě ne... Auto za rok v garáži zchátrá míň než za měsíc venku
Vyměnil bych akorát pro jistotu rozvody, oleje, kapaliny a jezdíš. Můžou bejt třeba zatuhlý třmeny, ale jinak mě nic vážnýho co by s tím mohlo bejt nenapadá

-> Tomaso435: Auto se prodá za více jak 200 tis. ukaž mi jiného skoro nejetého Superba a v tomto případě by se mohlo jednat ještě k tomu o Celebration.
-> růža 15.03.21 15:18:49: Oživoval jsem takhle Fábii TDI po asi šesti letech bez hnutí a nakonec byly v pohodě použitelný i pneumatiky...
Už od prvního shlédnutí toho inzerátu na superba si kladu otázku. Nemůže to bejt na škodu, že to má tak málo najeto? Jako, jestli se na tom autě nemůže něco pojebat, když to prakticky vůbec nejezdilo? Se vždycky říkalo, že nejhorší je, když auto nejezdí.
-> Cumper 15.03.21 14:36:05: jj, jenze to vetsinou sotva drzelo po hromade, ale pamatuji, jak tu nekdo koupil luxusniho rapida 136 jen s fouklym tesnenim pod hlavou za litra.

-> Milan 136: Já si myslím že těch 20 je moc, viděl bych to za flašku rumu, vždyť když byly takhle starý favority a stodvacítky tak se to tak dávalo



-> Tomaso435 15.03.21 12:37:23: za 20 bych to bral i ja, ikdyz to vubec nechci :)
-> castrol 15.03.21 12:42:52: Přesně tak. Superba s tak malým nájezdem vidím prvně.
-> Tomaso435: sa kukni kolko to ma najazdene ak vies o niecom lacnejsiom co ma takyto najazd hod to sem
-> Milan 136: a né? dyt je to stará herka ... není to tak dlouho co se dvacetiletý auta div nevyhazovali, ale ono to pomalu de do piče. rádoby investiční auta budou opět jen záliba skalních...
ceny za které inzeruji, odeženou spoustu pochybných lidí, tím pádem se ozve opravdový zájemce se kterým se na ceně vždycky domluvíme. ušetřím si tím spousty přijatých sms ( které mimo jiné vubec nečtu ) zbytečných hovorů s nesmyslnýma otázkama a spamů v meilu.
ceny za které inzeruji, odeženou spoustu pochybných lidí, tím pádem se ozve opravdový zájemce se kterým se na ceně vždycky domluvíme. ušetřím si tím spousty přijatých sms ( které mimo jiné vubec nečtu ) zbytečných hovorů s nesmyslnýma otázkama a spamů v meilu.
-> Tomaso435 15.03.21 12:19:00: Jako že by to auto mělo podle tebe stát 20 tisíc?
Podívej se na ceny, za které sám inzeruješ...
Podívej se na ceny, za které sám inzeruješ...
-> michael 14.03.21 11:47:27: Cena uvedená je cena minimální.
a asi desetinásobná.

-> michael: ten ma nakrutene menej nez ja 

-> Lamac 11.03.21 16:25:30: zajimave, ze 1.3, ale delat bych se s tim nechtel. ...
Mě spíš tzaujalo, že to má kontrolku tlumených světel. Dneska si koupíš auto za půl milionu, a kontrolku to nemá 

-> Cumper 07.03.21 21:19:14: jo, volant jsem se taky divil, ale km se zda, ze sedi i podle toho vinka
-> Eidy 07.03.21 21:07:34: prave, ale kdyz vidim, co toho na vychode jezdi... pritelkyne rikala, ze ten motor bezi tak zvlastne, jako v nive :)
-> Eidy 07.03.21 21:07:34: prave, ale kdyz vidim, co toho na vychode jezdi... pritelkyne rikala, ze ten motor bezi tak zvlastne, jako v nive :)
-> Jarda: Ty kráso, k tomu se asi nechoval nikdo moc v rukavičkách....72 tkm a ten volant a nákladový prostor vypadá tak na 300
Zaujaly mě ty potahy sedaček s látkou s motivem Fabie 1 :D
Zaujaly mě ty potahy sedaček s látkou s motivem Fabie 1 :D
-> Jarda: vyzera to moderne
-> Jarda: Tímhle tempem vyměníš za 10 let celý auto.
auto.bazos.cz/inzerat/...
/gaz-gazelle-4x4-lpg.php
zajimave, ale kolik toho bylo potreba delat po 70tis.km, to uz tak zajimave neni
pro me to je asi moc moderni...
zajimave, ale kolik toho bylo potreba delat po 70tis.km, to uz tak zajimave neni

-> Jarda: Já je jako neprosazuju ale mě celkem fungují tak se k nim vracím. Je pravda, že mi zatím vysloveně žádná neodešla, protože když už byla fakt starší, tak šla buď s prodávaným autem pryč, nebo se stěhovaly do aut otce a tam dosloužily a tam už jsem to neměl v patrnosti kolik jim bylo. Když jsem koupil Rapida v roce 2008 tak tam byla Varta a zajímalo mě kolikpak ji je. Psal jsem do Varty a rozklíčovali to tuším na 12let a dost se podivovali, že ještě žije. Ale to auto stálo téměř stále v garáži a byly tam tím pádem velmi jiné podmínky používání. Už od roku 2008 kdy jsme i tady na virtu tu baterku řešili poslouchám pořád jak jsou ojebaný. Už v té době používali tu technologii, kdy ty plátky olova nejsou plátky, ale mřížka. Celé ty roky poslouchám, jak je to na nic a že mi to zhebne za nejbližším rohem. Nezheblo. A když zhebne a bude mít šest let tak to holt beru jako fakt a spotřebu. Cokoli pro mě nad šest let je OK protože to prostě beru jak to je. Je to baterka do našich podmínek a našeho klimatu. Pokud budu jezdit někam na sever nebo do nehostinných míst, tak si objednám baterku z Ukrajiny nebo Ruska nebo z které země to ten Polák tahá a namontuju si tuhle, protože mají ověřeno, že tyhle baterky jsou přesně do tohoto typu klimatu a že to zvládají.
Za mě dobrý, a každý je spokojený s tím, co mu vyhovuje cenou, výkonem a vydrží. Věřím, že někdo je spokojený s nějakou jinou značkou. Osobně se mi vybavuje z mládí baterie Toppla, která hrkala ve třech autech.
Za mě dobrý, a každý je spokojený s tím, co mu vyhovuje cenou, výkonem a vydrží. Věřím, že někdo je spokojený s nějakou jinou značkou. Osobně se mi vybavuje z mládí baterie Toppla, která hrkala ve třech autech.

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 25.02.21 20:36:06: ja uz mam vartu jen jednu silver, ta ma ted na nabijecce 13V, tak uvidime, jinak vzdy se mi rozpadl jeden clanek a konec, modrou jsem uz taky vyradil
-> Jarda: Zvláštní, jedna moje má 8, jedna 6 a jedna teda 2 roky...
Varty jezdím roky a nic jiného neberu. Teda jedna výjimka u mě je Audi, kde v roce 2016 dali origo a ta je tam doteď a za tři měsíce bude mit 5 let. A taky jsem se díky nim naučil si datum montáže značit rovnou na baterku a nehledat to v papirech. Ta 6ti letá teď po 4 týdnech stání v těch mrazech co byly nakopla auto úplně normálně. Je pravda ale, že každé auto občas jede dálku a ne jen strky kolem komína.

-> saskyn2 25.02.21 12:21:57: je to možný, loni jsem kupoval 44Ah a velkoobchod a odevzdání starý a vyšla na +- 650kč to musí být znát na kvalitě 

-> Jarda/felda:
Na Toledu Starline chodila taky nějakou takovou dobu bez pozorovatelné ztráty vlastností. Pak ale náhle zeslábla, tak jsem jí dal na RECOND na nabíječku a bylo po ní.
Na Toledu Starline chodila taky nějakou takovou dobu bez pozorovatelné ztráty vlastností. Pak ale náhle zeslábla, tak jsem jí dal na RECOND na nabíječku a bylo po ní.

-> Jarda/felda: Však se tu celou dobu bavíme o tom že měnili technologii...
-> saskyn2 22.02.21 22:30:16: starline (varta) jede 6. sezonu a nevypadá to že by chtěla odejít, ale to je ze dne na den
ps: místní autorizák používá baterie Proforce originál asi nikdo nechtěl platit

ps: místní autorizák používá baterie Proforce originál asi nikdo nechtěl platit
-> dragon_cb_cz: Tak se musím opravit. Po úplném nabití odpojené baterie za 24 hodin 12,6V; při zapnutém klíčku to spadne na 12,3V a při startu asi 10,5V. Podle čísla byla vyrobená 30 týden roku 2015.
-> Tomaso435: Pochybuju že by v naftě přežila zimu
-> Nwkt 22.02.21 22:50:22: jak na to koukám baterie tesco / kaufland když jede pátej rok tak asi dobrý za 689,- co :-D
-> saskyn2 22.02.21 23:47:17: To budou taky pěkný kurvy 

-> Tomaso435:
Životnost neporovnávám, přišlo mi spíš že ta baterka nedá takový startovací proudy jako Silver Varta při stejný kapacitě a úrovni nabití.
Životnost neporovnávám, přišlo mi spíš že ta baterka nedá takový startovací proudy jako Silver Varta při stejný kapacitě a úrovni nabití.
-> dragon_cb_cz: Zkusím schválně udělat fundovanější test a baterku dobiju nabíječkou a odpojím úplně...beztak mám auto ještě rozebraný.
-> Borderer 23.02.21 11:55:31: 12.3V teda není nijak hvězdná hodnota, když zdravá plně nabitá baterka má +- 12.8V... Ale dokud točí, tak je to jedno, však tím motorem by otočilo kde co.
-> palinator 23.02.21 10:40:10: jak dlouho ti vydržely?
-> palinator: Já mám teda ve své feldě Exide premium 64 Ah a co jsem ji před pěti lety nabil, dal do auta, tak sem ještě neměl potřebu ji nabíjet. V -20°C točila motorem jako v létě... Za klidu (48 hodin po jízdě) drží 12,3V a při startu padá na 9,9V.
-> Borderer 23.02.21 07:04:15: Jo přesně, ty vysekávaný desky jsem taky slyšel, mám to od člověka co tam jezdí dělat nějaký údržbářský práce.
-> růža:
Protože jsem měnil ty 3 baterky během krátký doby.
Protože jsem měnil ty 3 baterky během krátký doby.
-> palinator: A že se tak ptám, proč si ty Exide dal do třech aut, když za moc nestojí?
(samozřejmě předpokládám, že si neměnil všechny tři baterky najednou)

-> Borderer:
Exide Premium jsem dal do 120, do Toleda i do Ovce a že bych z ní byl nějakej upálenej, to teda ne. Silver Varta mi přišla lepší. Blue jsou takřka nepoužitelný sračky.
Exide Premium jsem dal do 120, do Toleda i do Ovce a že bych z ní byl nějakej upálenej, to teda ne. Silver Varta mi přišla lepší. Blue jsou takřka nepoužitelný sračky.
-> vhml: do T4 som dal nejakú Vartu Blue čo tu nechal zákazník lebo ráno nenaštartoval - nabil som ju , hodil záťažák a baterka ako nová . Do OII som dal baterku čo som vymenil známemu v Superbe lebo sa mu zdalo že mu rýchlo vypne Webasto . To že ju nenabíjal , Webasto púšťal na pol hodiny a potom prešiel 2km na tom nemení nič :D V OII fachčí ako nová , je to nejaká AGM 68AH ...
ľudia zadarmo vyhodia dobré veci no ...
ľudia zadarmo vyhodia dobré veci no ...
Starej má teď ve felicii origo baterku z Rapida 2016 ( protože proč ji v zimě dobíjet, když můžeš koupit novou aftermarketovou ) a to je neskutečný jak je těžká. Jsem si vcelku jistej, že to auto bohatě přežije 

A ty XT, co kupuji do svých aut, by měla vyrábět firma TAB.
Ve Feldě ji mám už rok odstavenou, takže pokud se mně ji povede oživit, budu tu baterku považovat za nejlepší na světě
Ve Feldě ji mám už rok odstavenou, takže pokud se mně ji povede oživit, budu tu baterku považovat za nejlepší na světě

-> Borderer: Tak to si mě potěšil. Já mám mezi lidma ty Exide teprve cca rok až dva. Tak bych byl nerad, aby mě za rok ukamenovali za nefunkční baterie
Jinak já zase slyšel, že u tý Varty snížili počet desek, čímž dochází k rychlejší degeneraci.
Ale kde je pravda, kdo ví. Každopádně se alespoň všichni shodneme, že stojí za hovno.

Jinak já zase slyšel, že u tý Varty snížili počet desek, čímž dochází k rychlejší degeneraci.
Ale kde je pravda, kdo ví. Každopádně se alespoň všichni shodneme, že stojí za hovno.
-> růža: Zrovna exide doporučuju, kudy chodím. Postupně jsem touhle značkou nahradil co kde umřelo a stáří od 6 - 3 let a zatím neumřela žádná.
Jinak co se týče Varty, prý měnili technologii desek a snad i jejich materiál. Už desky neodlejvaj, ale vysekávaj z olověných plátů, proto vydrží prd...
Není to tak dávno, co jsem porovnával novou modrou Vartu se stříbrnou, ale 15 let starou. I přes stejné parametry byla ta nová o 1,5kg lehčí.
Jinak co se týče Varty, prý měnili technologii desek a snad i jejich materiál. Už desky neodlejvaj, ale vysekávaj z olověných plátů, proto vydrží prd...
Není to tak dávno, co jsem porovnával novou modrou Vartu se stříbrnou, ale 15 let starou. I přes stejné parametry byla ta nová o 1,5kg lehčí.
