Jako totální ***** Uprostřed křižovatky ve tvaru Y. Jelikož je to před domovem důchodců, tak jsem chvíli troubil, aby zavolaly MP....
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6393 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 17.12.2009 do 20.02.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> rsvancara: něco na tom ale bude. Znám dva lidi, který jsou v osobním životě totálně zmatený a zbrklý a na parkovišti parkují zásadně popředu většinou našikmo a zásadně nechávají vytočená kola. To věčný parkování popředu už jednoho z nich stálo ztrátu RZ, protože výšku obrubníku přece neřeší ( ta zbrklost) 

-> Syny: 
...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)

...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)
-> Syny: tak to bude asi jen lehka forma :)
-> U-Geen: CDO, musis to seradit podle abecedy 

-> rsvancara: tak mam schyzu kombinovanoou obvykle s OCD, no a co :)
-> rsvancara: nejak som sa v tom nenasiel , ja to supnem vzdy tam kde je volne miesto :)
-> Nwkt 04.10.16 13:49:58: Viděl jsi to někdy na tom kamenitém a za deště rozbahněném plácku u nádraží?
Tam je masakr, jak auta dokážou stát a v kolika řadách. Kolikrát se divím, jak ti co přijeli ráno vyjíždí.

-> palinator:
...ale nejsem si jistej, jestli to uplne patri do tohohle tematu. Tak hlavne, ze je dost pohotovejch odtahovek a strazniku v centru, kdyz je potreba potrestat nejakyho rebela, kterej sice netvori prekazku provozu (nebo praci na silnici jako tady), ale proc nedat vydelat spratelenym firmam, ze...

ad Ro-La - hojně se to používalo před vstupem do EU a Schengenu, kdy při použití Ro-Ly byly údajně nějaké úlevy z poplatků a čekacích dob. Tím pádem je to dnes v Čechách nepoužitelné. Nicméně stále existují státy, které to pro tranzitní dopravu nařizují. Co se týče minutí dvou vlaků, tak to nevím jistě, ale myslím, že by nedopustili překročení průjezdného průřezu - už jen kvůli nástupištím, tunelům, apod.
-> Zeke-ten šestý: Nebyl čas točit volantem.... :-D
-> Nwkt: jooo, o tom jsem cetl, nebylo to myslim ani drahy...
-> Sejki: Možná i na trať přes hraniční přechod Summerau/Horní Dvořiště
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
-> Nwkt: to je odkud? to tu nekde jezdi? vidim CD...
-> Luky: 
šířka 3 000 mm

šířka 3 000 mm
-> darklord: tezko rict... ale podle toho jak jsou koleje u sebe a kdyz se minou dva vlaky, si myslim ze to nevyjde... to by nam tu rekl nejaky masinefuhrer :)
-> Sejki: aha, takze predsalen nepouzitelne
-> darklord: jo, jen proti na vedlejsi koleji nesmi jet vlak :)
-> Luky: tak nejake speci vagony pocitam, ale je to pouzitelne aj v nasich zemepisnych sirkach?
-> RON: a taka technicka, myslis ze bezny kamion vleze na vlak v pohode? Hlavne teda do vysky sa mi to uplne nezda...
-> Jozka: Ale ja porad nechapu, kdes vycet, ze nadsene jasam z kazdyho dalsiho kamionu na silnici - serou me asi stejne jako kazdyho trosku vic jezdiciho ridice. Do vystavby novejch silnic a dalnic nevidim, ale neco mi rika, ze novy vznikaj mj. i proto, ze spousta z nich tady uz desitky let proste chybi, bez ohledu na kamiony. Je snad D3 do ČB nejakej zbytecnej pocin nebo by se mela D11 utnout u HK a tvarit se, ze ta stavajici tragedie do Polska je v roce 2016 Ok? Nebo se snad pri dni danovy svobody nekdy v pulce cervna nemam pravo se i jen ptat?
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy

-> RON: dyt jo, já taky
-> David29 11.08.16 20:25:23: všude venku jdou tranzitních LKW jako vosy na med - HU a jejich mýtný systém, PL přejedeme hranice a v tu ránu máme pokutu... dělám nějaký rok v logistice a cca vím, jak to kde funguje - jen v CZ si libujeme, jak tady rozhýbáváme ekonomiku přítomností velkoskladů...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jo, jsem typickej "trucker" co rád nadává na osobáky. Ale prostě se není čemu divit. Když už nedělej myšky mě a nebo mě nepříjemě nepředjížděj, tak mě zasekaj v koloně - napřed vpředu DN a pak tím, že musej okolo projíždějící na tu nehodu vejrat (v horším případě si to natáčet a fotit) a neuměj se řadit - aneb můj blinkr, kterej naznačuje zip = těžkej ignor
-> Jozka: To není o radostech, ale o faktech a realitě. A jen upozorním, že do kamionovky nedělám, a i kdyby byl befel EU "na koleje", tak mě se to ani v nejmenším nedotkne 
Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?
On ten důvod, proč kamiony nejsou na kolejích a proč lidé nejsou v autobusech a ve vlacích, je úplně stejnej...

Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?

-> King: Nejsem.. a baví mě to asi stejně, jak hospodský kecy o fotbale. jenom nedokážu pochopit, jak se někdo může radovat z negativních dopadů kamionový dopravy, který jsou evidentní a jejíž jistej podíl je naprosto zbytečnej.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
.-> Jozka: Já tím myslím směr. Že pět kamionů co jedou za sebou pod D1 jede každej jinam - jeden na Ukrajinu, druhej do Olomouce, třetí na Slovensko, čtrvrtej do Madarska a pátej do Jihlavy...
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
-> Jozka: Ááá, panacek je po kratsi odmlce nejakej napruženej :-) Jelikoz vim jenom neco malo, vsude jsem 2x nebyl a klice mam jenom od par zamku na svete, tak jsem se jenom ptal, jak se to v soucasnosti ma. Na sluzbu "privezte si to na nadrazi A a zajistete si buhvikdy prekladku a odvoz z nadrazi B do firmy C " nejspis sere Punťa.
-> David29: Vlak z Plzně do Budějovic jede tak asi na 50 míst.. 

-> Jozka: Ano - při tom počtu.
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
-> David29: A zas tak úplně v plenkách vůbec ne, ale bolševikovi šly kdovíproč líp vyrábět lokomotivy, nežli pneumatiky.. 
A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

-> Jozka: Jenže tehdejší kamionová doprava byla v plenkách.
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
-> David29: Stěhoval jsem se 3x.. Něco je samozřejmě úplnej nesmysl tlačit na koleje, jako to dělal bolševik (třeba vagón jahod jsem viděl otevřít v konzervárně asi 1985 a to bylo fakt dobrý - no a džem z nich určitě taky), plno věcí je totální nesmysl vozit po silnici, jak se to děje aktuálně, kdy jsou tlaky vychýlený naopak.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
-> vhml: Byl to příklad, nemám tušení kudy se kam jezdí
-> David29 11.08.16 20:25:23: na to že pracuješ v autodopravě by ses jako logistik evidentně neuživil 

-> RON: Ehm, jakej v tom je rozdíl?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?
Jestli to auto startuje v Plzni a končí v Olomouci, nebo jestli startuje u Madridu a končí ve Varšavě - ty problémy jsou nimlich to samý.
Jen s tím rozdílem, že ty mandarinky nepřijedou pozdě a draze u nás, ale k polákům.
A co myslíš že by se stalo, kdybychom začali komplikovat dopravu k našim sousedům? Myslíš, že by se jen plácli přes kapsu a dál to neřešili?

Tady se ale nikdo nebaví o konkrétních lokálních závozech, ale o tranzitu... proč mají přes CZ projíždět auta, která sem nic ani odtud nic nepřváží??? na vlak s nimi a vyřešeno... CZ má jednu z nejrozsáhlejších železničních sítí v Evropě....
-> Jozka: Tak jinak a vezmi si to podle sebe.
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
Stěhoval ses někdy?
Co je rychlejší a levnější?
Objednat si soupravu, do ní naházet svoje věci a nabytek, odvéz z bodu A do bodu B, tam to vyložit a hotovo. Při troše snaze je to práce max. na půl dne
nebo
Objednat soupravu, do ní naházet svoje věci a nábytek, odjet na nádraží, tam složitě najet na vagon, čekat až se vytíží na ten směr kam potřebuješ (ano, vlak nepojede s jedním autem), přijet na jiné nádraží, tam čekat až budeš na řadě na sjetí z vagonu a dojet do bodu B - ovšem se může stát, že do bodu B už nedojedeš, protože řidič bude "vyjetej" a bude muset min. 9h dělat odpočinek.
Věř, že situace s vlakem rozhodně není levnější, protože jsi zaměstnal víc lidí - nějaký posunovače, mašinfíru, někoho kdo má na starosti skládání/nakládání aut, řidič kamionu byl déle v práci. A o rychlosti se nebavím....
-> King: Přečti si znova, co jsem napsal, dohledej si nějaký statistiky nákladů na budování a opravy dopravních cest, zamysli se, co ještě všechno mají silniční dopravci oproti "dráze" prakticky grátis a.. a smaž tu kravinu, kterou jsi napsal.
-> King: no když jsou ty dveře shodou okolností někde na peróně... 

-> Jozka: Takze je doprava napr. 25t zbozi z danyho mista A do mista B (door to door) lacinejsi po kolejich nebo kamionem?
-> David29: Levnější ?
Levnější to není v žádným případě, jen konečná cena je ze zřejmých důvodů nižší.


