zlate casy 1960-1990

prohledat
1457 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 21.10.2009 do 26.01.2011, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
řadit dle data
16:21:00
25.05.2010
havlik
-> Bedřich: ale jo to asi jo. Nejaký detaily k tomu?
16:20:22
25.05.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: Ale tak tu co je na mojí fotce by jsem bral.
09:27:52
25.05.2010
havlik
-> petr s: není je to 1000LS
09:26:55
25.05.2010
petr s
-> havlik 24.05.10 23:53:26: To není rally?
07:35:45
25.05.2010
MATTESS
-> Dieter Bonrath 22.05.10 22:39:57: postavený to bylo v roce 2001

Pro doplnění - v roce 2006 postavili roadster na technickém základu osmiválcového BMW 645i
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od MATTESS vložen 25.05.2010 07:35:45
01:23:44
25.05.2010
j_j
wartburg 1000 coupé - měl fajn majitele z německa :)
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od j_j vložen 25.05.2010 01:23:44
23:58:59
24.05.2010
Durnbach
Trocha té německé ocele. 1
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od Durnbach vložen 24.05.2010 23:58:59
23:53:26
24.05.2010
havlik
sem chtel tu druhou foto zasranej mobil
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od havlik vložen 24.05.2010 23:53:26
23:51:28
24.05.2010
havlik
-> Bedřich: alfu nebrat
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od havlik vložen 24.05.2010 23:51:28
18:40:14
24.05.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik 22.05.10 16:49:03: Jdi do ní....toto z ní udělali italové5
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od Bedřich - zrušená registrace vložen 24.05.2010 18:40:14
22:39:57
22.05.2010
Dieter Bonrath
-> mark: Technicky je to BMW 850CSi, takže s rokem je to na hraně (první osmička s V12 je rok 89) a V21 s touto maskou se dělala od roku 62-63, takže ano. Každopádně celé auto bylo postaveno až po roce 90.
18:20:05
22.05.2010
afro100
-> havlik: viem o 2 kusoch normalnych tuna asi 25 km odo mna, bolo ich tam jeden cas asi 5 ale nejak sa potratili ...
17:07:10
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> mark: Jen nevim jestli to sem patři-aspon technicky:o) ale jinak nádhera4
17:05:30
22.05.2010
mark - zrušená registrace
netuším jestli to tu už je ale jinak je to krasavec.
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od mark - zrušená registrace vložen 22.05.2010 17:05:30
17:04:01
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: 47 poptám se ti ale je to takovej podivín3 toho mergla bych bral z fleku.-)
16:59:48
22.05.2010
havlik
-> Kaprof: nevadí díly se vždycky hodí47
16:56:51
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: mam se poptat?3 má to dedek od nas ze vsi na zahradě vedle fiatka a piána:)) bohužel všechny tři kusy asi nikdo nezachrani už...
16:49:03
22.05.2010
havlik
-> Kaprof: a nápravy a tak to má cajk?
16:47:18
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: otočeny přes boudu a cely hnuty 48pekny chromy ukradeny--chudera...



Jinak auto našeho pana třidního nafta,OHV :-)
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od Kaprof-Pisařík vložen 22.05.2010 16:47:18
upraveno 1x, naposled 22.05.2010 16:47:45
16:35:42
22.05.2010
havlik
-> Kaprof: vim o jednom Rally2 4 kazdopadne co je tam tomu?
upraveno 1x, naposled 22.05.2010 16:39:42
16:35:12
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: nn obyč4 tahle verze je asi v čechách pasé:o)
16:32:14
22.05.2010
havlik
-> Kaprof: o rallyčku?
16:31:53
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: fešák4 o jednom vim ale bohužel padlej na střechu jinak by byl doma 8...
16:22:42
22.05.2010
havlik
15:53:48
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> ondie: 52 4
15:51:16
22.05.2010
ondie
-> Kaprof: jj,je to takovej šestkovej bavorák z francie...
15:37:14
22.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> ondie: 22.05.10 15:27:54

2 krasavec
15:27:54
22.05.2010
ondie
15:15:57
22.05.2010
ondie
Renault 7
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od ondie vložen 22.05.2010 15:15:57
15:15:33
22.05.2010
ondie
Renault 7
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od ondie vložen 22.05.2010 15:15:33
15:15:05
22.05.2010
ondie
P205 break
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od ondie vložen 22.05.2010 15:15:05
15:14:30
22.05.2010
ondie
dacia sport...krásy to moc nepobralo,spíš jako zajímavost
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od ondie vložen 22.05.2010 15:14:30
23:28:48
05.05.2010
Kaprof-Pisařík
Já neváhám ani vteřinu kor když jedno origo skladuju18 15
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od Kaprof-Pisařík vložen 05.05.2010 23:28:48
23:20:43
05.05.2010
ondie
Tak udělejte anketu,ať můžu pro to Garde i kliknout..

Měl sem erko i garde a v erku sem se teda necejtil vůbec dobře..takový divný retro..

Takový moc spartánský,neútulný a "sportovní" jen na pohled..

A zas tak kultovní design to taky není...garde je sice hranka,ale dle mě je povedenější...i když rámové dveře a pevná zadní okénka jim neodpustim.

Okolo erka se už dávno vytvořila taková opakující se demagogie..no ale Garde má ještě čas..
23:10:14
05.05.2010
Karlos (WIO46)
Hlavně mi přijde že kolem eRka je poseldní dobou nějaká hrozná mánie. Kdybych se měl rozhodovat zda-li eRko, nebo Garde, asi bych dlouho váhal, a snad spíše vzal Garde.
23:03:17
05.05.2010
VeTeV
jak zde již zaznělo - garde je jedinečné tím, kolik změn přineslo a kolik se těchto strojů vyrobilo... pro mne je to z celé řady 742 to nejzajímavější co v ní kdy bylo... Rko je krásné auto, má spousta zajímavých prvkků, ale to sportovno tomu chybí... nevím co si vybrat, ale origo garde bud ejednou větší poklad - žel až doba to ukáže jak tomu skutečně je
21:39:35
04.05.2010
Hurdis
Quest 04.05.10 21:06:15 napsal:

→ škodec: No já myslím, že eRek v originálu

i neoriginálu se zachovalo podstatně víc než Garde4


Holt asi špatnej oddíl, soudruzi věděli kdy to utnout. 1

Ale vážně, jistě souhlasím. Garde je rozhodně nedostatkovým zbožím, jinak bych jím už dávno vyplnil mezeru v autoparku, ale minimální šance na koupi slušného originálu a také dílů typických pro tento model mne již "naštěstí" docela odradila.

Nutno ovšem podotknout, když už se rozvinula debata, že renovace 110R a Garde bude vždy cenově značně rozdílná, v čí prospěch víme všichni, bez ohledu na předchozí odstavec.
upraveno 1x, naposled 04.05.2010 21:40:16
21:34:26
04.05.2010
Jaktak
21:34:10
04.05.2010
Jaktak
21:27:43
04.05.2010
koate
-> Matt-110Rten druhej: Tak já bych teda při volbě Garde vs Rapid Gardečko nikdy nechtěl... Líbí semi jen tim žejich je málo.A jeto dobře.Rapid Forever.
21:15:50
04.05.2010
afro100
-> Quest 04.05.10 21:10:23: ja potkavam jedno origo cervene na apolach kazdy den 5 6
21:12:22
04.05.2010
Matt-110Rten druhej
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ale ja vubec být proti garde, je to krásny auto ale eRko se mě libi víc4

-> Kilián: při porovnaní garde a rapida bych radši volil garde jako kupé, jako kabrio by jsem volil rapida nevím proč ale víc mi to na něj sedí 4
21:12:03
04.05.2010
havlik
-> Quest: ty si taky prostě jinej3 Důvod sem ti celkem jasně uvedl proč to tak je4 A kolik potkám R a garde cestou do práce a když do toho započítam Rapidy tak cca 0:D
21:11:13
04.05.2010
havlik
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ani tys nepřekvapil4
21:10:31
04.05.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> havlik: nevidis rozdil v celkovem dojmu?neprekvapils:)
21:10:23
04.05.2010
Quest
-> havlik: Ale i tak, jak často potkáváš garde, jedno jaký, kdekoliv, ať už se jedná o sraz či normální jízdu do práce? A jak často na srazech potkáváš eRka ai normálně? Já myslím, že Garde je podstatně míň.
21:08:28
04.05.2010
havlik
-> Quest: no jen díky tomu že to nešlo přemrdat na novější model což u garde snadno "jen vyměnou" blatníků a čela
21:06:15
04.05.2010
Quest
-> škodec: No já myslím, že eRek v originálu i neoriginálu se zachovalo podstatně víc než Garde4
21:05:49
04.05.2010
havlik
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a o co je ten tvar toho auta lepší než na fotce od Matt-110Rten druhej ?
21:04:11
04.05.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Matt-110Rten druhej: kdyz porovnavas garde a er,tak dej alespon srovnatelne foto,takovou omselinu cos dal,to bych taky snad chtel erko...ale spravime si chut,aneb garde,jak ma byt
zvětšit zlate casy 1960-1990 - obrázek od Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace vložen 04.05.2010 21:04:11
Extreme Tyres