Reportaze nejen z Novinek

prohledat
26260 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.09.2009 do 21.06.2018, založil/a Syny
datum
 
 
08:40:25
21.06.2018
Jirik_Tuňák1983

Vzhledem k tomu, že Německo stihlo včas zasáhnout, bude už klid a žádné nebezpečí už nebude nikdy hrozit. 40
www.novinky.cz/zahranicni /.../475547-v-nemecku-resi -prvni-pripad-planovani-ut oku-biologickou-bombou.htm l
11:30:20
20.06.2018
palinator

-> Syny 19.06.18 09:30:15:
Když čudl na zamykání zmačkneš ještě jednou, tak ten Safe zrušíš.
23:25:52
19.06.2018
David29

-> Syny: Přesně tohle mi udělal starej Actros - vyjebanej zámek ve dveřích a při vystupování a zavírání okna jsem zavadil o zamykání. Takže jsem vystoupil, auto cvaklo a hotovo 3
14:25:22
19.06.2018
Nwkt

-> Jirik_Tuňák1983: Blbý, že ty malý jsou nejdražší + pak ještě nalepení
14:14:33
19.06.2018
Jirik_Tuňák1983

-> saskyn2 19.06.18 11:47:42: To jo, každej si říká, že je malý, tak bude i levný. 3
upraveno 1x, naposled 19.06.2018 14:14:42
12:20:05
19.06.2018
Nwkt

-> saskyn2: jj
11:49:02
19.06.2018
saskyn2

A zamknout to samozřejmě se zaplým zapalováním jde, tím zamykacím tlačítkem.
11:47:42
19.06.2018
saskyn2

Spíš bych to viděl tak, že děcko se zamklo samo čudlíkem na zamykání. Každopádně ten kdo vymlátil lepený okno na kufru musel být fakt echtovní dement3
11:31:55
19.06.2018
Jirik_Tuňák1983

-> vhml 19.06.18 09:32:13: Kolegovi se takto zamkla i nastartovaná a bohužel s tím má problémy i FIII s bezklíčkem, ta už to kolegyni udělala 3x, jen bez toho nastartování. 3
upraveno 2x, naposled 19.06.2018 11:32:54
10:44:30
19.06.2018
bouchy

-> Nwkt: Mně bylo řečeno, že ten vnitřní (co snímá ot/zav) se dá dostat ven jedině rozlámáním toho plastovýho bloku (kterej je nerozebíratelnej) - návody na OI, FI se mě netýkaj, v FII je to jinak.
10:04:04
19.06.2018
Syny

-> vhml: No me naopak jedny dvere zustanou sice zamceny, ale nespadnou do ty polohy "safe". Takze zevnitr (po zamceni dalkou) nejdou otevrit 3 dvere a 4. jo... Pri zamykani je slyset jak se auto zamkne + ve tech problemovych dverich jeste tak divne zacvaka a zustane svitit dioda na dverich, ktera po case zacne normalne blikat. Zvenku to otevrit ale nejde. Nejdriv to nedelalo vubec, pack jen obcas a ted uz porad...
09:42:04
19.06.2018
Nwkt

-> bouchy: Mikrospínače normálně koupíš a vyměníš 4
09:37:32
19.06.2018
vhml

-> bouchy 19.06.18 09:35:35: transplantovat spínače lze, jen to nemůže dělat strojař s trafopájkou 3
09:35:35
19.06.2018
bouchy

-> vhml: Čili tím pádem (u řidiče) nezavrčí pal. čerpadlo, nerozsvítí se světýlko, u moderních aut se nerozsvítí maxidot atd. Výměna tak 4k s originálem, transplantace spínače (jsou tam min 3) nemožná.
09:35:34
19.06.2018
vhml

-> Syny 19.06.18 09:30:15: tzv funkce SafeLock , abys nemohl to nemohl odemknout vyhnutím rámu a zatažením za kličku. V zámku je taková západka a aby to šlo odemknout, tak to motůrek musí prvně trochu ještě přizamknout aby to přeskočilo a pak odemknout. Proto taky spousta aut nejde otevřít vůbec, protože utahanej motůrek nemá síla tu západku přemoct. Popř už ten motůrek neběhá vůbec
upraveno 1x, naposled 19.06.2018 09:39:37
09:33:42
19.06.2018
Syny

-> vhml: To delala kolegovo O1. Odemknul, otevrel dvere, nandal do auta veci, nechal tam klicky, zabouch a auto se mu samo zamklo 3
09:32:13
19.06.2018
vhml

-> Luky 19.06.18 09:12:36: jak píše bouchy zamkne se, protože většina koncernů té doby má rozjebaný spínače v zámkách, takže neví, že jsi mezitím otevřel dveře a nastoupil.

Mimochodem jde to třeba někde v diagnostice vypnout? Samozřejmě nám to Fabie dělá také 3
09:30:15
19.06.2018
Syny

-> bouchy: Kdyz zamknu auto dalkou, tak nejde otevrit ani zevnitr. Tedy me jedny dvere jo, protoze mam zrejme vyjeblej jeden zamek 3 Ale nemelo by to jit. Nejak jsem nepochopil proc - podle me to je v kombinaci se 4 el. okynkama docela nebezpecny. U myho puvodniho auta to slo po uzamceni dalkou zevnitr normalne otevrit...
09:16:39
19.06.2018
bouchy

www.novinky.cz/krimi/4753 96-automaticky-system-zamy kani-uveznil-dite-v-rozpal enem-aute-ve-zline.html Ten zlý automatický zamykací systém! Ale ve starý okávce, to je novinka3 3 3 Žádný automatický systém samozřejmě neexistuje, pokud jde o fabrickou dálku. A už vůbec ne, pokud bylo před odchodem zapnuté zapalování nebo otevřené dveře (=auto se nezamkne ani za sto let)... jó, když se odemkne, neotevřou se dveře, auto se po chvíli zamkne. Nebo to má pani v pěkným stavu, stačí, aby čidlo otevření dveří nefungovalo a auto pak neví, že se nemá zamykat; taky sem to měnil.
-> Luky: Osobně mě nenapadá varianta, jak by to šlo, snad jen vhozením klíčů otevřeným okýnkem (samozřejmě až po proceduře zamknout/odemknout, aby se nehýbalo dveřmi.)...a možná pak ještě zmáčknout tlačítko zamknutí na klíčku přímo v autě (což by dítě mohlo) - myslím, že VW se zvenku zamkne (a nejde pak ani klika vevnitř, ani se to neodemkne - narozdíl od tlačítka lock na palubce), jiný značky asi ne - VW z přelomu tisíciletí ani žádnou detekci klíče (imo, RF) v autě neměla imho - baterka klíčku by hned zmizela (což se naopak teď s keyless děje), asi ani detekci klíčku jen zasunutýho v poloze stop/0 (bez protočení na I.)
upraveno 1x, naposled 19.06.2018 09:21:41
09:12:36
19.06.2018
Luky

To je to auto fakt tak blbý, že se zamkne s klíčkem v zapalování/uvnitř vozu?
www.novinky.cz/krimi/4753 96-automaticky-system-zamy kani-uveznil-dite-v-rozpal enem-aute-ve-zline.html
06:51:32
18.06.2018
David29

-> palinator: No ty vole. Toho kluka znám, mladej kluk (no, starší než já), pohodář
13:02:37
15.06.2018
dragon_cb_cz

-> palinator: Jo, je to dost bída. Právě že jak železničně, tak silničně. Jednu dobu to vycházelo tak nějak podobně, ale co se postavily kusy D4 za Pískem a pak hlavně ten kus D3 mezi Veselím a Táborem, tak auto jasně vyhrává... a staví se dál, někdy koncem příštího roku (nebo možná už dřív) už bude D3 až do ČB a v historicky krátké době i okolo až k Třebonínu, takže na Krumlov i Dvořiště půjde je aniž bys zajížděl do ČB... blbý je, že ten středočeskej úsek je pořád v nedohlednu, takže ten špunt u Benešova bude pořád 8 Snad už teda nějak zfinalizovali trasu, ale že by se dostavělo až ku Praze v následujících 10 letech se asi čekat nedá.... občas mám pocit, že než tenhle stát dobuduje silniční síť, tak už po ní nebude mít co jezdit 3
12:11:24
15.06.2018
palinator

-> dragon_cb_cz:
Trochu jsem to proběh a dolů to fakt furt není žádnej šlágr. Dokonce i prdelní trasa z Brna do Plzně přes Budějovice je ježděná s lepšíma soupravama, než pomalu Jižní expres. 3 Asi jsou na Jižní Čechy Pražáci zasedlí. 3
11:54:53
15.06.2018
dragon_cb_cz

-> palinator: Jenže ta cena 169 Kč nebo kolik je akční jen pokud jedeš přesně Praha hlavák - České Budějovice. Pokud bych chtěl jet třeba až k ženy rodičům 10km za ČB, tak se ti to prodraží o hezkých 120 Kč nebo kolik 41 To samý pokud nepojedu z Prahy z centra, ale z Kolovrat, tzn s přestupem v Benešově. To pak trvá přes 2.5 hodiny a stojí to taky dost - 264 Kč. A slevovou kartu nemám a kvůli cestě jednou za uherák si jí fakt pořizovat nebudu - naposledy jsme to chtěl udělat a než mi jí stihli vystavit, tak už jsem jí nepotřeboval.

Ano, auto není jen nafta, stejně jako vlak není jen vlak - kdybych k tomu měl připočítat cestu jízdenky MHD v Praze na vlak a třeba v ČB z vlaku, tak je to dalších třeba +50 Kč a hlavně docela dost času navíc.

Ad pátek odpoledne - rozhodně není pravda, že to železniční spojení je lepší než silniční. Pravda, v ten pátek tam autem je třeba 20-30 minut zpoždění u Benešova. Pořád mám oproti vlaku rezervu i když se bavíme jen o čistém času jízdy - kdybych do toho započetl cestu na/z nádraží, tak už nemá smysl se bavit vůbec 4 A můžu v klidu v autě sedět místo postávání v uličce (ty pátky kdy jsem jednou nohou stál na hajzlu a druhou v uličce si pamatuju ještě dobře), je tam klimatizace a vůbec, alespoň se to blíží 21. století... ta klima už možná dneska ve vlaku je, ale přecpaný jsou pokud vím pořád. Jediná šance je pak první třída a to už jsme finančně zase někde úplně jinde... ale když už vlakem musím, tak jí většinou zaplatím.
upraveno 1x, naposled 15.06.2018 11:55:37
11:37:31
15.06.2018
palinator

-> dragon_cb_cz:
No, v pátek odpoledne to asi takovej hit nebude ne? A jestli je železniční spojení na ČB špatný, tak silniční je ještě horší. Provoz je tam jako na dálnici, akorát že bez dálnice. 3 Naštěstí se má dostavět jak železniční koridor dolů, tak dálnice.

Jinak k ceně:
www.cd.cz/spojeni-a-jizde nka/.../c6b65486-8972-4227 -baa4-c7b2a2b51dc0
Se slevovou kartou máš třeba dalších 25% dolu a tato není drahá. Pokud vím, auto není jen nafta - taky vždycky počítám podle toho, na jaký skutečný náklady na km to auto vychází.
upraveno 1x, naposled 15.06.2018 11:41:32
10:17:20
15.06.2018
dragon_cb_cz

-> palinator: Jo, pro spojení mezi Prahou a východníma provinciema je to super. Ale do ČB i ty nově zavedené "expresy" jezdí přes 2 hodiny, autem to i podle mapy.cz je 1:43 (od nádraží k nádraží) - reálně se to dá stihnout za hodinku a půl a nemusíš být ani moc pyrát - když jsi, tak ještě o hodně rychleji (nejmenované letedlo švédské výroby to onehdá v noci zvládlo asi za 1:05).

No a jízdenka stojí snad 270 Kč? V naftě budu na tom samým... ve švédovi na pyrátské výpravě teda ne, to je fakt 3
00:33:15
15.06.2018
palinator

-> Jura_Favorit:
Já jezdim občas akorát na "banku". 40
00:27:33
15.06.2018
Jura_Favorit

...a zvláště pak s "režijkou" 47
23:06:48
14.06.2018
palinator

-> dragon_cb_cz:
Na trasách přes republiku západ-východ to časově vychází líp. Cenově dobře tak pro jednoho. Ale na tyhle dlouhý trasy na Moravu jsem se vlak zase naučil využívat, i od nás do Prahy do centra je to lepší spojení, než auto. Pohodlí, klídek, pivo. 3
22:07:24
14.06.2018
dragon_cb_cz

-> palinator: Jo, vím že se to dost zlepšilo. Taky to je ještě dražší než tenkrát a pořád pomalejší než auto, takže mě to pořád nezajímá 4
21:56:36
14.06.2018
Jura_Favorit

21:52:54
14.06.2018
palinator

-> Jura_Favorit:
Ajo, sorry, zapomněl jsem že to mělo vevnitř kamna.
21:49:58
14.06.2018
Jura_Favorit

-> palinator 14.06.18 18:52:19: pokud myslíme oba totéž, tak v Pardubicích stávaly Bt-k (ex. Bh), pro armádní přepravy, to bych sem vůbec netahal...
www.vagonweb.cz/fotogaler ie/.../CD_Btk662.php
21:38:26
14.06.2018
palinator

-> dragon_cb_cz:
Ono se to za těch 10 let posunulo docela drsně. Ale je fakt, že na ČB je ten koridor furt ještě takovej bídnej, každopádně jsou i horší tratě do krajskejch měst.
21:24:33
14.06.2018
dragon_cb_cz

-> palinator: Tak možná byly bílozelený? Už nevím... už víc jak 10 let se snažím vlaku pokud možno vyhýbat, právě díky vzpomínkám na to koženkový peklo. Těch cca 10 let zpátky jezdily Praha ČB tyhle pekla skoro výhradně.
20:58:41
14.06.2018
palinator

-> dragon_cb_cz:
Co je docela nedávno? 10 let a víc? Pokud vim, tak ta řada byla zrušená, novější vagony podobnýho typu byly přestříkaný zelenobíle, případně později do modrýho Najbrtu.
To, že se koženkový Bčka nechaj potkat i dnes na "rychlíku vyšší kvality", kde normálně jezděj InterPantery, to je důsledek poruchovosti nových souprav.
upraveno 1x, naposled 14.06.2018 20:58:58
20:35:56
14.06.2018
dragon_cb_cz

-> bouchy: Tady ty celozelený koženkáče ještě docela nedávno jezdily 3
18:52:19
14.06.2018
palinator

-> bouchy:
Ono dřív těch rychlíků nebylo tolik. Potřebovalo se na trať narvat víc nákladu navíc traťový rychlosti i rychlosti na výhybkách byly výrazně nižší (někdy sníženy pouze rozkazem, ale prakticky trvale). A koridory jsou dnes plný, teda aspoň Praha-Česká Třebová.

E: ty celozelený vozy v Pardubicích si pamatuju
upraveno 1x, naposled 14.06.2018 18:52:37
17:52:14
14.06.2018
bouchy

-> palinator: Njn důsledek kapitalismu a komercializace, to ježdění bez rezerv...Ostatně pak stačí jedna menší celorepubliková ledovka a není čím tahat (diesely ve šrotě nebo prodaný)3 U nás donedávna (10 let) stály mraky osobáků (koženky z NDR soudím), ještě v celozelený ČSD barvě, leta jsem si řikal, jestli to ještě někdy někam pojede, kdoví jak to je teď. Ale zase bývá wifina nebo kafe, což je docela pokrok. Jinak úbytek techniky má svoje opodstatnění - ubylo cestujících. Rychlíky s 12-14 vagony, co se vyskakovalo na štěrk, jsou dávno minulostí; i když poslední dobou bývají vlaky zase trochu delší.
17:43:36
14.06.2018
Jirik_Tuňák1983

-> palinator 14.06.18 15:10:45: Nám teď jeden plaval v umyvadle, zachránili jsme ho, ale co teď s ním? 3
zvětšit Reportaze nejen z Novinek - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 14.06.2018 17:43:36
upraveno 1x, naposled 14.06.2018 17:44:13
15:10:45
14.06.2018
palinator

-> dragon_cb_cz 14.06.18 14:59:55:
To je snad v pořádku a v tomto případě by šlo o to, aby ČR včas vytvořila tandem a otáčela migranty na svejch hranicích. Problém by to podle mě nebyl, to akorát při tý vlně kdy z toho všeho byl humbuk tak ČR dostala trochu sprchu že nevěděla, co s tim. Teď když by pro to byla podpora, že někoho smíme vůbec otáčet, věřim že by se toho ČR zhostila dobře.
15:04:33
14.06.2018
palinator

-> bouchy:
Řekl bych, že to nebylo jednoduchý ani za dob ČSD. Spíš to byla zoufalá nutnost, jinak se to nedalo ujezdit. Pak byla doba stagnace, kdy se vyřazovaly ty největší šroty a pořizovalo něco málo moderních strojů (814, 843, Elefanty) a nyní je na dráze boom, rekonstruovat už pomalu není co a dokonce dávno zapomenutý řady se znova vracej do pravidelnýho provozu. V osobce dnes jezdí prakticky vše co má kola a to nejen co se týče hnacích vozidel, ale i rekonstruovaných vozů. A největší problém ujezdit nasmlouvaný vlaky maj pochopitelně soukromý dopravci, který všechno drtěj nadoraz bez rezerv. Pak je sranda vidět RegioJet taženej Bobinou 140 od Arrivy aneb jak udělat z expresu na 160 km/h osobák. 3
upraveno 1x, naposled 14.06.2018 15:05:11
15:02:34
14.06.2018
Syny

-> dragon_cb_cz: No ale nevim proc by to melo trapit nas - zaprve asi u nas nebuou migranti prvne registrovani (takze pokud je chce vracet k nam protoze uz jsou nekde zaregistrovani, my muzem udelat to same) a za druhe stejne jako Nemecko zamkne brany, tak my muzem taky...
upraveno 1x, naposled 14.06.2018 15:03:50
14:22:52
14.06.2018
bouchy

-> palinator: Od té doby, kdy to přestal být státní podnik a stala se z toho akciovka s podporou státu - dotace byly vždy, ale už to jede teoreticky na sebe, tak jako např. ČEZ - tam se kluci snažej. Od doby privatizace už nebylo prostě tak snadné objednat vozidla za xy miliard. Už je to naštěstí pryč a už se to celkem dá.
Ať si stát něco drží, to je OK, ale podmiňovat rozvoj tím, že stát řekne "teď máme jiné priority", to nejde. Renault byl taky státní (je částečně dodnes), nebo jak čtu, VW gruppe taky částečně a jde to i podle kapitalismu.
14:02:40
14.06.2018
palinator

-> bouchy 14.06.18 12:06:19:
A kdy že si dráha musela na sebe vydělat? Osobní doprava byla vždy ztrátová a náklady poklesly.
A Škoda Transportation fakt top už dávno není. A jako dodavatel je to firma naprosto příšerná.

E: a právě to, že se spousta věcí nesmyslně dotovalo, mělo taky pomalu končit, díky "přestavbě" - aneb povolený malý podnikání apod.

Ten režim je mi víceméně ukradenej, spíš jsem stoupencem státního kapitalismu. A není pravda, že to nefunguje. V některejch oborech to jde, když se chce. Samozřejmě mít hospodu v rámci koncernovýho podniku je cesta do pekla - na to komunisti nakonec taky přišli.
upraveno 2x, naposled 14.06.2018 14:08:41
12:30:15
14.06.2018
bouchy

www.novinky.cz/veda-skoly /474186-statni-maturity-na -krizovatce-tapou-i-odborn ici.html To sem čet tady nebo někde jinde, že se tahle kravina zruší v momentě, kdy dojdou prachy z EU fondů, tedy snad 2021? Jaký lano na vysokou školu krucinál?? Kolik VŠ koná přijímačky na obory, kde matika je tím hlavním předmětem?? Tam mají spíš nedostatek. Já bych zase radši "český jazyk +" (minus dějiny literatury, hlavně gramatiku a skladbu.)
12:29:38
14.06.2018
dragon_cb_cz

-> bouchy: Slušovice si nedělaly vlastní čipy pokud vím, to dělala právě Tesla, která to jak říkáš sprostě kopírovala, MHB8080A byla pokud vím 100% bug compatible kopie 8080A od Intelu 3
Extreme Tyres