Cyklisti na silnici

prohledat
4815 příspěvků (zobrazeno 2301 až 2350) od 05.08.2009 do 01.05.2024, založil/a David29
řadit dle data
13:13:05
09.08.2019
dragon_cb_cz
Marná sláva, kluci japonský prostě umí 9 Tohle je miska náby Shimano 600EX z roku (podle datecode na ní vyražené) 1980. To kolo jsem kdysi koupil z bazaru v ČB (pravděpodobně dotažené z blešáku v Rakousku), jak bylo jsem na něm nějakou dobu jezdil (tak 2 tisíce km?) dokud nenastal defekt na zadním kole - v domění, že jsou tam galusky jsem dal záplety do sklepa a na kolo dal jiné, plášťové. Letos na jaře jsem kola ze sklepa vytáhl a postupně chystám zpátky do provozu. Původní vazelína už se spíš drolila než mazala. Vydrbané papírovými kapesníky co byly zrovna po ruce, preventivně nové kuličky (dobře: staré se mi nechtělo čistit), vazelína. Na hrubo (jen rukou, bez konusového klíče) seřízená vůle, zvednu kolo za osu že ho někam pověsím a potvora se začne sama nevývažkem točit 9 Jediný odpor co z náby cítím je vazelína (je jí tam moc), jinak se to točí totálně hladce. Na 39 let sterou mrchu s minimální údržbou (a občas vystavenou dost hnusu) neuvěřitelný 171
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 09.08.2019 13:13:05
12:17:11
02.08.2019
dragon_cb_cz
-> TTomas: Jj já mám zase jen zkušenost se silničníma. Resp. ten HG71 co dávám na starý 6-8sp stroje je asi "univerzální", tam je životnost tak těch 2-3 tisíce... Podle mě ze všeho nejvíc závisí na podmínkách, kde je řetěz provozovanej - na čistej silniční jednici prostě vydrží násobně víc než na zimáku nebo MTB, třeba ve stejným terénu, ale ježděný ve sračkách.
11:52:23
02.08.2019
TTomas
-> dragon_cb_cz: Shimana jsem postupne vyzkoušel snad všechny a levnejší kousky to maj za sebou na tom jednočepu okolo 500km. Ty nejlepší tak 1000-1500...víc to prostě nedá a mažu i čistím docela dobře i kvalitně a relativně často:)



Edit: tedˇteda mluvím o řetezech na horáka. Ze silničních leta jezdim jen tu C9. Na řetězu se určitě nevyplatí šetřít.
upraveno 2x, naposled 02.08.2019 11:53:58
11:42:27
02.08.2019
dragon_cb_cz
-> TTomas: Ono u Shimana taky dost záleží, jaký vezmeš. Kolega-závodník co řetězy voskuje je před navoskováním dává do ultrazvuku a říká, že je sakra rozdíl, jestli tam dáš Dura Ace nebo Ultegrový řetěz - že z toho Ultegrového vyplave násobně víc bordelu a špon (z nového!). A je fakt, že druhý kolega na Durový řetězy odjel kolikrát i 8 tisíc km - a nějakých 60 tisíc km nemusel měnit kazetu ani jednou. Ale taky váží snad ani ne 60kg no. Já mám na tom Ultegrovém momentálně asi 2500 km a počítám, že ty 3 tisíce dá určitě. Na předchozí jsem najel přes 4 tisíce...
11:22:04
02.08.2019
TTomas
-> dragon_cb_cz: 132,6 je hranice, kdy si vetsina novejch retezu jeste dobre sedne a sjedu třeba 4 někdy 5.



-> King: C9 jezdim na srarem horáku už čtvrtou. Vždy až do mrtě a pak komplet nové. Fakt drží. Ted už ale nějakej pátek kupuju jen 11/12 rychlostní. Vždy XX1 od Sramu. Taky to dělaj maličko kratší a najedu na něj 3-4-5tis dle údržby a zacházení. Na shimanu dám 1-1,5tis max.
19:57:08
31.07.2019
M@rtin
-> King: Tak to je pěkný, to je těch mejch 90km fakt k ničemu40
18:10:04
31.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Zatim jsem retez nemenil, jenom jsem ten HG71 s kazetou posunul na Favo, kde bude daleko mensi najezd (mel 132,4 a limit je tusim 132,6 nebo 132,8 s primhourenim oka). Tu Campi jsem obul na novou 8s kazetu Alivio za 3 stovky a ultegri predek se s tim taky nejak popasoval, tak uvidime. Jinak jsem menil retezy i na manzelcine a synove MTB, kde uz oba mely dost pretocenej tachometr a zadna katastrofa se nekonala.
17:30:26
31.07.2019
dragon_cb_cz
-> King: Jakkoliv bych ti další kilometry přál, tak mám pocit, že to uschopnění bych ti asi měl přát víc - takže tak 4 Jinak to o tom Campa řetězu jsem četl, že je ideální na nové převodníky/kazety a vydrží dlouho... ale zase je prý sakra tvrdý, takže když ho přetáhneš, tak se s nima můžeš rozloučit. Při jakej hodnotě měníš? Já jsem lenoch a používám měrku, ale občas pro kontrolu tu šupleru vytáhnu... hlavně na ženy kole musím dávat bacha, tam je Campa komplet a to není žádná láce - kazeta ve výprodeji vyšla snad na 1200 8 A to je to základní řada...
17:17:38
31.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Dik, srpen mozna vyhrajes :-) Jestli me doktorka za 14 dni uschopni, tak uz si jako pracujici nebudu moc tolik vyskakovat.

Jinak jsem ze zvedavosti meril zanovni retez Campa C9 a po 600km ma na 11 clankach porad 132,0mm ( delaji ho schvalne o malinko kratsi nez klasiku), takze tech sest stovek asi nebyla marna investice.
14:38:48
31.07.2019
dragon_cb_cz
-> King: Dobře ty! 171 Já nejsem za červenec ani na polovině - ale tak byla dovolenka a tak. V srpnu snad zase bude lépe.
13:31:43
31.07.2019
King
-> U-Geen: No jo, ale pri tech tvejch nastoupanejch metrech se neni za co stydet :-) Kazdopadne clenstvi ve Virtucnakach me docela hecuje a je to fajn pocit vyhrat v takovy spolecnosti tejdenni leaderboard :-)
13:17:57
31.07.2019
U-Geen
-> King: slusny... ja jsem rad za tech 300 :)
13:13:07
31.07.2019
King
Tak se mi ten cervenec cyklisticky docela vyved. Dneska jsem s rezervou pokoril hranici 1000km :-)

Dneska bylo na silnici nejak vic motovidel. To ze mi nejaka vyzobana slunecnice v Atosu nedala prednost pri vyjizdeni od Kauflandu jsem rozdejchal, dokonce i to, ze se pak po hlavni batolila rachlosti prvni lekce v autoskole. Kdyz pak nesmyslne zastavila pred prazdnym kruhakem a po jeho projeti (spis projiti) pokracovala asi 25kou, bylo uz i na me moc :-) Tak jsem pro jistotu zaspurtoval a babu na ferovku predjel. Ani se nebranila :-)
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od King vložen 31.07.2019 13:13:07
18:14:28
28.07.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Auto dokáže přehlídnout i mě s tím mým reflektorem na sestřelování družic z oběžné dráhy - natož neosvětlenýho... přitom stačí alespoň malá blikačka a zlepší se to o 95%...
17:13:54
28.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.07.19 16:06:08: V půl jedné v noci by ho auto vyjíždějící z vedlejší přehlédlo jedna dvě. Je tady řada stromů a sem tam i pozice pro kontejnery.

Už jsem viděl i dementa na skejtu v 1:30 na silnici. Taky bez nějakých reflexních prvků.
16:06:08
28.07.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: No jo, a pak v Praze městapo buzeruje za chybějící odrazky ve výpletu ve dne... přitom kdyby v noci sbírali podobný a rozdávali symbolický pokuty 50Kč a přidali k nim ve stejné ceně přední i zadní blikačku z Číny a doporučení "koukej si to přicvaknout a jeď, nebo příště hůř", udělali by líp 8



-> King: Přístala mi na stole taková krabička, tak jsem si při pohledu na tyhle nápisy na tebe vzpomněl: -> King 20.07.19 23:09:00:
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 28.07.2019 16:06:08
00:25:36
28.07.2019
Jirik_Tuňák1983
Teď jsem viděl nějakého dobrodruha na silnici kompletně bez světel a odrazek. Po obou stranách k dispozici cyklostezky. 7
12:53:20
26.07.2019
dragon_cb_cz
Jinak jsem se nechal zlákat TdF promo akcí na bikefitting, takže mám na konec srpna termín. Už jsem o tom přemýšlel dýl a za litr nebylo moc o čem přemýšlet... tak jsem zvědavý.
22:22:37
25.07.2019
dragon_cb_cz
-> King 25.07.19 21:54:02: Jo, podobný smutný případy znám víc než dobře... já jsem na svejch kolech alergickej na každý skřípnutí (což je něco, v čem mě favořiť fakt testuje 3). Dost si toho doma zvládnu udělat, ale poslední dobou není čas vůbec na nic - ani když teď nejsou 2 dny děcka doma, tak se k tomu vůbec nedostanu... už týdny tu mám záplety z KTM i Antonína na vyčištění a přemazání konusů a stihnul jsem ze 4 náb jedinou 8 Stejně tak jsem ještě nestihnul objednat stahovák na to Suntour šestikolo atd... Takže alespoň tu jednici se snažím přehodit na někoho jiného, aby byla za všech okolností funkční. Ještě že mám nějaký funkční pohotovostní zálohy 3
21:54:02
25.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Jo, s tímhle high-tech HW to chápu :-) Já jenom, že jsem se teď dost servisně rozjel a dokonce i můj tatík si ke mně dal do servisu staršího horáka a výsledek ho šokoval (pozitivně :-) Nejzávažnější závada byla, že se z toho stala fixka, protože hazka řadila jenom na větší kolečka a dolů už to nešlo. Dokonce někde v servisu vysomroval 7-speed SIS řazení a několik měsíců úspěšně prokrastinoval :-) Pochopitelně problém byl v totálně zarezlým lanku v zadním kousku bowdenu u hazky. Pak samozřejmě řetěz, kterej byl na 11 čepech vytahanej na rekordních 135mm. Tam jsem hrábnul do znovuobjevený přepravky s mým starším velomateriálem, kde 25 let kvasil ve vlhkým sklepě starej chromovanej Sedis, kterej byl sice taky hraničně vytahanej, ale vizuálně jako novej a aspoň po zbytek převodů nebyl takovej šok :-) V BB, osy šlapek taky samozřejmě vůle jak v žebřiňáku, povolený kliky atd. atd. V-brzdy - klasika, kdy jeden špalek příbržďuje permanentně rozcentrovanej ráfek a druhej má 2-násobnej zdvih :-) Jak já tenhle přístup nesnáším! :-)
21:00:36
25.07.2019
dragon_cb_cz
-> King: Jo, karbonátek většinou dávám Ivanovi. Jednak je (na pražský poměry určitě) dost levnej a tudíž je to jednodušší než to patlat doma sám a hlavně mi chybí vybavení - třeba přípravky na Hollowtech misky atd, navíc na tej karbonovej potvoře je přeci jen lepší vše dotahovat momenťákem a já mám akorát velkej (21-280 Nm), tady jsou často jednociferný momenty. A do těch Campa Record nábojů kde sada ložisek na jednu nábu stojí 2 litry se taky moc nehrnu 3 Jako bonus dostanu kolo krásně vyčištěný.



Hlavní důvod ale asi je, že "jednici" prostě chci mít v provozu kdykoliv je příležitost na ní jet a zároveň chci, aby to bylo vše 100% - nějaký nedodělky se tam (i když už to je taky veterán) můžou trochu prodražit. U jiných kol si spíš troufnu to odložit (protože je potřeba jezdit a není čas udržovat) nebo naopak nějak narychlo polepit...
upraveno 1x, naposled 25.07.2019 21:00:59
20:38:47
25.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Cože, kolo zbaběle do servisu?! :-) ...já vím, ono se to nemakančenkům kecá :-)

Jo kousek sedlovky taky padnul, ale netroufnul jsem si zkracovat víc, než aby sedlovka byla aspoň 10cm utopená v sedlový trubce. Takže těch -8cm je asi -50g. BTW: když jsem tak kalkuloval tu úsporu váhy, něco mi tam malinko nesedělo a to něco je vzduch v duši - ono se to nezdá, ale u 25ky pláště to při nafoukání na 8barů dělá +- 10g rotující hmoty. Divím se, že se toho ještě nikdo nechytnul a netuní :-) A to foukání pneu CO2 to je vlastně tuning naruby :-) Ale dosti rejpání se klacíkem v hovínku.

Jo, kdyby tam byl "za dobře " ultegrovej headset, tak bych bral.
19:56:33
25.07.2019
dragon_cb_cz
-> King: Jj, ale mě to vedro nevadí, resp. dokud jedu tak dobrý a po zastavení ze mě chvíli leje a když trochu vychladnu tak jdu pod sprchu... a ráno to ještě šlo (a kdybych se nesnažil to v Jeremenkovce urvat tak abych udržel průměrku nad 30km/h, tak jsem možná dojel i relativně fresh... nepovedlo se ani jedno 3).



Každopádně carborundum začalo včera nepěkně protestovat při řazení, resp. spodní 4 pastorky spíš nic než moc... ráno jsem ještě zkusil prostříknout bowdeny Konkorem, ale změna nula, takže to vypadá na zlomený/roztřepený lanko někde hned na začátku u páky. Tak jsem cinknul servismanovi a odpoledne mu to dovezl - takže z háku sice intenzivně, ale velmi krátce 8 Dohodli jsme rovnou komplet výměnu bowdenů a lanek (+nová omotávka) a nějakou větší "servisku" okolo ložisek, ořechu atd. Z kraje příštího týdne to snad bude hotové.



A odlehčování pěkný! Tu úsporu na předním kole poznáš, to mi věř... jak těch mínus 200g rotační hmotnosti, tak i ty 4 chybějící dráty na aerodynamice. A ta pneumatika taky pěknej výkon - já mám mírný regres díky té dovolené v Dánsku, takže se pořád pohybuju někde +86kg, nic moc 8. Co ta sedlovka, tu už jsi zkrátil? Tam určitě bude dalších skoro 100g.



Jo a jsem teď v kontaktu se dvouma lidma, co nějakým způsobem rozpouštěj Ultegru tricolor... nechybí ti něco na dokompletování sady? :)
upraveno 1x, naposled 25.07.2019 20:13:52
17:26:19
25.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Koukám, že ani dneska ráno jsi nevyměk' a prohnal karbon do háku9 Uvidíme jak večerní návrat :-) Mě teda včerejších 50km v tom vedru docela vyšťavilo a to bylo snesitelnejch 30C. A jelikož dneska po bronchoskopii mám poněkud rozjebaný "sání " a venku taje afalt, tak jsem se pustil do toho odlehčování Fišery. Přední ráfek Rapid (mínus 120g), Tiagří nába 32 děr (mínus 50g) a jako třešeň na dortu zúžený nerezový Sapimy (úspora hmotnosti ukrutných 92g na celým výpletu - oproti 36 drátový klasice 2mm :-) Takže za cca 260g úspory za příplatek 600Kč. No a Fávo tak získalo pevné až tankoidní přední kolo. A k tomu musím samozřejmě připočíst úbytek na Kingově pneumatice způsobený neustálým šlapáním do pedálů, kdy osobní váha dneska ráno, snad poprvé o vojny, ukázala těsně pod 80kg! :-) No, k Bukajovi to má ještě daleko, ale nemusí pršet, hlavně když kape. A co mě taky potěšilo - paní doktorka v Thomayerce, při pohledu na opáleného blbečka v kraťasech, mě na první pohled odhadla na sportovce a se sestrou hádaly o jaký sport jde :-)
upraveno 1x, naposled 25.07.2019 17:27:25
23:42:11
23.07.2019
King
-> Luky: 3
20:07:34
23.07.2019
Syny
17:33:33
23.07.2019
dragon_cb_cz
17:22:54
23.07.2019
Luky
-> King: -> TTomas: takový elasťákový happyend 114



47
upraveno 1x, naposled 23.07.2019 17:23:28
16:06:34
23.07.2019
King
-> TTomas: Jo, tak tos byl taky ty? To mi nejak tenkrat nedoteklo :-)
23:58:43
22.07.2019
TTomas
-> King: Covece už to tak asi bude a pokud se nepletu, tak mam i tvoje starý reprobedny;)
20:40:30
22.07.2019
King
-> TTomas: Dík :-) Hele, a jseš to ty, komu jsem by voko 12 let tomu nazad prodával v Práglu ty Kubinovy Loebra (vlečkový poloosy)?
upraveno 1x, naposled 22.07.2019 20:44:47
12:15:29
22.07.2019
kury
-> dragon_cb_cz: Ted jsem si dal trasu,kterou jezdim do prace. Jedou dobre, kolo je i manevrovatelnejsi.
upraveno 1x, naposled 22.07.2019 12:16:36
10:24:34
22.07.2019
dragon_cb_cz
-> MB_CML: Právě že celkem silničář jsem, i když ne úplně "čistokrevný" - moje fávo-dělník občas zdolává docela neuvěřitelný věci 3 Ale na podobný účely (mimo jiné) zvažuju pořídit gravelíka nebo něco takového. Cestu bych asi řešil nějakým vlakem na sever Německa a pak už po ose. Starší dcera už celkem něco ujede, letos možná ještě zkusíme nějaký prodloužený víkend v ČR ale příští rok už bych do něčeho podobného klidně šel.



Taky jsem tam měl pocit, že bych mohl bez větších obav to kolo někde nechat... Místní tam nechávají kola přes noc u baráku nezamčený (stejně jako vozík za auto nebo zahradní traktůrek) - proč je taky dávat dovnitř, když ani ten barák nezamykají. Majitel domu kde jsme bydleli odjížděl s rodinou ve středu večer na dovolenou, tak nám jen ukázal kam dát klíč a nechal nás tam (odjížděli jsme v pátek ráno). Přitom naší část od jejich privátní oddělovaly jediný dveře se zámkem tak chatrným, že by se rozpadl snad i při ošklivějším pohledu. To jsou ty země zdecimovaný invazí násilných migrantů 3
10:18:45
22.07.2019
dragon_cb_cz
-> King: Pokud dobře koukám, tak levné 350mm sedlovky mají něco pod 400g, takže když třeba 10cm fikneš, tak to necelých 100g dá (nejtěžší bude zámek, ale i ta trubka něco váží). Výhoda je, že je to zadarmo 1 Jakýkoliv další úspory už by asi stály docela dost korun a podle mě nemají smysl - leda bys se časem rozhodl pro lehké záplety, ty smysl naopak mají dost velký. Ale to už jsou řádově tisíce minimálně. Za desítku už jsou super kola.
22:10:55
21.07.2019
MB_CML
-> dragon_cb_cz: teď bych kecal, ale myslím, že je to omezené na skútry do 125ccm.

Tak jako je pravda, že nejvyšší bod Dánska je celých 170m n.m. 3 Ale jako rovina mi to tam na tom MTB taky zrovna nepřišlo 1 Pohyboval jsem se kolem Billundu a jezdil jsem za druhou půlkou týmu do Vejle a docela jsem se našlapal 4 Pokud nejsi vyloženě silničkář, tak je spoustu cyklostezek v přírodě a mají tam i dost dobrou síť míst na přespání. Vybavených přístřeškem, pilou, v případě nouze kadibudkou 3 Mě zase zejména v okolí obzvlášť Billundu překvapilo, že si to tak šinu po lesní stezce a najednou jsem uprostřed singletracku, kterých tam bylo docela dost. A občas bylo překvapení, když jedeš po lesní cestě a najednou se válíš na zemi, protože cesta přešla uprostřed lesa v čistý plážový písek 3 Každopádně zmáknuté to tam mají super a až na tu dlouhou cestu tam doporučuji jako výlet pro rodinu 4
22:07:50
21.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Jo, byl to prebrept, uz jsem to opravil. A jeste jsem zapomnel, ze Favo se ted pysni ultegrovejma slapkama, takze na tom taky nahani body :-)

Tak jeste budeme tunit :-)
21:55:52
21.07.2019
dragon_cb_cz
-> King: Rám Fišera bude určitě lehčí - obyč favo je bláto ocel, ten Fišera bude minimálně CrMo 4130, který má při podobně hustotě odhadem tak 3x vyšší pevnost v tahu. Ten rozdíl mezi obyčejnou a alespoň trochu slušnou ocelí je neuvěřitelnej.



Jinak předpokládám, že tam máš "přeřek" a myslel jsi sedlovku a ne představec... Není problém jí zkrátit 4 Odměř kolik máš mezi současným vysunutím a značkou maxima a o stejnou délku jí dole fikni... s trochou štěstí ušetříš i 100g 4
21:36:54
21.07.2019
King
-> dragon_cb_cz: Zase jsi mi nasadil brouka do hlavy :-) Tak jsem uzmul tu nejlepsi vahu z obyvaku a vypravil se do garaze. Tentokrat jsem nevazil halabala, ale opakovane. Takze rozdil je tam minimalne 300g ve prospech Fisery a to Favo jeste nema omotavku. Fisera je bitej na tom, ze i ve predu mam Remerx Taurus, coz je 580g ingot vs starej Remerx ve predu na Favu, kterej ma 460g. Fisera ma plnotucnou sedlovku Kaloy (35cm), kdezto ten kratkej Selcof na Favu bude vazit urco min. Pak samozrejme ty dualy - ty jsou bohuzel od Clarisu az po 105 bez par gramu 500g tezitka. Zvazil jsem pro udelani si predstavy brzdovy paky Exage + radici packy Suntour - necelejch 380g. Na Favo jsem koupil nejlacinejsi Force plaste, kde ty Tufo jsou zase v souctu o 400g lehci. Ramy jsou stejna velikost, Favo ma zkracovanou zadni vidli, Fisera je o dost pevnejsi. Ja mam po namotani cca 1100km aktualne 82kg, takze tim se to kompenzuje :-)
upraveno 1x, naposled 21.07.2019 22:01:14
20:01:20
21.07.2019
dragon_cb_cz
-> kury: Tak pak poreferuj jak ty Hutchinsony jezdí - na dojížděcí kolo to vypadá jako hezký plášť.
19:59:41
21.07.2019
dragon_cb_cz
-> King 21.07.19 17:00:09: Souhlas s -> TTomas 21.07.19 18:37:12: , máš to moc hezký - i s tou estetikou švihadel souhlasím (byť bych asi dal přednost R2000 - kvůli (asi trochu) lepší funkci a čistýmu kokpitu), tvar těch moderních pák se k oceláči úplně nehodí. I přechod rodla-páka ti vyšel docela hezky rovný, je znát že už máš trochu modernější "ergo" kormidlo. EDIT: A koukám, že ta Clarisová šeď docela hezky ladí s představcem, to je pěkný.



Dojem z čehokoliv s nálepkou "vintage" na eBay mám úplně stejný - kvůli tomu trochu váhám, kterým směrem se vydat s Antonínem, protože tam je to totální mix a sjednotit to do jedné sady bude asi znamenat dost výdajů, ať už to pojmu jakkoliv.



Jen bych teda začal pátrat, kde je chyba, když to oboje váží skoro stejně - nevím jaké jsi dal na Favo pláště atd, ale mělo by přeci jen být poměrně výrazně těžší (300EX oproti Ultegře bude mít dost navíc, rám a vidle taky, jediné co je lehčí jsou brzdové a řadící páky oproti duálům - ale nějak se mi nechce věřit, že tak výrazně...
upraveno 1x, naposled 21.07.2019 20:00:26
18:37:12
21.07.2019
TTomas
-> King: pěkný to máš!
17:00:09
21.07.2019
King
-> dragon_cb_cz 21.07.19 10:40:10: 1 Jo, uz jsem toho smatrani po páčkách na spodni trubce mel dost :-) Puvodne jsem pokukoval po starejch 2x8 Ultegrach na ebay, ale davat ty prachy za obouchany vintage v kdovijakym mech. stavu se mi moc nechtelo, nehlede na prajzy tech zachovalejsich. Rozhodoval jsem se mezi 2000 a 2400 dlouho, ale mne proste se proste ty “svihadla “ od dualu vic libej k tomu mymu retru, byť ten celkovej design je ponekud vouchylnej u obou a u 2400 vouchylnejsi :-) Ale tak snad takova hruza to neni. Ale ten komfort za to stoji. A kdyz uz jsem byl u toho utraceni, tak jsem na Fiseru vzal na zkousku opevovanou Campu C9 - radi to s nim excelentne. Teda az po tom, co jsem zjistil, ze jak byl zadek ramu leta znasilnovanej starou nabou s OLD 126mm, tak byla trosku ohnuta patka s navarkem pro prehazku, ale po tuningu sikovkama uz je voditko hazky krasne v lajne s kazetou.

Radici páčky, a zadni 7s nabu se sedmikolem a retez HG71 jsem posunul na Favořitě, kterej v brachove/otcove vlastnictvi 25 let hnil zahrabanej ve sklepe pod bordelem. Tak jsem musel celou 300EX sadu zrestaurovat, vylestit sroubky, maticky, rozlestit lak a zaplesti ty stary Remerxy. A jake prekvapeni - favo i Fisera maji shodne necelejch 11 kilo :-)
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od King vložen 21.07.2019 17:00:09
13:47:32
21.07.2019
kury
Tak už je tam nandavam. Panaracer kevlar 42×700 pryc, nove Hutchinson Overide Kevlar 35×700.
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od kury vložen 21.07.2019 13:47:32
13:13:47
21.07.2019
dragon_cb_cz
-> TTomas 21.07.19 11:10:38: Hele ono to právě tak revoluční nebylo (viz Sheldon), ta myšlenka je fakt hodně stará, ale provedení je X různých a vsadil bych se, že se najde docela dost lidí, kterým současné řešení nesedí a Biopace ano a naopak. Viz třeba právě ty kolena (Biopace bylo udělaný tak, aby je šetřilo). Taky bude hrozně záležet na typu kola - na silničce jsou preference úplně jiný než na bajku při prudkých stoupáních na nezpevněném povrchu atd. Ostatně silniční Biopace taky bylo výrazně méně agresivní než MTB.
12:47:27
21.07.2019
U-Geen
-> TTomas: no ja to chci podlozit kvuli uhlu retezu, ne kvuli delce sroubu... nicmene uvidim, s 3x klikou to bude bliz stredu, tak treba ani nebude potreba posouvat. Srouby uz jsou na ceste, taky alu, ale zase kvalitni cina :-)
11:12:23
21.07.2019
TTomas
-> U-Geen: www.koloshop.cz/sk/.../Sh aman-Racing-srouby-do-prev odniku-5mm.html



Není pak třeba žádných podložek...nebo teda já žádny nepotřeboval. Jen je to alu, tak doporučuju lehkou ruku a lepidlo. 4
upraveno 2x, naposled 21.07.2019 11:13:45
11:10:38
21.07.2019
TTomas
-> Vojťas: Jo ovál už tak 5 let zase jede. Jako první s tím přišel Absoluteblack. Biopace byla ve svě době revoluční myšlenka, ale špatně provedená. Současné ovály jsou otočené přesně obráceně než Shimano a krásně to funguje. Nebolej z toho kolena, na kluzkém podkladu vyjedeš daleko víc bez ztráty trakce a dokonce to frčí rychleji i na rovinkách. Estetika je slabší, ale zrovna ty AB nebo Oneup se to snaží zachranit technickým provedením.
10:40:10
21.07.2019
dragon_cb_cz
-> King 20.07.19 23:09:00: Aaale, už jsi to nevydržel a posunul Fišeru do 21. století? A koupil jsi alespoň novej Claris R2000 bez prádelních šňůr? Pochlub se fotkou, jak to vypadá. Já s tím mám občas trochu estetický problém, ale ta praktičnost (při snaze o maximální výkon/efektivitu) je neuvěřitelná.



-> MB_CML: Jj, to jsem tam taky viděl, ale byl to nějaký elektrický, takže jsem si pravidly úplně jistý nebyl. Každopádně to jak tam cyklostezky v klidu a bez debilních přerušení (který máme v ČR při libovolným křížení vedlejší silnice - pochopitelně s párem značek! 21 ) klidně kříží i dálniční nájezdy, to je prostě boží. Je znát, že to tam mají lidi pod kůží a tudíž se staví tak, aby to dávalo smysl - ne "od stolu" jako tady. A docela pozitivně mě překvapil terén - měl jsem z předchozí návštěvy Dánsko zafixovaný jako totální placku, ale ta oblast kde jsme se pohybovali letos byla krásně zvlněná. Nic extra vysokého, ale s gradientama si hlavu kolikrát moc nelámou a ty vlny jsou docela "ostré" - tak akorát aby to nebyla nuda i pro někoho kdo má trochu odšlapáno, ale zároveň nic co by nezvládl i netrénovaný jedinec. Docela zvažuju tam vytáhnout na kolech celou rodinku, nebo alespoň starší dceru - hezkybikepacking, žádná podpora auta. Lidí co tam takhle jezdili bylo víc než dost, kolikrát právě i třeba 1 dospělý a jedno dítě brzce pubertálního (odhadem) věku.
23:54:28
20.07.2019
MB_CML
-> dragon_cb_cz: JJ Dánsko je pro cyklisty fajn, pár měsíců jsem tam pracovně byl a kolo jsem sebou měl 1 i když teda MTB... Jen bacha, v Dánsku se může po cyklostezce na skútru, tak aby z toho nebylo velké překvapení

3
23:38:58
20.07.2019
U-Geen
Jinak dneska vyzkousen lehci kopecek a rek bych, ze mi to vyhovuje... ale jel jsem se zenou, takze jejim tempem, uvidim az pojedu svym. Trochu mi chybi jeden prevod mezi nejvetsim a druhym nejvetsim pastorkem, ale da se to.
Extreme Tyres