-> Czkedar: & others - tak v ČR údajně mezi 30 a 50ti kusy typů ID/DS 19 až 21, plně pojízdných kolem deseti.. A dost často na totál shnilý - ty poměrně složitý prahový výlisky prý byly jen v holým plechu. Renovace tohoto kusu, dovezeného z Francie přes Německo vyšla na 250 tisíc..
-> PeterP136: no ved vravim, ze na nase okresky... co sa dialnic tyka, jediny rozumny usek dialnice je v zadunajsku, kde sa spaja Einsteinova s tym prietahom cez Bratislavu..... len skoda, ze ten usek ma len asi pol kilometra
-> myschaak AZNP K.Hora: aj mne sa podarilo točit 815 plne naloženú keď nám ju doviezli z pokazeným servom a som musel 4 razy tam a spat točit volantom na mieste, potom to fakt obdivujem vodičou ktorý dokázali dennodenne jazdiť z 111 bez posilňovaču fakt úcta k nim boli to machy
-> Bedřich: ja som to dokonca 2 razy aj riadil a mne sa to nezdá taká hrôza mna na tom baví jazdiť i keď som moc toho este na tom neojazdil skôr sa iba odviezol
-> stovkar 20.07.09 16:40:05: Vůbec nevíš o čem mluvíš.... nějaký náklaďák...jel jsem v tom naštěstí jenom jednou a stačilo.Některé svezení si opravdu nerad připomínám.
-> Kloggie: Asi jo, oni chtěli v podstatě jen peníz, který propracovali na opravě, tj. nějaký malý karosářský práce a novej lak. Popravdě řečeno, já se tehdy asi nejvíc se škodovkářskejma zkušenostma zalekl tý techniky. Jinak mám ještě třetí litovací nerealizovanej nákup - Porsche 912 Targa, dovoz z US, za 70 tisíc..
a dve werky u nas na praxi jedna na značkach v dobrom stave a ta druha
dost hnila ale ma super stave motor ved ma 3500km od novoty najazdených
Známe, máme. Třeba ta první měla najeto 4150 km. Foto před renovací zevnějšku. Potom to byly teprve libovky, než se polevila lety kázeň. Např ta modrá S3 v zadu vypadá každé 3 roky jako funglovka, teda kromě pístu na korbě, který navzdory každoročním renovacím je často v hajzlu
Na mne dnes zapůsobilo moje auto, které se nechalo udržet na okresní klikaté a 4,5m široké silnici plné vody a bláta nateklé na vozovku po lokální průtrži mračen, v cca 90 m dlouhém, střídavě přetáčivém a nedotáčivém smyku z rychlosti 110 km/h s pneu se vzorkem v pátek měřeným na 1,8 mm v krajním dezénu a 0,0 ve středovém pásku.
Jednou takhle v noci měli výcvik... on a asi další tři šoféři s pyšností dostali T815, dazvytek šoférů V3S.. Bohužel nevim jak se výcviková oblast jmenovala - každopádně tam byl bahnitý úsek..
První jeli Tatry.. zapadla první, poté druhá a poté i ta třetí... pak vyjeli V3S a všechny projely...
Pak vyprávěl, jak řidiči z V3S stáli na konci cvičiště s rozvícenejma parkovačkama, řidiče o ně opřený a smály se klukům z tater, jak vykopávaj auta z bahna...
-> Bobesh: jj dá...kolikrát jsem jí uložil až na trubku...jednou na rybníku 148ku tak že nešli ani otevřít dvířka.....musel přijet cccp bahňák MTP a vycuknouut mě
a do hory by som okrem tatry z iným nakladakom nešiel lebo tie nemajú šancu
na werke stačí pozapínať uzávierky zapnut predok a redukciu a prejde to
všetko I Tatra se dá zahrabat ale to jsem začal zapínat pomocníci až když už to nechtělo ven ze skrejvky,to už bylo pozdě. CAT se zdvojeným ocelšpagátem to musel tahat
a do hory by som okrem tatry z iným nakladakom nešiel lebo tie nemajú šancu na werke stačí pozapínať uzávierky zapnut predok a redukciu a prejde to všetko
-> myschaak AZNP K.Hora: veru je zlata stara nám občas chodia na opravu tie M6 turba ale tiež už to není ono vnútro kabíny z avie a motor tiež a hlavne ten zvuk je hnusný aviacky najkrajsi zvuk ma poltatrovak na voľnobeh