skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktore auto na vas zaposobilo
-> Jirik_Tuňák1983 12.05.20 21:02:05: Todle je stejne skvely auto :) Jezdil jsem s nim chvili v Kanade (s tim starsim typem, ale stejnej motor) a byl jsem z toho uplne v prdeli :) A i pres to, ze jsem ho nesetril, tak bral 15/100 :)
Včera jsem si zavzpomínal na skvělý zážitek na horkém sedadle téhle bestie:
www.facebook.com/permalin k.php?story_fbid...

www.facebook.com/permalin k.php?story_fbid...

-> Tuner#2: na ulici to vypadá neskutečně
I když je to jen po městě, musel to být neskutečný zážitek...
www.facebook.com/Gentleme nDriversASD/.../1150894105 259364
www.facebook.com/Gentleme nDriversASD/.../1150894105 259364
-> krtik: to bylo taky první co mě napadlo 

-> Jirik_Tuňák1983 07.03.20 21:35:08: samozřejmě dlouhá léta, spolu s Le Mans a Únosem aut je to takřka povinnost pro každého autaře.
-> Jirik_Tuňák1983 07.03.20 21:23:21: Taky vidím jen odkaz.
-> Tuner#2: Tak jasně zvuků motorů závodniček je mraky - za mě teda spíš ty atmosferický "cirkulárky" To Porsche starý je taková klasika na uši. Za mě vede Porsche 997RSR který jsem 6let servisoval - to byl pro mě snad nejhezčí pocit
-> Petrson: Fakt se mi líbí, konečně kabina vychází z modelu FH, a není to ta samá co před 20lety 
V interiéru je to podobný jako ve starým, asi nic zásadního - ale v týhle výbavě pěkný. Ve skladovce to takovej rozdíl oproti tomu co mám já takovej nebude

V interiéru je to podobný jako ve starým, asi nic zásadního - ale v týhle výbavě pěkný. Ve skladovce to takovej rozdíl oproti tomu co mám já takovej nebude
-> Kocvin 04.03.20 21:55:49: Těch zvuků je víc
Maxik je pecka, ale střejně tak i Pagani Zonda, Audi S1, Lancia S4, spousta formulových motorů a nebo třeba ze skupiny C1 tohle:

Maxik je pecka, ale střejně tak i Pagani Zonda, Audi S1, Lancia S4, spousta formulových motorů a nebo třeba ze skupiny C1 tohle:
-> MVM: Parádní video, pouze čistý zvuk a žádný rušivý bordel okolo
A celkové zpracování sa mi osobně hodně líbí.
Enem si tak říkám, že mi ten otáčkoměr něco připomíná, ale nějak si nemůžu vzpomenout co

Enem si tak říkám, že mi ten otáčkoměr něco připomíná, ale nějak si nemůžu vzpomenout co

-> madcore: Krásná Alfa 

-> madcore 04.03.20 20:41:15: To už jsem sem dával, ale opatrně s tím, je to italský a to je tady sprostý slovo. Byť jejich motory tady někteří strkají do aut, aby se jim zlepšil charakter. 

-> Jirik_Tuňák1983:
Sašo, jdi do prdele.
Sašo, jdi do prdele.

-> dragon_cb_cz 04.03.20 12:16:17: Kolegovo syn tomu říkal andulín, to jen tak mezi řečí. 

Já hlavně ze zkušenosti můžu říct, že rychlost je návyková bez ohledu na ten zvukový doprovod - kolo je v zásadě dost tichý stroj a emoce z rychlosti jsou na něm +- stejné jako v autě. Adrenalin z toho, že jedu na hraně, je úplně stejný.
-> David29 04.03.20 11:16:38: na druhou stranu zas nikoho nesereš s kraválem. Což je třeba v případě elektrokrosky úplně geniální.
-> palinator 04.03.20 10:26:49: Jenomže ty mícháš brambory s broskvema, viz můj text.
-> dragon_cb_cz: Jo, to jako jo. Jde spíš o to, že krása na sportovních autech je i ten zvuk motoru - jestli někdo v budoucnu najde krásu ve zvuku podobném tramvaji - budiž 

-> Jirik_Tuňák1983:
Já komplexy z maloráže nemám. Naopak oceňuju, že když už někdo musí jezdit autem a nepotřebuje z toho mít řidičský zážitky, tak jezdí něčím skromným. I když uznávám, že kdybych si na nějaký postrky do práce kupoval třeba Citigo, muselo by bejt ful víbava a ftopu.

Já komplexy z maloráže nemám. Naopak oceňuju, že když už někdo musí jezdit autem a nepotřebuje z toho mít řidičský zážitky, tak jezdí něčím skromným. I když uznávám, že kdybych si na nějaký postrky do práce kupoval třeba Citigo, muselo by bejt ful víbava a ftopu.


-> David29 03.03.20 22:10:36: Ono to i v těch sportovních dává smysl. Viz McLaren P1 a další. Pokud se to udělá dobře, tak se to může krásně doplňovat.
-> palinator 04.03.20 00:08:39: Hele nedělej si prdel - teď jsem se chtěl podívat na parametry nějaký funglovky - takový co se tvářila jakože sportovní/performance model. A najít na tom webu výkon motoru? nemožný... to mi fakt hlava nebere.
-> Tom Troll 03.03.20 22:08:52: Viď. Vykradli Joyster

-> palinator 04.03.20 00:08:39: Ale to už je. Často vídám takové ty manekýny štýl lumberjack, velcí a vysocí chlapi, pěstěný vlas i vous, značkové oblečení, telefony jak kinoplátno, ale jezdí úplně k nim nepasujicím autem. Např. Getz, Corsa, Fiesta, většinou zanedbaný stav a často také velmi špatně řídí.
-> palinator: Hlavně ty panely fungujou na hovno v zimě, až bude mrznout tak si nenastaví ani topení a za dva roky se vypálí a umře celej ....
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.03.20 16:46:16:
Nedá mi to nezeptat se: Jakou uhlopříčku, rozlišení a typ panelu má ten palubní displej?
Za chvíli to budou ty nejdůležitější parametry aut. 
Jinak by mě docela zajímaly podrobnosti o tom tříválci.
Nedá mi to nezeptat se: Jakou uhlopříčku, rozlišení a typ panelu má ten palubní displej?


Jinak by mě docela zajímaly podrobnosti o tom tříválci.
-> Milan 136 03.03.20 17:31:33: Bohužel je to tak...
-> Luky 03.03.20 22:05:11: Nehejti, mě teda na tom fascinuje ten tříválec 2,0 s 600HP a pneumatickým otvíráním ventilů. Je super, že to dotáhli...
-> Tom Troll 03.03.20 22:08:52: Je to asi jako F40 a Panda. Ano obojí je z Itálie...
-> Luky 03.03.20 22:05:11: Nehejti, mě teda na tom fascinuje ten tříválec 2,0 s 600HP a pneumatickým otvíráním ventilů. Je super, že to dotáhli...
-> Tom Troll 03.03.20 22:08:52: Je to asi jako F40 a Panda. Ano obojí je z Itálie...
V těch názvech koukám někomu ve švédsku taky trochu jebká :)
Agera , Regera , Gemera , příště už ta Megera musí vyjít
Agera , Regera , Gemera , příště už ta Megera musí vyjít

Já nevím, co furt proti elektrice máte. Jasně - do sportu ne. Ale na ježdění do práce? Mít na to peníze, koupím elektriku a hotovo
-> Tuner#2: elektrika je nutné zlo, ale protože to vyrobil Konegseggggniggggggsegigi
, tak je to super počin? Hele přiznej se že pro ty vysavače začínáš mít slabost a jen se bojíš nám to říct 

Plus teda ještě platí, že značek s produkcí pod 1000 kusů za rok se tohle vůbec netýká (a do toho se nejspíš vlezou).
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.03.20 17:17:16: Zrovna v případě tohodle auta je to fakt úplně jedno. Koenigsegg se do "flotilového průměru" 95g/CO2 tak jako tak fakt nevejde a tohle auto na tom nic nezmění
Ve výsledku jde jen o to, jak velkou "pokutu" zaplatí, což je ale něco, co v případě podobných aut můžou v klidu přeúčtovat zákazníkovi. Ta pokuta je asi 95 EUR za nadlimitní gram. Agera R měla homologačních asi 310g/km? Máš pocit, že přeúčtovat zákazníkovi na podobném autě těch necelých 20k EUR pokuty je problém?
-> Milan 136 03.03.20 17:31:33: To ale platí pro "běžný" auta, kde se fakt počítá každý gram, protože to ve výsledku ovlivňuje cenovou konkurenceschopnost napříč modelama. To ale fakt není tenhle případ, viz výše.
Osobně bych řekl, že za tím je kombinace dvou důvodů. První a hlavní: zákazníci to chtějí, protože je to móda - a tohle auto je, co si budeme povídat, primárně módní doplněk a statusový symbol. A druhý: ono to s tou elektrikou prostě kurva dobře jede.

-> Milan 136 03.03.20 17:31:33: To ale platí pro "běžný" auta, kde se fakt počítá každý gram, protože to ve výsledku ovlivňuje cenovou konkurenceschopnost napříč modelama. To ale fakt není tenhle případ, viz výše.
Osobně bych řekl, že za tím je kombinace dvou důvodů. První a hlavní: zákazníci to chtějí, protože je to móda - a tohle auto je, co si budeme povídat, primárně módní doplněk a statusový symbol. A druhý: ono to s tou elektrikou prostě kurva dobře jede.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.03.20 17:17:16: Přesně tak. Musíš splnit celkový balíček co2 a když to řeknu zjednodušeně, tak je možný, že některý auta budou "na příděl" a víc ani prd. Přijedeš k dealerovi a prachama pro auto, ale nepochodíš, protože už bude mít vyčerpanej limit 

-> dragon_cb_cz 03.03.20 16:54:31: nemáš pravdu, všechny automobilky jsou k tomu umělé tlačené a musí v rámci produkce snížit "emise"... Proč myslíš, že všechny auta šli letos nahoru? Opět to zaplatíme my všichni jen trochu rozumně smýšlející...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.03.20 16:46:00: Řekl bych, že tady je elektro všechno jen ne nutné zlo.
Moc tyhle GTcka nemusím, ale opět super počin z dílny Koenigsegga. Trivalec 600HP a k tomu to nutné zlo elektro. Celkem 1700HP, 3400Nm pokud si dobře pamatuji. 

-> David29 29.02.20 13:55:08: Jak to? Je to moc malý a nejdou v tom dělat sedy lehy? 

Zamítnuté přispívání mají:
- Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod: