skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktore auto na vas zaposobilo
Bomba, tak ono to nakonec bude i na značkách
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Sice je to v sérii auto pro šampony a mě to nic moc neříká, ale tohle je slušně upravená bestie a pro nejlepší čas dělají maximum. Třeba ten sliz na gumách v 2:50 je mazec a pohled od řidiče při sprintu taky
https://www.youtube.com/w atch?t=269&v=M-AM6P9gA mA
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
https://www.youtube.com/w atch?t=269&v=M-AM6P9gA mA
-> Milan 136: to aby sis ještě četl za jízdy návod, kde máš co mačkat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tommyk: vsetko na jednom mieste ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tommyk: víc tlačítek než ve zbytku interieru :-D
-> castrol: mě už to přijde přeplácaný... třeba ten volant ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> U-Geen: tak nemyslím zrovna totok subarko
-> castrol: jo, 4 kola a volant.
-> minno: sak ono je to aj na jedno brdo
-> castrol: neviem no, príde mi rovnaké ako všetky ostatné dnešné autá
-> Bedřich: O prodejích nechci polemizovat. Jednak nemám o autech tak všeobecný přehled a druhak mám pro CTR slabost. Podle mě je to auto z nejužšího výběru sportovních hot hatchů. Nemá to třeba takovej zvuk jako "M3", ale za ty peníze je to dizajnově a výkonama prostě špička. A svý stoupence si rozhodně najde.
-> Jirik_Tuňák1983: Podle všeho klasická torzní vlečka. Je to škoda, na druhou stranu jím patří o to větší obdiv za to, co z toho vytáhli.
Jinak na Yt je dost krásných videí z Nordschleife a nejen odtamtud.
-> Jirik_Tuňák1983: Podle všeho klasická torzní vlečka. Je to škoda, na druhou stranu jím patří o to větší obdiv za to, co z toho vytáhli.
Jinak na Yt je dost krásných videí z Nordschleife a nejen odtamtud.
-> Eidy 08.03.15 20:07:57: Kde ty na to chodíš.
Mě se líbilo hodně to Porsche od tebe.
Tenhle Type R má vzadu ohnutej klacek a nebo víceprvek?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tenhle Type R má vzadu ohnutej klacek a nebo víceprvek?
-> Jozka 04.03.15 15:25:49: Mě se líbilo, že v té době hodně experimentovali jak u Renolta, tak u Fiatu s turbama. ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Eidy: Myslíš, že by se Type-R prodával měně kdyby nepřekonal rekord na severní smyčce?Myslím, že ne...Zákazníky si toto auto našlo vždy.Type-R je docela dobrou znáčkou i bez rekordu na smyčce.
Nová Honda Civic Type-R...
Až na tu reklamu na severní smyčce se Honda opět předvedla.Nebojí se toho.
Až na tu reklamu na severní smyčce se Honda opět předvedla.Nebojí se toho.
-> Jirik_Tuňák1983: Víc jsem se navozil v těchhle Renaultech, nežli v Unu - ale jestli si ho vybavuju správně (nebo s něčím nepletu), tak možná ještě i horší, než R15/17..
-> Jozka 04.03.15 09:01:59: Ono podivný otevírání dveří mělo i Uno. S tím prý zápasily hlavně ženský s dlouhejma nehtama. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Ty auta se mi líbily vždycky obě.. teda kromě podivných "táhel" otevírání dveří..
-> Jozka:
Připomněl jsi mi dětství - můj dětský obvodní lékař (MUDr. Bureš) měl 15ku a stála vřdycky na dvoře před ordinací...
...takhle zelená:
img.favcars.com/renault/. ../renault_15_1971_images_ 1.jpg
Připomněl jsi mi dětství - můj dětský obvodní lékař (MUDr. Bureš) měl 15ku a stála vřdycky na dvoře před ordinací...
...takhle zelená:
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
img.favcars.com/renault/. ../renault_15_1971_images_ 1.jpg
-> Čokin: Ani jsem na detaily nekoukal, jen zběžně ˇ(jestli je to 15 nebo 17.). Ta silueta je dost charakteristická, ne jak dneska..
E: foto AMS Klasik
E: foto AMS Klasik
-> Jozka: Díky.....znak je vidět, ale nebyl jsem si jistý tou značkou, typ bych nepoznal vůbec.
-> Čokin: Renault 17.
At nevytvářím nové téma, dám to sem, co je tohle za auto, ví někdo?
Jinak více záběrů v tomto díle: www.ceskatelevize.cz/pora dy/.../8485-polibek-pro-vi teze
Jinak více záběrů v tomto díle: www.ceskatelevize.cz/pora dy/.../8485-polibek-pro-vi teze
Včera v Plzni si někdo vezl na odtahovce krásně modré BMW 850i (nebo 840i). Krásné auto, které se mi neokouká
-> Bajou: Mi povídej, ze mě si už kamarádi dělají prdel
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> krtik: No, abych řekl pravdu, tak ze všech popsaných důvodů
A právě kontrolování zamknutí auta musí být z jiného než mého pohledu velice vtipné ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> krtik: Tak tak, nejen otočím. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Eidy: Nejsem moc zdatný angličtinář - mám to chápat, že se taky nejen otočíš?
Ještě se i usmíváš, loučíš a vítáš s autí?
-> Bajou: A ty hádám to jisté dle toho co píšeš..?
(taky se vracím, ale mnohdy proto, že si napamatuju, zda jsem zamykal nebo studuju jiné věci)
Ještě se i usmíváš, loučíš a vítáš s autí?
-> Bajou: A ty hádám to jisté dle toho co píšeš..?
(taky se vracím, ale mnohdy proto, že si napamatuju, zda jsem zamykal nebo studuju jiné věci)
-> krtik: Vždy se otočím
A někdy se i jako naprostej debil vrátím ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> krtik: Not only looking back. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak co děcka? jak jsme na tom?
Já se tedy (nejen) otáčím pořád
.
Já se tedy (nejen) otáčím pořád
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.02.15 06:14:48: A není to jedno?
-> U-Geen 19.02.15 23:09:29: Nevim bral jsem to podle fotky na ktere P1 je.
-> Jirik_Tuňák1983: jj, JDM verze bejvaj vykonnejsi. Spousta verzi se ani do evropy nedovazela, a to nejen kvuli nemoznosti prestavby na LHD a tenhle stav zasahuje ted uz i normalni modely.
-> U-Geen 19.02.15 23:12:12: To je vono, takhle to vypadalo, jen možná jinak ty přední mlhovky. Ještě říkal, že to bylo z roku 2000 nebo 2001, ale už nevím, je to dlouho. Zároveň jsem se ale dozvěďál, že v JAP měla vybraná auta standardně vyšší výkony než tytéž modely v Evropě. Prý tam neměli a nebo ještě nemají tak přísné emisní limity. Zbytek co do posilování motoru se dělal až tady ve firmě kde to přestavovali na levostranné řízení.
U mna jednoznacne Jeep Grand Cherokee SRT8, len serivisna jazda ale ten vykonovy potencial je prauzasny. Strasne nieco... Ked z krizovatky odchadzas gumujuc vsetkymi styrmi tak ze ta krizi.
-> Jirik_Tuňák1983: tj... antikoro to nevidelo ani z vlaku a moje Lego je na tom dost bidne :) podle popisu to mozna mohlo bejt tohle barbarstvi z letaku ne? ;) s651.photobucket.com/user
/.../SubaruImprezaCoupWRXt
ypeRSTiVers-4.jpg.html
-> Tuner#2: jak vis, ze to byla zrovna P1? :)
-> U-Geen 19.02.15 22:57:48: Antikoro bída, ale co do jízdních vlastností mi přijdou všechna ostatní auta jak roztřesený hrkačky. Se mnou v tom Zubaru letěl v zimě po ouzké klikaté okresce dvě kila (skoro jsem se chystal vystupovat, páč to bylo moc i na mě
), tehdy nazutý na novinkách HKPL R.
Rozhodně se chtěl předvést, on už takovej byl.
Ale z okresky hup na lesní cestu, přeštelovat dif. zatočit se na dírách (jen tlumené bouchání od děr, žádné rány), a šup na silnici, pak ostrá jízda, hvízd na polní cestu, poštelovat dif., zpět na silnici dveřma napřed. Nechápal jsem, jak dlouho to auto jelo dveřma napřed po silnici rovně.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jo a pak ještě fajn efekt. Svezl ještě kolegu a když přijeli, tak měl v paprskách nalapanej sníh ze kterýho se kouřilo, jak se to odpařovalo od brzd.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Rozhodně se chtěl předvést, on už takovej byl.
Ale z okresky hup na lesní cestu, přeštelovat dif. zatočit se na dírách (jen tlumené bouchání od děr, žádné rány), a šup na silnici, pak ostrá jízda, hvízd na polní cestu, poštelovat dif., zpět na silnici dveřma napřed. Nechápal jsem, jak dlouho to auto jelo dveřma napřed po silnici rovně.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jo a pak ještě fajn efekt. Svezl ještě kolegu a když přijeli, tak měl v paprskách nalapanej sníh ze kterýho se kouřilo, jak se to odpařovalo od brzd.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: asi ne... co jsem koukal tak "DCCD was on STi RA's since 1995." ... takze pocitam ze tyhle Lega to jeste nemely :) Subaru drzi na nerovnostech neskutecne i v seriovym stavu, natoz rozumne poladeny.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.02.15 22:44:02: Tak 2D, překlep. Bílá už byla dovezená z Japanu.
Edit: nepředělávej příspěvky za pochodu, nesluší se to.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Edit: nepředělávej příspěvky za pochodu, nesluší se to.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 19.02.15 22:17:53: Subaru Impreza a 3D? Pokud vím, tak P1 byla teda rozhodně 2D auto, bylo jich vyrobenu 1000ks a všechny v modré. Pravda, google našel i bílej exemplář, ale u takové limitky je to barbarství.
-> Jirik_Tuňák1983 19.02.15 22:17:53: Určitě nemělo. Nevím jak subo, ale až Evo7 mělo aktivní střed
-> U-Geen 08.02.15 17:42:57: Fantazie, myslíš, že už to taky mělo stavitelnej mezinápr. dif. a tedy nastavitelnost přenosu předek zadek? Sice ne Legacy, ale nikdy nezapomenu na projížďku s Imprezou s odbržděnejma 340+ PS (přesně si nepamatuji, je to pár let). Dovoz z Japonska, předělávka na levostranné řízení. Ten podvozek byl impozantní, jak to drželo i na dírách bez nějakýho protestu. Rozpěra originál vpředu i vzadu mezi tlumiči, stavitelnej dif. kolečkem mezi sedačkama. Ještě to mělo nerez lauf bez tlumičů v tuším 3". Třídveřová. Bílá barva, zlatá kola Enkei. Tento model.
-> U-Geen: tak ten předek mě ho připomina, nevím nejsem všeznalek všech značk jako ty
-> Eidy: vypada to nadupaně![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: vypada to nadupaně
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Pavel P@nkáč: Nissan Silvia.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Zamítnuté přispívání mají:
- Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod: