-> Eidy 25.11.14 18:16:10: Hele Honzo, záleží kdo a kde to říká. Když to bude někdo hlásit tady na webu, tak ho klidně pošlu do pr*ele ať si to jde hlásat na jemu spřátelené weby tak jako jsem to udělal v minulosti. Pokud to bude hlásat někdo mimo virt, tak už jsem si odvyknul nějak extra oporovat, některým lidem to nevysvětlíš ani kdyby jsi se na hlavu stavěl a je to ztráta času pro mě...
Nicméně u nových aut je to něco jiného, to se dotýká přímo mě, neb za pár let si z dnešní produkce budu muset chtě nechtě vybrat a já nejen že nevím co vybrat po stránce designu (který šel pěkně do háje), tak po stránce techniky. Na všem se totálně šetří od generace ke generaci, přibejvá totálních nesmyslů co v autě musí být (naposled od příštího roku povinné hlídání tlaku v gumách přičemž to zvedne cenu čidla na kole na nesmyslnou částku oproti klasice co má třeba jen ABS), za chvíli už v autě nenajdeš ani klasické budíky, všude jen poruchové LCD a co s tím po 10ti letech až si to budeš chtít koupit? Vždyť to bude neservisovatelné, neb LCD v té době budou mít ne full HD, ale ultra mega HD rezlišení a kdo by ty full HD dělal jako náhradní díl že? A pokud ano, cena takového dílu bude zcela jinde oproti klasickému budíku, který nota bene byl krásný na pohled a nerušil při jízdě jako svítící celá plocha LCDčka. A tak bych mohl pokračovat přes všechny ty nesmyslné asitenty a berličky, které z řidiče, dělají pasažéra...
Mno a co z dnešní produkce? Bohužel povětšinou jen exotika ze zakázkové výroby jako Koenigsegg, Pagani, Ariel, Caterham, Singer, sem tam něco od Ferrari, ale třeba Lambo u mě skončilo max. Murcielagem a to co předvádí teď je děs. Z běžné produkce jsem sem nedávno dával studii Civicu Type-R, špatně nevypadala ani studie Nissan Pulsar Nismo ale jinak toho fakt moc není... Bohužel.