![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktore auto na vas zaposobilo
-> VeTeV: Mame podobnej vkus - teda az na ty citroeny:) Jen ty ceny multivanu jsou naprosto neunosne. ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Kaprof: akorat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: Takovouhle velkou svini už bych zase nechtěl....Bud XM/605 bo si poridim dalšího mrňouse s S16 motorem :) Velká lod je krásná ale obratnost a hbitost u mě zatím vítězí...
-> 1560:
S tou polovinou 90. let souhlasím. Nesouhlasím s postojem proti bezpečnostním prvkům (12 bagů, stabilizační systémy, ABS), resp. s ESP souhlasím, pokud je vypínatelné (a to ještě leckteří výrobci (včetně Škody, resp. koncernu) splňují. Jinak se zbytkem (ne)souhlasím. Ještě k tomu doplním zásadní věci - a to přetechnizování kvůli ekoteroristům. Donebevolající nesmysl start-stop, filtr pevných částic, do jisté míry EGR, vysokotlaké vstřikování, přímé vstřikování benzínu, elektrické posilovače řízení.
Aneb jak bylo napsáno na D-fens při "testu" Škody 14Tr - k zapnutí světel potřebuje pojistku, vypínač a světlo a ne jistič, CAN sběrnici, vypínač, sběrnici, řídící jednotku CAMU, sběrnici, světlo, sběrnici a kontrolku, která je kontrolována další jednotkou IOU.
Taková auta se budou vyrábět už jedině v Indii.
S tou polovinou 90. let souhlasím. Nesouhlasím s postojem proti bezpečnostním prvkům (12 bagů, stabilizační systémy, ABS), resp. s ESP souhlasím, pokud je vypínatelné (a to ještě leckteří výrobci (včetně Škody, resp. koncernu) splňují. Jinak se zbytkem (ne)souhlasím. Ještě k tomu doplním zásadní věci - a to přetechnizování kvůli ekoteroristům. Donebevolající nesmysl start-stop, filtr pevných částic, do jisté míry EGR, vysokotlaké vstřikování, přímé vstřikování benzínu, elektrické posilovače řízení.
Aneb jak bylo napsáno na D-fens při "testu" Škody 14Tr - k zapnutí světel potřebuje pojistku, vypínač a světlo a ne jistič, CAN sběrnici, vypínač, sběrnici, řídící jednotku CAMU, sběrnici, světlo, sběrnici a kontrolku, která je kontrolována další jednotkou IOU.
Taková auta se budou vyrábět už jedině v Indii.
-> 1560: me by stacil Multivan s 2,5 TDi 128 kW :-)
-> VeTeV:
Já jsem jednu dobu uvažoval o Caravelle.
Já jsem jednu dobu uvažoval o Caravelle.
-> 1560: Naprostý souhlas, jsem na tom stejně.
-> 1560: není nad velké auto - já už uvažuji nad něčím typu C8, Transporter apod ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> alpin:
Každý to má jinak, já velký auto nepotřebuju, ale na druhou stranu, extra malý taky ne. Jel jsem ve SMARTu a na to do smrti nezapomenu
Já mám spíše problém, že z nových aut bych si neuměl vybrat. Ne kvůli ceně, ale kvůli tomu, že se mi prostě žádný nelíbí, nesedí, nebo má pro mne naprosto zbytečnou výbavu (jakýsi čtečky značek, start-stop systém, automatický parkování, tempomat a kdesi cosi) a jsou tak nějak přetechnizovaný (kontrolky kontrolky kontrolky čidla ochrany větráku a další).
Ale ve starších modelech, to jo, tam bych si uměl vybrat. Zejména polovina 90.let byla, podle mne, vrcholem automobilového průmyslu. To se ještě řidič musel přizpůsobit autu - dnes se přizpůsobuje auto řidičům a dělá z nich jen nástroj na ovládání volantu a pedálů. K čemu mi je, že mi auto ukáže, že mám jet do servisu? K čemu mi je, že auto automaticky rozsvítí světla? K čemu mi je, že auto čte dopravní značky? K čemu mi je, že to má 12 pytlů? K čemu mi je, že to automaticky pouští stěrače? K čemu mi je, že to za mne zaparkuje? Pak sednu do obyčejnýho starýho auta a jsem v prdeli. Já od auta očekávám, že bude pohodlný na krátké i daleké cesty, že, když šlápnu na brzdu, světla se rozsvítí ihned (a ne jak u nových aut, kde to má klidně 2s zpoždění - vyzkoušeno u několika modelů), že budu vědět, co od něho mám očekávat já (a ne, že zasáhne při smyku elektronika)... Nevím, v tomto jsem asi sto let za opicema. Já to nikomu neberu, každý má rád něco, v tomhle jsem ale fakt někde jinde :-) Vlastně, co se týče výbavy, stačí mi klimatizace, elektrický okýnka a zrcátka, rádio, přesný řazení, lehký řízení (tím nemyslím zrovna servo) a dobrý výhled všemi směry. Všechno ostatní je sice pěkný, ale pro mne minimálně využitelný.
Každý to má jinak, já velký auto nepotřebuju, ale na druhou stranu, extra malý taky ne. Jel jsem ve SMARTu a na to do smrti nezapomenu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já mám spíše problém, že z nových aut bych si neuměl vybrat. Ne kvůli ceně, ale kvůli tomu, že se mi prostě žádný nelíbí, nesedí, nebo má pro mne naprosto zbytečnou výbavu (jakýsi čtečky značek, start-stop systém, automatický parkování, tempomat a kdesi cosi) a jsou tak nějak přetechnizovaný (kontrolky kontrolky kontrolky čidla ochrany větráku a další).
Ale ve starších modelech, to jo, tam bych si uměl vybrat. Zejména polovina 90.let byla, podle mne, vrcholem automobilového průmyslu. To se ještě řidič musel přizpůsobit autu - dnes se přizpůsobuje auto řidičům a dělá z nich jen nástroj na ovládání volantu a pedálů. K čemu mi je, že mi auto ukáže, že mám jet do servisu? K čemu mi je, že auto automaticky rozsvítí světla? K čemu mi je, že auto čte dopravní značky? K čemu mi je, že to má 12 pytlů? K čemu mi je, že to automaticky pouští stěrače? K čemu mi je, že to za mne zaparkuje? Pak sednu do obyčejnýho starýho auta a jsem v prdeli. Já od auta očekávám, že bude pohodlný na krátké i daleké cesty, že, když šlápnu na brzdu, světla se rozsvítí ihned (a ne jak u nových aut, kde to má klidně 2s zpoždění - vyzkoušeno u několika modelů), že budu vědět, co od něho mám očekávat já (a ne, že zasáhne při smyku elektronika)... Nevím, v tomto jsem asi sto let za opicema. Já to nikomu neberu, každý má rád něco, v tomhle jsem ale fakt někde jinde :-) Vlastně, co se týče výbavy, stačí mi klimatizace, elektrický okýnka a zrcátka, rádio, přesný řazení, lehký řízení (tím nemyslím zrovna servo) a dobrý výhled všemi směry. Všechno ostatní je sice pěkný, ale pro mne minimálně využitelný.
-> 1560: mne sa páči hlavne s tou novšou maskou , proste krásne auto ktoré mi robí zimomriavky
a čo sa týka veľkosti auta tak pokiaľ to nieje nákupna taška tak mi to je viac menej jedno ale veľké autá mi proste lahodia
mám aj taku tú svätú trojicu - MB e , citroen XM a tento safrane
z novších sa mi zase páči peugeot 607 a ten nový latitude je proste super , na autosalóne som v tom sedel ale to je proste paráda
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![18](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/18.gif)
z novších sa mi zase páči peugeot 607 a ten nový latitude je proste super , na autosalóne som v tom sedel ale to je proste paráda
-> alpin:
Se Safranem jsem měl kdysi tu čest, a je to jedno z mála aut, který udělají parádu i dnes, co se týče pohodlí, jízdních vlastností a designu. Rozhodně bych se nezlobil mít to doma, akorát na mne je to až moc velký auto :-)
Se Safranem jsem měl kdysi tu čest, a je to jedno z mála aut, který udělají parádu i dnes, co se týče pohodlí, jízdních vlastností a designu. Rozhodně bych se nezlobil mít to doma, akorát na mne je to až moc velký auto :-)
pre mňa už dlhšiu dobu jednoznačne toto Mustang SVT....proste krasa ![32](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/32.gif)
![32](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/32.gif)
renault 25 baccara :
www.google.sk/search?hl=s k&...
a renault safrane baccara
www.google.sk/search?tbm= isch&a...
jak ja milujem autá týchto výbav a veľkostí..
www.google.sk/search?hl=s k&...
a renault safrane baccara
www.google.sk/search?tbm= isch&a...
![63](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/63.gif)
-> Tuner#2: nádhera, ten zvuk, klasický řazení. Mňamka
-> Tuner#2:
Hlavní nevýhoda je ta, čistě z pohledu toho, kdo si to koupí, že jak se tam něco pokazí, tak to prostě opraví jen odbornej servis (= autorizovaný servis výrobce), a to je ještě otázka, zda to opravit půjde. A částky za takovej servis bývají dosti drahý. No, a samozřejmě spotřeba paliva a oleje je taky někde jinde.
Ale plus je teda zvuk motoru :-)
Ale třeba se jim to povedlo to už nějak vychytat. Tak jako tak je ale dobře, že se někdo tuto myšlenku snaží udržovat při životě.
Jinak:
veteran.auto.cz/auta/mazd a-a-wankel-%E2%80%93-osudo ve-spojeni
Hlavní nevýhoda je ta, čistě z pohledu toho, kdo si to koupí, že jak se tam něco pokazí, tak to prostě opraví jen odbornej servis (= autorizovaný servis výrobce), a to je ještě otázka, zda to opravit půjde. A částky za takovej servis bývají dosti drahý. No, a samozřejmě spotřeba paliva a oleje je taky někde jinde.
Ale plus je teda zvuk motoru :-)
Ale třeba se jim to povedlo to už nějak vychytat. Tak jako tak je ale dobře, že se někdo tuto myšlenku snaží udržovat při životě.
Jinak:
veteran.auto.cz/auta/mazd a-a-wankel-%E2%80%93-osudo ve-spojeni
-> Tuner#2: Stejně nechápu, jak byl utěsněn bok "pístu"
-> Tuner#2: díky, jsem si ted něco přečetl o NSU 80 a máš pravdu, je to vážně škoda...
taková originalita, kdy tenhle typ motoru v podstatě jednu dobu vyrábělo jen NSU se musí ocenit zpětně ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
pro zájemce :
www.automotorevue.cz/rubr iky/.../nsu-ro-80-1967-197 7-paty-vitez_39754.html
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
pro zájemce :
www.automotorevue.cz/rubr iky/.../nsu-ro-80-1967-197 7-paty-vitez_39754.html
-> j_j 13.07.11 23:50:30: Tak Mazda je pořád dělá, dokonce jeden zdejší člen má doma RX8čku. Nevýhoda je nákladnost a přestnost výroby a hlavně špatná výdrž motoru. "Hrany" pístu se rychle oběhají a ztrácí to kompresní tlak. Mluví se o životnosti kolem 100tkm.
-> Tuner#2: proč se prosím neuchytily ty Wankely i normálně v provozu - vždyt NSU 80 bylo nádherný auto
což je zase jediný auto s Wankelem, který získalo titul "Auto roku".
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> srandokan: jj
-> Péďa17: Nápady nemajú až také zlé. Len Keby niečo aj dotiahli do konca do konca.
-> Syny: ved aj mne preto je tu
-> srandokan: lada concept 2007
-> 1560: jasny
ale divim se ze nikdo netypoval tu 323 cabrio ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matsoft:
Ty, nápověda byla docela dost velká :) A pak google na vygenerování správného názvu, věděl jsem jen, že se to jmenuje tak nějak jako dva Fordy dohromady :-D
Ty, nápověda byla docela dost velká :) A pak google na vygenerování správného názvu, věděl jsem jen, že se to jmenuje tak nějak jako dva Fordy dohromady :-D
-> 1560: Spravne... kdo ti to poradil? :-D
-> myschaak AZNP K.Hora: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matsoft:
Mercury Capri?
Mercury Capri?
-> Matsoft: Volvo 480
-> U-Geen: a cos myslel?
jako az ke dverim je to mazda 323f bg
ale ve skutecnosti je to australskoamericky ford
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
ale ve skutecnosti je to australskoamericky ford
-> Matsoft: aha, to co jsem myslel ze to je, tak to neni :-)
-> U-Geen: šak jasný.. se majitele styděj aby je v tom někdo nepoznal kdyby náhodou střechu stáhli![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> U-Geen: Jo? a co to dle tebe je? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matsoft: tohle jsem snad jeste bez strechy nevidel :)
-> Matsoft: sračka co stojí v Jesenici na stojanu jako poutač ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol 05.07.11 22:13:42: Me se to libi :)
-> myschaak AZNP K.Hora: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
totok...asi do podzima to dopadne
každopádně tds,jen uvidim zda sedan či kombi...tenhle konkrétní by byl moc fajn)
každopádně tds,jen uvidim zda sedan či kombi...tenhle konkrétní by byl moc fajn)
-> Staf1221: ved aj ja
-> castrol: je to obluda, ale bral by som ju hned! :D
-> castrol: máš pravdu je to gaz,jen to chce trochu představivosti
-> havlik: gaz
-> castrol: co to je?
Zamítnuté přispívání mají:
- Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod: