skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
forman versus felicie kombajn
-> Zanino: Vypadá docela dobře co se týče plechařiny, ale z fotky toho člověk moc nevykouká... Jestli máš možnost se na to podivat zblízka a svést se, tak bych neváhal to zkusit... Jestli se nepletu tak EKO by měla být 3.000,- takže za 30.000,- si myslim i dobrý auto...
zdravíčko co na nu říkáte ?
-> U-Geen: přesně tak koncern v naftě 

-> King: to měla byt ironie ?
-> Zanino: Nj, ale ty vyhřejvaný sesle f černým lédru, pytel i u spolujezdce, palubka f kaštanu a na hlínách - no nekup to za ty prachy :)
kámoš řešil podobný problém, formana měl zhnilého, celkově K.O, oprava by nestála za to, ale měl v tom LPG, na jezdění by mu to stačilo a peněz taky neměl nazbyt. Tak sháněl feldu... ale nic co by stálo za to a za rozumnou cenu nesehnal. Jo semtam libovka po dědovi, ale cenil si to na 70 tis, což je na feldu mimo ikdyby byla nejetá. Nakonec sehnal velice pěkného formana za 10tis, přeházel čísla a LPG a starou hujdu nechal s dokladama od nového zlikvidovat, takže se tak vyhnul i eko poplatku a má pořád LPG. Sice nelegální cesta, ale ideální 

-> U-Geen: neříkaj ti bystré oko já to nezaostřím a zvětšit mně to nejde :D ale dobrej postřech dík
-> Zanino: a 197tkm na fotce na tachaku, interesting :-) osobne bych se mozna tak zuby nehty nedrzel skodovky, navic podle fotek tezko soudit.
-> U-Geen: no 160 000 na tři majitele je málo ale pořád to nevypada na vrak nebo snad myslíš
-> Zanino: no tu fotku interieru mozna meli udelat az po stoceni km :-)
zdravím hoší co na n u říkate škoda tech kol jinak se mně moc libí docela nad ním vážně uvažuju
Kdyz uz jsme u tech kombiku, mate nekdo zkusenost s Fiatem Palio? Da se sehnat za pekny penize.
-> Zanino: me se treba moje toledo libi :-) ale fakt bych volil spis TDi, i jejich ceny uz ujdou
-> PRPKO-Bez auta: no oply se se mně oběcně moc nelíbí ale záleži na stavu a vždycky na majiteli ,mně se těd hodně líbí fiat bravo to bych bral ,ale to toleda se vám nelíbi asi to nemá turbo ?
kamarát ma toto na benzíne zohnal to za nejakých 2000 eur ma to nabehané 250000km a zatiaľ pohoda
-> myschaak AZNP K.Hora: proc ne?
-> myschaak AZNP K.Hora:



-> Zanino: 1.9d dobrý ale to auto v čem je snad ani ne..
-> Zanino: 1.9D snad radsi ani ne.
-> Tampajs: Nevím jak u nový fóbie, ale u tý prvni generace byla ta "směrnice" vadnutí posilovače v závislosti na rychlosti jenom hodně pozvolná až vodorovná

no fábku sem měl v autoškole celkem slušný svezení ale moc nejede přes ten posilovač nic necejtiš prostě auto jenom na ježdění z bodu a do bodu b




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo jo fabie už má ten co se zvyšující rychlostí pomalu upadá.. 

-> King: Co sem koukal tak u normalniho auta se posilovac ve vyssich rychlostech vypina, popripade jeste naopak pritvrdi rizeni aby treba defekt nerozhodil auto atd... To u fobie nedela? Ale to sem jezdil s hydraulickejma posilovacema, ne se servem...
-> King: Cílovou skupinu těch které nejvíce osloví posilovač u fabie jsi popsal velmi výstižně :) ...ovšem troufám si říct, že zajetí do řady aut je s fábií při srovnání s feldou mnohem příjemnější. Co se týče těch vlastností při vyšších rychlostech v zatáčkách, to jsem do teď přičítal celkové koncepci toho auta, ovšem přivedl jsi mě na to, že za něco by mohl moci i ten posilovač, protože je pravda, že za některých situacích při větších otáčkách volantem mi přijde jako bych měl kola ve vzduchu...
-> Nwkt: to jsem právě taky slyšel, navíc ta astra jezdila do loňsklého března v Itálii, takže podvozek, výfuk, kastle, super ne jak auto které jezdí 11 roků u nás
-> Ad@m: Ty Isuzu jsou držáky, klidně bych si taky pořídil
-> King: -> Zanino: tak já tam mám motor 1.7 TDS, Isuzu, 226 000, od září jsem s tím najel 20 000 a až na kouslou lamelu ve startéru absolutně žádný problém. Ťuk ťuk 

-> Kočislav: Mno, o tom, jestli je posilovač řízení vo fóbii příjemnej by se dalo s úspěchem polemizovat :) Pro nějakou slečinku, která zvládá vrchol pilotáže v podobě parkování do řady aut, to asi má svoje kouzlo. Ovšem řídit fóbii na nějaký členitější trati, kdy kvůli přeposilovanýmu řízení je kontakt s přední nápravou tak nějak zmrzačenej - nic moc.
-> PeterP136: Z práce mám zkušenosti s jízdou jak s feldami tak s fabiemi a můžu říct, že fabii bych domů nechtěl ani za nic. Skoro mi přišlo že Fabia po 80tkm = felda po 180tkm - rychle odcházejí poloosy, ložiska, praskají dokonce i ramena na přední nápravě, špatně brzdí. Je v ní strašně málo místa, vždy mám otlačené koleno bud od kličky na otvírání okna nebo od středového panelu, pravé zpětné zrcátko je úplně na nic, špatný výhled přes "A" sloupek, v zimě ti většina břečky od kol letá na zpětná zrcátka, takže jsou pořád špinavá, oproti feldě dost mizerně topí. Sem tam problémy s elektrikou, rozsvítí se symbol posilovače a když se někde otáčíš, posilovač náhle vypoví službu, pbčas mají období, kdy v jednom kuse praskají žárovky, poměrně dost žere a nejede. V práci máme několik 1,4 - těch slabších a je to u všech stejné, i když část odpovědnosti je i na nevhodném servisu.
Jediné co vidím na fabiích jako pozitivní, je to, že je bezpečnější, příjemný posilovač řízení a velký rejd. Pokud bych si ale měl vybrat z fel./fab., určitě bych vzal feldu.
Jediné co vidím na fabiích jako pozitivní, je to, že je bezpečnější, příjemný posilovač řízení a velký rejd. Pokud bych si ale měl vybrat z fel./fab., určitě bych vzal feldu.
-> james.bond: Tak to startování je na tom stejně, odešli mu teda jenom zapalovací kabely, takže to i nastartoval ale brmlalo to teda strašně a když se chtěl pořádně rozjet tak jako kdyby pustil plyn
Jako kabely jsou prkotina, když to tak vemeš, tak je vyměníš jak prd a jedeš, ale on si tam koupil nějaký obyč z krámu a za chvíli to dělalo zas. Tak si musel ubjednat origo FIAT a hned tu jelo, ale dal za ně asi 2.000,- 


-> Mr.Lumpy: ja sem prave slysel ze tu 1.4 nebrat:) no kamosoj se teda neserou prkotiny, selhala mu skoro komplet elektrika, zacalo to tak nenapadne ze mu svetla svitily jen nekdy ale pak to slo dal
startuje mu to taky podle toho jakou ma to auto naladu.

-> Mr_Kubas: ta 1.4 není špatná ale musí se do ní lejt pořádnej olej a ne olej za 150,- Kč 4l v akci z Pennoše...
-> james.bond: můj kámoš ho taky má a nemůže si ho vynachválit ;-) já sám začínám přemejšlet o italovi hezky vypadaj, nejsou drahý, dobrý výbavy, nehnijou...
james.bond 30.05.09 12:01:38 napsal: → Zanino: fiat bravo? horsi auto jsem snad nevidel. kamarad to ma, sere se mu na tom snad vsechno. to bych opravdu nebral
Tak tak, kamarád s nim má taky problémy, jsou to třeba kraviny, ale je to každou chvíli něco. Ale co prej vyčetl na internetu, tak nejporuchovější jsou motory 1.4 a to on právě má, tak to bude možná tim
A docela mu to i žere na to, že jezdí opatrně nijak sportovně 
Tak tak, kamarád s nim má taky problémy, jsou to třeba kraviny, ale je to každou chvíli něco. Ale co prej vyčetl na internetu, tak nejporuchovější jsou motory 1.4 a to on právě má, tak to bude možná tim


-> Zanino: fiat bravo? horsi auto jsem snad nevidel. kamarad to ma, sere se mu na tom snad vsechno. to bych opravdu nebral
Trosku sa prizivim, co si myslite o zmene z feldy 1.3mpi 50kw 99rok s lpg na fabku kombi 1.4mpi 50kw (starsi typ, ale neviem si posmenut na kod motoru) zatial bez lpg? Velky plus vidim v bezpecnosti, predsa len ta fabka ma fakt tuhy priestor pre cestujucich. Male plus v o trochu vacsom kufri, posilovaci riadenia a tom ze na tom s hrdzou nie je tak zle ako felda. Minus v cene a cenach spotrebnych nd. Skodovacky motor ma vyhodu v jednoduchosti a hlinikovom sani takze lpg vyjde do 20tsk (v starej mene). Auto za 105tsk (3500eur).
-> Zanino: inac ak fiat z obdobia brava tak to radsej mareu weekend. Dizel na urovni wv tdiciek, pozink, velky kufor s nizkou nakladacou hranou, atd. Brava je na urovni feldy, takze aj kvalita predpokladam nizsia.
O oploch som pocul ze maju dobry motor ak to nie je "nemecka kvalita" ale australsky holden :), ale co je na tom pravdy neviem.
Z fava 94 do feldy aj ked 1.6 to nebude velky skok, skor len maly krocik a na formane aspon vies co mas opravit na felde to este len zistit
.
A na kilometre sa pri kupe vobec nepozeraj, tie len mylia. Dolezity je stav. Chces auto s motorom kde sa miesa olej s nemrzkou ale ma "len" 130tkm alebo vezmes auto s tichym motorom s polovickou karbonu a bez mazutu v expanzke ale ma uz 200tkm? Ja som odporucil radsej to druhe.
Z fava 94 do feldy aj ked 1.6 to nebude velky skok, skor len maly krocik a na formane aspon vies co mas opravit na felde to este len zistit

A na kilometre sa pri kupe vobec nepozeraj, tie len mylia. Dolezity je stav. Chces auto s motorom kde sa miesa olej s nemrzkou ale ma "len" 130tkm alebo vezmes auto s tichym motorom s polovickou karbonu a bez mazutu v expanzke ale ma uz 200tkm? Ja som odporucil radsej to druhe.
-> King: no můj názor na oply je ,že jsou dost poruchový ,ani se mně něják nelíbí
-> Ad@m: Nevím, jakej vztah k oplům má Zanino, ale můj vztah k této značce je formován historkami mého dvorního automechanika, kterej ztrávil 3 roky svojí kariéry v jejich značkovým servise. Ale uznávám, že to není objektivní :)
-> Zanino: já bych si zatím nechal formana a ještě pošetřil, já jsem teda koupil astru F kombi, za 67 000, perfektní spolehlivé auto, teď se pohybujou kolem těch 50 000, ale nevím jaký máš vztah k oplům...
zdravím a něják dalši tip na auto do 50 000 tisic co fiat bravo ?
-> Zanino: az 1M (sedan, model 98/99)
-> Zanino: Pochybuji, že by Toleda v cenové relaci Feldy byly pozink, ten začal až někdy po roce 96 a co jsem v okolí kolem nás viděl Toleda, tak podobně hnilá jak Felda. A základní pojistky na 1.6 jsem viděl od 3tis/rok.
Nebyl se někdo podívat na toho kombíka v Kladně? Je asi za 35 a podle fotek to není bída.
Nebyl se někdo podívat na toho kombíka v Kladně? Je asi za 35 a podle fotek to není bída.
-> El_Burro: jo a kolik platíš pojistku ?ještě mně zaujalo seat toledo to už je pozink kastle nevítě někdo?
Moje Felda Combi 1.6 Mpi je spolehlivá,rodiče ji kupovali novou a já sní jezdím už rok a půl auto už má najedo přes 200 tis,a na to že to je 15 let skoro každej den v provozu a nikdy nebyla v garáži tak je to i stou korozí dobrý tak samo že jsou načatý lemy a pátý dveře byli kaput,ale auto pořád ochotně jezdí a nikdy se mi nestalo že bych nedojel,teda pokud nepočítám když mi došel benzín
,a kufr je taky docela dost prostorný
předtim sem měl Fávo a těch pár koní navíc je docela dost znát
ale hlavně ten krouťák je znát


