Rapid + Lpg → veteran?

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 20.05.2009 do 22.05.2009, založil/a Tomáš SK
řadit dle data
12:31:02
22.05.2009
Risan
Já myslím, že v případě rapidů a podobných vozidel by komise dnes nekompromisní být měly. Protože jinak každej jouda bude chtít testaci na rapida nebo něco takovýho. Ve výsledku se to pak obrátí proti veteránistům. Až i poslední jouda přestane jezdit s rapidem do práce a všechny rapidy už budou jenom leštěnky startované jen na pár letních víkendů, tak potom směle do toho. Za deset let to tak bude určitě.



Jinak komise jsou různé, protože kluby jsou různé. Jsou i kluby majitelů poválečných škodovek a tam milovníci loukotí nebudou. Ale jistě i tam chápou, na jak tenký led by se pustili, kdyby začali dneska testovat rapidy.
11:59:04
22.05.2009
Luděk
Jozka 22.05.09 11:02:37 napsal: Ale vlézt s poválečnou škodovkou jakoukoliv před komisaře, zamilovaný do dřevěných loukotí není dobrej nápad..jo,v jedný takový nekompromisní komisi jsem a zazaa vlastně už taky 4
11:02:37
22.05.2009
Jozka
Všechno bude jednou veterán.. čím větší série, tím rychleji pak těch aut ubývá - sežentě třeba jedničkovýho Escorta, nebo co takhle (pře)ceňovaný VW brouk - 15 miliónů kusů.

A ty komise v ČR - přes některý fakt přejde ledacos. Ale vlézt s poválečnou škodovkou jakoukoliv před komisaře, zamilovaný do dřevěných loukotí není dobrej nápad..
10:14:20
21.05.2009
Milos
ale i tak, da sa von vsetko co tam nema byt tomasko, a nevidim v to nejaky problem, a ci to tam ma nejaku tu dierku po akom takom drzaku, to by musel byt iny majster aby povedal ze ci tam bolo nieco nasrobovane alebo nie
09:28:21
21.05.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Risan: Na slovensku je to trochu ine.... tu som este o pohodovej koimisii nepocul... a je to hlavne o rodinkarstve....
08:51:29
21.05.2009
Risan
Jak píše alchstuip, za deset let se změní hodně. Spousta starších vymře, spousta těch dnes aktivních bude mít jiné starosti (inkontinence třeba) a spousta těch mladých bude mít taky jiné starosti (děcko, manželka, hypotéka, alimenty atd.). Bude zase jiná doba.



Ale nevím, kde pořád berete to přesvědčení, že testační komise jsou všechny tak neprostupné a nekompromisní, že budou bazírovat na nějakých dírkách v kufru. Jasně, nekteré takové jsou. Nakonec jsou to jenom lidi a mezi lidma kolem aut se motá velké procento zakomplexovaných a podivínů. Ale jsou také komise, které to berou v naprosté pohodě, z pohledu insidera by se dalo říct "až moc". Kdo vám brání obrátit se na jinou komisi?
22:26:29
20.05.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> DuriQ: Neboj, ti stari sudruhovia co teraz drzia veteranistov pod krkom za par rokov vymru a potom to tu snad bude normalne... teda ak si nevychovali dostojnych nastupcov z radov rodinnych prislusnikov
16:28:32
20.05.2009
Risan
-> Luděk: Příští tok se asi posuneme zase na 1980. FIVA to navrhuje, viz www.fiva.org/E/.../techni cal%20codemdified%20ENG.pd f



Mattes to zde už naznačoval.
16:24:10
20.05.2009
Risan
Já myslím, že díry jdou zavařit. Ono dneska když se renovuje třeba předválečné auto, tak taky má třeba předtím díry od koroze, které se musí zavařit. Ale neviděl bych to při testaci za deset let s nějakou tou dírkou navíc jako nepřekonatelný problém. Za deset let bude předpokládám pěkný Rapid zajímavé auto. To už snad nikoho nenapadne s tím normálně jezdit do práce jako dneska polovinu virtu. Tito členové dospějí a budou mít jiné starosti. Šrotovné, pojišťovny a státní správa to pročistí a bude možná stejně dochovaných klasických rapidů jako kabrioletů. Protože dneska je každej paf z kabria a bude si ho hýčkat, ale obyč rapid je spotřebák, případně objekt tuzingu.
15:07:49
20.05.2009
Tomáš SK
-> DuriQ: Ked to auto bolo hrdzave od vyroby, moze tam byt vidiet hrdza aj teraz? 1
13:49:33
20.05.2009
DuriQ
Luděk: mno len to uz nebude puvodni stav :) ked s toho vysklbnes LPG puvodni stav je bez dir od drziakov LPG nadrze, proste clear seria ... :) u nas ti pozeraju pri schvalovani aj take kktiny ako tvarovanie dna podlahy nemoze to byt rovny plech musi to odpovedat tomu originalu... a pod. ono ma to urcite pozitiva ked je to takto dvokladne kontrolovane, inac by sme tu mali veterana na kazduckom kroku :))
13:27:03
20.05.2009
Tomáš SK
Hm, asi som zmazal nejaky tag, ked mi to hodilo bold...
13:26:06
20.05.2009
Tomáš SK
-> ALL Prave o tu demontaz mi ide. Chcem to vyhodit, pri 2000km rocne nepotrebujem mat plyn. Len som sa chcel uistit, ze tam nie je este nejaka podmienka, napr. ze auto nesmelo mat podobne zasahy pocas svojho "zivota". Dik.





-> DuriQ:
Tak kludne za 20-30 rokov, ked to aute bude udrziavane, moze jazdit aj na normalnych znackach a prechadzat STK.
12:36:29
20.05.2009
Luděk
nevím,jak to chodí na slovensku,ale Rapid by u nás už mohl jako veterán klidně být,protože letos a příští rok do toho spadají vozidla vyrobená do 31.12.1984 (já osobně 84rku Rapida mám),nicméně pohon na LPG (resp. jakýkoli pohon) musí být dobový,tzn to LPG z toho samozřejmě vymontovat a vozidlo uvést do původního stavu
12:24:05
20.05.2009
DuriQ
Tomáš SK: ak to budes chcet dostat na veteranske tabule tak vela zdaru, poznam ako to u nas chodi, ono robia caviky s Etypom a ne to z rapidou... : ) proste tu je iny svet, mozno tak za 20-30rokov :) ale urcite nie za 10 ;) to co bude mat hodnotu a cenu bude rapid cabrio, ked uz rapid.... : )
11:58:50
20.05.2009
petr s
-> Tomáš SK: Tak vyhod plyn a uved auto do původního stavu není nic jednoduššího
11:55:17
20.05.2009
MATTESS
-> Tomáš SK: Rapid s LPG z fabriky nevyjížděl, ne? No nevím, co na to komisař
11:43:19
20.05.2009
Tomáš SK
-> DuriQ: Kolko bolo vyplutych S1000MB, kolko sa vyrobilo Gardeciek a hlavne - kolko rapidov v cukrikovom stave bude jazdit o 10 rokov? Neboj sa, veteran to bude, o 10 rokov isto.



Spat k teme, podla mna by malo byt pocas atestacie jedno, co vselico to auto malo "nalepene" pocas svojho zivota. Malo by stacit uviest ho do stavu, aby splnalo "historicky korektny stav". Co myslite?
09:06:15
20.05.2009
MATTESS
-> DuriQ: ono záleží na počtu vyrobených kusů? To jsou mi novinky

citace

Historické vozidlo je mechanicky poháněné silniční vozidlo, které je alespoň 25 (respektive 30 pravdepodobne od roku 2010 pokud to FIVA schvali) let staré, které je uchováno a udržováno v historicky korektním stavu, které není používáno jako prostředek k dennímu transportu a které je tak součástí našeho technického a kulturního dědictví
09:00:07
20.05.2009
DuriQ
Tomáš SK: rapid a veteran 3 si zober kolko ix bolo vyplutych to je bezcenne auto
06:49:45
20.05.2009
rsvancara
Ja bych to zkusil prosadit na precedensu valecneho a povalecneho predelavani aut na drevoplyn :-), proste podobne reseni. Realne ale nevim.
00:40:42
20.05.2009
Tomáš SK
Nasiel som celkom schopne vyzerajuceho rapida, ma vsak zabudovane LPG. Kedze by som chcel auto, ktore by o desat rokov mohlo ist na veterana, nebol by s tymto problem? Je mozne casom napr. demontovat LPG a v TP znova pripisat pocet osob 4 (predpokladam, ze teraz tam je 3 kvoli plynovej bombe). Ma niekto podobne skusenosti, napr. so starsimi skodarnami? Dik.
Extreme Tyres