skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nemám rád testy ojetin
10:57:15
06.12.2004
06.12.2004

Labros
Nahodou ten clanek neni az tak spatnej, az na drobne detaily (pry byl motor ve Fabce 'prevrtany na vetsi objem', ale to je asi laikovi suma fuk)
10:55:50
06.12.2004
06.12.2004

Luukkyy
Souhlas s Minnem.Jenže........Testy ojetin sou relativně objektivní,narozdíl od testů nových aut.Tam je to všechno super,perfektní,výhrady jsou obvykle pouze k neestetické hlavici řadičky a trochu vyšší ceně,kterou však kupující(je li fajnšmekr,individualista,
rodiný tip atd.,záleží co se zrovna testuje) rád zaplatí.U ojetiny obvykle nezapracuje PR oddělení výrobce,tak novinář popíše co viděl a zažil,a ne to,zaco dostal kafe a véču
Druhou stránkou věci jsou motorističtí novináři,podle kterých je cokoliv staršího než Fabie plečka,a chtějí od deset let starých aut airbag a modrý z nebe.
Jinak fáčko je naprosto perfektní auto jak na ježdění,tak na tuning,a když tam někomu chybí posilovač řízení,tak je pěknej ťunťa.Takovej japonec za čtyřicet litrů posilovač obvykle má,ale stejně si ho nikdo příčetnej nekoupí!!

Druhou stránkou věci jsou motorističtí novináři,podle kterých je cokoliv staršího než Fabie plečka,a chtějí od deset let starých aut airbag a modrý z nebe.
Jinak fáčko je naprosto perfektní auto jak na ježdění,tak na tuning,a když tam někomu chybí posilovač řízení,tak je pěknej ťunťa.Takovej japonec za čtyřicet litrů posilovač obvykle má,ale stejně si ho nikdo příčetnej nekoupí!!
10:53:24
06.12.2004
06.12.2004

Labros
Oni proste to auto hodnotej z pohledu dnesniho zakaznika. (s)Proste
srovnavaji favorita s dnesnima autama.
co se tyce designu, ten je treba hodnotit v kontextu doby, kdy vznikal, treba v 70.-80tejch letech byly hranaty tvary v mode, i kdyz favorit puvodne az tak hranatej bejt nemel.
O hranatym interieru a posilovaci rizeni je to pravda.
Ale zase by meli byt objektivni a rict, ze to auto ma lepsi podvozek nez lecjaky tehdejsi zahranicni auta a dost mozna ze i dnesni.
srovnavaji favorita s dnesnima autama.
co se tyce designu, ten je treba hodnotit v kontextu doby, kdy vznikal, treba v 70.-80tejch letech byly hranaty tvary v mode, i kdyz favorit puvodne az tak hranatej bejt nemel.
O hranatym interieru a posilovaci rizeni je to pravda.
Ale zase by meli byt objektivni a rict, ze to auto ma lepsi podvozek nez lecjaky tehdejsi zahranicni auta a dost mozna ze i dnesni.
10:47:19
06.12.2004
06.12.2004

kirri - zrušená registrace
měl bych jet i na brzdu, možná

09:47:46
06.12.2004
06.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Kurvapes: tak si to buďto pořizuješ na díly a nebo to budeš postupem doby opravovat, ale sbírku máš pěknou
09:28:13
06.12.2004
06.12.2004

Kurvapes
-> kirri: Autosalon to bohužel není vzhledem ke stavu vozidel je to spíš autovrakoviště.
07:37:43
06.12.2004
06.12.2004

kirri - zrušená registrace
tahle debata se vyvíjela koukám dost zajíavým směrem.
1. já taky nesliintám nad každou škodovkou.
2. prostě nezrezlý škody se viděj málokdy a musí se to přece trochu ocenit
3. ten týpeek v tom testu to auto nešetřil, snad proto, že je to Škodovka
4. tak se mě to trochu rozleželo v hlavě a nemá to cenu brát tak radikálně
5.-> Kurvapes: máš takovej malej autosalón 105, 120M, 130M, užovka, jo to jde
6. ten test udělám, už jen kvůli tomu, že sem včera tolik lidí obvolal a místa rezervoval, ti by mě dali
7. Favorit se mi líbí, tak jako asi každýmu jeho auto, no a pokuď ne je něco špatně
1. já taky nesliintám nad každou škodovkou.
2. prostě nezrezlý škody se viděj málokdy a musí se to přece trochu ocenit
3. ten týpeek v tom testu to auto nešetřil, snad proto, že je to Škodovka
4. tak se mě to trochu rozleželo v hlavě a nemá to cenu brát tak radikálně
5.-> Kurvapes: máš takovej malej autosalón 105, 120M, 130M, užovka, jo to jde

6. ten test udělám, už jen kvůli tomu, že sem včera tolik lidí obvolal a místa rezervoval, ti by mě dali

7. Favorit se mi líbí, tak jako asi každýmu jeho auto, no a pokuď ne je něco špatně
23:00:57
05.12.2004
05.12.2004

Kurvapes
-> Boss: 105 uŽofka,120 M,130 M na hraní asi proto,že mi žena zakázala motorku nebo nostalgie.
22:55:57
05.12.2004
05.12.2004

Baghira
-> Boss: Jasně jasně, mě to jen tak napadlo. Tak je to hold škodováckej web, tak si tu každej hájí svoje, no...Na golfáckym nebo kadeťáckým webu zase uslyšíš o prohnilech rachotinách typu Škoda 120 :-).
22:55:13
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> Kurvapes: Je otázka co máš za škodovky a na co je máš..:o))
22:51:31
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> Baghira: To sem řekl spíš ze srandy..takový zprůměrování,co se tady dá někdy číst a celkem mi to přijde hloupý..takovej ten folklór o zhnilejch kadetech a podobně..

22:47:15
05.12.2004
05.12.2004

Kurvapes
-> Boss: Jenom tak pro pořádek jsem blázen škodovky mám tři a je na cestě čtvrtá.A kdyř si přečtu tvůj předchozí příspěvek tak se nechápu.:-))
Vkrádá se mi do hlavy plíživý pocit,že nejsi blbej.
Vkrádá se mi do hlavy plíživý pocit,že nejsi blbej.
22:43:34
05.12.2004
05.12.2004

Baghira
-> Boss: He mě tak napadlo, když to tak píšeš a zahrabal jsem v paměti po známích a kamarádech co mají BMW, kde a jak k těm autům přišli... Tak jednomu ho koupil brácha na firmu a pod tou firmou je to auto stále napsaný (BMW 318i), drubej ho dostal od táty když si ten kupoval nový auto (BMW 535), třetímu ho koupila přítelkyně (hodná holka/BMW M3/) a konečně čtvrtej, kterej si ho dotáhl jako totálku z reichu a nechal si ho opravit (BMW Z3)...na nic nenaráži, jen jsem hloubal...jinak já svojí škůdku taky dostal před lety od táty :-))).
22:40:37
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> Kurvapes: Ano,mám ten pocit..ale pokud to někdo bere tak,že se autu s okřídleným šípem musí dát nějakej náskok,protože je to prostě škodovka,které je potřeba ledasco odpustit,tak to nakonec tak vychází no :o)
22:38:29
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> Dale_Estelle: Asi je to věc názoru na to,co má být smyslem testu ojetýho auta..Podle mě několik věcí..
To,jak je auto po těch letech zachovalý a provozuschopný,provozní náklady,poměr cena výkon a nejmíň z poloviny to,jak si to auto vede podle měřítek roku kdy se testuje a jak si vede při srovnání s ostatníma ojetinama podobné cenové kategorie,resp kategorie kde jsou auta s plus/mínus stejnýma nákladama na provoz a podobnou cenou...Všechny tyhle věci jsou podle mě od sebe neoddělitelný a maximálně záleží na tom kupujícím,na co dává největší důraz..Je to tak srozumitelný? :o)
To,jak je auto po těch letech zachovalý a provozuschopný,provozní náklady,poměr cena výkon a nejmíň z poloviny to,jak si to auto vede podle měřítek roku kdy se testuje a jak si vede při srovnání s ostatníma ojetinama podobné cenové kategorie,resp kategorie kde jsou auta s plus/mínus stejnýma nákladama na provoz a podobnou cenou...Všechny tyhle věci jsou podle mě od sebe neoddělitelný a maximálně záleží na tom kupujícím,na co dává největší důraz..Je to tak srozumitelný? :o)
22:28:09
05.12.2004
05.12.2004

Baghira
-> Kurvapes: Však je to taky chyba těch co si je jdou koupit...stačí si poměřit stejně starou felinu s escortem a člověk hned ví, že feldu by nekoupil...ovšem říkej to nezasvěcenýmu spotřebiteli, kterej nemá ani šajnu, že na fordy se dá ledasco sehnat levněji než na škodovku.
22:23:59
05.12.2004
05.12.2004

Kurvapes
Tak mě napadlo,nemáte hoši pocit,že počínaje Favoritem jsou ojetý Škodovky zcela bezdůvodně předražený?
22:23:45
05.12.2004
05.12.2004

Dale_Estelle
-> Simi: hoši já se hádat nebudu, nejsem žádnej "totálně zaslepenej fanatik",jen jsem řek, co si o tom myslim.....je to evidentně věc názoru........
22:20:25
05.12.2004
05.12.2004

Dale_Estelle
-> Boss: ve všem s tebou souhlasim, až na tu náplň toho testu.Já rozhodně jak ty říkáš neslintám nad každou zrezlou pixlou, ale ten typ k tomu fáčku přistupoval jak k novýmu a ne jetýmu autu........jinak OK.
22:19:14
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> Boss: presne tak, byt priznivec jeste zdaleka neznamena byt totalne zaslepeny fanatik...
22:16:13
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> Dale_Estelle:
No,myslím si,že jsem tady správně jako spousta jiných lidí...Být příznivec škodovek snad neznamená,že budu nekriticky slintat nad každou nezrezlou škodovkou,případně že budu mít mindrák ze slabýho motoru,kterej si budu léčit ohranou písničkou o zhnilým baworáku,co támhle tomu volovi co mě předjel stejně koupil fotr..
Jinak řeč byla o tom testu,ke kterýmu sem se už vyjádřil,takže to je tak asi vše..
No,myslím si,že jsem tady správně jako spousta jiných lidí...Být příznivec škodovek snad neznamená,že budu nekriticky slintat nad každou nezrezlou škodovkou,případně že budu mít mindrák ze slabýho motoru,kterej si budu léčit ohranou písničkou o zhnilým baworáku,co támhle tomu volovi co mě předjel stejně koupil fotr..
Jinak řeč byla o tom testu,ke kterýmu sem se už vyjádřil,takže to je tak asi vše..21:59:33
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Dale_Estelle: hoši tak jdu spát a držte zítra palce
bo to bude akce, mám toho dost
doufám, že mě na měření nevyrazej, heh
bo to bude akce, mám toho dost
doufám, že mě na měření nevyrazej, heh
21:54:02
05.12.2004
05.12.2004

Dale_Estelle
-> Boss: jsi si jistej že jsi tady správně????????
Tohle jsou stránky příznivců škodovek......
A hlavně - ten blbís v testu se do toho auta pouštěl, jako kdyby ho fabrika vyprodukovala jako svůj nejnovější model......je jasný že pokud si vozí řit' v mercedesu, tak mu fáčko nevoní......ale vytýkat tomu absenci centrálu, el.oken a jiných blbinek pro funkci auta jako takovou nepotřebných mi nepřijde teda zrovna moc objektivní......hlavně v tý době, kdy to taky zrovna nemělo každý auto.....Nehledě na to, že bych volil Favorita raději než některé moderní výplody (Smart, a jiné "nákupní tašky").
Tohle jsou stránky příznivců škodovek......
A hlavně - ten blbís v testu se do toho auta pouštěl, jako kdyby ho fabrika vyprodukovala jako svůj nejnovější model......je jasný že pokud si vozí řit' v mercedesu, tak mu fáčko nevoní......ale vytýkat tomu absenci centrálu, el.oken a jiných blbinek pro funkci auta jako takovou nepotřebných mi nepřijde teda zrovna moc objektivní......hlavně v tý době, kdy to taky zrovna nemělo každý auto.....Nehledě na to, že bych volil Favorita raději než některé moderní výplody (Smart, a jiné "nákupní tašky").
20:11:28
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Simi: já to neberu tak vážně (už sem objednal prohlídku + další testy na voze
) ale brzda se mě zajistit nepovedla, bohužel, jinak bude sranda, no avo tom to je asi tak
) ale brzda se mě zajistit nepovedla, bohužel, jinak bude sranda, no avo tom to je asi tak19:47:51
05.12.2004
05.12.2004

Simi
v tom predposlednim odstavci melo byt:
...svou cenou se uz ale davno priblizilo...
...svou cenou se uz ale davno priblizilo...
19:43:26
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> kirri: Takze tady to mas:
Karoserie - design 120 se mi vcelku libi, zmenil bych pouze par drobnosti, jinak snad nemam vyhrad. Na nic si to nehraje, byl to vytvor na svou dobu dost nadcasovy, protoze ani dnes to auto nepostrada urcitou eleganci (po odstraneni motoroveho clunu). Antikorozni ochrana stoji totalne za h**no a neda se s tim nic delat. Rozhodne nepatrim mezi fanaticke svarece, takze me predstava toho, ze jak se na tu kastli jednou sahne, muzu to vyvarovat kazdy dva roky, vylozene sere.
Vnitrni prostor minimalni, kufr proste neni, takze tady jsou na tom skoro vsechny predohraby z hlediska funkcnosti podstatne lip.
pohybovy agregat :-) - neni, resp je, ale pokud clovek nema hned od zacatku dobrou 136, driv nebo pozdeji se bude snazit dat tam jiny motor (= spousta prace, casu a penez a minimalni efekt.) Jinak origos 120 se mi vcelku libi klidnym a relativne bezvibracnim chodem.
Jizdni vlastnosti: - Original odpovida stari koncepce vozidla, tzn pocita se s rychlosti do 80km/h. S vleckou, sirokejma kolama, podlozkama a tvrdsima pruzinama se to trochu priblizi tomu, co je u novejsich vozu standart. Ale za cenu zasadniho snizeni jizdniho komfortu, spoustu casu a i penez.
Interier - libi se mi, ale az ten gl, takze u klasicke 120 = vymena nutna. Sedacky jsou v originale tak krizove, ze to znamena okamzite dalsi nutnou vymenu.
Mozna bych si vybavil jeste par dalsich drobnosti, ale to je jedno. Pokud to shrnu, jsem se 120 vcelku spokojeny, pokud se tedy udelaji vsechny vyse popsane zmeny. Co to znamena? Co mi z puvodniho vozu zbyde? Narazniky a mozna jeste neco.
Takze podtrzeno secteno, kdyz do toho auta navrazim kupu penez a hlavne casu, povymenuju vsechno krome narazniku a predni kapoty, udelam z toho neco, co se mi vcelku libi, svou celou se uz ale davno priblizilo mnohem modernejsim a bezpecnejsim vozum. Tzn dle nazoru ostatnich jsem vul.
Ale o tom to vsechno je. Pokud se jednou clovek pro neco nadchne (a je jedno, jestli to je 120 nebo favorit) musi byt tak trochu vul, protoze jinak by sel radsi postavit barak nebo se venoval jakeko-li smysluplnejsi cinnosti...
Karoserie - design 120 se mi vcelku libi, zmenil bych pouze par drobnosti, jinak snad nemam vyhrad. Na nic si to nehraje, byl to vytvor na svou dobu dost nadcasovy, protoze ani dnes to auto nepostrada urcitou eleganci (po odstraneni motoroveho clunu). Antikorozni ochrana stoji totalne za h**no a neda se s tim nic delat. Rozhodne nepatrim mezi fanaticke svarece, takze me predstava toho, ze jak se na tu kastli jednou sahne, muzu to vyvarovat kazdy dva roky, vylozene sere.
Vnitrni prostor minimalni, kufr proste neni, takze tady jsou na tom skoro vsechny predohraby z hlediska funkcnosti podstatne lip.
pohybovy agregat :-) - neni, resp je, ale pokud clovek nema hned od zacatku dobrou 136, driv nebo pozdeji se bude snazit dat tam jiny motor (= spousta prace, casu a penez a minimalni efekt.) Jinak origos 120 se mi vcelku libi klidnym a relativne bezvibracnim chodem.
Jizdni vlastnosti: - Original odpovida stari koncepce vozidla, tzn pocita se s rychlosti do 80km/h. S vleckou, sirokejma kolama, podlozkama a tvrdsima pruzinama se to trochu priblizi tomu, co je u novejsich vozu standart. Ale za cenu zasadniho snizeni jizdniho komfortu, spoustu casu a i penez.
Interier - libi se mi, ale az ten gl, takze u klasicke 120 = vymena nutna. Sedacky jsou v originale tak krizove, ze to znamena okamzite dalsi nutnou vymenu.
Mozna bych si vybavil jeste par dalsich drobnosti, ale to je jedno. Pokud to shrnu, jsem se 120 vcelku spokojeny, pokud se tedy udelaji vsechny vyse popsane zmeny. Co to znamena? Co mi z puvodniho vozu zbyde? Narazniky a mozna jeste neco.
Takze podtrzeno secteno, kdyz do toho auta navrazim kupu penez a hlavne casu, povymenuju vsechno krome narazniku a predni kapoty, udelam z toho neco, co se mi vcelku libi, svou celou se uz ale davno priblizilo mnohem modernejsim a bezpecnejsim vozum. Tzn dle nazoru ostatnich jsem vul.
Ale o tom to vsechno je. Pokud se jednou clovek pro neco nadchne (a je jedno, jestli to je 120 nebo favorit) musi byt tak trochu vul, protoze jinak by sel radsi postavit barak nebo se venoval jakeko-li smysluplnejsi cinnosti...
19:26:13
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> kirri: Myslim, ze to zas az zbytecne prehanis. Stacilo by, kdyby jsi vyjmenoval par tech vyhod, nemusis kvuli tomu nicit motor a pokouset se prekonat 100km/h :-)
(ne, promin, je to sprosta legrace, vim, kolik facko umi jezdit, jen jsem si to rejpnuti nemohl odpustit :-D
Jinak aby jsi vedel, ze se ti nesnazim to tvoje facko zas az tak zvlast moc pomlouvat (vzhledem k tomu, ze vetsina tebou citovanych pomluv pochazela ode me), zhodnotim i svoje vozidlo (120), abys to mohl porovnat. Jen mi dej chvilku, musim vymyslet neco, co je na tom aute pozitivni.
(ne, promin, je to sprosta legrace, vim, kolik facko umi jezdit, jen jsem si to rejpnuti nemohl odpustit :-D
Jinak aby jsi vedel, ze se ti nesnazim to tvoje facko zas az tak zvlast moc pomlouvat (vzhledem k tomu, ze vetsina tebou citovanych pomluv pochazela ode me), zhodnotim i svoje vozidlo (120), abys to mohl porovnat. Jen mi dej chvilku, musim vymyslet neco, co je na tom aute pozitivni.

19:21:50
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> minno: no jo ale nezapomeň že sem přece podle toho článku sebevrah



19:15:50
05.12.2004
05.12.2004

minno
-> kirri: držím ti palce a ukáž čo sa skrýva v československom výrobku :-)

17:29:39
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> sep: jo já to budu snažit porovnat a i vlastní skušenosti, to víš s rezervou, ale jinak sem
kaskadér
budu se snažit, teď se odmlčím, du juknout na broučka zda nepotřebuje doplnit nějaký provozí kapaliny
před zítřejším startem RZ, nene seriózně, když už sem se rozhodnul tak to bude seriózní
kaskadér
budu se snažit, teď se odmlčím, du juknout na broučka zda nepotřebuje doplnit nějaký provozí kapaliny
před zítřejším startem RZ, nene seriózně, když už sem se rozhodnul tak to bude seriózní17:12:33
05.12.2004
05.12.2004

sep
-> kirri: :ale jinak já bych hodnoty zrychlení a maximálky převzal z techničáku,popř. firemní dokumentace,popř. testů z SM........nemáš šanci dodržet objektivní podmínky,nemáš potřebnou měřící techniku atd atd...........ale jinak fandím...
17:10:55
05.12.2004
05.12.2004

sep
-> kirri: :hele opatrně s tou maximálkou ...............myslím at dáváš bacha až to rozpálíš.......ok?
17:04:12
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: bude to premiéra tak to vrznu do článků, těšte se já se těším taky
16:56:46
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: no buď protože to vezmu vážně zítra to bude / mělo by být bo to bude i s měřením maximálky a zrychlení a tak prostě seriózní test, už to mám domluvený s pár lidma tkže dem na to
16:49:21
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> kirri: Tak to jsem zvědav..

16:23:41
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: dobře ty rejpale, sednu nad to a udělám test vozu, ale založím new téma
14:41:19
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> kirri: Stejně jako jsem napsal minnovi..Jenom piš..představ si,že jsi recenzent a máš napsat test do časopisu co čte 100k a víc lidí,a co nejsou úplně blbí a řídili i něco jinýho než fávo a jdou do bazaru hledat auto do 70k.. Nuže,spusť.. :o)
14:38:45
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> minno: Když už tady to téma máme,tak pověz,co za pozitiva by jsi vyzdvihnul ?Ale pamatuj na to,že je to test pro širokou veřejnost..ne jenom pro pár nadšenců,nebo lidí co jim dosloužila stodváca..
To že to má celkem levnej provoz a levný díly tam v závěrečným shrnutí napsal,takže to už neopakuj..Tak spusť recenzente
To že to má celkem levnej provoz a levný díly tam v závěrečným shrnutí napsal,takže to už neopakuj..Tak spusť recenzente

14:31:39
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: já bych myslím napsal lepší a mnohem výstižnější test, žel na to tu není místo a ne takový sračky co tam psal zmíněný autor, kterej jakoby na to auto hleděl ze sedla BMW, stačilo být trochu při zemi, to je všechno
14:29:43
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: náhodou katalog měli moc pěkně udělanej
14:21:35
05.12.2004
05.12.2004

minno
-> Boss: to nie, ale spomenul by som aj nejaké pozitíva, to je všetko...

14:11:25
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> minno:
Mohl bys teda nastínit,jak by vypadal tvůj test ojetýho favorita?Protože jak to tak čtu,ty by jsi asi použil propagační materiály škodovky z doby kdy favorit přicházel do výroby a to by ti stačilo..:o)
Mohl bys teda nastínit,jak by vypadal tvůj test ojetýho favorita?Protože jak to tak čtu,ty by jsi asi použil propagační materiály škodovky z doby kdy favorit přicházel do výroby a to by ti stačilo..:o)
14:03:41
05.12.2004
05.12.2004

minno
Len tak na okraj. U nás sa ceny stodvaciatiek pohybujú okolo 15-28 tisíc za zachovalé eMko. Favority okolo 40-50 tisíc.
14:02:14
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> minno: já můžu jen s tebou souhlasit a vo tom ta diskuze tu byla a zase tu někdo rozbalil protifavorití diskuzi
souhlas s tebou i v tom názoru na autora, je zbytečný tu víc psát
souhlas s tebou i v tom názoru na autora, je zbytečný tu víc psát
13:59:06
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: já už nemluvím o tý stránce s tím testem, ale o těch bůábolech co tu píšete, nezajímavý auto, další z nudných předohrabů, jak sem řekl to mě fakt za to nestojí tohle poslouchat
13:58:24
05.12.2004
05.12.2004

minno
Všetko je otázka priorít. Ja by som si fáčko kľudne kúpil. Že prečo? Značka Škoda staršej doby mi je dosť blízka. Favorit je overené auto, keby som ho kupoval, presne by som vedel, do čoho idem...To sa však v mojom prípade o rôznych iných autách podobnej kategórie povedať nedá. Ďalej: Relatívne nízke náklady ako na benzín, tak aj na poistku... Motor - spoľahlivý, zvládne veľa kilákov. Vzhľad - celkom sa mi páči ako exteriér, tak aj interiér (hlavne čierny). A tak by som mohol pokračovať...
Prvá investícia - cena ojazdeného auta nerobí dokonalý obraz o situácii. Je to niečo podobné ako s cenami tlačiarní. Lacná = vysoké prevádzkové náklady. A ceny fáčiek sú podľa mňa celkom v pohode.
A je to každého vec, kto si aké auto kúpi, čo je pre koho lepšie a výhodnejšie. Nemám rád hlášky typu, kto si kúpi fáčko alebo stodvácu za takú cenu, musí byť vôl...
Čo som však chcel povedať, keď som zakladal túto diskusiu je to, že síce existujú autá aj z doby favorita, ktoré už majú servo, centrál, bohatú výbavu atď. ale na druhej strane je z tej doby aj veľa áut za dnes podobnú cenu, čo toto všetko, ako aj favorit, nemajú. Nedá sa podľa toho porovnávať objektívne. A po prečítaní toho testu Favorita som mal o autorovi dojem, že je frajer, ktorý sa na všetko pozerá príliš zhora a všetko sa mu zdá byť zlé. Trochu skromnosti a pohľad z inej strany by určite neuškodilo...Ja mám Škodu 120L a som spokojný.
Nechajte ľudí dýchať a majte sa radi. Hlavne, že to jazdí. Nejde o auto, ide o šoféra.
Prvá investícia - cena ojazdeného auta nerobí dokonalý obraz o situácii. Je to niečo podobné ako s cenami tlačiarní. Lacná = vysoké prevádzkové náklady. A ceny fáčiek sú podľa mňa celkom v pohode.
A je to každého vec, kto si aké auto kúpi, čo je pre koho lepšie a výhodnejšie. Nemám rád hlášky typu, kto si kúpi fáčko alebo stodvácu za takú cenu, musí byť vôl...
Čo som však chcel povedať, keď som zakladal túto diskusiu je to, že síce existujú autá aj z doby favorita, ktoré už majú servo, centrál, bohatú výbavu atď. ale na druhej strane je z tej doby aj veľa áut za dnes podobnú cenu, čo toto všetko, ako aj favorit, nemajú. Nedá sa podľa toho porovnávať objektívne. A po prečítaní toho testu Favorita som mal o autorovi dojem, že je frajer, ktorý sa na všetko pozerá príliš zhora a všetko sa mu zdá byť zlé. Trochu skromnosti a pohľad z inej strany by určite neuškodilo...Ja mám Škodu 120L a som spokojný.
Nechajte ľudí dýchať a majte sa radi. Hlavne, že to jazdí. Nejde o auto, ide o šoféra.
13:56:23
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> kirri: To se ti zdá,že na to auto někdo hází špínu..To je jenom zhodnocení auta jako auta,a ne jako mazlíka..A nemusíš mi o fávu vyprávět,vždyť ho mám taky..Takže vím,co je pravdivý a co ne..a nijak se mi to nedotýká..:)
13:55:36
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Saky: nemusíš to chápat, ani to po tobě nikdo nechce.
13:52:09
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss:
no máš pravdu, že si to sakra beru osobně, házíte na to auto jen špínu a ne že ne, jo je to moje první auto na který sem si vidělal a cíleně sem po něm šel a mě už tu sakra nebaví se tady o tom dohadovat
no máš pravdu, že si to sakra beru osobně, házíte na to auto jen špínu a ne že ne, jo je to moje první auto na který sem si vidělal a cíleně sem po něm šel a mě už tu sakra nebaví se tady o tom dohadovat
13:48:08
05.12.2004
05.12.2004

Saky
no pockej.. ja to rikam porad ze skodovka je skoda penez a tunit skodovku je nesmysl.. to je proste fakt o kterym me nikdo nepresvedci.. uznavam akorad takovy hracicky co to maj jako druhe auto to se da jeste pochopit .. ale skodovka jako 120ku jeste beru ta stoji treba 5-15 a za 15 toho asi moc jinyho nesezenes ale favo treba za 50 to proste vazne nechapu..
