
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nemám rád testy ojetin
13:45:10
05.12.2004
05.12.2004

Boss
-> kirri: Řekl bych,že si to bereš zybtečně moc osobně a chybí ti dostatečnej odstup abys to auto mohl zhodnotit..Není to nic špatnýho,je to tvoje první auto,ale.....no,však poznáš časem..

13:39:28
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> fine_ray:
no jo, Škodovka, pro některý už Favorit Škodovkou není
no jo, Škodovka, pro některý už Favorit Škodovkou není
13:04:48
05.12.2004
05.12.2004

fine_ray
-> kirri: ale vždyť já mam taky shade.. ale jde o to že při porovnávání VŽDYCKY vycházim z ceny, tim je pro mě auto dostupný nebo neni.. a pak porovnávm zbytek.. no a řek bych, že už tady nevychází fávo nejlíp.
12:59:51
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Saky: a vlastně SKORO všichni.
vy tu stále něco blekotáte, jednou pomlouváte, podruhý se omlouváte, ale když si to takhle pročtu tak je mi jasný, ž e Favorit a jemu podobní sou vám je trnem v oku, tohle si musíte ujasnit a nepsat sem takový hovadiny, pomluvit a hnedka zase něco říct na obranu, to je přinejmenším směšný.
vy tu stále něco blekotáte, jednou pomlouváte, podruhý se omlouváte, ale když si to takhle pročtu tak je mi jasný, ž e Favorit a jemu podobní sou vám je trnem v oku, tohle si musíte ujasnit a nepsat sem takový hovadiny, pomluvit a hnedka zase něco říct na obranu, to je přinejmenším směšný.
12:49:13
05.12.2004
05.12.2004

Luděk
jenom ještě jedna věc,když vznikal Favorit,tak jeho cílem bylo předčít v užitných vlastnostech FIAT UNO a VW golf I. generace,což se jim 100%ně povedlo (je pravda,že než se začali vyrábět,tak už ovšem existoval Golf II. generace a ten už je úplně jinde).Měl jsem Fávo r.v.91 (135L) od roku 93 do 96 a Formana r.v.92 (135L) od roku 96 do 2000 a nemohl jsem si stěžovat a kdybych chtěl dát něco přes 100tis. Kč do auta,tak bych koupil Felinu kombi ... co dodat,jezdil jsem a jezdím v práci s hodně služebníma autama,ale ten poměr výkon/cena/provozní náklady má prostě škodovka nejnižší a basta

12:48:23
05.12.2004
05.12.2004

J. - zrušená registrace
Plně souhlasím s názory mnohých, ale když vememe v úvahu, že spousta lidí přistupuje ke staré škodovce s despektem. Já bych řekl, že je to tím, že se škodovkou jezdil každej lojza z JZD, co do ní lil jenom benzín, a občas i olej, tak není divu, že škodovka se po deseti letech kvalitního zacházení stala dosti chatrnou. Já mám třeba stodvácu (najeto 60 000), koroze minimální, rezonance žádné a hluk je oproti např. felicii (beru v úvahu při stejné rychlosti) přibližně stejný. Co tím chci říci, že cena takto zachovalého vozu je samozřejmě vyšší, ale pro člověka, který nepotřebuje krásný design a chce pohodovou klidnou jízdu za minimální náklady daleko lepší, než ojetina typu felicia, která je o několik desítek tisíc dražší a hnije kam se člověk podívá. Je to jen otázka priorit, takže kdo chce po autě aby bylo konkurenčně ve všech směrech na tom, jaké auta zánovní, tak se musí poohlédnout někam jinam.
12:38:45
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> kirri: Muj nazor ber takhle: kdyz se podivam na soucasne statistiky nehodovosti a na pasivni a aktivni bezpecnost jak favoritu tak stodvacitek, je podle me hovadina je pouzivat na bezne kazdodenni jezdeni. Proste to je o hubu. Tudiz ani jedno z tehle aut neberu jako regulerni dopravni prostredek. U 120 pochopim, ze si ji koupi nekdo, kdo proste na lepsi nema a presto se obcas potrebuje nekam dostat. Dost dobre pak ale nechapu, proc do ni vrazet vic, nez je nezbytne nutny (tuning). Jiny pripad je, pokud to auto mam jako konicka, stavim si ho pro zabavu a na jezdeni mam neco jineho.
Ale u facka tohle nechapu vubec. Za ty sileny prachy, co se v barazech pohybuje sezenes auto podstatne bezpecnejsi i spolehlivejsi. Tzn zustava stejny duvod pro jeho koupi, jako u 120 - jako konicka. Jenze tam pak zas nechapu proc facko? Natolik me jeho design zas neoslovuje...
Ale u facka tohle nechapu vubec. Za ty sileny prachy, co se v barazech pohybuje sezenes auto podstatne bezpecnejsi i spolehlivejsi. Tzn zustava stejny duvod pro jeho koupi, jako u 120 - jako konicka. Jenze tam pak zas nechapu proc facko? Natolik me jeho design zas neoslovuje...
12:35:00
05.12.2004
05.12.2004

Saky
ta anketa by byla o nicem.. spis bys mel dat anketu kdo by jezdil favem kdyz by si mohl vybrat jine auto v podobne cenove hladine pak by byly zajimave vysledky-)
12:27:23
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
no nic proti Vám všem a už se tu nebudu k tomu vyjadřovat, zase se to strhlo do nějakých víšin kdfe to sai být nemělo, ale mám jasno, na tomhle webu sou to lidi kteří mají a nemají Favorita rádi.
Takže dvě skupiny, ať se Vám to líbí nebo ne tak je to pravda, celkem by mě aji zajímala anketa, U-Geene neuvažuješ o ní jen tak z prdele, pro informaci abychom byli v obraze, bylo by to zajímavé, opravdu, stálo by to za to.
Takže dvě skupiny, ať se Vám to líbí nebo ne tak je to pravda, celkem by mě aji zajímala anketa, U-Geene neuvažuješ o ní jen tak z prdele, pro informaci abychom byli v obraze, bylo by to zajímavé, opravdu, stálo by to za to.
12:23:20
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> kirri: A proc bys mel byt nasranej? Rozhodne tady nikdo umyslne nekritizuje favoriti s tim, ze stodvacy na tom jsou lip. Nejsou. Pro me jedinej rozdil, proc mam radsi 120 je (jak jsem psal uz niz), ze to je vozidlo na dnesni dobu atypicke a tim padem urcitym zpusobem i zajimave. Na rozdil od favorita, ktery oproti sve konkurenci neprinasi mnoho vyhod (resp. nevidim ani jednu) a je to naprosto vsedni, nudne auto, jako vetsina ostatnich.
Za hovno stoji jak facka tak 120.
I tady na tech strankach ma drtiva vetsina lidi skodovku jenom proto, ze nemaj na lepsi a aby se jim ostatni nesmali, snazi se ji votunit...
Za hovno stoji jak facka tak 120.
I tady na tech strankach ma drtiva vetsina lidi skodovku jenom proto, ze nemaj na lepsi a aby se jim ostatni nesmali, snazi se ji votunit...
12:22:50
05.12.2004
05.12.2004

sep
Mno já si ten test přečetl,hemzy o tom jak je auto nad 120 nestabilní ,jo,bodejt by nebylo,když sám uznává že jsou tlumiče v pr...,kdoví jak je udělaná třeba sbíhavost ,uložení ramen a pod......dělat z jednoho testu absolutní závěry je o ničem........nevím co furt do fáva rejete,pravda je že je dražší(ale to se týká ojetých škodovek všech),ale službu udělá.....
12:16:05
05.12.2004
05.12.2004

Simi
Kdyz to srovnam s cenama zrovna treba toho ZX (sorry, ze ho sem furt taham, ale mame ho doma a ackoli se mi vubec nelibi - povazuju ho za jedno z nejodpornejsich aut, co kdy kdo vyrobil, trumfuje ho akorat snad AX, presto musim uznat, ze to je spolehlive a dobre auto), tak na tipcars se favoriti v prumeru pohybujou okolo 40t, ale je jich tam cca 50 v cenach 50-70t. ZXka s nezajimavou motorizaci (tzn porad lepsi nez favoriti 1.3) se pohybuji okolo 40. Samozrejme tam jsou i drazsi, az za 120t, ale to uz byvaji 1.9tdi, kombi, klima, 2 airbagy, r.v. 97, jejichz konkurentem je spis felicie, kterou stejne porad bohate predci.
12:12:24
05.12.2004
05.12.2004

gim
-> Luděk- netvrdim ze n.d. sou levny sou kurevsky drahy ale fakt ze se nam to auto nikdy nevysralo a nenechalo nas nikdy trcet. Jo na parkovisti nas sedrel nakej blbec a skoda 30tkc a von 5tk (mel favo :-)) ale kdyz mate stesti a nezborite to tak pro nas naklady 0...
12:09:32
05.12.2004
05.12.2004

gim
kdyz si vemete tu konkurenci tak co tam zbyd-> ZX, Nexia,Tipo, Uno, Escort, 323, Colt, Sunny, Kadett, 309, 205, R19, Corolla, Golf II. rek bych ze si vemu neco z tohodle a da se tam urcite neco vybrat
12:09:23
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
hoši víte co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no nic, nejsem nasranej, vůbec ne, nenene
no nic, nejsem nasranej, vůbec ne, nenene
12:07:38
05.12.2004
05.12.2004

Luděk
-> gim: to asi nemyslíš vážně,to co píšeš,jezdil jsem s Civicem 1.4/16V r.v. 93 v roce 2000 a vím,co stojí n.d. na HONDAááá a kolik si to vezme phm a to abstrahuju od cen n.d. a jak se to sralo

12:02:29
05.12.2004
05.12.2004

U-Geen
-> Boss: chtel sem sem neco psat ale uz si to napsal za me :-) Favo neni mezi svou primou bazarovou konkurenci zadny terno.
12:02:09
05.12.2004
05.12.2004

Saky
no to je podle me blbost.. kdyz srovnavat auta tak urcite nebudu hledat stejne stary auta ale vzdycky budu hledat za podobnou cenu a s podobnym obsahem a spotrebou.. a kdyz stejne jako 20let stary favo muzu mit 13let stary zahranicni ktery ma vetsi komfort, mensi spoztrebu vetsi vykon vetsi a provozni naklady mensi tak urcite nesahnu po te horsi starsi variante..
12:01:38
05.12.2004
05.12.2004

gim
pred 5ti rokama sme kupovali auto a meli sme 100tkc- resili sme co koupit. Jedna z variant byl i forman, ale kdyz sme se podivali po alternativach za stejny prachy docela sem koukal +- stejne stary sierra, vectra, 19, ZX... tehda sme za ty prachy koupili akorda v plny palbe z 89- a jizdni vlastnosti (at zije viceprvkova naprava :-)), místo, výbava, spotreba (2.0 a spotreba 7l krasa) a za tech pet let co ho mame sme koupili jen novy rozvodaky a jinak zadny investice a to ma najeto 250tkm. Kastle nejni shnila mit treba tu sierru nebo favo tak uz sou "davno po smrti"... neberte to jako kritiku jen vam rikam moje zkusenosti... cuz
11:59:03
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Saky: a to já zase jo
11:53:39
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
takže čumím, že se tu rozeběhla konstruktivní debata 
no já teda nevím, moje auto není žádnej akční model silverline, solitaire, prima atd., je to prostě klasický komunistický auto s nejstarším interiérem a výbavou kde nic tu nic a těma starejma hroznejma opěrkama hlavy, jasně porovnávat auta s Favoritem jde tak trochu ztěžka, hlavně když se podíváš na to co to aut nemá a aspoň mohlo mít, mě jen vadilo že tam srovnávaj auto z roku xx s autama novýma a tím, jasně, to bude horší. Přece na STK ti taky měřej a porovnávaj údaje s tím co bylo platný v roce výroby a ne s novýma předpisama, to by sme už, ruku na srdce byly v prdeli všichni, aspoň ti co si to nezaplatí.
Myslím si, že když už se dělá jakýkoli test tak ať se srovnávaj auta, který byly vyrobený ve stejným roce a za stejných podmínek karburátorovej s karburátorovým motorem, se stříkačkou ............
Jasně, že pro většinu z vás je tohle auto tak trochu obyčejný, no a snad máte pravdu.

no já teda nevím, moje auto není žádnej akční model silverline, solitaire, prima atd., je to prostě klasický komunistický auto s nejstarším interiérem a výbavou kde nic tu nic a těma starejma hroznejma opěrkama hlavy, jasně porovnávat auta s Favoritem jde tak trochu ztěžka, hlavně když se podíváš na to co to aut nemá a aspoň mohlo mít, mě jen vadilo že tam srovnávaj auto z roku xx s autama novýma a tím, jasně, to bude horší. Přece na STK ti taky měřej a porovnávaj údaje s tím co bylo platný v roce výroby a ne s novýma předpisama, to by sme už, ruku na srdce byly v prdeli všichni, aspoň ti co si to nezaplatí.
Myslím si, že když už se dělá jakýkoli test tak ať se srovnávaj auta, který byly vyrobený ve stejným roce a za stejných podmínek karburátorovej s karburátorovým motorem, se stříkačkou ............
Jasně, že pro většinu z vás je tohle auto tak trochu obyčejný, no a snad máte pravdu.
11:51:51
05.12.2004
05.12.2004

fine_ray
vždyť píšu "koupit auto"


11:47:58
05.12.2004
05.12.2004

Saky
no jasne a pokud budu mit dejme tomu tvych 40000kc a pujdu si koupit auto tak si urcite nevyberu favo-)
11:34:23
05.12.2004
05.12.2004

fine_ray
Myslim že při výběru staršího auta (jetiny) člověk vybírá podle ceny.. prostě mam 40kolíků a jdu si vybrat.. takže se můžou podle mě srovnávat a kategoricky odlišný auta.. ale musí to bejt objektivně.. čili cena x výkon (teď nemyslim ten motorovej
)
)11:23:22
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> Luděk: proc ne? Cena je zhruba stejna, velikost podobna.
11:21:37
05.12.2004
05.12.2004

Luděk
-> Simi: počkej,počkej,chceš mi říct,že ZX se pohybuje ve stejný kategorii vozů jako Favorit??? To asi nemyslíš vážně ...

11:19:27
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> Luděk: Je snad jasny, ze nemuzes srovnavat prastary bmw 7 a favorita. Jsou to uplne jine kategorie, logicky se lisi nejen komfortem a vybavou, ale i naklady na udrzbu. Kdyz ale srovnas 2 podobny auta, jako treba facko a to zx, muzes uz ucinit urcite zavery. ZX mame doma a za 2 roky do nej sly jen cca 4t investic. Jinak jezdi bez problemu. Je to usporna 1.9D nevalneho vykonu, zato ale s klimou, airbagama a v elektrice...
11:17:49
05.12.2004
05.12.2004

Samantus
jasne ale i u prastarych vozu vybavenych pocatky autoelektroniky je daleko vetsi pravdepodobnost za vas to nekde necha, nez u fava kde je prd, jinak vite kolik superelektropekacu ja sem svoji starou mrdkou tahnul?????? dokonce sem tah i escorta z Uval u Prahy.......... jak rikam pro cloveka kterej tomu nerozumi je takovejhle elektronesmysl utrpenim, vim o cem mluvim......
a kolikrat tahli me???? dvakrat a to zduvodu me vlastni blbosti
1. v mycce sem si pocakal elektronicke zapalovani
2. od karburatoru mi kapal benzin na vyfukove potrubi (moje blbost ze sem zanedbal vymenu hadicek)
thats all
a kolikrat tahli me???? dvakrat a to zduvodu me vlastni blbosti
1. v mycce sem si pocakal elektronicke zapalovani
2. od karburatoru mi kapal benzin na vyfukove potrubi (moje blbost ze sem zanedbal vymenu hadicek)
thats all
11:09:25
05.12.2004
05.12.2004

Luděk
ono je to hlavně i trochu jinak,postupem času se ojetiny z různých roků výroby a různých kategorií dostávají na stejný peníze,takže pak je opravdu dost podstatný rozdíl ve výbyvách a komfortu jednotlivých aut,což je sice krásná věc,ale pak jde taky ještě o provozní náklady,což je u Fáva z93roku určitě jinde,než třeba u prastarýho BMW 735

11:01:46
05.12.2004
05.12.2004

Simi
Jenom pro uplnost, hodnotil jsem favority, s kterejma jsem jezdil, takze spis ty starsi modely. Ty posledni, jako napr silverline se mi uz i docela libi, nicmene to nemeni nic na tom, ze bych je stejne nechtel. Ne za ty prachy, za ktery se bezne prodavaj.
10:59:47
05.12.2004
05.12.2004

Simi
-> minno + kirri: Nechapu, co se tak rozcilujete. Souhlasim s Bosem, vzdyt v tej recenzi maj pravdu. Tak treba to, ze jet pres 120 chce odvahu. Vzhledem k pasivni a aktivni bezpecnosti favorita je v dnesni dobe bohuzel uz jizda v nem sama o sobe o hubu, natoz v rychlostech nad 120...
Meli jsme doma favorita, v praci jsem jezdil dalsima trema a docela dost jsem najezdil i kamosovym. Moje hodnoceni toho auta je pomerne dost kriticke (promin, Kirri).
1) Design - neni to nejhorsi (zvlast posledni modely). Navic se tyhle tvary zase vraci do mody, Reebok ted dela na nektery svy tenisky podobny krabice (akorat nemaj svetla...)
2) Motor - nenadchne ale ani neurazi. Jenom nevim proc se mi vzdycky, kdyz ho slysim, vybavi oznaceni "sici stroj"
3) Komfort - neni! Favos, co jsme meli doma, si brzy vyslouzil prezdivku Kamzik, proc asi?
4) antikorozni ochrana - snad jediny vozidlo, ktery je na tom jeste hur nez 120. Lidi z automobilky sami rikali, ze napr 5 dvere byly rezaty uz ve chvili, kdy to auto opustelo montazni linku.
5) vybava - komunisticka
6) soucasna prodejni cena - premrstena
Kdyz si vezmu, ze za stejny prachy jako dam za ojety facko sezenu napr. Citroen ZX z let 95-97, s plne pozinkovanou karoserii, klimatizaci, v elektrice a skalou motoru, kde si vybere kazdy (napr. 2.0 110kw), nechapu, co by se muselo stat, aby me nekdo prinutil koupit facko.
Favorit je podle me vcelku rozumne auto na jezdeni, dokaze byt spolehlive a ma levne provozni naklady (jak spotrebu tak udrzbu). Kdo od nej ale chce vic, udelal nekde podle me chybu (pokud se snad vylozene nezamiloval do vzhledu).
Mozna to tak nevyzni, ale favority nijak neodsuzuju. Pouze ja osobne bych ho nechtel, protoze dle meho nazoru je to jenom dalsi z mnoha predohrabu, bohuzel ve vetsine zaostavajici za konkurenci. 120 stoji taky za hovno, ale je alespon na dnesni dobu necim atypicka, originalni, ma zajimavou kombinaci motoru a nahonu vzadu, proste je takova jina. Ale Favorit?
Meli jsme doma favorita, v praci jsem jezdil dalsima trema a docela dost jsem najezdil i kamosovym. Moje hodnoceni toho auta je pomerne dost kriticke (promin, Kirri).
1) Design - neni to nejhorsi (zvlast posledni modely). Navic se tyhle tvary zase vraci do mody, Reebok ted dela na nektery svy tenisky podobny krabice (akorat nemaj svetla...)
2) Motor - nenadchne ale ani neurazi. Jenom nevim proc se mi vzdycky, kdyz ho slysim, vybavi oznaceni "sici stroj"
3) Komfort - neni! Favos, co jsme meli doma, si brzy vyslouzil prezdivku Kamzik, proc asi?
4) antikorozni ochrana - snad jediny vozidlo, ktery je na tom jeste hur nez 120. Lidi z automobilky sami rikali, ze napr 5 dvere byly rezaty uz ve chvili, kdy to auto opustelo montazni linku.
5) vybava - komunisticka
6) soucasna prodejni cena - premrstena
Kdyz si vezmu, ze za stejny prachy jako dam za ojety facko sezenu napr. Citroen ZX z let 95-97, s plne pozinkovanou karoserii, klimatizaci, v elektrice a skalou motoru, kde si vybere kazdy (napr. 2.0 110kw), nechapu, co by se muselo stat, aby me nekdo prinutil koupit facko.
Favorit je podle me vcelku rozumne auto na jezdeni, dokaze byt spolehlive a ma levne provozni naklady (jak spotrebu tak udrzbu). Kdo od nej ale chce vic, udelal nekde podle me chybu (pokud se snad vylozene nezamiloval do vzhledu).
Mozna to tak nevyzni, ale favority nijak neodsuzuju. Pouze ja osobne bych ho nechtel, protoze dle meho nazoru je to jenom dalsi z mnoha predohrabu, bohuzel ve vetsine zaostavajici za konkurenci. 120 stoji taky za hovno, ale je alespon na dnesni dobu necim atypicka, originalni, ma zajimavou kombinaci motoru a nahonu vzadu, proste je takova jina. Ale Favorit?
10:29:47
05.12.2004
05.12.2004

fine_ray

10:29:37
05.12.2004
05.12.2004

fine_ray
Ale no tak děti, přece se nebudete hádat kvůli kravině.. myslim že názory Vás všech maj co do sebe! Ale nebudem se tu hádat..
Každej názor má svý pro a proti, proto je tu třeba tenhle web, aby se to tu v klídku a na pohodu probralo, co a jak, a každej si moch vybrat.. ale ne se osočovat..
Každej názor má svý pro a proti, proto je tu třeba tenhle web, aby se to tu v klídku a na pohodu probralo, co a jak, a každej si moch vybrat.. ale ne se osočovat..
10:09:00
05.12.2004
05.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: ty vole to se ti nikdy nestalo že si se přepsal, tak to seš génius a já se jenom klaním
09:17:45
05.12.2004
05.12.2004

minno
-> Boss: ok, nechaj to uz tak.

23:43:24
04.12.2004
04.12.2004

Boss
-> minno:
A kde tam je porovnávání s autama z roku 2004?Porovnává tam s autama,který se dají sehnat v bazarech v podobné cenové hladině...a to jediný má při hodnocení ojetejch aut smysl..Nakonec to pozitivní na favu,tzn relativně nízký provozní náklady a jednoduchá údržba tam nakonec vyzdvihl ne?Proč by pak nemohl hodnotit dvě bazarový auta stejné ceny?Můj 14 let starej pekáč má jak to servo,tak všechno v elektrice a k tomu mpi s catem a ABS...Cena byla někde na úrovni fava..Proč by to s tím nemohl srovnávat?Klidně by mohl..Co by se týkalo jízdních vlastností a pohodlí by odešlo favo s pláčem,co se týče nákladů na provoz by naopak vyhrálo..a to je přece účel recenze bazarovýho auta ne?
Jináč chápu,že se tě může dotýkat,že auto který je v podstatě nástupce toho tvýho je označený za chudáka,ale až časem ozkoušíš aut víc a novějších,tak třeba seznáš,že ono to favo opravdu není vrchol techniky a budeš to brát sportovně..
Aby sme si rozuměli..nemám rád lidi,co na nějaký auto hází špínu,bez toho že by s ním kdy jeli,nebo proto aby byli zajímaví,ale naopak mám rád,když někdo dokáže něco zhodnotit rozumě a s odstupem..
A kde tam je porovnávání s autama z roku 2004?Porovnává tam s autama,který se dají sehnat v bazarech v podobné cenové hladině...a to jediný má při hodnocení ojetejch aut smysl..Nakonec to pozitivní na favu,tzn relativně nízký provozní náklady a jednoduchá údržba tam nakonec vyzdvihl ne?Proč by pak nemohl hodnotit dvě bazarový auta stejné ceny?Můj 14 let starej pekáč má jak to servo,tak všechno v elektrice a k tomu mpi s catem a ABS...Cena byla někde na úrovni fava..Proč by to s tím nemohl srovnávat?Klidně by mohl..Co by se týkalo jízdních vlastností a pohodlí by odešlo favo s pláčem,co se týče nákladů na provoz by naopak vyhrálo..a to je přece účel recenze bazarovýho auta ne?
Jináč chápu,že se tě může dotýkat,že auto který je v podstatě nástupce toho tvýho je označený za chudáka,ale až časem ozkoušíš aut víc a novějších,tak třeba seznáš,že ono to favo opravdu není vrchol techniky a budeš to brát sportovně..

Aby sme si rozuměli..nemám rád lidi,co na nějaký auto hází špínu,bez toho že by s ním kdy jeli,nebo proto aby byli zajímaví,ale naopak mám rád,když někdo dokáže něco zhodnotit rozumě a s odstupem..
23:30:46
04.12.2004
04.12.2004

Boss
-> kirri:
Já si ani nemyslím že jsem moc chytrej..Nadruhou stranu nepoužívám cizí termíny,který neznám,narozdíl od tebe..
Já si ani nemyslím že jsem moc chytrej..Nadruhou stranu nepoužívám cizí termíny,který neznám,narozdíl od tebe..
19:57:49
04.12.2004
04.12.2004

kirri - zrušená registrace
tohle je dobrý srovnání, tam sou aspoň + a - a je to
www.autohit.cz/test/testy .php3?id=481
www.autohit.cz/test/testy .php3?id=481
19:52:54
04.12.2004
04.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Boss: ty seš nějak moc chatrej ne???? kdybysi trochu četl tenhle web tak vývoj Favorita tu je (ode mě + další info) no já zas vím, že tam chtěli vrznout světlomety ze 120... no tak to mě poser teda, podepsat se pod to, hmmm vidím to, že to auto asi v lásce nemáš.
A co jako dyť tam nenapsal ani trochu ničeho proč by se to mělo koupit, no ty by si řekl: na co takový auto, heh heh.
Já teda nevím světla sou moc velký??? a jaký by měli jako být 2x tak menší a takový ty pičoviny co píše to sou opravdu fakt jenom kokotiny největší, hlavně že svího bývalího formana tam vychvaluje, jakoby v porovnání s tímhle to byl luxusní vůz. Motro je hlučný v celém režimu otáček, tak ať si přijede poslechnout moje a vedle stejně starý Uno a bude se kurva doprdele divit, to je stejně dobrý, srovnává nesrovnatelný co Golf versus Favorit, to je asi celkem trochu divný, nevím seru na to
A co jako dyť tam nenapsal ani trochu ničeho proč by se to mělo koupit, no ty by si řekl: na co takový auto, heh heh.
Já teda nevím světla sou moc velký??? a jaký by měli jako být 2x tak menší a takový ty pičoviny co píše to sou opravdu fakt jenom kokotiny největší, hlavně že svího bývalího formana tam vychvaluje, jakoby v porovnání s tímhle to byl luxusní vůz. Motro je hlučný v celém režimu otáček, tak ať si přijede poslechnout moje a vedle stejně starý Uno a bude se kurva doprdele divit, to je stejně dobrý, srovnává nesrovnatelný co Golf versus Favorit, to je asi celkem trochu divný, nevím seru na to
19:50:24
04.12.2004
04.12.2004

minno
-> Boss: základná vec, čo sa mi na tom článku nepáči je práve to, že to fávo porovnáva s autami roku 2004. otázkou je, kto sa zaujíma o ojazdené autá a pre koho by mal mať takýto článok prínos. ojazdené auto si môže chcieť kúpiť buď fanda, človek s málom peňazí nazvyš, mladý človek ako svoje prvé auto atď... preto treba porovnávať s porovnateľným. vyzdvihnúť plusy, mínusy, porovnávať s autom podobnej triedy tej doby... a o tom by to malo byť. a nie napísať v teste 11 ročného auta, že nemá servo, zámky dverí nie sú integrované v kľučkách, a podobné nezmysly...pretože o to cieľovej skupine vôbec nejde...
aj na 20 ročnú stodvaciatku by sa dal napísať zaujímavý test. mohlo by to byť niečo v takomto zmysle: Plusy - veľká presklená plocha, dobrý výhľad, perfektné cúvanie cez priestranné zadné sklo, príjemný vzhľad, dostatočný priestor pre cestujúcich, dobré záberové vlastnosti na snehu, veľká dostupnosť náhradných dielov, nízke náklady atď. Mínusy: menej výkonný motor, ťahšie využiteľný kufor, hlučnosť pri vyšších otáčkach atď.
Viac k tomu nemám čo dodať.

aj na 20 ročnú stodvaciatku by sa dal napísať zaujímavý test. mohlo by to byť niečo v takomto zmysle: Plusy - veľká presklená plocha, dobrý výhľad, perfektné cúvanie cez priestranné zadné sklo, príjemný vzhľad, dostatočný priestor pre cestujúcich, dobré záberové vlastnosti na snehu, veľká dostupnosť náhradných dielov, nízke náklady atď. Mínusy: menej výkonný motor, ťahšie využiteľný kufor, hlučnosť pri vyšších otáčkach atď.
Viac k tomu nemám čo dodať.

19:09:48
04.12.2004
04.12.2004

Boss
-> kirri: Světlomety působí disproporčně,ne dispozičně..Vysvětlím ti tento cizí termín..znamená to,že jejich velikost neladí s velikostí ostatních prvků..Což je pravda,protože kdyby sis přečetl historii vývoje fava,tak tam chtěli jiný,menší světla jako měla až felicie,ale za bolševika to prostě nešlo,takže tohle je kompromis..
19:07:02
04.12.2004
04.12.2004

Boss
Tak jsem si ten test celej přečetl..Nechápu,co se vám na tom nelíbí..Je to slušně s odstupem napsaný a nepravdy tam nejsou žádný,klidně bych se pod to podepsal..
Oni totiž to auto nehodnotí jako "úplně nové",ale podle měřítek roku 2004,kdy se jako ojetina prodává a konkurují mu další,stejně starý a stejně drahý ojetiny jiných značek..
Co tam asi má napsat? Že je to úžasný auto,se kterým je radost jezdit ?To asi ne že..
Oni totiž to auto nehodnotí jako "úplně nové",ale podle měřítek roku 2004,kdy se jako ojetina prodává a konkurují mu další,stejně starý a stejně drahý ojetiny jiných značek..
Co tam asi má napsat? Že je to úžasný auto,se kterým je radost jezdit ?To asi ne že..

12:50:24
04.12.2004
04.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: né tohle mi nevadí, já mám vaše/naše škůdky mooc rád líbí se mi stará oktávka i starší modely, někdy bych chtěl nějaký vlastnit, jen tak jako hobby, no ale když napíše, že rychlost nad sto dvacet chce odvahu a rúzný další píčoviny, tak bych u dal jednu přes kaďák, fakt, že jo
Škoda forever
Škoda forever
12:28:05
04.12.2004
04.12.2004

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: To víš musíš si zvyknout, že to bude za chvíli stejně starý jako naše škodárny, tudíž to ostatní budou zovat starou mrdkou , stejně jako naše stroje. Ale to tady bylo odjakživa.
10:27:19
04.12.2004
04.12.2004

kirri - zrušená registrace
-> minno: no je vidět, že někteří rádoby testovtelé aut, někdy neví o čem mluví:
velké světlomety působí dispozičně?!
moje reakce - ty si kretén
uvolněné zrcátko a hranatý interiér.
moje reakce - prkotina, cheš snad krevety???
jet přes 120 chce odvahu.
moje reakce - cože?? jel si v tom vůbec někdy?!
kličky a zámky vypadají archaicky.
moje reakce - člověče víš od kdy sou na 120??!!
auto jako celek vypadá dost hranatě.
moje reakce - no jo tady si se ukázal, koncepce vozu vychází z roku 83 a z toho taky prototyp Bertone, doba vzniku už je holt v nedohlednu
auto pomluvily.
moje reakce - to auto vypadá dobře, je vidět trochu poškrábanej lak, rez, ale jen málo, vyměněný zadní dveře, a že velký sváry, no jo v tej době to ještě nedělali komply s přesností na desetina až setiny milimetrů.
A co říct závěrem, auto je to v celku slušné, cena strašně nahoře sedačky a interiér sou jako nové, lidi srovnávaj nesovnatelné, ten test je o ničem a nejvíc mě dostalo to s tím posilovačem, řízení potřebuje nadlické výkony, tak to sem se málem počůral, jinak máš pravdu testy ojetin sou tak trochu jiný třeba jak testujou 120tku to je taky drsné, no nic je to tak jak to je:-)
velké světlomety působí dispozičně?!
moje reakce - ty si kretén
uvolněné zrcátko a hranatý interiér.
moje reakce - prkotina, cheš snad krevety???
jet přes 120 chce odvahu.
moje reakce - cože?? jel si v tom vůbec někdy?!
kličky a zámky vypadají archaicky.
moje reakce - člověče víš od kdy sou na 120??!!
auto jako celek vypadá dost hranatě.
moje reakce - no jo tady si se ukázal, koncepce vozu vychází z roku 83 a z toho taky prototyp Bertone, doba vzniku už je holt v nedohlednu
auto pomluvily.
moje reakce - to auto vypadá dobře, je vidět trochu poškrábanej lak, rez, ale jen málo, vyměněný zadní dveře, a že velký sváry, no jo v tej době to ještě nedělali komply s přesností na desetina až setiny milimetrů.
A co říct závěrem, auto je to v celku slušné, cena strašně nahoře sedačky a interiér sou jako nové, lidi srovnávaj nesovnatelné, ten test je o ničem a nejvíc mě dostalo to s tím posilovačem, řízení potřebuje nadlické výkony, tak to sem se málem počůral, jinak máš pravdu testy ojetin sou tak trochu jiný třeba jak testujou 120tku to je taky drsné, no nic je to tak jak to je:-)
23:54:15
03.12.2004
03.12.2004

minno
Tak napr. tento:
www.autorevue.cz/Magazin/ Ar.asp?ARI=4151&a...
- dostal sa im do rúk Favorit '93 z bazáru, perfektný kúsok, krásny čierny interiér, všetko ako nové...radosť pozrieť na také auto. a oni tam popíšu také sprostosti, v podstate len samé negatíva, auto hodnotia ako keby bolo úplne nové a kritizujú pič*oviny, absenciu prvkov moderného auta ako posilovač riadenia atď ("riadenie ide veľmi ťažko a treba vynaložiť obrovskú silu")...sú tam asi na hlavu.
www.autorevue.cz/Magazin/ Ar.asp?ARI=4151&a...
- dostal sa im do rúk Favorit '93 z bazáru, perfektný kúsok, krásny čierny interiér, všetko ako nové...radosť pozrieť na také auto. a oni tam popíšu také sprostosti, v podstate len samé negatíva, auto hodnotia ako keby bolo úplne nové a kritizujú pič*oviny, absenciu prvkov moderného auta ako posilovač riadenia atď ("riadenie ide veľmi ťažko a treba vynaložiť obrovskú silu")...sú tam asi na hlavu.
